SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Tem het volgende:
Precies.Wat is er met die sprinkhaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Omdat je het zo lief vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
familie van elkaar maar krekels zijn schijtirritantquote:
Wie zijn te gast?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Land van aankomst is wel mooi.
Ondertussen wacht ik gewoon op de razende Flopshow van Tijs en Knevel.
Gisteren was ook echt een slechte aflevering. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het kijk, ik ben altijd veel minder geinteresseerd in de onderwerpen als dat ik van te voren denk te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik keek gisteren uitzonderlijk, moest ik meteen naar dat gewauwel van chiazia morali luisteren.
Een kindje, zou zo uit Spangas kunnen komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Trui uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Oh dat is degene die na een week al is weggegaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
Ow minder het gaat over UtopiaGeen idee wie die griet is die er nu zit. Ik gok dat het zappen wordt zometeen.
Ze is 30.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kindje, zou zo uit Spangas kunnen komen.
Die krijgt ook geen fles bier mee uit de supermarkt zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |