Huh, er staat toch geen Pegasus tussen? Alleen Zoom Wildhorses en 1 Air Alvord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
De Nike Pegasus, als je die tegenkomt, zou ik laten gaan als ik jou was, SEM: die vond ik echt veel te warm en zweterig en 0 gevoel met de grond
Gecondoleerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en m'n broek is stervende. Morgen maar kijken voor 'n nieuwe.
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en m'n broek is stervende. Morgen maar kijken voor 'n nieuwe.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zat bij de Zalando sale te kijken... ze hebben o.a. trailschoenen... must resist... no moneySEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier ook no monies!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ben ik de enige die hier hardop om moest lachen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ieuw! En eet je het daarna nog op? Het dempt wel lekker denk ik.
Ik zat bij de Zalando sale te kijken... ze hebben o.a. trailschoenen... must resist... no moneyScarabee heeft ook wel wat leuke damesmodellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
http://trailrunshop.nl/collectie/schoenen-dames/trailrunningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gup, zou ik in de WWW mogen, aub?quote:
| 1 2 | [b]15 februari 2014 - [url=http://www.avdes.nl/wedstrijden/40-des-halve-marathon]DES Halve Marathon 2014 (Eersel)[/url][/b] [*] Levitas - 10km |
Kan je daarna meteen een bakje koffie doen bij streamnl!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gup, zou ik in de WWW mogen, aub?
[ code verwijderd ]
Toch maar niet het weekend van 8/9 februari gedaan. Dit loopje ziet er op zich wel prima uit, niet te ver weg en komt eigenlijk beter uit dan 9 februari. Kijken hoe ver ik hier richting de 50 minuten kom
Als ik m`n scheenbeen heel kan houden, dan gaat die 52:29 eraan. Loop de laatste tijd zo lekker, eigenlijk sinds ik weer terug ben in Nederland, dat ik er heel veel vertrouwen in hebquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Scarabee heeft ook wel wat leuke damesmodellen.
http://trailrunshop.nl/collectie/schoenen-dames/trailrunningDie derde in je lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Goed koelen na ieder loopje en masseren, evt met zo'n roller maar ik doe het gewoon met mijn knokkels. Ik hoop voor je dat het snel over isquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik m`n scheenbeen heel kan houden, dan gaat die 52:29 eraan. Loop de laatste tijd zo lekker, eigenlijk sinds ik weer terug ben in Nederland, dat ik er heel veel vertrouwen in heb
Ik vind die groene echt cool! Die winkel zit gewoon om de hoek van mijn werkplek en ik ben er nog nooit geweest. Misschien volgende week toch eens binnen lopen, moet een nieuwe armband voor mijn telefoon. Mijn Nexus past niet in de oude band..quote:
gifgroen meltdownstylequote:
Moet eigenlijk wel ja, weet helemaal niet wat de maatvoering is bij dit soort schoenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
gifgroen meltdownstyle![]()
Maar laat je je schoenen niet aanmeten sem? Dat je zo op zalando kijkt..?
Ik zat bij de Zalando sale te kijken... ze hebben o.a. trailschoenen... must resist... no moneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik deed de spoiler open en toen heel gauw mijn ogen dicht.
Hier geld namelijk hetzelfde probleem.een echte verslaafde vindt altijd geld....we got addictions to feedquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Done!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gup, zou ik in de WWW mogen, aub?
[ code verwijderd ]
Toch maar niet het weekend van 8/9 februari gedaan. Dit loopje ziet er op zich wel prima uit, niet te ver weg en komt eigenlijk beter uit dan 9 februari. Kijken hoe ver ik hier richting de 50 minuten kom
Gewoon stelen en wegrennen.. Wat willen ze beginnen? Niet bij scarabee doen natuurlijk, maar gewone zaak kun je er op gokken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
[..]
een echte verslaafde vindt altijd geld....we got addictions to feed
Kijken mag altijdquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel ja, weet helemaal niet wat de maatvoering is bij dit soort schoenen
Hoe is het met je achillespees nu, nog last gehad van de week?quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond weer lopen. Twijfel nog een beetje of ik ga intervallen of gewoon een rondje loop.
Nee, niks gevoeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:24 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hoe is het met je achillespees nu, nog last gehad van de week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |