Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Omg, ligt IB weer een uur tussen je benen terwijl jij ligt te fokkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, breng die jongen nou niet op ideeën.
Was het maar zo'n feestjequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg, ligt IB weer een uur tussen je benen terwijl jij ligt te fokken
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vergeleken bij Muck is alles klein, heb ik begrepen
Dus dat je meerdere keren komt heeft te maken met de meets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd zeg![]()
Dat ging over meets. Ik kom meerdere keren naar meets
[..]
Ook en Yashaaaaa.
Naar die meets dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dat je meerdere keren komt heeft te maken met de meets.
En je komt ook nog meerdere keren naar de meest.
Ok, het wordt al duidelijker.
Goedmaakseks FTWquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe zijn we van rellen naar scharen ineens tussen mijn benen uitgekomen.
IB zijn schuld, duh!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet weer daar over miepen....daar kan ik echt niet meer tegen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd hé. Voordat ze straks weer boos belt.
Oh trouwens Nip, ik hoor ook niet bij de stamgasten hier voor mijn gevoel. Ben dr nog geen jaren, zoals andere.
Ja, dat ging echt verrassend snel eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen idee. Ik ga in ieder geval naar bed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat je dat vaker zegtquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat ging echt verrassend snel eigenlijk.
ik miep niet maar Nip vroeg er naar 87 posts terug.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet weer daar over miepen....daar kan ik echt niet meer tegen...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat vaker zegt
Altijd beter dan "normaal doetie het wel' toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat vaker zegt
Broekkiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd hé. Voordat ze straks weer boos belt.
Oh trouwens Nip, ik hoor ook niet bij de stamgasten hier voor mijn gevoel. Ben dr nog geen jaren, zoals andere.
Ja inderdaad, dan heb je je lolletje iig al gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd beter dan "normaal doetie het wel' toch?
Ah joh, zo klaar toch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver jongens, nu zit ik hier met een bronstige IB [ link | afbeelding ]
Sterkte, daarmee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet dat het pompoms moeten voorstellen, maar het lijkt net iets andersquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee zijn pompoms en ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet dat het pompoms moeten voorstellen, maar het lijkt net iets andersVooral als je naar jouw zin kijkt
Wat ben je toch heerlijk stenentijdperkquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, straks gaat de wekker weer.
Toek, ik verheug me erop je de 8e weer te zien.
Tombo, ik verheug me er ook op jou de 8e weer te zien.
En als Greys geen foto van jullie samen maakt, doe ik het wel.
Geen idee hoe, want ik heb niet zo'n moderne "plaatjes-op-een-beeldscherm-maker".![]()
Ow okequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee zijn pompoms en ik bedoelde er niks mee
Ik verwacht hem nog een x in Fred Flinstone Pakquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk stenentijdperk![]()
Ja Bamba, ga je maar schamen en je mond met zeep spoelen, want je hebt nu wel zo'n vies woord gezegd!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ow okeHet lijkt net alsof je langs 2 kanten aftrekt
![]()
Ik ga me nu in een hoekje schamen
Ik weetzquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Bamba, ga je maar schamen en je mond met zeep spoelen, want je hebt nu wel zo'n vies woord gezegd!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
en dan mannen de schuld gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Hmmmmmmmmquote:
Juist deze week en volgende week nog profiteren van de hamsterwekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm
Nou, qua wasmiddel, afwasmiddel, vaatwastabletten en dat soort dingen kan ik nog zes jaar vooruit ongeveer![]()
Maar ik heb vorige week en deze week geen zin gehad in weekmenu bedenken en weekboodschappen doen. Dus dat is wel een beetje klote, dat ik nu alsnog weer drie keer per week in de winkel kom![]()
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Bij de C1000 hebben ze Euroweken. En ik probeer braaf te doen en niets 'verkeerds' mee te nemen voor mezelf. Hetgeen resulteerde in 2 saucijzenbroodjes en een zak M&M's voor Dquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Juist deze week en volgende week nog profiteren van de hamsterwekenKun je weer effe vooruit
De acties bij c1000 zijn ook altijd heel leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de C1000 hebben ze Euroweken. En ik probeer braaf te doen en niets 'verkeerds' mee te nemen voor mezelf. Hetgeen resulteerde in 2 saucijzenbroodjes en een zak M&M's voor DArme jongen
![]()
Ja, dat is hier ook wel vaak, maar toevallig had ik mazzel deze keer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
De acties bij c1000 zijn ook altijd heel leukHelaas hebben wij geen c1000 meer in het dorp, is Jumbo voor gekomen. Het enige nadeel bij c1000 vond ik altijd dat de hardlopers bij reclame ook echt zo snel uitverkocht waren
![]()
Was D vast heel blij mee
Bij c1000 toch ook? Bij die van ons toen wel in ieder gevalquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is hier ook wel vaak, maar toevallig had ik mazzel deze keer.
Bij de Hoogvliet kan je een bon krijgen als het geen op-op actie is, da's wel tof
En ja, D was wel blij ja
Oh, niet dat ik weet? Maar eens naar kijken dan...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij c1000 toch ook? Bij die van ons toen wel in ieder geval
Ik heb dat meerdere keren meegekregen, net als bij AH bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, niet dat ik weet? Maar eens naar kijken dan...
Met alle katjes gaat het primaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al lees je er niet veel, ik vind het persoonlijk 'belangrijker' dat mods de gewone echte nuttige topics in de gaten houden hoorIk zou me als mod iig niet verplicht voelen in een SC mee te moeten posten ofzo om mee te tellen.
Alle katten beter?
Jij slaapt ook niet veel Toek, knap hoor ik vind van 23 tot 6 al te kortquote:
niet veel? Ik slaap meestal van 22 tot 6. Soms als ik op bed tv kijk (bzv heb ik het erg bij) val ik eerder in slaap.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jij slaapt ook niet veel Toek, knap hoor ik vind van 23 tot 6 al te kort
oh dat valt mee ja, kreeg de indruk dat je vaak nog na 00.00 postquote:Op donderdag 16 januari 2014 06:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet veel? Ik slaap meestal van 22 tot 6. Soms als ik op bed tv kijk (bzv heb ik het erg bij) val ik eerder in slaap.
Maar zoals dinsdag met de Rijdende Rechter ga ik idd pas om 23.
toen ik nog 24/7 diensten draaide klopt dat. Maar heb meestal wel minimaal 7 en het liefst 8 uur nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
oh dat valt mee ja, kreeg de indruk dat je vaak nog na 00.00 postniet wakker zullen we het maar op houden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:55 schreef Rewimo het volgende:
MoggeIk werd wakker van mijn wekker, dat gebeurt vrijwel nooit. Dan ben ik ineens 10 minuten later met alles. Dus ik moet nu snel weg
ja 7 is hier ook wel echt t minimum, 8 of 9 beter/bestquote:Op donderdag 16 januari 2014 06:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen ik nog 24/7 diensten draaide klopt dat. Maar heb meestal wel minimaal 7 en het liefst 8 uur nodig.
Ik heb precies ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 06:55 schreef Rewimo het volgende:
MoggeIk werd wakker van mijn wekker, dat gebeurt vrijwel nooit. Dan ben ik ineens 10 minuten later met alles. Dus ik moet nu snel weg
we verplaatsen de meet wel en helpen allemaalquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:41 schreef Puala het volgende:
Zo, niet teruggelezen.
Ik heb gister gehoord dat ik de 31e de sleutel van het huis krijg, dus ik zeg af voor de 8e omdat ik liever dan ga klussen/verhuizen ipv te meeten.
Ik snap je wel hoor en begrijp je beslissing. Het is mij later toch ook door mijn hoofd geschoten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:07 schreef indaha het volgende:
Ik wil me hierbij graag afmelden voor de meet van 8 februari , ik stond al onder ovb in verband met een verjaardag van een 90 jarige die idd die dag gevierd gaat worden en waar ik nu echt meer zin in heb.
Ik heb nog getwijfeld maar die discussie van gisteren spookt nog door mijn hoofd en ik kan niet slapen daardoor.
Het is iedereen zijn goed recht om met wie dan
ook wel of niet te praten maar wat mij
tegenstaat is de discussie hier om bij voorbaat
tegen mensen te zeggen met jou ga ik niet
praten maw je bent niet de moeite waard.
Het is misschien niet zo bedoeld maar komt voor mij zo over, het is logisch dat je sneller praat met mensen die je kent en dat je aan sommige mensen helemaal niet toekomt maar ik vind het kut om bij voorbaat zoiets in een topic al kenbaar te maken .
Ik ben waarschijnlijk ouderwets maar ik geef mensen eerst een kans voor ik ze afschrijf en eerlijk gezegd kan ik niet meer tegen die trend om mensen nodeloos te kwetsen.
Verder is dit niet tegen iemand persoonlijk bedoeld maar in het algemeen, iedereen moet zijn eigen afwegingen maken .
Maar ik ben het nu kwijt en dat lucht op .
Om af te zeggen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor en begrijp je beslissing. Het is mij later toch ook door mijn hoofd geschoten.
Wat fijn nieuws van de sleutelquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:41 schreef Puala het volgende:
Zo, niet teruggelezen.
Ik heb gister gehoord dat ik de 31e de sleutel van het huis krijg, dus ik zeg af voor de 8e omdat ik liever dan ga klussen/verhuizen ipv te meeten.
Dank je. Eindelijk ga ik verlost zijn van de bult op m'n hoofd na een klein onderzoekje.quote:
Succes dinsdag Saraquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Dinsdag om 10u dermatoloog
Wish me luck
Gefeliciteerd! Lekker hoor om een datum te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:41 schreef Puala het volgende:
Zo, niet teruggelezen.
Good luck Sara , hopelijk ben je er snel vanafquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Dinsdag om 10u dermatoloog
Wish me luck
quote:
Heb je weer een vuurtje zitten stokenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
Brandalarm dus hele pand leeg.....het regent
blijkt oefeningquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Heb je weer een vuurtje zitten stoken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
De juf doet een quiz in de klas. "In welk land wordt er Goodbye gezegd?"
Piet: "Amerika".
Frank: "Engeland."
Klaas: "Ierland."
Jantje: "Brabant."
"Hoezo Brabant?", vraagt de juf ...
"Jawel", zegt Jantje, "Ik hoorde het onze pa deze morgen nog zeggen tegen ons ma:
"Doe oe stringske mor opzai, dan kan ik er GOED BAI" ...
Nou dan hoef je vandaag geen conditietraining meer te doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijkt oefening
14 verdiepingen voor niks gelopen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
De juf doet een quiz in de klas. "In welk land wordt er Goodbye gezegd?"
Piet: "Amerika".
Frank: "Engeland."
Klaas: "Ierland."
Jantje: "Brabant."
"Hoezo Brabant?", vraagt de juf ...
"Jawel", zegt Jantje, "Ik hoorde het onze pa deze morgen nog zeggen tegen ons ma:
"Doe oe stringske mor opzai, dan kan ik er GOED BAI" ...
Lijkt me heel rot, je weet niet hoe de ander gaat reageren en wat je zelf dan voor reactie moet geven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat het buitengewoon warm is voor de tijd van het jaar en je misschien te winters gekleed gaat, Sara?
Ik heb zo een slecht nieuwsgesprek. Geen slecht nieuws voor mij, gelukkig, zit aan de andere kant van de tafel, maar ik ben wel stikzenuwachtig
Ik loop altijd in een t-shirt en heb het in de zomer nog erger.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat het buitengewoon warm is voor de tijd van het jaar en je misschien te winters gekleed gaat, Sara?
Ik heb zo een slecht nieuwsgesprek. Geen slecht nieuws voor mij, gelukkig, zit aan de andere kant van de tafel, maar ik ben wel stikzenuwachtig
Toch gelukt dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
Nieuwe auto in the pocketik ben er zó blij mee! Zat net de hele weg met een big smile achter het stuur en af en toe even gillen
![]()
![]()
I love him
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
Nieuwe auto in the pocketik ben er zó blij mee! Zat net de hele weg met een big smile achter het stuur en af en toe even gillen
![]()
![]()
I love him
Gelukkig wel!quote:
quote:
Handig toch? Wordt de boel gelijk geblustquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
Brandalarm dus hele pand leeg.....het regent
O, dat is van beide kanten niet leuk nee. Sterkte.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
I love him
ach ja bleek oefening te zijn. Maar omdat ik op tech. afdeling zat mocht ik als eerste zowat weer naar binnen. Na 30 min was de schade qua werk ook te overzien. Kortom prima verlopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Handig toch? Wordt de boel gelijk geblust
Ik las "geilen".quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
I love him
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
I love him
Hahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Op naar de bijpassende nieuwe bekeuringen
![]()
(Nee hoorGefeliciteerd!)
Nice! Wat voor soort auto is het?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
I love him
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Mag over 2 weken op sollicitatiegesprek komen
Hahaha dat is dan weer minder handig.quote:Krijg het bestand alleen niet meer geopend dus geen idee voor hoeveel uur deze baan ook al weer was...
Word, komt wel goed. Doet mijn laptop vaker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tof!
[..]
Hahaha dat is dan weer minder handig.
Wat is het voor bestand, waarom gaat ie niet meer open?
Ok, als het dringend wordt en hij doet het nog niet, gil dan even, dan open ik hem in Open Office ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Word, komt wel goed. Doet mijn laptop vaker.
Thanksquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, als het dringend wordt en hij doet het nog niet, gil dan even, dan open ik hem in Open Office ofzo
Bij ons in de winkel delen ze briefjes uit : we geven je graag een complimentquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Kper_Norci gaat bier halen bij de supermarkt.
Zet sixpack op band.
kassière scant sixpack.
Kassamiep: Heidi?![]()
Kper_Norci:![]()
Kassamiep: Heidi!![]()
Kper_Norci: Neger wat?![]()
Kassamiep: ID!![]()
Kper_Norci: Oh, ID, ik dacht dat je Heidi zei![]()
Kassamiep: Ja, ik kom oorspronkelijk uit Sprundel, daar zetten we overal een H voor.![]()
Kper_Norci: Dus je zei ook eigenlijk Heidi?![]()
Kassamiep: Ja![]()
Ze moest tot 25 jaar om ID vragen. Ik zal het maar als een compliment zien.
dan is het toch een mega compliment ?quote:
Ja, op zich wel, maar ik weet aan de andere kant ook niet wat ik er van moet denken hoor, zo jong zie ik er nou toch ook weer niet uit. Het was ook al een oudere kassamevrouw, misschien had ze wel staarquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Adnap het volgende:
[..]
dan is het toch een mega compliment ?
In Duitsland heet dat toch andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is jammer dat ik nooit drank koop. Nu zal ik er nooit achter komen of ze mij nog naar een Heidi gaan vragen
of ze was gewoon verblind door je verschijningquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar ik weet aan de andere kant ook niet wat ik er van moet denken hoor, zo jong zie ik er nou toch ook weer niet uit. Het was ook al een oudere kassamevrouw, misschien had ze wel staar
(H)ausweis ja!quote:
hebben ze bij jou kassameiskes uit Sprundel?!quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is jammer dat ik nooit drank koop. Nu zal ik er nooit achter komen of ze mij nog naar een Heidi gaan vragen
Mag wel eens vaker gebeuren, en liefst ook bij iets jongere exemplarenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
of ze was gewoon verblind door je verschijning
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mag wel eens vaker gebeuren, en liefst ook bij iets jongere exemplaren
Nee louter Duitse deernesquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef Toekito het volgende:
hebben ze bij jou kassameiskes uit Sprundel?!
Je kunt ze altijd nog als ballonnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Kper_Norci het volgende:
8 februari maar condooms meenemen denk, je weet maar nooit
*proest*quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Er komen een paar chicks van ongeveer jouw leeftijd*quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Kper_Norci het volgende:
En dan naar mijn kruis wijzen, de sfeer hangt er weer lekker bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd nog als ballonnen gebruiken.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef Laysa het volgende:
ik heb net weer koffie op....Wat een geweldige ontwikkeling
Helium erin, touwtje eraan en dan blijft ie mooi omhoogquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Kper_Norci het volgende:
En dan naar mijn kruis wijzen, de sfeer hangt er weer lekker bij
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helium erin, touwtje eraan en dan blijft ie mooi omhoog
Lachgas. Voor als het saai wordt. En ik weet niet hoe jullie er allemaal uitzien dus misschien heb ik dat touwtje wel heul niet nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helium erin, touwtje eraan en dan blijft ie mooi omhoog
RTL5, acht uur, Henk en Peter op tv geloof ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef Laysa het volgende:
ik ben ook erg moe....lekker bankhangen
oh dan doe ik dat tegelijk met Goeie kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL5, acht uur, Henk en Peter op tv geloof ik
Dus ze zitten er zelf niet in? dan is het gelijk minder leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Greys het volgende:
Bij 112 Noodoproep gaan ze die overval naspelen
Alweer![]()
Ben wel benieuwd.
Volgens mij ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus ze zitten er zelf niet in? dan is het gelijk minder leuk
Is het hele gedoe al geweest in de eerste minuut die ik niet gezien heb?quote:
Ford Focusquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice! Wat voor soort auto is het?
Je bent van plan te gaan verblinden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat vind je zo aantrekkelijk aan deze velgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ford FocusIk ben vooral verliefd op de uitlaat en de velgen
![]()
[ link | afbeelding ]
Henk gezienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het hele gedoe al geweest in de eerste minuut die ik niet gezien heb?![]()
nee, henkie moet nog, eerst reclamequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het hele gedoe al geweest in de eerste minuut die ik niet gezien heb?![]()
Wat een schattig serieus hoofd had hij daar in dat voorstukjequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Henk gezien, na de reclame komt hij
Nou, ik vind ze gewoon mooi!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat vind je zo aantrekkelijk aan deze velgen
Ik wel hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze gewoon mooi!Eigenlijk heel mooi. Vind je dat goed?
Zoiets zal het wel zijn inderdaad, voor de meeste mannen heel normaalquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap Nip wel hoor.
Vrouwen geven normaal niet veel om wielen en wieldoppen en velgen en banden.
En als je dan ineens een auto hebt met vrij stoere velgen (die in de ogen van de meeste mannen maar 'heel normaal' zijn) dan vind je die tof
Ja!quote:
Hij bedoelde vast hilyrisch.quote:
Dinsdag 28 januari, 20.00u komt een vriend van ons er op, hartaanval. Het herbeleven voor de tv-opnames is hem enorm zwaar gevallen, hij is erg benieuwd hoe ze het gemonteerd hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Greys het volgende:
Bij 112 Noodoproep gaan ze die overval naspelen
Alweer![]()
Ben wel benieuwd.
Dat kan ik me wel voorstellen dat dat heel zwaar was...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dinsdag 28 januari, 20.00u komt een vriend van ons er op, hartaanval. Het herbeleven voor de tv-opnames is hem enorm zwaar gevallen, hij is erg benieuwd hoe ze het gemonteerd hebben.
O, zo begreep ik het ook absoluut niet, dat naspelen staat soms best knullig, vooral als het al tig keer eerder voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen dat dat heel zwaar was...
Het klonk misschien ook een beetje denigrerend van me net, over die overval 'alweer'...
Maar dat komt omdat ik het verhaal hier in de regio natuurlijk al 124 keer gehoord gelezen en gezien heb. En er regelmatig kom en het alweer best een tijd geleden is en er geen gewonden zijn gevallen.
Maar voor die vriend zal het wel heel heftig zijn idd, omdat hij het dan ook helemaal moet herbeleven en het ook nog terug gaat zien hoe het er ongeveer uit zag.
Zal mijn tanden maar laten bleken danquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent van plan te gaan verblinden?
Fordrijdertje jij, pluspunten!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
SuperIk vind die hele auto eigenlijk heel mooi, ben ook maar een oude Ford Ka gewend.
Wat een lief mooi ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de haakfanaten onder ons
http://aankleedpopje.blogspot.nl/p/inktvisjes-haken.html?m=1
jup al aangevraagd, heb nog wat restjes liggen in lieve kleurtjes dus ik ga er zeker wat hakenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ohhh, die las ik gister ook idd en toen ben ik hem vergeten te delen op Facebook!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
mooiquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ford FocusIk ben vooral verliefd op de uitlaat en de velgen
![]()
[ link | afbeelding ]
BAM!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Zal ik eens wat positiefs delen?
ja natuurlijk Laysa, leuk!!!
vandaag Vu dag, pomp bijvullen. looptest en controle...En de dokter noemde me saai in de beste zin van het woord. Ik ben qua PH lekker stabiel
Lekker saai wiefquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
vandaag Vu dag, pomp bijvullen. looptest en controle...En de dokter noemde me saai in de beste zin van het woord. Ik ben qua PH lekker stabiel
Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe dessertbar van Shabu voorbij zien komen op fb?
Godskolere, wat zag dat er fijn uit
In welke Shabu's is die?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke Shabu's is die?
Ik ga dinsdag naar de Utrechtse versie, voor het eerst.
Zoetermeer iig en binnenkort volgt de restquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke Shabu's is die?
Leukkkkquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke Shabu's is die?
quote:
Kun je mooi een keer met mij meerijdenquote:
Dank jullie!quote:
Wat geweldig!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Wat een mooi ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja saaie Laysaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
zie het maar bij 1 iemand tot op heden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:47 schreef Oognip het volgende:
Is dat 'ik krijg een tattoo' ook weer iets hips op FB?
Ik bij 2 dus ik vond het al wat verdacht. Zeker omdat ik beide personen geen types vind voor tattoo's LOquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zie het maar bij 1 iemand tot op heden.
nou ja ik die ene ook niet. Maar die reageert niet op een PB.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bij 2 dus ik vond het al wat verdacht. Zeker omdat ik beide personen geen types vind voor tattoo's LO
heb geld aan blijdorp gegeven en ben voor x % eigenaar van Bokito.quote:
Zwanger en lesbisch kan bestquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
O, hij is nu veranderd in, ik ben zwanger.
Die zag ik vandaag ook al een paar keer droog voorbijkomen bij vrienden van vriendenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
die dochter van Frits Barend was toch zwangert?quote:
Ah, ze nemen eindelijk een voorbeeld aan Weird.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Arcee het volgende:
Het vorige deeltje was het snelste topic aller tijden van F&F.
Hij had je gehacked?quote:
Ja recordquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Arcee het volgende:
En als dank krijgt de ts van dat topic een notequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Arcee het volgende:
Ja, mocht even het hok verlaten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook weer even uit de keuken?
Je geilt er echt op he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als dank krijgt de ts van dat topic een note![]()
Je moet maar een hobby hebben zeg.quote:
Dromen over je tattoo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef indaha het volgende:
Welterusten Laysa en Toek
Ik ga ook naar bed
Jaaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
O goed dat je het zegtquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dromen over je tattoo.![]()
Ik mag hopen dat dit op je FBdeel stond waar de familie nog mag komen.
Wat fijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Die zag ik ook voorbijkomenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Arcee het volgende:
Vast, want dat schenkt zo lekker de aandacht aan borstkanker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat weer zo'n actie als met de kleur van je BH, ik ga op reis naar, ik drink nu...?
Ja zoiets zal het wel weer zijn, want met zo'n status steun je kankerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat weer zo'n actie als met de kleur van je BH, ik ga op reis naar, ik drink nu...?
Gratis en voor nietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als dank krijgt de ts van dat topic een note![]()
vreselijk zulke "acties" Ik heb er echt een hekel aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het wel weer zijn, want met zo'n status steun je kanker
Een echo, is dat met dat 'plet apparaat'?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, want heb morgenmiddag een echo van een knobbeltje in m'n tiet
Kan ik me voorstellen Y Vaak is het gelukkig onschuldig, maar goed dat je er naar laat kijken, succes morgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, want heb morgenmiddag een echo van een knobbeltje in m'n tiet
Ik heb er echt een hekel aan. Stort dan lekker geld als je graag wil steunenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
vreselijk zulke "acties" Ik heb er echt een hekel aan
In de Mijn Geheim las ik dat een borstkankerpatiente een tegenactie was begonnen tegen zo'n leuk bedoeld initiatief... vonden ze niet zo leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
vreselijk zulke "acties" Ik heb er echt een hekel aan
Nee, dat is een mammografie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een echo, is dat met dat 'plet apparaat'?
Of nee, dat heet anders he?
Sterkte met de zenuwen!
Thanks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, dat is morgen he! Sterkte nip
Daarom. Denk ook niet dat het iets ernstigs is maar tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Y Vaak is het gelukkig onschuldig, maar goed dat je er naar laat kijken, succes morgen
Goed initiatief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de Mijn Geheim las ik dat een borstkankerpatiente een tegenactie was begonnen tegen zo'n leuk bedoeld initiatief... vonden ze niet zo leuk
https://www.facebook.com/stopmamming
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ben ook wel opgelucht....Zeker na die buikgriep. Maar ik heb zelfs een PR-etje gelopen![]()
Was wel kapot moe naar afloop, maar dat geeft niet
Ik geloof ook nooit dat kankerpatienten zich gesteund voelen door zulke dingenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de Mijn Geheim las ik dat een borstkankerpatiente een tegenactie was begonnen tegen zo'n leuk bedoeld initiatief... vonden ze niet zo leuk
het blijft toch spannendquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daarom. Denk ook niet dat het iets ernstigs is maar toch
Is dat dan ivm littekenweefsel dat je een mammografie krijgt? Op een echo is het niet goed genoeg te zien of zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
het blijft toch spannendIk heb het ook een aantal keer laten onderzoeken, alleen kreeg ik n mammografie omdat ik een borstverkleining heb gehad.
Deze actie was volgens mij gewoon een geintje hoor , ik houd ook niet van die borstkanker acties, met kanker zal ik nooit spotten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan. Stort dan lekker geld als je graag wil steunen
Sterkte morgen , ik hoop dat alles goed isquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij was dat idd de redenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat dan ivm littekenweefsel dat je een mammografie krijgt? Op een echo is het niet goed genoeg te zien of zo?
Ja preciesquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij was dat idd de redenNormaal krijg je op mijn leeftijd (en jonger) een echo.
Ik wist niet dat dat alweer wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef Oognip het volgende:
Vinden jullie Nick en Simon the Caribbean Dream ook zo leuk?
Dankje!quote:
De tweede aflevering is gisteren geweest. Het is voor het eerst dat ik een programma van ze volg, maar vind het wel tofquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat alweer was
Vond al hun '... dream' programma's zo leuk
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Laysa het volgende:
Veel sterkte en succes voor Nip en Candaasje
Dat inderdaad. Ik duim voor alleen maar goede berichten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Laysa het volgende:
Veel sterkte en succes voor Nip en Candaasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |