abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:33:32 #1
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135528714

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:29 #2
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135530114
quote:
[..]

Hoeveel max strict pull ups kan je? Doe je ook aan kipling pull ups?
Laatst nog gekeken naar de uitleg van mijn crossfit trainsters en het aller belangrijkste is de hoekgrip. Je moet je polsen in een speciale manier houden waardoor het makkelijker is. Dit is een goede video http://www.dumpert.nl/med(...)r_wordt_gymnast.html
vanaf 4:30
Strict pull ups geeft een indicatie van de kracht (en krachtsuithoudingsvermogen). Voor de muscle up is naast kracht vooral de explosiviteit van belang samen met de techniek. Meeste mensen voeren een pull up te traag uit om de muscle up te kunnen. Zullen dus eerst zo explosief mogelijk een pull up moeten aanleren. Voor de rest geeft de video van Scott Herman die Yuri gepost heeft een goede uitleg. Zo leg ik hem zelf ook uit met als eerste stap explosieve pull ups schuin naar achteren+leg swing.

Bij ringen is het inderdaad zo dat de grip belangrijk is. De grip die je hiervoor gebruikt is een 'valse' grip waarbij je meer op de pols steunt. De hoekgrip houdt in dat de duim onder de index en middelvinger zit wat dus niet juist is voor een muscle up, maar wel voor oly lifts.
Verbo is terug?
pi_135530383
quote:
Let op! Lees eerst de OP (OpeningPost) voor je hier vragen gaat stellen. (Klik op de spoilers) De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic, SPT / [Fitness] (#27) - Bodybuilding is Beter mietje! misschien dat je vraag daar thuis hoort.
Deze tegenstrijdigheid :D
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:52:13 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135536842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Deze tegenstrijdigheid :D
Jah, telkens als ik het zie denk ik dat ik die TT aan moet passen, en dan vergeet ik het gelijk weer. :')
pi_135537176
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ken het SL schema voor beginners niet, maar BOR lijkt me een assist waarbij je geen 1RM hoeft te weten. Maar ik kan het mis hebben.

Waarom niet een beginners programma van Starting Strenght? Dan squat je 3x per week. http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.

Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:14:14 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135538197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.

Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag :)
Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.
pi_135538472
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.
vaak is dit het geval idd

120 voor een beginner is vrij hoog als je diep genoeg gaat..
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:22:02 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135538651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.
pi_135538744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.
klopt

ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:27:53 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

klopt

ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.
Dat laatste kan je duur komen te staan als je echt zwaar gaat.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:29:15 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539350
quote:
hij eet denk ik grizzlys
pi_135539392
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel. ;)
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.

Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me. :D
pi_135539489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat geeft het pijltje aan? :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:37:36 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel. ;)
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.

Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me. :D
Ah, op die manier. Zou je dan niet wat verder kijken naar trainings methodes? Je moet het natuurlijk zelf weten maar na 4 jaar kan je wel een meer gevorderde training pakken zoals 321, of Cube, of BBB. Genoeg te vinden.

Maar hoe dan ook, succes. Laat de progress weten ajb, altijd leuk om te volgen.
pi_135539625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Wat geeft het pijltje aan? :)
okok wist niet dat je al een lifting verleden had!

het pijltje geeft aan dat de bovenste heuprand beneden de knieen moet komen voor een legitieme diepte die op een powerlift meet goedgekeurd zou worden.

Mensen denken vaak dat parrallel ...dus 90 graden genoeg is, het moet eigenlijk dus nog ietsje dieper. Maar parrallel vind ik persoonlijk bij mensen er al goed uitzien in mijn gym, aangezien ik de meeste met een 1/4e rom zie squatten.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:42:34 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539978
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat leeswerk voor je. :P

http://www.lift.net/workout-routines/cube-method/
http://www.t-nation.com/f(...)_build_pure_strength
http://www.jimwendler.com/2011/09/531-for-a-beginner/

Als je al 4 jaar aan het werk bent denk ik dat bovenstaande beter aansluit bij waar je nu zou moeten zijn.
Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.
pi_135540169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.
cube schijnt echt top te zijn
pi_135540225
Ha fokkers! Big Cat en ik zijn van plan een seminar te organiseren omtrent AAS (waarschijnlijk als locatie Utrecht, dit is nog niet zeker). Wie zou hier evt. geinteresseerd in zijn? De seminar zal circa 4 uur duren en de kosten die we momenteel op het oog hebben zijn 49,95 eu pp. Er is tijdens de seminar kans om vragen te stellen i.v.m. de relatief kleine groep die we op het oog hebben (<38). Tevens zal ik ook als 'gast' spreker optreden (als onderwerp hCG).

Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diabox op 15-01-2014 22:00:06 ]
pi_135540754
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm

Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.
If not now, then when.
pi_135540905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm

Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.
Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.
pi_135541040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.
deluca is dan ook wel een flinke geldwolf ja :P

wel koel man, wist ik niet!
pi_135541052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?

BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics. :P
If not now, then when.
pi_135541229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?

BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics. :P
Niet dat ik weet, kwam er 'n beetje op neer dat DeLuca hem liet stikken toen ie wat in de put zat zo rond 2004-2005 zal dat zijn geweest, terwijl iedereen rond die tijd dacht dat bb.com van hem was. Simpelweg omdat hij al die shit schreef en zo actief was op het forum en daar ook de meest knowledgeable guy was. Layne Norton stelde toen geen ruk voor en was niet op de radar, DeLuca's "voetveegje" zogezegd, maar toen Big Cat vertrok werd hij spontaan de hemel ingeprezen en mocht ie naar de O etc. Waarschijnlijk omdat Norton zich wel in de VS bevond en hij niet, maar toch...

Op die foto's was ie ook rond die leeftijd ja, hij begon op z'n 20ste ofzo met schrijven voor bb.com.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:48:36 #26
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135545749
Er is beeld van die Crossfitter die geen verzekering heeft:

:X
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:07:36 #27
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135546480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Diabox het volgende:
Ha fokkers! Big Cat en ik zijn van plan een seminar te organiseren omtrent AAS (waarschijnlijk als locatie Utrecht, dit is nog niet zeker). Wie zou hier evt. geinteresseerd in zijn? De seminar zal circa 4 uur duren en de kosten die we momenteel op het oog hebben zijn 49,95 eu pp. Er is tijdens de seminar kans om vragen te stellen i.v.m. de relatief kleine groep die we op het oog hebben (<38). Tevens zal ik ook als 'gast' spreker optreden (als onderwerp hCG).

Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.
Goede zaak! Vanaf welk niveau is het een beetje begrijpbaar? Doorgaans zijn je posts namelijk vrij complex. Succes ermee in ieder geval, denk dat dit wel meer gedaan kan worden.
Deathlift or Die.
pi_135548490
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Goede zaak! Vanaf welk niveau is het een beetje begrijpbaar? Doorgaans zijn je posts namelijk vrij complex. Succes ermee in ieder geval, denk dat dit wel meer gedaan kan worden.
Wel, je hoeft geen biochemicus oid. te zijn om het te begrijpen. Gezien je met zo'n seminar slides tot je beschikking hebt, en 'n white board, kun je dingen laten zien, tekenen, en aanwijzen. Dat scheelt echt enorm. Dus als je stomweg gewoon al iets bovengemiddeld intelligent bent en erin geïnteresseerd bent zul je het waarschijnlijk (grotendeels) kunnen volgen allemaal.
pi_135548887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Diabox het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, kwam er 'n beetje op neer dat DeLuca hem liet stikken toen ie wat in de put zat zo rond 2004-2005 zal dat zijn geweest, terwijl iedereen rond die tijd dacht dat bb.com van hem was. Simpelweg omdat hij al die shit schreef en zo actief was op het forum en daar ook de meest knowledgeable guy was. Layne Norton stelde toen geen ruk voor en was niet op de radar, DeLuca's "voetveegje" zogezegd, maar toen Big Cat vertrok werd hij spontaan de hemel ingeprezen en mocht ie naar de O etc. Waarschijnlijk omdat Norton zich wel in de VS bevond en hij niet, maar toch...

Op die foto's was ie ook rond die leeftijd ja, hij begon op z'n 20ste ofzo met schrijven voor bb.com.
Hmm, da's allemaal wel minder ja. BigCat is zo te lezen in ieder geval geen quitter.

Ik vond Ethanolic's vraag wel goed; het moet wel enigszins te begrijpen zijn ja, gezien je posts inderdaad meestal vrij complex zijn. Succes met het seminar. ^O^
If not now, then when.
pi_135549208
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 07:31:27 #32
253447 Ethanolic
pi_135549913
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 01:55 schreef Diabox het volgende:

[..]

Wel, je hoeft geen biochemicus oid. te zijn om het te begrijpen. Gezien je met zo'n seminar slides tot je beschikking hebt, en 'n white board, kun je dingen laten zien, tekenen, en aanwijzen. Dat scheelt echt enorm. Dus als je stomweg gewoon al iets bovengemiddeld intelligent bent en erin geïnteresseerd bent zul je het waarschijnlijk (grotendeels) kunnen volgen allemaal.
Ik verdiep me er de laatste tijd veel in en lees graag je posts op DBB, maar het kost me vaak grote moeite. Ik geloof dat het schematisch uittekenen van de hormoonhuishouding zeker helpt, incl toelichting. Mijn enige basiskennis is biologie op het atheneum en dat is ook alweer 6 jaar geleden. :') Hou ons in ieder geval op de hoogte!
Deathlift or Die.
pi_135550009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

okok wist niet dat je al een lifting verleden had!

het pijltje geeft aan dat de bovenste heuprand beneden de knieen moet komen voor een legitieme diepte die op een powerlift meet goedgekeurd zou worden.

Mensen denken vaak dat parrallel ...dus 90 graden genoeg is, het moet eigenlijk dus nog ietsje dieper. Maar parrallel vind ik persoonlijk bij mensen er al goed uitzien in mijn gym, aangezien ik de meeste met een 1/4e rom zie squatten.
Ergerlijk soms!
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_135552581
Blijft altijd lame wanneer je lekker getraind hebt maar niet goed kon avondeten, met buikpijn gaan slapen en 's ochtends je hele pump weg. :')

Alsof je lichaam alles weer uit die glyco stores heeft getrokken om toch maar aan eten te komen. Of hoe kan dit? :o
pi_135553488
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?
pi_135553551
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?
Als je niet aankomt zit je niet boven je onderhoud.
BEASTMODE
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:14:09 #37
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135553750
quote:
2kg wat?
Één kilo vet bevat ongeveer tussen de 7000 en 9000kcal
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_135553860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Champy het volgende:

[..]

2kg wat?
Één kilo vet bevat ongeveer tussen de 7000 en 9000kcal
Ik word er gek van, kracht gaat wel omhoog maar gewicht homaar, en toch is het wel een klein beetje zichtbaar. Heb onderhoudt uitgerekend, maar is moeilijk aangezien we met school soms gewoon fucked up cardio dingen doen waarbij je helemaal naar de klote gaat, moet ik op dat soort dagen een bak rijst extra eten dan?
pi_135553913
quote:
Houd een dag goed bij wat je allemaal naar binnenschuift en post dat hier.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:19:35 #40
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135553924
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik word er gek van, kracht gaat wel omhoog maar gewicht homaar, en toch is het wel een klein beetje zichtbaar. Heb onderhoudt uitgerekend, maar is moeilijk aangezien we met school soms gewoon fucked up cardio dingen doen waarbij je helemaal naar de klote gaat, moet ik op dat soort dagen een bak rijst extra eten dan?
Ja als je meer verbruikt dan moet je meer eten, anders zit je natuurlijk niet 600 boven onderhoud voor die dag
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:22:40 #41
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135554097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
500 d'r bij en kijken wat er gebeurt...
1100 boven onderhoudt?!?
pi_135554121
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

1100 boven onderhoudt?!?
Ik denk dat je vermeende onderhoud niet klopt.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:27:07 #44
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135554146
quote:

[..]

1100 boven onderhoudt?!?
wat hierboven al staat, trace je calories... Als je niet groeit eet je niet genoeg...
Dan zit je dus waarsch. niet boven "Jouw" onderhoud.

Als ik een online calculator aan hou zou ik op 111kg met mijn leeftijd en 6 dagen per week trainen 4200kcal onderhoud hebben. Ik zit bijna 1000 hoger kwa onderhoud.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:27:23 #45
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135554153
quote:

[..]

1100 boven onderhoudt?!?
Onderhoud. Hoeveel eet je dan?
Seto is zo ene baas he
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:29:20 #46
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135554212
Seto is zo ene baas he
pi_135554270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:27 schreef seto het volgende:

[..]

Onderhoud. Hoeveel eet je dan?
Liter volle melk per dag, stuk of 12 boterhammen meestal 1/3e kaas, kipfilet en pindakaas, avondeten 2 stuks vlees, 2 stuks fruit of meer, handje cashew noten, handje pinda's. Dat is t wel een beetje
pi_135554662
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Liter volle melk per dag, stuk of 12 boterhammen meestal 1/3e kaas, kipfilet en pindakaas, avondeten 2 stuks vlees, 2 stuks fruit of meer, handje cashew noten, handje pinda's. Dat is t wel een beetje
Ik denk dat Seto doelt op kcals + macro's.
BEASTMODE
pi_135556192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Diabox het volgende:

Tof idee, krijgen we aan het eind ook een zakje "snoep" mee?
Soukidan op je oogbal.
pi_135556739
quote:
Jij bent toch nog 17 ofzo ? Je zit sowieso nog in je groei, voor zover ik weet.
pi_135556759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent toch nog 17 ofzo ? Je zit sowieso nog in je groei, voor zover ik weet.
16, boeit dat wat?
pi_135557226
quote:
2 maanden. Meer vreten want kennelijk is je onderhoud hoger of krijg je minder binnen.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_135557417
Iemand ervaring met http://www.musclemeat.nl ?

Ziet er prima uit
pi_135557445
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

volgens mij kom je daarmee nog niet eens aan de 2300 kcal lol

al die dik gedrukte dingen zegt helemaal niets, zegt meer over het feit dat je niet weet wat je allemaal binnen krijgt.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat je te weinig eet, mensen denken te weten wat veel eten is ... maar weten het eigenlijk helemaal niet.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:17:32 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135557642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

al die dik gedrukte dingen zegt helemaal niets, zegt meer over het feit dat je niet weet wat je allemaal binnen krijgt.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat je te weinig eet, mensen denken te weten wat veel eten is ... maar weten het eigenlijk helemaal niet.

Plus dat op die leeftijd (als je gezond bent) je metabolisme werkt als een tierelier.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:35:21 #56
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_135558212
Heeft iemand weleens die instructie filmpjes van XXL nutrition gekeken?
Geloof best dat die man een OG is maar hij spit volgens mij wel redelijk wat broscience.
Dumbellpullover die je borstspier kan laten opschuiven.
En een of andere dumbell throw die je lats naar buiten kan trekken.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:46:38 #57
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135558650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef Hiatus het volgende:
Heeft iemand weleens die instructie filmpjes van XXL nutrition gekeken?
Geloof best dat die man een OG is maar hij spit volgens mij wel redelijk wat broscience.
Dumbellpullover die je borstspier kan laten opschuiven.
En een of andere dumbell throw die je lats naar buiten kan trekken.
Niet gezien, maar klinkt als BS, en een hoop chirurgie. :D
pi_135558933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Dan eet ik dus te weinig, wat voor shit zorgt voor snelle kcals, niet al te duur?

Ik hou vandaag wel ff bij wat ik allemaal eet.

IK ga zo naar de supermarkt, wat is handig?
pi_135559192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dan eet ik dus te weinig, wat voor shit zorgt voor snelle kcals, niet al te duur?

volle melk en havermout(33 cent per 500 gram, 1800 kcal per zak)
pi_135559344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:00 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

volle melk en havermout(33 cent per 500 gram, 1800 kcal per zak)
Ik heb nog nooit havermout gegeten :') Beetje lekker? Of mixen met iets?
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:06:03 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135559388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Even in de magnetron, zijn in 10 minuten weggevroten, 1350 Kcal.

pi_135559404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Door je melk blenderen en opdrinken, easy kcal
pi_135559416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

tja wat is lekker?

smaakt gewoon naar ongesuikerde muesli ofzo.

boeit t , je wilt toch goedkoop gainen?

en anders flikker je er wat ranja, suiker of nesquick chocopoeder doorheen.
pi_135559434
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
deze ook ja, ideaal!

die ram je zo naar binnen, wil je extra kcals sla je er nog een dikke lik nutella of goedkope chocopasta op... BAM GAINEN JONG
pi_135559648
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goeie tip!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

tja wat is lekker?

smaakt gewoon naar ongesuikerde muesli ofzo.

boeit t , je wilt toch goedkoop gainen?

en anders flikker je er wat ranja, suiker of nesquick chocopoeder doorheen.
Tja moet dan maar he.. :P
pi_135559719
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Goeie tip!

[..]

Tja moet dan maar he.. :P
nee moet niet hoor :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:16:03 #67
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135559792
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

deze ook ja, ideaal!

die ram je zo naar binnen, wil je extra kcals sla je er nog een dikke lik nutella of goedkope chocopasta op... BAM GAINEN JONG
Ik heb na zo'n carb bom wel altijd even een dutje nodig. :O

:+
pi_135559834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nee moet niet hoor :)
Moet wel, anders blijf ik voor altijd ecto :')
pi_135559904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet wel, anders blijf ik voor altijd ecto :')
nou dan, beetje betere instelling dan bouwen in je hoofd.. niet dat halfbakken ... tja moet dan maar he...

zo ga je de oorlog niet winnen
pi_135559913
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb na zo'n carb bom wel altijd even een dutje nodig. :O

:+
ik crash ook gewoon in dan ja lol
pi_135559920
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:29 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Tof idee, krijgen we aan het eind ook een zakje "snoep" mee?
methyltrenbolona
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:19:36 #72
391621 Hiatus
pi_135559957
Vermalen havermeel van body en fitshop ( paar euro per kilo zak). Kan zelf ook havermeel fijnmalen als je blender oid heb.
Flikker het vaak door me shake heen, makkelijk weg te drinken.
En noten zijn ook easy kcal. Maar wel aan de duurdere kant.

Heb hier ook gelezen over shotjes olijfolie?
pi_135559964
Zorg wel dat je protons hit. Beetje een open deur maar ik weet niet hoe geïnformeerd je bent.
BEASTMODE
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:23:06 #74
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135560093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Hiatus het volgende:

Heb hier ook gelezen over shotjes olijfolie?
yup
80ml olijfolie in een glas en hop.
ff je macro's recht trekken
pi_135560124
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
Zorg wel dat je protons hit. Beetje een open deur maar ik weet niet hoe geïnformeerd je bent.
wat?
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:23:49 #76
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135560125
Ja zo te zien krijg je veel te weinig eiwit binnen en vooral carbs.
Seto is zo ene baas he
pi_135560184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat?
Eiwitten
pi_135560190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef seto het volgende:
Ja zo te zien krijg je veel te weinig eiwit binnen en vooral carbs.
Ik zorg er wel voor dat ik minimaal 2x bw aan eiwit binnen krijg per dag
pi_135560204
als beginner is het wel goed om veel eiwitten binnen te krijgen

ik red t nu met 120-150 gram dierlijke volledig amino profiel eiwitten wel t laatste jaar.
pi_135560274
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik zorg er wel voor dat ik minimaal 2x bw aan eiwit binnen krijg per dag
^O^

Just checking. Aangezien hier alleen carb only maaltijden werden aanbevolen door de sick kunt bulkers.
BEASTMODE
pi_135560298
Ik maak havermout gewoon zo in een bak, met wat melk, cacaopoeder en whey. Smaakt prima. Als ik het warm maak dan moet ik zowat kotsen.
If not now, then when.
pi_135560394
protons kan je ook zoals deze man het doet binnenkrijgen

pi_135560396
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef dreamerbulk het volgende:
als beginner is het wel goed om veel eiwitten binnen te krijgen

ik red t nu met 120-150 gram dierlijke volledig amino profiel eiwitten wel t laatste jaar.
Maar ff langs de supermarkt dan

havermout
pannekoeken

eiwitrijke voeding??
pi_135560435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand ervaring met http://www.musclemeat.nl ?

Ziet er prima uit
Top service. Paardenbiefstuk smaakt goed en ook niet te duur. ^O^
pi_135560443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Maar ff langs de supermarkt dan

havermout
pannekoeken

eiwitrijke voeding??
kwark
If not now, then when.
pi_135560570
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

kwark
En dan weer over m'n nek gaan zeker, no thanks, dan slik ik wel whey _O-
pi_135560604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

goedkope whey is voldoende, is meestal goedkoper of even goedkoop als goedkope kwark.

je kan ook inplaats van volle melk, volle chocolademelk drinken
pi_135560614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Koop honing of siroop en doe dat erdoorheen gozer. Kwark zijn easy proteins naast whey.
If not now, then when.
pi_135560642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Koop honing of siroop en doe dat erdoorheen gozer. Kwark zijn easy proteins naast whey.
ik moet eerlijk toegeven, ik heb mijn hele leven nog nooit een lepel kwark gehad :P
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:38:59 #90
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135560686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik maak havermout gewoon zo in een bak, met wat melk, cacaopoeder en whey. Smaakt prima. Als ik het warm maak dan moet ik zowat kotsen.
50g havermout met warme melk heb ik al het idee dat ik 5k kcal naar binnen zit te werken :D

Met koude melk gaat het toch een stuk makkelijker bij mij.
Seto is zo ene baas he
pi_135560688
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
Protons???
pi_135560773
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Protons???
Protonen, neutronen en elektronen snapje

SPOILER
BEASTMODE
pi_135560787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik moet eerlijk toegeven, ik heb mijn hele leven nog nooit een lepel kwark gehad :P
Maakt allemaal ook niet uit. Ik vind kwark zelf een mooie toevoeging aan mijn voeding en lekker. Ik eet meestal wat vlees, simpel shakeje en kwark, en dan zit ik al aan de 150-200 gr. proteinz.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef seto het volgende:

[..]

50g havermout met warme melk heb ik al het idee dat ik 5k kcal naar binnen zit te werken :D

Echt hé, en het is ook moeilijker weg te krijgen. Met koude melk is het veel lekkerder.
If not now, then when.
pi_135560791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

goedkope whey is voldoende, is meestal goedkoper of even goedkoop als goedkope kwark.

je kan ook inplaats van volle melk, volle chocolademelk drinken
Lekker :P Alleen wel fucking slecht voor je :')
pi_135560846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Protonen, neutronen en elektronen snapje

SPOILER
pauperslang.
pi_135560876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maakt allemaal ook niet uit. Ik vind kwark zelf een mooie toevoeging aan mijn voeding en lekker. Ik eet meestal wat vlees, simpel shakeje en kwark, en dan zit ik al aan de 150-200 gr. proteinz.

[..]

Echt hé, en het is ook moeilijker weg te krijgen. Met koude melk is het veel lekkerder.
Elke ochtend 160g Brinta (to be replaced by havermout) en 0,8 liter melk is no problemo hier.
pi_135560896
Ontbijt vandaag:

6 boterhammen met pindakaas + 330ml melk. Uurtje geleden was dat
pi_135560905
Erge fan van Kotsshake © 2014

1,5 liter melk
100g havermout
30g whey
30g caseine
2 banaan
--
1519 kcal, 120 eiwitten

En naar smaak:
Olijfolie
3 scheppen pindakaas
Cacao prut

Even blenden en de Kotsshake © 2014 is klaar voor inname. :D
pi_135561000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Elke ochtend 160g Brinta (to be replaced by havermout) en 0,8 liter melk is no problemo hier.
Deed het ook een tijdje bij Brinta ja, Brinta is iets beter te doen imo. Maar na een tijdje gaat het vervelen bij mij. Ik doe nu 2-3 maanden mijn havermout recept en nog geen enkele keer zoiets gehad van "Bleh".
If not now, then when.
pi_135561111
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Lekker :P Alleen wel fucking slecht voor je :')
huh?

hoezo slecht voor je? definieer slecht?
pi_135561132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

huh?

hoezo slecht voor je? definieer slecht?
Suiker + bruine shit op je gebit.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:18 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135561160
quote:

[..]

Ik eet het elke ochtend als ontbijt, 60gr met warme melk. :P

Daarna heb ik honger. :')
pi_135561202
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Suiker + bruine shit op je gebit.
suiker? wat is er slecht aan suiker?

bruine shit op je gebit? je poetst je tanden toch?

gewone melk zit toch ook suiker in? waarom hoor ik daar niemand over? :')
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:53:56 #104
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135561208
quote:

[..]

daarom gewoon ca 70 gram in een shakebeker, plons water er op, ff 2 seconden roeren en gelijk chuggen
en repeat 3x
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:54:52 #105
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135561244
Havermout met water, no thanks Jeff.

Neem gewoon 100g met koude melk in de ochtend.
Seto is zo ene baas he
pi_135561361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef seto het volgende:
Havermout met water, no thanks Jeff.

Neem gewoon 100g met koude melk in de ochtend.
altijd met melk ja, water is gewoon negatieve kcals... zonde
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:59:27 #107
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135561401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
hahaha
pi_135561830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

suiker? wat is er slecht aan suiker?

bruine shit op je gebit? je poetst je tanden toch?

gewone melk zit toch ook suiker in? waarom hoor ik daar niemand over? :')
Uiteraard. Neemt niet weg dat het gebit van de gemiddelde koffie, thee en frisdrank zuiper (in mijn optiek) er in mijn ervaring schikbarend slecht uit ziet. Of dit door suiker en/of bruine dranken komt, geen idee maar ik dat is wat mij altijd is bijgebracht. :D
pi_135562104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:13 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Uiteraard. Neemt niet weg dat het gebit van de gemiddelde koffie, thee en frisdrank zuiper (in mijn optiek) er in mijn ervaring schikbarend slecht uit ziet. Of dit door suiker en/of bruine dranken komt, geen idee maar ik dat is wat mij altijd is bijgebracht. :D
daarom hebben we ook mondhygiënisten voor de niet-plebs.

maar denk niet dat chocomelk ook maar iets van invloed heeft erop, koffie wel .. als je t laat staan in een kopje dan trekt dat al stevig erin.
pi_135562231
Ook weer zo handig dat ik geen weegschaal in huis heb ( voor eten), chocolademelk afwegen met een whey schepmaat ding is ook niet echt handig :')
pi_135562327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Ook weer zo handig dat ik geen weegschaal in huis heb ( voor eten), chocolademelk afwegen met een whey schepmaat ding is ook niet echt handig :')
gewoon genoeg nemen

beter teveel dan te weinig

waarom zou je melk/chocomelk willen afwegen? Je kan toch schatten hoeveel je uit een pak hebt gedronken ... als het pak voor de helft leeg is ...dan is er nog 500ml over... ja serieus.. echt waar :P

daarnaast kost een weegschaaltje bij de blokker niks
pi_135562368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Melk afwegen? Vloeistoffen gaan per ml en zijn makkelijk af te meten in je shakebeker of maatbeker.
Soukidan op je oogbal.
pi_135562371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

gewoon genoeg nemen

beter teveel dan te weinig
Moet toch een beetje indicatie hebben van hoeveel m'n inname is vandaag.
pi_135562383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Melk afwegen? Vloeistoffen gaan per ml en zijn makkelijk af te meten in je shakebeker of maatbeker.
Chocolademelk poeder heb ik
pi_135562387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet toch een beetje indicatie hebben van hoeveel m'n inname is vandaag.
in jouw geval kan je beter teveel nemen dan te weinig
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:35:09 #117
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135562669
sowiezo melk e.d. gewoon per liter drinken.

geloof niet dat ik de afgelopen jaren een geopent pak melk in m'n koelkast heb gehad c_/
pi_135562758
Ik baal ervan dat ik gelijk aan de schijt moet als ik melk drink. Volgens mij had ik daar eerder nooit last van. Doe nu altijd amandelmelk in m'n shakes. :')
If not now, then when.
pi_135562773
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:

geloof niet dat ik de afgelopen jaren een geopent pak melk in m'n koelkast heb gehad c_/
dit, niet rommelen in de ML marge ..
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:37:50 #120
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135562794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik baal ervan dat ik gelijk aan de schijt moet als ik melk drink. Volgens mij had ik daar eerder nooit last van. Doe nu altijd amandelmelk in m'n shakes. :')
je kan een lactose intolerantie opbouwen idd.
pi_135562803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

je kan een lactose intolerantie opbouwen idd.
Kan je dat ook weer afbouwen?
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:39:12 #122
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_135562848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat spul vind ik echt te $$$$$
Dan maar goed schijten
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:39:36 #123
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135562869
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kan je dat ook weer afbouwen?
geen idee hoe het precies werkt.
Een melk verslaving kun je niet afbouwen i.i.g. been there done that

Er zijn wel pilletjes voor die intolerantie...
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:40:19 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135562900
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:

pi_135562916
Ik zit nu al vol man :')
pi_135562957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zit nu al vol man :')
wat heb je nu op?
pi_135562988
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dat spul vind ik echt te $$$$$
Dan maar goed schijten
Naja, ik vind het persoonlijk echt klote; hele pens vol met lucht en flinke diarree.

quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

geen idee hoe het precies werkt.
Een melk verslaving kun je niet afbouwen i.i.g. been there done that

Er zijn wel pilletjes voor die intolerantie...
Ik ga het eens onderzoeken allemaal. Thanks.
If not now, then when.
pi_135563032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wat heb je nu op?
6 x bammetje pindakaas
666ml melk met 20g chocolademelkpoeder
2 plakken ontbijtkoek
pi_135563088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

6 x bammetje pindakaas
2 plakken ontbijtkoek
Dat is niet echt heel veel :p
pi_135563124
Ja, van brood raak je ook snel vol lol. Koop anders ook gewoon goedkoop vanille-ijs ofzo. Zit ook alles in en flink kcals. Gewoon als dessert met wat chocoladesaus.
If not now, then when.
pi_135563151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

6 x bammetje pindakaas
2 plakken ontbijtkoek
ik schat zo'n 1200-1400 kcal
pi_135563234
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik schat zo'n 1200-1400 kcal
Pff, veel te weinig
pi_135563274
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, van brood raak je ook snel vol lol. Koop anders ook gewoon goedkoop vanille-ijs ofzo. Zit ook alles in en flink kcals. Gewoon als dessert met wat chocoladesaus.
Waarom zegt iedereen dat je clean moet eten als hier ff wordt gezegd ja eet een bak ijs en pannekoeken met chocoladesaus etc. _O-
pi_135563372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat je clean moet eten als hier ff wordt gezegd ja eet een bak ijs en pannekoeken met chocoladesaus etc. _O-
Omdat het gaat om eiwitten, koolhydraten, vetten en kcals. Die zitten in zowel kipfilet, rijst en broccoli, maar ook in hamburgers, patat, ijs en chips. Je moet niet kijken naar 'clean' of 'dirty', maar naar brandstof om je lichaam optimaal te laten functioneren. Dat wilt niet zeggen dat je alleen maar shit moet eten. Eet ook wat groente en fruit.
If not now, then when.
pi_135563378
quote:

[..]

Clean eten? Wat is clean?
pi_135563395
quote:

[..]

als je zorgt dat je je gezonde groentes, fruit, vetten binnenkrijgt,eiwitten en een zooitje complexe carbs(havermout etc), dan kan je de rest opvullen met wat jij wilt! Zeker als je aan het bulken bent.

"clean" bestaat niet, of zal ik mijn pindakaas onder de kraan afspoelen .. dan is het ook clean?

clean is een loos concept ... een broodje hamburger.. kan net zoveel nutrienten(of zelfs nog meer) bieden als een broodje kaas met ham.

of een pizza kan net zoveel bieden als een bord spaghetti bolognese.
pi_135563425
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

als je zorgt dat je je gezonde groentes, fruit, vetten binnenkrijgt,eiwitten en een zooitje complexe carbs(havermout etc), dan kan je de rest opvullen met wat jij wilt! Zeker als je aan het bulken bent.

"clean" bestaat niet, of zal ik mijn pindakaas onder de kraan afspoelen .. dan is het ook clean?
alleen als je koud water gebruikt, broscience #swag
pi_135563565
Het probleem wanneer je 'clean' eet is dat je ontzettend veel moet eten om aan een kcal target van zeg maar 4000 kcal te komen, en daardoor zit je dus de hele tijd bom en bomvol. Met wat - volgens jou- 'dirty' voedsel, is het veeeel makkelijker, en het maakt geen fuck uit, want jouw lichaam kent het verschil niet tussen eiwitten uit kipfilet of uit een BigMac.
If not now, then when.
pi_135563915
Is om de 2 uur eten een goeie goal?
pi_135563945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef BredeBroeder het volgende:
je kan ook 1x per dag eten, als je maar al je calorieen binnenkrijgt

om de 2 uur dan zorg je er wel voor dat je wss genoeg binnenkrijgt
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:01:59 #141
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135563947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je moeite hebt met grote(re) porties is dat een prima oplossing.
pi_135564021
Het maakt inderdaad niet echt uit wanneer je eet en hoe vaak, maar volgens mij is het voor bulken/massa wel belangrijk om te zorgen dat je bijv. 's morgens wat protein pakt, 's middags en 's avonds zodat er altijd protein aanwezig is. Zoiets zei Stereo, als ik het goed heb. Daarom was IF niet zo heel goed voor bulken of zo.
If not now, then when.
pi_135564092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het maakt inderdaad niet echt uit wanneer je eet en hoe vaak, maar volgens mij is het voor bulken/massa wel belangrijk om te zorgen dat je bijv. 's morgens wat protein pakt, 's middags en 's avonds zodat er altijd protein aanwezig is. Zoiets zei Stereo, als ik het goed heb. Daarom was IF niet zo heel goed voor bulken of zo.
gelooft aragon zelf niet in ..

als ik een steak van 400 gram eet .. dan heeft mijn lichaam 18-24 uur erna nog wat aan qua spierherstel middels de proteine.

Als jij gewoon elke dag de hoeveelheden binnenkrijgt die je hoort binnen te krijgen is er een constante toevoer van eiwitten naar het herstel van je spieren.

daarom is casseine voor het slapengaan ook bullshit als je dagelijks al genoeg binnen krijgt.
pi_135564187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

gelooft aragon zelf niet in ..

als ik een steak van 400 gram eet .. dan heeft mijn lichaam 18-24 uur erna nog wat aan qua spierherstel middels de proteine.

Als jij gewoon elke dag de hoeveelheden binnenkrijgt die je hoort binnen te krijgen is er een constante toevoer van eiwitten naar het herstel van je spieren.

daarom is casseine voor het slapengaan ook bullshit als je dagelijks al genoeg binnen krijgt.
The Mighty Aragon lol.

Zit wel wat in inderdaad.
If not now, then when.
pi_135564308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

The Mighty Aragon lol.

Zit wel wat in inderdaad.
ik praat niet over 5/4/3% shredded to the fucking marbles IFBB pro's he, daar is neuken in de marge veel meer aanwezig uiteraard.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:35:11 #146
253447 Ethanolic
pi_135565375
's Ochtends neem ik Isolaat, omdat dat de meest zuivere whey poeder is die direct door je spieren wordt opgenomen! Zo kom je 's ochtends niet in katabole staat.

's Middags een shake met Protein Perfection, de juiste combi van Isolaat, Whey en Cassein.

Rond mijn training ziet mijn sup-intake er zo uit:
- 5 min ervoor 5 gram BCAA's
- Dextrose tijdens training, 30 gram voor die glycogeenlevels.
- 5 min na trainen 5 gram BCAA's
- 30 min na trainen Whey Perfection, omdat het herstel dan optimaal is.

's Avonds voor het slapen Cassein, zodat ik de gehele nacht toevoer van eiwitten heb!

Met deze planning bouw je tegelijk spier op en kun je vet verbranden!
Deathlift or Die.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:36:28 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135565436
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
's Ochtends neem ik Isolaat, omdat dat de meest zuivere whey poeder is die direct door je spieren wordt opgenomen! Zo kom je 's ochtends niet in katabole staat.

's Middags een shake met Protein Perfection, de juiste combi van Isolaat, Whey en Cassein.

Rond mijn training ziet mijn sup-intake er zo uit:
- 5 min ervoor 5 gram BCAA's
- Dextrose tijdens training, 30 gram voor die glycogeenlevels.
- 5 min na trainen 5 gram BCAA's
- 30 min na trainen Whey Perfection, omdat het herstel dan optimaal is.

's Avonds voor het slapen Cassein, zodat ik de gehele nacht toevoer van eiwitten heb!

Met deze planning bouw je tegelijk spier op en kun je vet verbranden!
Je wordt gesponsord door B&F?
pi_135565518
's ochtends: crea, beta-alanine, betaine, omega-3 vetzuren, whey, caseine
pre-workout: beta-alanine, betaine
post-workout: crea, beta-alanine, betaine
pre-sleep: omega-3 vetzuren, vitamine D, zink
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:38:17 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135565527
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Vloeibare kcals.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:42:34 #150
253447 Ethanolic
pi_135565726
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:38 schreef Diabox het volgende:
crenatine en beta-allahnine, jij bent sowieso geen natty meer
Deathlift or Die.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:48:15 #151
157922 fathank
pi_135565972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vanilleijs, melk, havermout, whey kwark olijfolie in de blender.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:49:53 #152
157922 fathank
pi_135566057
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:38 schreef Diabox het volgende:
Beta-aline, lekker hoor die tintelingen in je gezicht. Doet 't voor de rest eigenlijk nog iets?
pi_135567421
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Beta-aline, lekker hoor die tintelingen in je gezicht. Doet 't voor de rest eigenlijk nog iets?
Goedkoop en er is enige indicatie dat het wellicht helpt qua hypertrofie en vetverlies (ofwel lichaamscompositie): worth a shot imo. Ik verspreid het flink over de dag dus voel helemaal niks qua tinteling.
pi_135567525
Kennen jullie dat gevoel van een week (of iets korter) niet getraind te hebben, dan even een keiharde fullbody work-out willen zetten en eigenlijk te veel in één training willen stoppen?

Ging ook belabberd net, kwam niet verder dan wat shrugs, squatten een paar oefeningen voor mijn armen en twee borstoefeningen. Ben ook behoorlijk uitgeput. Maar goed, in ieder geval gegaan en dat is in ieder geval iets.
pi_135567615
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Omdat het gaat om eiwitten, koolhydraten, vetten en kcals. Die zitten in zowel kipfilet, rijst en broccoli, maar ook in hamburgers, patat, ijs en chips. Je moet niet kijken naar 'clean' of 'dirty', maar naar brandstof om je lichaam optimaal te laten functioneren. Dat wilt niet zeggen dat je alleen maar shit moet eten. Eet ook wat groente en fruit.
Zo redeneer ik inderdaad ook. Ik zou het trainen en eten echt niet volhouden als ik niet af en toe flink 'dirty' mocht eten.

Je kan ook een blik magere knakworsten naar binnen gooien trouwens. Die voedingswaarden zijn ook vrij gunstig.
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:45:19 #156
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135568444
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:36 schreef Snakey het volgende:
Je wordt gesponsord door B&F?
Ik dacht hetzelfde _O- _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:43:39 #157
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135570756
quote:
13s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Kennen jullie dat gevoel van een week (of iets korter) niet getraind te hebben, dan even een keiharde fullbody work-out willen zetten en eigenlijk te veel in één training willen stoppen?

Ging ook belabberd net, kwam niet verder dan wat shrugs, squatten een paar oefeningen voor mijn armen en twee borstoefeningen. Ben ook behoorlijk uitgeput. Maar goed, in ieder geval gegaan en dat is in ieder geval iets.
Tijd geleden dat ik jou hier gezien heb, welcome back!
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:44:09 #158
391621 Hiatus
pi_135570774
Beta alanine verhoogt musclenendurance. Vandaag nog gelezen op examine.com
pi_135571235
Net zag ik in de supermarkt lactosevrije halfvolle melk staan. Gelijk gekocht, ook nog 20 cent per pak goedkoper dan amandelmelk.
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:54:19 #160
25+ belegen, snap je?
pi_135571300
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zag ik in de supermarkt lactosevrije halfvolle melk staan. Gelijk gekocht, ook nog 20 cent per pak goedkoper dan amandelmelk.
1.80 per pak? :{
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135571382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ja man.
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:56:02 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135571388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Lidl is goedkoopste wat ik weer. 1 EUR per liter. Koop er gelijk 10 van per keer.
Confidence through competence
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:56:44 #163
25+ belegen, snap je?
pi_135571421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lidl is goedkoopste wat ik weer. 1 EUR per liter. Koop er gelijk 10 van per keer.
Gewoon AH houdbare melk 12 pakken voor 7 nog wat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135571422
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Damn, dat is wel heel goedkoop. :o Volgende keer ook maar doen.
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:58:05 #165
55709 Stereotomy
pi_135571495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Gewoon AH houdbare melk 12 pakken voor 7 nog wat
Is niet lactosevrij he :)

Afaik is die van de AH 1.40 per liter, als ik me goed herinner.

Ik ruft de hele boel bij elkaar als er lactose in zit.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:58:54 #166
25+ belegen, snap je?
pi_135571532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat klopt, doe ik ook zal het dan daar van komen
Ook maar weer eens naar de LIDL
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135571709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb jij toevallig onderzocht of je er vanaf kan komen?
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:04:58 #168
55709 Stereotomy
pi_135571823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb jij toevallig onderzocht of je er vanaf kan komen?
lactose intolerantie? :) nee, afaik is dat genetisch :)

Heb wel lactasepilletjes van Kruitvat gehaald. slik er eentje door voordat ik op date ga naar een restaurant :')
pi_135571949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

lactose intolerantie? :) nee, afaik is dat genetisch :)

Heb wel lactasepilletjes van Kruitvat gehaald. slik er eentje door voordat ik op date ga naar een restaurant :')
Hmm, maar volgens mij had ik er eerder geen last van, vandaar.

_O- Dat is wel een goede man. Als ik normale melk moet drinken dan zorg ik ook dat ik daarna thuis blijf. :') Die lucht ophouden is niet chill. Hele tijd de glutes aanspannen, gezicht half rood en shit. lol. :')

Maar die pilletjes werken wel goed dus?
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:08:33 #170
55709 Stereotomy
pi_135572003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- Dat is wel een goede man. Als ik normale melk moet drinken dan zorg ik ook dat ik daarna thuis blijf. :') Die lucht ophouden is niet chill. Hele tijd de glutes aanspannen, gezicht half rood en shit. lol. :')

Tot zover wel :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:09:31 #171
25+ belegen, snap je?
pi_135572055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon laten lopen die zooi 8-)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135572187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Gewoon laten lopen die zooi 8-)
Nee man. Vind het zelf fucking smerig als anderen dat in openbare plekken doen, dus zelf doe ik het dan niet. Onze lucht is dan ook nog een factor 10 erger lol.
If not now, then when.
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:17:00 #173
371833 BlauweTijger
pi_135572411
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee man. Vind het zelf fucking smerig als anderen dat in openbare plekken doen, dus zelf doe ik het dan niet. Onze lucht is dan ook nog een factor 10 erger lol.
Eiwit scheten _O_
pi_135572812
Crea, random op de dag, de ene dag wel de andere dag niet. boeiend. Kan toch niet optimaal trainen atm, ontsteking/blessure.

Sowieso supp overrated soms, alhoewel je wel echt meer gains maakt, maarja kost ook wat.

EEN dag niet online geweest, 7 pagina's verder :| .
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:28:33 #175
25+ belegen, snap je?
pi_135572984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon bij het squatrek als die telkens bezet is >:)

Sinds ik voor me schouders gewoon simpele pushpress heb toegevoegd heb ik gevoel dat ze na elke training groeien.
Beter als dat gekut met dumbbells /einde dagboek
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135573269
Eet nu kipshaorma, fuckkkkkkkk wat lekker zeg, niet normaal. Net redelijke intensieve training gehad en nu max eten. Vanavond nog wat balkenbrij maar dat zal wel niet zo gezond zijn?
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:47:35 #177
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135574092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Crea, random op de dag, de ene dag wel de andere dag niet. boeiend. Kan toch niet optimaal trainen atm, ontsteking/blessure.

Sowieso supp overrated soms, alhoewel je wel echt meer gains maakt, maarja kost ook wat.

EEN dag niet online geweest, 7 pagina's verder :| .
Soms overrated en meer gains met supps? Dan moet je al aan illegale supps denken zoals testosteron.

Enige supps die je in mijn mening kan overwegen zijn creatine, multivitamine en vitamine D. De rest is allemaal goed uit voeding te halen.

Sidenote: multivitamine is voor de zekerheid en vitamine D is ook uit schelvislever te verkrijgen zoals Stereo vaker heeft aangegeven. Creatine is niet tegen te eten (1kg biefstuk of 3,5kg kip per dag).
Verbo is terug?
pi_135574341
schelvislever. Lijkt me erg lekker.

NOT. :)
pi_135575102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef Opblaaspop077 het volgende:
schelvislever. Lijkt me erg lekker.

NOT. :)
Ik vind het heerlijk.
Soukidan op je oogbal.
pi_135576810
Vraagje, wil even wat bestellen bij Body&fitshop. Wil afslank eiwit bestellen, verder nog iets nodig?
Doe 5/6 keer in de week aan crossfit. Doel is iets strakker worden wat prima gaat alleen al een tijdje niks meer gedaan aan supplementen. Denk dat iets qua herstel toch wel fijn is alleen wat? Vanmorgen overal pijn van de spierpijn en erg stijf. Verder dus al afslank eiwit, dit ga ik direct na de training nemen.
pi_135577013
Pak de whey die het beste in je macro's past.

Geheimpje:

Je slankt niet af van 'afslank eiwit'
BEASTMODE
pi_135577117
Nee dat snap ik :) Dat doe je voeding en training en dan iets onder onderhoud te zitten. Hoef ook niet perse af te vallen, spiegel is het belangrijkste. Adviseer je nog iets voor herstel of alleen de whey?
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:44:44 #183
25+ belegen, snap je?
pi_135577269
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
Pak de whey die het beste in je macro's past.

Geheimpje:

Je slankt niet af van 'afslank eiwit'
Gvd ik voor niets 10 scoops a day, nog steeds fatty :'(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135577326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Gvd ik voor niets 10 scoops a day, nog steeds fatty :'(
lol
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:50:58 #185
157922 fathank
pi_135577626
Afslankeiwit :')
Koop Gelijk een legale fatburner en Testbooster.
pi_135578238
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef fathank het volgende:
Afslankeiwit :')
Koop Gelijk een legale fatburner en Testbooster.
Moet toch eiwit hebben maar zit te denken aan dit

http://www.bodyenfitshop.(...)trition/magnificent/
+
Eiwit, jullie nog tips? Ja geen afslank eiwit :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:07:25 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135578515
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:02 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Moet toch eiwit hebben maar zit te denken aan dit

http://www.bodyenfitshop.(...)trition/magnificent/
+
Eiwit, jullie nog tips? Ja geen afslank eiwit :)
Dat gaat niks voor je doen. Geef je geld aan iets nuttigers uit.

Als je extra eiwit nodig hebt dan gewoon whey of casein kopen. De rest is BS.
pi_135578921
Pff, pizza op met een stuk vlees en 2 scheppen whey met melk, kotsgevoel 100% :')
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:20:36 #189
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135579247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Pff, pizza op met een stuk vlees en 2 scheppen whey met melk, kotsgevoel 100% :')
_O-

Het went. Binnen de kortste keren loop je constant met een hongergevoel. :')
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:23:33 #190
157922 fathank
pi_135579413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Oprekken die maag, komt vanzelf goed. Of dacht je dat RaymondK op zn 16e ook al.daglijks 5k+ kcal wegduwde :P
pi_135579651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat gaat niks voor je doen. Geef je geld aan iets nuttigers uit.

Als je extra eiwit nodig hebt dan gewoon whey of casein kopen. De rest is BS.
Zoek eigenlijk meer iets voor direct na de training maar whey is dan ook prima. Wat gebruik jij dan? Maar in dit topic zijn toch genoeg mensen die iets van aminozuren nemen enzo? Of geloof jij ook niet dat je essentiële bouwstoffen nodig hebt na een training?
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:28:20 #192
294141 tarantism
hups in die kont
pi_135579777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:04 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk.
wo kaufen sie das? Im supermarkt?
pi_135580326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:28 schreef tarantism het volgende:

[..]

wo kaufen sie das? Im supermarkt?
Ja broeder, ligt bij de visconserven.
Soukidan op je oogbal.
pi_135580984
De oats zijn binnen, volle chocolademelk zijn ook easy gains :) 900kcal per liter.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:33:24 #195
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135583785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zoek eigenlijk meer iets voor direct na de training maar whey is dan ook prima. Wat gebruik jij dan? Maar in dit topic zijn toch genoeg mensen die iets van aminozuren nemen enzo? Of geloof jij ook niet dat je essentiële bouwstoffen nodig hebt na een training?
Ik eet na mijn training complexe carbs, havermouth dus. Voor zover ik weet doet whey niet zo heel veel voor je na de training.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:38:55 #196
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135584111
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik eet na mijn training complexe carbs, havermouth dus. Voor zover ik weet doet whey niet zo heel veel voor je na de training.
Beter voor voor de training dan? Of gewoon helemaal niet?
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:41:51 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135584311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Beter voor voor de training dan? Of gewoon helemaal niet?
Er is bij mijn weten nooit aangetoond dat het daadwerkelijk bedraagt aan herstel. Genoeg eiwit op een dag eten zou genoeg zijn.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:47:31 #198
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135584667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er is bij mijn weten nooit aangetoond dat het daadwerkelijk bedraagt aan herstel. Genoeg eiwit op een dag eten zou genoeg zijn.
Wat is dan het voordeel van havermout boven whey? De complexe suikers? Voor de rest verschilt het eiwitgehalte niet zoveel dus?

Ik vroeg het me af omdat je zei dat het niet zo heel veel doet na de training. :P
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:50:55 #199
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135584877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is dan het voordeel van havermout boven whey? De complexe suikers? Voor de rest verschilt het eiwitgehalte niet zoveel dus?

Ik vroeg het me af omdat je zei dat het niet zo heel veel doet na de training. :P
Het doet niet zoveel, voor of na de training. Zo dan. :P

Carbs schijnen wel een direct effect te hebben op herstel door de aanvulling van glycogeen in je spieren. Dus ja, de complexe suikers.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:53:15 #200
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135585020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het doet niet zoveel, voor of na de training. Zo dan. :P

Carbs schijnen wel een direct effect te hebben op herstel door de aanvulling van glycogeen in je spieren. Dus ja, de complexe suikers.
Mij is eens aangeraden om snelle suikers (dextrose o.i.d.) te nemen. Is dat hetzelfde als complexe suikers?
pi_135585323
Wat ik vandaag op heb:

6x witte boterham met pindakaas
2x appel
1.33 liter halfvolle melk
20gr chocoladepoeder van nesquick ofzo
44gr ( 2 bakjes ) whey poeder
1 stuk karbonade
1 pizza
1 doos autodrop caddilacs :')

Ik wil nu gaan pitten, of zal ik nog wat chocomel naar binnen werken ofzo?
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:02:36 #202
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135585514
Waarom tel je niet gewoon kcal? Hiermee haal je de 3000 niet eens volgens mij.
Seto is zo ene baas he
pi_135586067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef seto het volgende:
Waarom tel je niet gewoon kcal? Hiermee haal je de 3000 niet eens volgens mij.
3069 om precies te zijn....

halve liter chocomel er maar bij dan....
pi_135586973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

3069 om precies te zijn....

halve liter chocomel er maar bij dan....
Rijst, kip, havermout. Ik begrijp de moeilijkheid niet.

175g rijst (ongekookt 175g, 1 boord gekookt) is 620 kcals. Dat kan je makkelijk tijdens je lunch, avond + na trainen op als je een beetje man ben. Dan zit je al aan 1860... 200-300 kip erbij en je hebt weer 300+ kcals. 2 liter melk 960 kcals. 100g havermout 350 kcals. 50g noten 300 kcals. 1860 + 300 + 960 + 350 + 300 = 3.770 kcals.

Dan je poederzooi erbij en wat fruit en groente.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:37:06 #205
371833 BlauweTijger
pi_135587364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Faeroer het volgende:
. 2 liter melk 960 kcals.
Beetje veel... en ongezond
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:38:05 #206
253447 Ethanolic
pi_135587392
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Beetje veel... en ongezond
Vertel eens, wat is 'ongezond'?
Deathlift or Die.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:39:10 #207
371833 BlauweTijger
pi_135587447
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:38 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is 'ongezond'?
Ik vind 2 liter melk ( uitgaande van halfvolle ) best wel ongezond, of anders gezegd: Niet verantwoord tijdens sporten... beter water. Halve liter melk lijkt me genoeg.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:40:18 #208
253447 Ethanolic
pi_135587502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik vind 2 liter melk ( uitgaande van halfvolle ) best wel ongezond, of anders gezegd: Niet verantwoord tijdens sporten... beter water. Halve liter melk lijkt me genoeg.
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat er ongezond aan is.
Deathlift or Die.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:41:58 #209
371833 BlauweTijger
pi_135587580
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat er ongezond aan is.
Te veel caseïne
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:45:19 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135587737
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Te veel caseïne
Nog nooit van gehoord.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:49:30 #211
391621 Hiatus
pi_135587928
Bij benchpress borst aanraken of niet? Stopte altijd paar cm boven borst en ga tegenwoordig wel tot ik hem aanraak. In dit gedeelte van de rom ben ik minder sterk wat logisch is.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:05:03 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135588558
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef Hiatus het volgende:
Bij benchpress borst aanraken of niet? Stopte altijd paar cm boven borst en ga tegenwoordig wel tot ik hem aanraak. In dit gedeelte van de rom ben ik minder sterk wat logisch is.
Borst aanraken inderdaad. Om onderin sterker te worden kan je bv pause BP's doen. Heeft mij enorm geholpen.
pi_135589750
quote:

[..]

Te veel caseïne
Dude :')

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat ik vandaag op heb:

2x appel
1 stuk karbonade
1 pizza

Er wordt hier wel gezegd dat je vanalles naar binnen moet werken (wat klopt als je kijkt naar kcal inname), maar let erop dat je ook je micronutrienten binnen krijgt. Dus groente e.d. eet. :) (hoeft niet elke dag natuurlijk, dus dit is prima)

Wat ook goed is om te nemen zijn noten (cashewnoten bijvoorbeeld), die bevatten veel vetten en calorieen. Een flinke hand is zo 300 kcal en die werk je makkelijk naar binnen.
pi_135589773
quote:

[..]

Te veel caseïne
Knal er 10 pakken volle melk per week door.
De helft zal wel brinta zijn maar goed.

Trouwens 100gr havermout is een redelijke portie (hele maltijd bijna). =500kcal ofzo denk ik? Met melk er bij 700-800?
Had laatst van een liter melk brinta gemaakt en chocomelk. Samen 1400kcal ofzo. Lekker ontbijtje.
Beetje vloeibaar en zo....

@hierboven. Idd niet vergeten nog een beetje varieatie toe te voegen.
pi_135590273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

quote:

[..]

Te veel caseïne
Pure onzin :D
pi_135590283
foto update van Babyslayer/George Leeman die lichtelijk aan het "cutten" is

150kg op 192cm, flinke knaap voor 22 jaar
  vrijdag 17 januari 2014 @ 01:49:55 #217
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135590483
quote:

[..]

175g rijst (ongekookt 175g, 1 boord gekookt) is 620 kcals. Dat kan je makkelijk tijdens je lunch, avond + na trainen op als je een beetje man ben. Dan zit je al aan 1860... 200-300 kip erbij en je hebt weer 300+ kcals. 2 liter melk 960 kcals. 100g havermout 350 kcals. 50g noten 300 kcals. 1860 + 300 + 960 + 350 + 300 = 3.770 kcals.

Poederzooi is redelijk overbodig bij een onderhoud/bulkdieet, alleen bij een cutdieet zou het van pas kunnen komen.

Gisteren bijv:
Kinder country bar - 130kcal
Alaska koolvisfilet gepaneerd 500g - 600kcal (ja die shit is echt goed voor de bulk of cut)
Olie 0,5 eetlepel (5ml) - 41kcal
Milka honey & cream chocolade 16g - 85kcal
Beef curry ~ 614kcal
Rijst 230g ongekookt - 803kcal
Chapatti 2x - 260kcal
Lamb Biryani 400g - 754kcal

Totaal: 3286kcal
V: 94g, K: 406 (damn :') ), E: 190g

Heb alleen wel 300kcal teveel gegeten maar ach, cut is in februari alweer :+

Met 2700kcal kan ik ook makkelijk aan 190g eiwitten komen, maar houd het nu rond de 130~150g omdat mijn kak anders gewoon als steen wordt :')

En natuurlijk niet vergeten te genieten, ik werd kip op een gegeven moment zo zat, ben gewoon overgestapt op vet vlees (rund of varken) en vis voor variatie.

Vergeet niet de olie voor het bakken/braden erbij op te tellen. Ik doe ook altijd een halve eetlepel olie bij mijn rijst (zodat het niet vastkoekt in de pan). Vaak wordt dat vergeten erbij op te tellen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Drinky op 17-01-2014 01:56:34 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_135590720
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef Drinky het volgende:

[..]

Poederzooi is redelijk overbodig bij een onderhoud/bulkdieet, alleen bij een cutdieet zou het van pas kunnen komen.
Tijdens mijn cut kwam ik onmogelijk aan genoeg eiwitten zonder een paar scheppen whey of caseine, heb zelfs dagen gehad waarbij 50% uit whey kwam maar dat boeit me verder niet. Ben net begonnen met bulken en zit ineens makkelijk tegen de 200g aan. :)

quote:
Vergeet niet de olie voor het bakken/braden erbij op te tellen. Ik doe ook altijd een halve eetlepel olie bij mijn rijst (zodat het niet vastkoekt in de pan). Vaak wordt dat vergeten erbij op te tellen :)
Kleine dingen die elke dag hetzelfde zijn tel ik zelf niet, zoals olie voor het bakken, visolie, etc.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 02:46:26 #219
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135590793
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 02:31 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Tijdens mijn cut kwam ik onmogelijk aan genoeg eiwitten zonder een paar scheppen whey of caseine, heb zelfs dagen gehad waarbij 50% uit whey kwam maar dat boeit me verder niet. Ben net begonnen met bulken en zit ineens makkelijk tegen de 200g aan. :)

[..]

Kleine dingen die elke dag hetzelfde zijn tel ik zelf niet, zoals olie voor het bakken, visolie, etc.
Zelfs in mijn cut (2100kcal) had ik maar 1 scoop nodig om aan 160~170g protonz te komen, en zelfs dan hoefde dat vaak niet en was gewoon eten voldoende.

Olie is overigens niet klein, eetlepel (10ml) is alweer een goede 82kcal, kan aardig optellen. Maar zolang je de hoeveelheden per dag gelijk houdt (en dat doe ik niet) moet het geen probleem zijn.
Drinky is een baas
pi_135590837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef Drinky het volgende:

[..]

Gisteren bijv:
Kinder country bar - 130kcal
Alaska koolvisfilet gepaneerd 500g - 600kcal (ja die shit is echt goed voor de bulk of cut)
Olie 0,5 eetlepel (5ml) - 41kcal
Milka honey & cream chocolade 16g - 85kcal
Beef curry ~ 614kcal
Rijst 230g ongekookt - 803kcal
Chapatti 2x - 260kcal
Lamb Biryani 400g - 754kcal

Totaal: 3286kcal
V: 94g, K: 406 (damn :') ), E: 190g
Waarom 'damn' bij de carbs?
pi_135590851
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:28 schreef dreamerbulk het volgende:
foto update van Babyslayer/George Leeman die lichtelijk aan het "cutten" is

[ afbeelding ]

150kg op 192cm, flinke knaap voor 22 jaar
Dat baardje is veel te vies man. Maakt hem ook 500 jaar ouder. Verder wel beest ja.
If not now, then when.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 02:57:18 #222
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135590865
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 02:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Waarom 'damn' bij de carbs?
omdat ik het normaal gesproken rond de 250g houd en niet over de 300g ga. Hoog in vetten raak ik beter verzadigd van en kom ik de dag makkelijker door. 140g vet op een dag is voor mij vrij normaal.
Drinky is een baas
  vrijdag 17 januari 2014 @ 07:06:06 #223
253447 Ethanolic
pi_135591524
quote:

[..]

Te veel caseïne
Oh wacht, daar had ik nog geen rekening mee gehouden.

:')

Dreamer hou je troll in bedwang!
Deathlift or Die.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:31:05 #224
157922 fathank
pi_135592078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat ik vandaag op heb:

2x appel
1 stuk karbonade
1 pizza

Bak kwark met een flinke scheut olijfolie erbij

quote:

[..]

3x per dag 175 gram ongekookte rijst? Doe je goed je best als je t mij vraagt.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef Hiatus het volgende:
Maar neit laten stuiteren op je borst. Je ziet wel eens lui die de barbell als een malle terug laten stuiteren :X.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:06:26 #225
371833 BlauweTijger
pi_135592535
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 07:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Oh wacht, daar had ik nog geen rekening mee gehouden.

:')

Dreamer hou je troll in bedwang!
:D :')
pi_135597308
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:31 schreef fathank het volgende:
3x per dag 175 gram ongekookte rijst? Doe je goed je best als je t mij vraagt.
Gekruide zalm met rijst of gewoonweg nasi goreng eet goed weg. ;)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:05:54 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135597591
:D ik zie hier hoeveelheden eten voorbij komen....echt bizar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_135597756
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat baardje is veel te vies man. Maakt hem ook 500 jaar ouder. Verder wel beest ja.
details details details

hoef geen seks met hem te hebben ofzo lmao
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:18:32 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135597917
Hoe is nou de beste cut?

op onderhoud eten/hoog in de eiwitten, minder in de carbs/en zoveel mogelijk cardio?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:19:02 #230
157922 fathank
pi_135597937
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Gekruide zalm met rijst of gewoonweg nasi goreng eet goed weg. ;)
No way dat ik 1,5kg gekookte rijst per dag naar binnen ga scheppen :').
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:22:47 #231
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135598050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe is nou de beste cut?

op onderhoud eten/hoog in de eiwitten, minder in de carbs/en zoveel mogelijk cardio?
Zorgen dat je meer verbruikt dan dat je binnen krijgt. Of je nou onder onderhoud eet of cardio doet terwijl je onderhoud eet maakt niet uit.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:30:26 #232
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135598305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Champy het volgende:

[..]

Zorgen dat je meer verbruikt dan dat je binnen krijgt. Of je nou onder onderhoud eet of cardio doet terwijl je onderhoud eet maakt niet uit.
jawel. Lijkt me tenminste dat als je op onderhoud eet minder spierverlies zult hebben dan simpel minder eten
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:31:52 #233
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135598358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jawel. Lijkt me tenminste dat als je op onderhoud eet minder spierverlies zult hebben dan simpel minder eten
Waarom? Je komt op een netto tekort aan calorieën uit wat in beide situaties gelijk is.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:51:58 #234
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135599141
Ik word er een beetje gay van dat ik op het moment als ik naar of in de sportschool ben, ik moet gapen als een mitrailleur-howitzer. Ik slaap toch wel 7 tot 10 uur per dag. Qua voeding hoogstens brood dat volkoren is :(

Heb nu twee plakken brood met drie eier-omelet met allemaal kipfilet en groenteknakkers erin gedaan. Nu wil ik er eem zwaar ruig tegenaan gaan :(

( In de tweede week na krachttrainingen overigens 0,6 KG afgevallen. Nog 7 kilo vet te gaan :') )
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:55:04 #235
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_135599235
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik word er een beetje gay van dat ik op het moment als ik naar of in de sportschool ben, ik moet gapen als een mitrailleur-howitzer. Ik slaap toch wel 7 tot 10 uur per dag. Qua voeding hoogstens brood dat volkoren is :(

Heb nu twee plakken brood met drie eier-omelet met allemaal kipfilet en groenteknakkers erin gedaan. Nu wil ik er eem zwaar ruig tegenaan gaan :(

( In de tweede week na krachttrainingen overigens 0,6 KG afgevallen. Nog 7 kilo vet te gaan :') )
Wel eens pre-workout geprobeerd?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:12:57 #236
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135599828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Nein mein herr! :@ Geeft me dat even een extra vonk energie?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:13:49 #237
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135599860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Ik heb net m'n eerste potje pre-workout gehaald. The Bomb heet het. Dat klinkt veelbelovend. :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:14:35 #238
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_135599893
Vroeger klaptje je jezelf gewoon in je gezicht en werd je boos voordat je ging trainen. Pre workout, ik heb er persoonlijk helemaal niets mee.
pi_135599945
allemaal mietzakken, voor een normale training PWO gebruiken .. in mijn hele lifting carriere nooit nodig gehad, en ik train heel hard kan ik je verzekeren.

Krijg nu een sample caffeine poeder opgestuurd die ik exclusief zal gebruiken bij mijn PR sessies 1x in de 10 weken...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:17:32 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135600013
Hé grootvader, welkom in de 21e eeuw.

Ik wil het trouwens gewoon eens proberen. Als het me niet bevalt, kap ik er maar weer mee.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:18:01 #241
25+ belegen, snap je?
pi_135600028
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef dreamerbulk het volgende:
allemaal mietzakken, voor een normale training PWO gebruiken .. in mijn hele lifting carriere nooit nodig gehad, en ik train heel hard kan ik je verzekeren.

Krijg nu een sample caffeine poeder opgestuurd die ik exclusief zal gebruiken bij mijn PR sessies 1x in de 10 weken...
Als ik na een werkdag van 9 tot 9 heb gewerkt neem ik af en toe wel een pwo miet ofniet
en soms s ochtends met trainen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135600070
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef RickoKun het volgende:

Dat gapen heeft toch iets met de suikerspiegel te maken?
If not now, then when.
pi_135600136
SOOOW... Weekend. Helaas ben ik nu wel gesloopt, maar eens even wat eten en dan effe nappen.
*O* :z
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:22:08 #244
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135600193
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik dacht met het zuurstofgehalte in het bloed
pi_135600211
Gewoon een dubbele espresso voor het trainen, meer heb je niet nodig ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Leucine heeft toch wel een positief effect? Ik heb even geen bron bij de hand, maar ik dacht gelezen te hebben dat 3g leucine wel degelijk een positief effect heeft op spiersynthese, en laat dat nou ongeveer net die hoeveelheid in 1 scoop whey zit. Als je die leucine uit andere eiwitbronnen binnenkrijgt maakt het niet veel uit natuurlijk, maar met whey is het wel het makkelijkste.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:22:55 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135600226
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen, maar ik zie niet in hoe of wat en waarom :@ :@
pi_135600235
Ik weet het ook niet precies maar je kan er wat tegen doen.
If not now, then when.
pi_135600434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hé grootvader, welkom in de 21e eeuw.

Ik wil het trouwens gewoon eens proberen. Als het me niet bevalt, kap ik er maar weer mee.
als het je helpt je doelen te bereiken, dan krijg je grootvaders blessing
pi_135600468
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Als ik na een werkdag van 9 tot 9 heb gewerkt neem ik af en toe wel een pwo miet ofniet
en soms s ochtends met trainen
9 tot 9 is best pittig ja :P

sochtends trainen is wel een hel, vind ik persoonlijk
pi_135600525
quote:

dubbele espresso voor het trainen, BOEM!

De nerd in mij vind dit trouwens echt een geniaal shirt om mee te gaan liften

http://kottonzoo.com/brands/mike-and-gian/empire-lifts-back.html

[ Bericht 15% gewijzigd door Questular op 17-01-2014 13:43:42 ]
pi_135601021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef Questular het volgende:

[..]

star wars!! _O_

ook zin in de nieuwe trilogie?

Darth Vader vond ik altijd een zieke manmore, does he lift?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:56:31 #252
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_135601488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef Questular het volgende:

[..]

Broscience is tof.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:58:29 #253
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135601557
quote:

ik had laatst een keer noxplode ofzo geprobeerd. Voelde er helemaal niks van :')

Enige PWO die ooit bij mij heeft gewerkt is Apple's neutriceuticals RPM. Mischien dat ik daarvan een potje ga halen, net zo duur als creatinekuur maar werkt voor mij een heel stuk beter.
Drinky is een baas
pi_135602148
PWO's van bedrijven zijn ontzettend kut. Als je wat harder wilt gaan neem gewoon caffeine. Dan krijg je tenminste ook niet al die andere troep mee en caffeine heeft ook nog gunstige effecten op het lichaam.
If not now, then when.
pi_135604310
http://www.telegraaf.nl/g(...)egen_diabetes__.html
Wel een niet-toepasselijke foto erbij geplaatst, btw...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:56:18 #256
25+ belegen, snap je?
pi_135606074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:29 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

9 tot 9 is best pittig ja :P

sochtends trainen is wel een hel, vind ik persoonlijk
Valt wel mee op vrije dagen gewoon uitslapen tot een uur of 9
Goed ontbijten ff bankhangen omkleden en gaan
Heerlijk als de gym bijna leeg is
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:46:03 #257
157922 fathank
pi_135612025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PWO's van bedrijven zijn ontzettend kut. Als je wat harder wilt gaan neem gewoon caffeine. Dan krijg je tenminste ook niet al die andere troep mee en caffeine heeft ook nog gunstige effecten op het lichaam.
Mixen met beta-aline voor die tintelingen in je gezicht. Reken maar dat je hard gaat *O*
pi_135612288
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Mixen met beta-aline voor die tintelingen in je gezicht. Reken maar dat je hard gaat *O*
Ja en nog wat dingetjes.
If not now, then when.
pi_135615071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef meneer_valk het volgende:
Gewoon een dubbele espresso voor het trainen, meer heb je niet nodig ^O^

[..]

Leucine heeft toch wel een positief effect? Ik heb even geen bron bij de hand, maar ik dacht gelezen te hebben dat 3g leucine wel degelijk een positief effect heeft op spiersynthese, en laat dat nou ongeveer net die hoeveelheid in 1 scoop whey zit. Als je die leucine uit andere eiwitbronnen binnenkrijgt maakt het niet veel uit natuurlijk, maar met whey is het wel het makkelijkste.
Sterker nog, leucine is essentieel voor mTORC1 activatie. Echter alleen leucine nemen gaat niks doen.
pi_135616415
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef kidkash19 het volgende:
:D ik zie hier hoeveelheden eten voorbij komen....echt bizar
Vertel, want ben toch wel benieuwd hoe jij het doet. Voor zover ik weet ben jij 1 van de grotere hier. Correct me if I'm wrong. Je at maar 2x per dag, geen brood, geen zuivel. De hoeveelheden die hier langs komen vind ik nog meevallen. Wat eet jij zoal op een dag en hoe hou jij je BF zo hoog ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:38:14 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135617428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef Diabox het volgende:

[..]

Sterker nog, leucine is essentieel voor mTORC1 activatie. Echter alleen leucine nemen gaat niks doen.
Ik las laatst ergens (weet niet meer waar, sorry) dat wat extra leucine bij 40+ers goed is voor spieropbouw. Weet jij daar iets over?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:09:28 #262
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135619175
Zit jij ondertussen al op je oude niveau Weiss?
pi_135620874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens (weet niet meer waar, sorry) dat wat extra leucine bij 40+ers goed is voor spieropbouw. Weet jij daar iets over?
Denk dat dat simpelweg zal komen door de verminderde gevoeligheid upstream van mTORC1 voor aminozuren, waardoor je bijgevolg wat hoger moet doseren, en dus ook leucine. Denk niet dat zoiets specifiek voor leucine geldt bij 40+'ers, maar ik hou me aanbevolen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:28:21 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135623390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:38 schreef Diabox het volgende:

[..]

Denk dat dat simpelweg zal komen door de verminderde gevoeligheid upstream van mTORC1 voor aminozuren, waardoor je bijgevolg wat hoger moet doseren, en dus ook leucine. Denk niet dat zoiets specifiek voor leucine geldt bij 40+'ers, maar ik hou me aanbevolen.
Absoluut niet gelimiteerd tot leucine inderdaad. http://en.wikipedia.org/wiki/MTORC1

Maar:

quote:
The role of mTORC1 is to activate translation of proteins. In order for cells to grow and proliferate by manufacturing more proteins, the cells must ensure that they have the resources available for protein production. Thus, for protein production, and therefore mTORC1 activation, cells must have adequate energy resources, nutrient availability, oxygen abundance, and proper growth factors in order for protein translation to begin.[4]
Dat schijnt op latere leeftijd iets minder te worden. Dus zonder het te beperken tot leucine is de gehele opname waarschijnlijk minder. Of misschien kan je dan zeggen dat mTORC1 minder goed werkt op latere leeftijd?
pi_135623786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Absoluut niet gelimiteerd tot leucine inderdaad. http://en.wikipedia.org/wiki/MTORC1

Maar:

[..]

Dat schijnt op latere leeftijd iets minder te worden. Dus zonder het te beperken tot leucine is de gehele opname waarschijnlijk minder. Of misschien kan je dan zeggen dat mTORC1 minder goed werkt op latere leeftijd?
Nu heb ik me er nooit in verdiept (simpelweg omdat de elderly me weinig boeien, no offense), maar volgens mij weten ze niet waardoor die verminderde response op aminozuren komt in ouderen. Ik schat dat het iets met inflammatoire factoren heeft te maken, gezien NSAIDs bijv. voordelig blijken te werken bij ouderen wat betreft hypertrofie, terwijl dit in een normale gezonde populatie tegen de verwachtingen in is (i.v.m. inhibitie van COX-2, gezien de COX-2 metabolieten van arachidonzuur nu net anabool zijn op de lange termijn beknopt gezegd). Maar ik zou zo uit m'n hoofd niks specifiekers weten dan dit.

Een uitgebreide beschouwing over mTORC1 en diens rol in spierhypertrofie is te lezen op onze site:
http://muscleandsportssci(...)-muscle-hypertrophy/

Edit:
Misschien heb je hier iets in, moet nu wel weg:
http://www.nutritionandmetabolism.com/content/8/1/68
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:43:02 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135624087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef Diabox het volgende:

[..]

Nu heb ik me er nooit in verdiept (simpelweg omdat de elderly me weinig boeien, no offense), maar volgens mij weten ze niet waardoor die verminderde response op aminozuren komt in ouderen. Ik schat dat het iets met inflammatoire factoren heeft te maken, gezien NSAIDs bijv. voordelig blijken te werken bij ouderen wat betreft hypertrofie, terwijl dit in een normale gezonde populatie tegen de verwachtingen in is (i.v.m. inhibitie van COX-2, gezien de COX-2 metabolieten van arachidonzuur nu net anabool zijn op de lange termijn beknopt gezegd). Maar ik zou zo uit m'n hoofd niks specifiekers weten dan dit.

Een uitgebreide beschouwing over mTORC1 en diens rol in spierhypertrofie is te lezen op onze site:
http://muscleandsportssci(...)-muscle-hypertrophy/

Edit:
Misschien heb je hier iets in, moet nu wel weg:
http://www.nutritionandmetabolism.com/content/8/1/68
Ik ga het lezen, thanks.

Ik heb het ook aan m'n schoonmoeder doorgestuurd ( :D ) die is thuis op dit gebied volgens mij. Eens kijken wat zij er over te zeggen heeft.
pi_135626431
George Leeman's Gym ethics 101 .. lesson #1:

vooral op 0:42 checken.. 16 jarige demoon

zaterdag 18 januari 2014 @ 00:31:43 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135628737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
George Leeman's Gym ethics 101 .. lesson #1:

vooral op 0:42 checken.. 16 jarige demoon

Holy moses
  zaterdag 18 januari 2014 @ 00:33:09 #269
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135628782
Hij is 3x zo groot als zijn vrienden :D
Seto is zo ene baas he
pi_135632926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef H1N1 het volgende:
Zit jij ondertussen al op je oude niveau Weiss?
Yep, zo goed als. Lift stats zitten nu op m'n ''oude'' niveau, alleen m'n BF is nu wat iets hoger.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:49:03 #271
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135634973
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 07:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Yep, zo goed als. Lift stats zitten nu op m'n ''oude'' niveau, alleen m'n BF is nu wat iets hoger.
My man. Goed bezig.

Ot: ik merk dat mijn quads ontzettend aan massa hebben gewonnen. Alleen zou ik wat meer de nadruk willen leggen op de buitenkant aangezien ik nu bovenbenen heb die tegen elkaar aan schuren:'). Tips anyone?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:06:30 #272
253447 Ethanolic
pi_135635309
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef H1N1 het volgende:

[..]

My man. Goed bezig.

Ot: ik merk dat mijn quads ontzettend aan massa hebben gewonnen. Alleen zou ik wat meer de nadruk willen leggen op de buitenkant aangezien ik nu bovenbenen heb die tegen elkaar aan schuren:'). Tips anyone?
Lekker die Abductor doen.
Deathlift or Die.
pi_135636220
inb4 vagina press actie.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:13:24 #274
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135649171
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef H1N1 het volgende:

[..]

My man. Goed bezig.

Komt door de adductoren groep. Weet niet hoe jij squats uitvoert, maar bij front squats maak je minder gebruik van de adductoren. Nadeel is wel dat er bij fronts squats minder nadruk komt op de hamstrings.

Andere oefeningen die de adductoren veel meepakken zijn lunges en split squats. Eigenlijk is het zo; des te breder je staat tijdens quadriceps oefeningen, des te meer werk de adductoren verrichten. Met isolatie oefeningen als uitzondering zoals de leg extension.

P.s. nadeel is wel dat de buitenste kop van de quads meer wordt aangesproken bij het naar buiten houden van de benen. Eigenlijk is het zo dat je de knieen naar buiten moet houden om meer nadruk op de vastus lateralis te leggen.

Dus voor het trainen van de buitenkant=knieen naar buiten houden. Voor het minder trainen van de adductoren die voor het schuren zorgen= knieen vooruit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verbosity op 18-01-2014 19:22:35 ]
Verbo is terug?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:01:54 #275
25+ belegen, snap je?
pi_135657355
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Komt door de adductoren groep. Weet niet hoe jij squats uitvoert, maar bij front squats maak je minder gebruik van de adductoren. Nadeel is wel dat er bij fronts squats minder nadruk komt op de hamstrings.

Andere oefeningen die de adductoren veel meepakken zijn lunges en split squats. Eigenlijk is het zo; des te breder je staat tijdens quadriceps oefeningen, des te meer werk de adductoren verrichten. Met isolatie oefeningen als uitzondering zoals de leg extension.

P.s. nadeel is wel dat de buitenste kop van de quads meer wordt aangesproken bij het naar buiten houden van de benen. Eigenlijk is het zo dat je de knieen naar buiten moet houden om meer nadruk op de vastus lateralis te leggen.

Dus voor het trainen van de buitenkant=knieen naar buiten houden. Voor het minder trainen van de adductoren die voor het schuren zorgen= knieen vooruit.
Maar zou je dan niet beter squatten waar je zelf t meeste gewicht mee terug omhoog krijgt
En dan assistentie oefeningen. .
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 19 januari 2014 @ 02:05:02 #276
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135665148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Danku! Ik ga er eens aan werken.
  zondag 19 januari 2014 @ 04:22:06 #277
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135666382
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Maar zou je dan niet beter squatten waar je zelf t meeste gewicht mee terug omhoog krijgt
En dan assistentie oefeningen. .
Zwaarder squaten gaat het beste met lowbar wide squat stance. Zoals ik al aangeef train je daar de adductoren mee welke hij overontwikkeld vind. Zou dus beter zijn om een high bar squat of front squat uit te voeren waarbij de knieen minder naar buiten bewegen.

Nadeel is alleen dat hij niet het optimale uit zijn vastus lateralis haalt.

Ligt aan je doel hoe en wat je toevoegd qua assistentie en hoofd oefening

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 19-01-2014 16:09:20 ]
Verbo is terug?
pi_135668740
Voor het eerst pijn in m'n knie tijdens het squatten. Eigenlijk bij alle knie buigingen reageert het gevoelig momenteel.

Rechterknie, binnenzijde, de plek waar ''vocht'' hoort te zitten zeg maar, recht onder de knieschijf, boven de meniscus.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen ? Heb geen zin om naar de fysio te gaan om na 3 sessies te horen; ''je moet wat rustiger aan doen''.

Zelf denk ik dat ik iets te snel ben gegaan in gewichten. In 3 maanden van 0 naar 95kg. Ik squat nu ook (veel) dieper dan voorheen, mss dat het daar aan ligt ?
pi_135669451

Altijd fijn een lokale slager die paardenbiefstuk verkoopt :)
  zondag 19 januari 2014 @ 11:52:53 #280
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135669824
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Questular het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zo, dat ziet er goed uit zeg! Prijzig neem ik aan?
  zondag 19 januari 2014 @ 14:34:11 #281
55709 Stereotomy
pi_135675406
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:52 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Zo, dat ziet er goed uit zeg! Prijzig neem ik aan?
Nee, paardenbiefstuk staat er juist om bekend goedkoop te zijn in Nederland (rond 10 EUR/kg voor kogel-, lager voor normaal).
pi_135676330
quote:
[ link | afbeelding ]

Smaakt dat ook? Vergeleken met kogel van rund?
  zondag 19 januari 2014 @ 14:57:46 #283
55709 Stereotomy
pi_135676637
Doorgaans iets malser, maar je proeft het verschil niet als je het iemand voorschotelt en zegt dat het rund is.

Was een hele heisa over bij een restaurant:

http://www.parool.nl/paro(...)ard-sinds-1949.dhtml
pi_135678311
quote:
[ link | afbeelding ]

lekker vlees man!

had laatst ook weer paar kg gehaald
pi_135678614
quote:
[ link | afbeelding ]

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_135678658
quote:
5s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:
Voor het eerst pijn in m'n knie tijdens het squatten. Eigenlijk bij alle knie buigingen reageert het gevoelig momenteel.

[ afbeelding ]

Rechterknie, binnenzijde, de plek waar ''vocht'' hoort te zitten zeg maar, recht onder de knieschijf, boven de meniscus.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen ? Heb geen zin om naar de fysio te gaan om na 3 sessies te horen; ''je moet wat rustiger aan doen''.

Zelf denk ik dat ik iets te snel ben gegaan in gewichten. In 3 maanden van 0 naar 95kg. Ik squat nu ook (veel) dieper dan voorheen, mss dat het daar aan ligt ?
Wat is je squatform?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_135683604
quote:
5s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:

[ afbeelding ]

Knieën teveel naar voren bij het zakken? Zie hier een meester aan het werk.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:49:23 #288
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135697199
Vandaag clean & jerk form geprobeerd aan te pakken.

Met 40kg voelt het nagenoeg perfect, alleen met zwaardere gewichten ga ik stom genoeg niet ver genoeg naar beneden bij het drukken. Nu het mijn laatste week is gewoon de bumpers vanaf lockout laten vallen, scheelt heel veel qua energie voor de volgende sets. Zit nu aan 65kg maar met een goede form moet er veel meer uit te halen zijn.

Probleem is dat alles erop afgestemd moet worden, powerclean, squat, press zelf. Bij 80kg powerclean haak ik nu al af op 1RM. Olympische lifts van tijd tot tijd is echt goed voor een beetje verandering (vaak aan het einde van de set).
Drinky is een baas
pi_135699600
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef Drinky het volgende:
Vandaag clean & jerk form geprobeerd aan te pakken.

Met 40kg voelt het nagenoeg perfect, alleen met zwaardere gewichten ga ik stom genoeg niet ver genoeg naar beneden bij het drukken. Nu het mijn laatste week is gewoon de bumpers vanaf lockout laten vallen, scheelt heel veel qua energie voor de volgende sets. Zit nu aan 65kg maar met een goede form moet er veel meer uit te halen zijn.

Probleem is dat alles erop afgestemd moet worden, powerclean, squat, press zelf. Bij 80kg powerclean haak ik nu al af op 1RM. Olympische lifts van tijd tot tijd is echt goed voor een beetje verandering (vaak aan het einde van de set).
Als je bij hoger dan 40kg al redelijk diep moet pull je waarschijnlijk verkeerd. Ik kon bij 75kg een 70kg clean in principe recht op opvangen als ik zou willen.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:28:32 #290
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135699720
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef Push. het volgende:

[..]

Als je bij hoger dan 40kg al redelijk diep moet pull je waarschijnlijk verkeerd. Ik kon bij 75kg een 70kg clean in principe recht op opvangen als ik zou willen.
Ik heb het niet over de clean, maar over de jerk/press, daarbij is de correcte vorm onder de bar te duiken terwijl je de bar omhoog drukt/ op dezelfde plek houdt.
Drinky is een baas
pi_135699794
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:28 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de clean, maar over de jerk/press, daarbij is de correcte vorm onder de bar te duiken terwijl je de bar omhoog drukt/ op dezelfde plek houdt.
Was niet uit je post op te maken dus dacht dat het om de clean ging
  zondag 19 januari 2014 @ 22:32:31 #292
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135699961
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:29 schreef Push. het volgende:

[..]

Was niet uit je post op te maken dus dacht dat het om de clean ging
Ja had wat duidelijker moeten zijn.

Cleanen op de olympische manier (dus met front squat) lukt me overigens niet, grote mental barrier zo diep te zakken na het omhoog komen.
Drinky is een baas
pi_135702554
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja had wat duidelijker moeten zijn.

Cleanen op de olympische manier (dus met front squat) lukt me overigens niet, grote mental barrier zo diep te zakken na het omhoog komen.
De grap is dat je wel moet omdat je bar nou eenmaal niet hoger komt :P Maar dat komt pas bij de hoge gewichten naar mijn idee. En is heel lastig inderdaad.

Heb altijd alleen maar power clean gedaan vanwege sport gerelateerde krachttraining. Daar is de power clean beter voor dan de full clean.
  zondag 19 januari 2014 @ 23:44:51 #294
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135703447
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Push. het volgende:

[..]

De grap is dat je wel moet omdat je bar nou eenmaal niet hoger komt :P Maar dat komt pas bij de hoge gewichten naar mijn idee. En is heel lastig inderdaad.

Heb altijd alleen maar power clean gedaan vanwege sport gerelateerde krachttraining. Daar is de power clean beter voor dan de full clean.
Ja dat zal wel moeten, vandaar dat ik op hogere gewichten ook faal terwijl het theoretisch wel zou moeten.

Overigens tijdens het squatten laatst iets bevestigt door iemand anders die naar mij stond te kijken. Ik heb mijn voeten niet recht in een lijn staan, maar mijn rechterbeen staat iets verder naar achter. Zodra ik ze in een lijn zet wordt het voor mij zwaarder om te squatten. Is dit een spiergroep die ergens achterloopt?
Drinky is een baas
pi_135704386
Hoeveel minderen jullie je carbs in de cut? Net bruine bonen met kip voor morgen gemaakt, ben benieuwd. Van de week is een vlees pakket bestellen bij musclemeat.nl dacht 44e voor 4 kilo vlees/vis. Iedereen is lovend op internet.
pi_135705917
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel minderen jullie je carbs in de cut? Net bruine bonen met kip voor morgen gemaakt, ben benieuwd. Van de week is een vlees pakket bestellen bij musclemeat.nl dacht 44e voor 4 kilo vlees/vis. Iedereen is lovend op internet.
Laat je evaring met MuscleMeat hier achter. :D Ben erg benieuwd!
pi_135707843
5
pi_135707844
4
pi_135707854
3
pi_135707855
2
pi_135707857
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties