Ach als je alles wilt vinden, heb je ook youtube nogquote:Op zondag 19 januari 2014 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt natuurlijk ook altijd nog Grooveshark, waar veel op te vinden is dat niet op Spotify of Deezer staat.
Alleen de kwaliteit kan soms wat minder zijn.
Het is vergelijkbaar, aangezien Grooveshark ook door 'het publiek' ingevoerd wordt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach als je alles wilt vinden, heb je ook youtube nog
Soundcloud. Ook fijne, en heel wat overzichtelijkere , sitequote:Op zondag 19 januari 2014 00:22 schreef Felagund het volgende:
Je hebt ook nog die streamingsdienst waarbij je bij elke seconde een mening kan invoeren (Je ziet dan bij een liedje bij bepaalde stukken één of meerdere userfoto's staan). Iemand een idee hoe deze dienst ook alweer heet?
En je hebt nog hypemachine, maar dat is niet zo groot, meer om enkele liedjes te vinden die veel op blogs worden genoemd.
alleen die schijtreclame altijd, de laatste tijd weet zelfs het vaagste filmpje ervanquote:Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach als je alles wilt vinden, heb je ook youtube nog
Dat we het nog mogen meemaken! Norrage eindelijk gevallen voor Daryll-Ann!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:12 schreef Norrage het volgende:
Daryll-ann was net, ik geef het toe, ook wel heel vet
Tsja, live is natuurlijk vaak anders dan studioquote:Op zondag 19 januari 2014 12:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat we het nog mogen meemaken! Norrage eindelijk gevallen voor Daryll-Ann!
Die postte ik nog eergisteren, mij erover verbazend dit bijna 2 miljoen views heeft op youtube, en dat ik dus een hype gemist hadquote:Op zondag 19 januari 2014 11:31 schreef kciR het volgende:
Ik zat gisteren wat playlisten op Spotify te beluistern. Kwam ik Hozier tegen. Klinkt erg goed. Singer songwriter met een soulvolle stem, met een vleugje blues en jazz. Zal dit jaar wel met een debuut album komen.
Oh, ik heb die post dan helemaal gemist.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die postte ik nog eergisteren, mij erover verbazend dit bijna 2 miljoen views heeft op youtube, en dat ik dus een hype gemist had
Haha. Het kan soms niet vaak genoeg genoemd wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh, ik heb die post dan helemaal gemist.
Hij heeft het volgens 3voor12 ook goed gedaan op ESNS lees ik net.
Sja, geproduceerd door Kanye hèquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef Norrage het volgende:
Die Common - Be tip was trouwens een goede
Kan je nagaan, het studiowerk is nóg beter!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, live is natuurlijk vaak anders dan studio
Nouquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je nagaan, het studiowerk is nóg beter!
Hmm late reactie, maar Aumgn van Can dan. Omdat Voodoo Chile van Jimi Hendrix en Flood II van Boris net te kort zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
Ik luister de laatste tijd nogal regelmatig naar
Lang nummer, maar wel genieten.
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
Vrijwel alles niet uit Europa is niet op Spotify te vinden. Luister veel Japanse en Koreaanse muziek, maar dat staat er maar weinig op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik kan van bv allemaal obscure Nederlandse bandjes echt geen downloads vinden. Of andere artiesten die misschien bij 100 mensen bekend zijn. Maar spotify heeft die bijna altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |