quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, ik zou de Jeugd nog meepikken en me dan bezatten. Wat Guided By Voices wss allang gedaan heeft, vandaar dat ik die ook maar laat schieten.
Maximo Park is echt razend kut geworden. Franz Ferdinand kan nog steeds nog wel, maar niet van harte.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef Z het volgende:
2005 lowlands op 1 avond Arcade Fire, Art Brut, Futureheads, Maxïmo Park was ook aardig memorabel. En was op dezelfde avond ook nog Franz Ferdinand geloof ik. Toen konden Maxïmo Park en Franz Ferdinand nog overigens
Je haalt nu 2 dagen door elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef Z het volgende:
2005 lowlands op 1 avond Arcade Fire, Art Brut, Futureheads, Maxïmo Park was ook aardig memorabel. En was op dezelfde avond ook nog Franz Ferdinand geloof ik. Toen konden Maxïmo Park en Franz Ferdinand nog overigens
Het was de drank. Kan jij ergens een blokkenschema vinden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dagen door elkaar
Ja, eeuwig zonde. Nu is het echt niets meer. Eigenlijk vooral omdat ze van het hoekige afgestapt zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Maxïmo Park is toch wel zonde qua aftakeling. Met die eerste twee platen ontstegen ze toentertijd voor mij zonder twijfel die stortvloed aan britpop-bandjes.
Ik vond er eigenlijk niet zoveel aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef Z het volgende:
Art Brut was inderdaad een last minute wijziging geloof ik. Dat was toch ook een echt leuke band.
Hype weet ik niet, maar is wel een bekende naam toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Norrage het volgende:
Leuk. Ierse folk-rock:
Geen idee dat dit bekend is, 1.5 miljoen views alHeb ik een hype gemist?
Ja, maar met 1.5 miljoen views ben je niet indie meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Hype weet ik niet, maar is wel een bekende naam toch?
Maar 1.5 miljoen views in bijna een half jaar tijd is ook ook weer niet zo bijzonder.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, Gandhi, anders leg je nou 's even uit wat je bedoelt, in plaats van volstrekt onduidelijke one-liners.
ach, dat geldt voor 90% van de bands in dit topicquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:30 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar met 1.5 miljoen views ben je niet indie meerIk had nog nooit van zijn naam gehoord iig.
Ik nu ookquote:
Meestal hebben we het toch over vrij bekende bands?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, dat geldt voor 90% van de bands in dit topic
Ssst. Niet de illusie verpesten. Dit topic is net een goochelaarsact, als je het doek optilt is het verpest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal hebben we het toch over vrij bekende bands?
bedoelt hij niet, dat 90% van de bands niet indie zijn? of is de definitie gewoon indie = onbekend?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal hebben we het toch over vrij bekende bands?
Of dat 90% van de bands 1,5 miljoen plays halen op Youtube?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
bedoelt hij niet, dat 90% van de bands niet indie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |