En jij stond achter het doel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Nico begon ooit op FOK! als doordevil.
Bescheiden bigstar begon ooit op FOK! als johannes_vermeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Nico begon ooit op FOK! als doordevil.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
En hop, de onvermijdelijke Aretha Franklin.
Je verwacht het niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
Kolere haar borsten wegen denk ik net zoveel als ik
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Verschrikkelijke wijven bij elkaar.
Dat mocht anders best lang duren bij NC.quote:
Ghehequote:
quote:
quote:
Dit muziekitempje past precies in mijn straatje. Lekker hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ze gaan alleen maar (voormalige) negers laten zien gok ik.
Je verwacht het niet inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ze gaan alleen maar (voormalige) negers laten zien gok ik.
Noem je mij nu raar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen die geen tijgerprint dragen lijken al snel wat raar er uit te zien.
Jij hebt ook een voorkeur voor negers?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit muziekitempje past precies in mijn straatje. Lekker hoor.
Haha je wilde homo zeggen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Die tafelheer...echt, vuige, vuige hipster.![]()
Die snor ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
De verkeerde soort hipster...quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Voor dit soort muziek hequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt ook een voorkeur voor negers?
Dat ene wijf is inderdaad behoorlijke vullingquote:
Once you go black you never go back?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt ook een voorkeur voor negers?
Ah dan begreep ik het verkeerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem jouw de enige niet rare.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef marcodej het volgende:
Mijn vader zat vroeger ook in mijn keeltje. Was niet zo'n fijne ervaring.
Zij zaten in die Roti reclamequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn die Surinaamse vrouwen?
moet ik die kennen ofzo
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Ze zeggen wel eens: TV maakt je dikker
Full house vanavond.quote:
zit maar een halve Surinaamse bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn die Surinaamse vrouwen?
moet ik die kennen ofzo
Toen anderen dat 150jr geleden deden was het slavenhandel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Zij heeft gewoon maar een fietsketting omgedaan.
6 uur belde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Tem is ook mod.
[ afbeelding ]-power.
Tem is de nieuwe Tjackaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Tem is ook mod.
[ afbeelding ]-power.
Dan doe je eigenlijk niet meer mee.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij zaten in die Roti reclame
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen anderen dat 150jr geleden deden was het slavenhandel.
Dat is mijn gospel-aversie, terwijl het echt onwijs goed KAN zijn.quote:
Ik heb niets met zwarte kousen.quote:
Ik heb niets met zwarte.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niets met zwarte kousen.
Door Motown luistert de massa nu naar kutmuziek inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die toonladdertjes zingers hebben ons die idols meuk bezorgd.
wat minder.quote:
Dit kan ik ook zingenquote:
quote:
Racist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Nooit meer negers uitnodigen alsjeblieft.
Die nodigen zichzelf uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Nooit meer negers uitnodigen alsjeblieft.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
Ze begonnen met zingen en mijn vogel (die op schoot zit) roept "Dag!"
Hoeveel van zulke zangvogels heb je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
Ik heb ook nog wel een matrasje over.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen.
Toch geinig dat webcam afplakkers gelijk gekregen hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Oe spannend wat te doen met je webcam en webcamvoyeurs.
Ja hoor, in Eindhoven is het heel leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen.
Je moet gewoon je cam op de TV richten als je DWDD kijkt, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Nee zijn parkieten, maar bij MJ ging hij meedansen en worden de "oeh"'s beantwoord met "oeh"quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel van zulke zangvogels heb je?
En waar woon je precies?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een matrasje over.
Waaat kan die praten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
Zij loopt met stoel en al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft dat mens zich überhaupt op die stoel kunnen proppen?
Tenminste nog iemand die mijn panterpyama zietquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Alles hee is PSVquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor, in Eindhoven is het heel leuk.
Ga ik hem even opsnorrenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon je cam op de TV richten als je DWDD kijkt, dat zal ze leren!
Misschien moet je Man Bijt Hond eens bellen want ik zie een item.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zijn parkieten, maar bij MJ ging hij meedansen en worden de "oeh"'s beantwoord met "oeh"
dat betekent echt "rot op"
Ja, zijn naam, mijn naam wat kleine dingen...en dus Dagquote:
Hoe kun je dat worden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Maar dan kan ik niet FOK!kenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon je cam op de TV richten als je DWDD kijkt, dat zal ze leren!
Ah wat tof. Op commando? Of alleen als hij er zelf zin in heeft?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zijn naam, mijn naam wat kleine dingen...en dus Dag
Ja, weleens geprobeerd op te nemen...maar dan is meneer ineens zijn stem kwijt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je Man Bijt Hond eens bellen want ik zie een item.
Kan Wilfred wel een mooi puur itempje van maken. Met een statief op zijn schouder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je Man Bijt Hond eens bellen want ik zie een item.
Belgiequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar woon je precies?
twitter:drienederbelgen twitterde op woensdag 15-01-2014 om 19:52:02Wie kan er nou in Godsnaam een probleem hebben met een multiculturele samenleving als je op dit moment kijkt en luistert naar #dwdd FEEST! reageer retweet
Als ik 's ochtends met mijn jas aan de kamer inloop zegt ie wel "dag, kusje" en als de telefoon gaat roept hij mijn naam, de rest is redelijk willekeurig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah wat tof. Op commando? Of alleen als hij er zelf zin in heeft?
Misschien een thema uitzending over FOK!kers, want ik wil tong80 ook wel eens thuis aan het werk zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kan Wilfred wel een mooi puur itempje van maken. Met een statief op zijn schouder.
Ah wat leuk, kun je niet eens een filmpje maken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends met mijn jas aan de kamer inloop zegt ie wel "dag, kusje" en als de telefoon gaat roept hij mijn naam, de rest is redelijk willekeurig.
Is inmiddels wit behang.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
En Johannes in zijn kamertje volgeplakt met Alba posters.
Nog beter, beamer en dan gifjes projecteren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is inmiddels wit behang.
gatverquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is inmiddels wit behang.
Zal weleens proberen van het weekend als ik tijd heb.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah wat leuk, kun je niet eens een filmpje maken?
Sturen we eerst Rob Geus met zijn lampje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is inmiddels wit behang.
Misschien kan jij ook eens langskomen om de boel dicht te kitten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sturen we eerst Rob Geus met zijn lampje.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook eens langskomen om de boel dicht te kitten?
Even de klopboor in stelling brengen *wink wink*quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook eens langskomen om de boel dicht te kitten?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal weleens proberen van het weekend als ik tijd heb.
Ik vond em akelig veel op heinrich himmler lijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 16-01-2014 om 14:55:33Tijdens de 2 minuten stilte gisteren in #DWDD steeg het aantal kijkers met 50.000 reageer retweet
quote:Pinguïns Undercover – 16-1-2014
Gisteravond keken 1,4 miljoen mensen naar de tweede aflevering van de natuurserie 'Pinguïns Undercover' op Nederland 1. Een groot succes dus voor deze waggelende dieren. De pinguïn is al langer populair: in 2005 was de film
‘March of the Penguins’ al een groot succes, gevolgd door de animatiefilm ‘Happy Feet’. Volgende week wordt het laatste deel het laatste deel van de serie ‘Pinguïns Undercover’ uitgezonden.
Job van Tol, René van Dammen
Heroïne Godverdomme: René van Collem - 16-1-2014
Sex, Drugs & Rock 'n Roll ; René van Collem heeft het allemaal meegemaakt.
Als professioneel drummer heeft hij onder andere gespeeld met Doe Maar, Spargo en Powerplay. Toch was het niet allemaal zo mooi als het lijkt.
Na 30 jaar verslaafd te zijn geweest aan drugs, heeft van Collem nu een openhartig boek geschreven over zijn verslaving en diens gevolgen.
Het boek 'Heroïne Godverdomme' ligt pas eind januari in de winkels, maar nu is René van Collem al bij ons om erover te praten.
Het nieuwe staatsieportret – 16-1-2014
Vanavond wordt bekend gemaakt welke drie kunstenaars het nieuwe staatsieportret van koning Willem-Alexander mogen maken. Dit officiële portret van het staatshoofd komt dan te hangen op onder andere ministeries, ambassades en rechtbanken. Twaalf kunstenaars, geselecteerd door een expertcomité, werden in november uitgenodigd om een ontwerp te maken. Aan tafel: Taco Dibbits, lid van het comité en directeur collecties van het Rijksmuseum, Joost Zwagerman, en één van de drie winnende kunstenaars.
Muziek: Sam Smith - 16-1-2014
Hij is jong, hip, Brits en 'The Sound of 2014' volgens de BBC. Sam Smith (1992) is zijn naam en deze getalenteerde singer-songwriter maakt heerlijke indiepop en was bovendien al eerder te horen op de track 'Latch' van Disclosure.
Nu binnenkort zijn eerste solo studioalbum 'In the Lonely Hour' uitkomt, vond hij het tijd om aan iedereen te laten horen wat hij allemaal wel niet kan.
En gelukkig maar, want Sam Smith is een blijvertje!
Tafelheer: Giel Beelen
dan ben je een half uur te vroegquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef Stickertje het volgende:
Zap nog steeds eerst naar Ned 3..
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:17Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ reageer retweet
twitter:WillieOvertoom twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:42“@KoertWesterman: Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ”haha ik hou t simpel reageer retweet
Wat een bazen opmerkingquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
Even tussendoor:twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:17Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ reageer retweet
twitter:WillieOvertoom twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:42“@KoertWesterman: Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ”haha ik hou t simpel reageer retweet
Ja hoor je nooit meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig nummer van The White Stripes.
Dat komt omdat je Elephant nooit meer aanzet. Eigen schuld dus.quote:
Godverquote:
Ai hefent dun dat okee?quote:
Schilferig opdondertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Martinello het volgende:
Ook Giel heeft helaas de weg naar NL1 gevonden.
Het licht komt van binnenuit, zie je dat niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Stickertje het volgende:
Diepte van verflagen![]()
Pretentieuze onzin
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig gaat Jennifer Hoffman de tv-avond nog redden
Hij liep graag de avondvierdaagse.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Die medailles zitten tot in zijn oksel.
True storyquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig gaat wie is de mol de tv-avond nog redden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij liep graag de avondvierdaagse.
Arno = Arnoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wie is de Arno Vermeulen tijdens Wie is de Mol
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willy na een vakantie met Sjek van Gelder
Dat is gewoon de techniek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Stickertje het volgende:
Diepte van verflagen![]()
Pretentieuze onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |