Geschiedenis is toch allemaal al gebeurd, kan het schelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tentamen voorbereiden of naar die dikke kijken. Twijfels.
Wel 100 keer sympathieker dan Elias, die Van Werven.quote:
Met vrijetijdsplanning krijg je toch geen baan. Beter Alba posten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tentamen voorbereiden of naar die dikke kijken. Twijfels.
Dat is waar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel 100 keer sympathieker dan Elias, die Van Werven.
Ik vind hem wel een beetje de excuusoudere/dikkere van de POquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel 100 keer sympathieker dan Elias, die Van Werven.
Krijgen ze subsidie voor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje de excuusoudere/dikkere van de PO
Ok. Met je 6quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geschiedenis is toch allemaal al gebeurd, kan het schelen
Karina wordt boos als ik dit doequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Met vrijetijdsplanning krijg je toch geen baan. Beter Alba posten.
EENTJE he? Boefje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina wordt boos als ik dit doe
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel, hier kijkt niemand vrijwillig naar. Hij staat in de studio van EenVandaag ook achter zo'n miniscule desk.quote:
ik heb ook al een poging gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
ja nu brengt hij ze op een idee inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |