Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Omg, ligt IB weer een uur tussen je benen terwijl jij ligt te fokkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, breng die jongen nou niet op ideeën.
Was het maar zo'n feestjequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg, ligt IB weer een uur tussen je benen terwijl jij ligt te fokken
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vergeleken bij Muck is alles klein, heb ik begrepen
Dus dat je meerdere keren komt heeft te maken met de meets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd zeg![]()
Dat ging over meets. Ik kom meerdere keren naar meets
[..]
Ook en Yashaaaaa.
Naar die meets dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dat je meerdere keren komt heeft te maken met de meets.
En je komt ook nog meerdere keren naar de meest.
Ok, het wordt al duidelijker.
Goedmaakseks FTWquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe zijn we van rellen naar scharen ineens tussen mijn benen uitgekomen.
IB zijn schuld, duh!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet weer daar over miepen....daar kan ik echt niet meer tegen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd hé. Voordat ze straks weer boos belt.
Oh trouwens Nip, ik hoor ook niet bij de stamgasten hier voor mijn gevoel. Ben dr nog geen jaren, zoals andere.
Ja, dat ging echt verrassend snel eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen idee. Ik ga in ieder geval naar bed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat je dat vaker zegtquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat ging echt verrassend snel eigenlijk.
ik miep niet maar Nip vroeg er naar 87 posts terug.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet weer daar over miepen....daar kan ik echt niet meer tegen...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat vaker zegt
Altijd beter dan "normaal doetie het wel' toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat vaker zegt
Broekkiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd hé. Voordat ze straks weer boos belt.
Oh trouwens Nip, ik hoor ook niet bij de stamgasten hier voor mijn gevoel. Ben dr nog geen jaren, zoals andere.
Ja inderdaad, dan heb je je lolletje iig al gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd beter dan "normaal doetie het wel' toch?
Ah joh, zo klaar toch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver jongens, nu zit ik hier met een bronstige IB [ link | afbeelding ]
Sterkte, daarmee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet dat het pompoms moeten voorstellen, maar het lijkt net iets andersquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee zijn pompoms en ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet dat het pompoms moeten voorstellen, maar het lijkt net iets andersVooral als je naar jouw zin kijkt
Wat ben je toch heerlijk stenentijdperkquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, straks gaat de wekker weer.
Toek, ik verheug me erop je de 8e weer te zien.
Tombo, ik verheug me er ook op jou de 8e weer te zien.
En als Greys geen foto van jullie samen maakt, doe ik het wel.
Geen idee hoe, want ik heb niet zo'n moderne "plaatjes-op-een-beeldscherm-maker".![]()
Ow okequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee zijn pompoms en ik bedoelde er niks mee
Ik verwacht hem nog een x in Fred Flinstone Pakquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk stenentijdperk![]()
Ja Bamba, ga je maar schamen en je mond met zeep spoelen, want je hebt nu wel zo'n vies woord gezegd!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ow okeHet lijkt net alsof je langs 2 kanten aftrekt
![]()
Ik ga me nu in een hoekje schamen
Ik weetzquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Bamba, ga je maar schamen en je mond met zeep spoelen, want je hebt nu wel zo'n vies woord gezegd!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
en dan mannen de schuld gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Hmmmmmmmmquote:
Juist deze week en volgende week nog profiteren van de hamsterwekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm
Nou, qua wasmiddel, afwasmiddel, vaatwastabletten en dat soort dingen kan ik nog zes jaar vooruit ongeveer![]()
Maar ik heb vorige week en deze week geen zin gehad in weekmenu bedenken en weekboodschappen doen. Dus dat is wel een beetje klote, dat ik nu alsnog weer drie keer per week in de winkel kom![]()
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Bij de C1000 hebben ze Euroweken. En ik probeer braaf te doen en niets 'verkeerds' mee te nemen voor mezelf. Hetgeen resulteerde in 2 saucijzenbroodjes en een zak M&M's voor Dquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Juist deze week en volgende week nog profiteren van de hamsterwekenKun je weer effe vooruit
De acties bij c1000 zijn ook altijd heel leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de C1000 hebben ze Euroweken. En ik probeer braaf te doen en niets 'verkeerds' mee te nemen voor mezelf. Hetgeen resulteerde in 2 saucijzenbroodjes en een zak M&M's voor DArme jongen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |