SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Strict pull ups geeft een indicatie van de kracht (en krachtsuithoudingsvermogen). Voor de muscle up is naast kracht vooral de explosiviteit van belang samen met de techniek. Meeste mensen voeren een pull up te traag uit om de muscle up te kunnen. Zullen dus eerst zo explosief mogelijk een pull up moeten aanleren. Voor de rest geeft de video van Scott Herman die Yuri gepost heeft een goede uitleg. Zo leg ik hem zelf ook uit met als eerste stap explosieve pull ups schuin naar achteren+leg swing.quote:[..]
Hoeveel max strict pull ups kan je? Doe je ook aan kipling pull ups?
Laatst nog gekeken naar de uitleg van mijn crossfit trainsters en het aller belangrijkste is de hoekgrip. Je moet je polsen in een speciale manier houden waardoor het makkelijker is. Dit is een goede video http://www.dumpert.nl/med(...)r_wordt_gymnast.html
vanaf 4:30
Bij ringen is het inderdaad zo dat de grip belangrijk is. De grip die je hiervoor gebruikt is een 'valse' grip waarbij je meer op de pols steunt. De hoekgrip houdt in dat de duim onder de index en middelvinger zit wat dus niet juist is voor een muscle up, maar wel voor oly lifts.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Deze tegenstrijdigheidquote:Let op! Lees eerst de OP (OpeningPost) voor je hier vragen gaat stellen. (Klik op de spoilers) De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic, SPT / [Fitness] (#27) - Bodybuilding is Beter mietje! misschien dat je vraag daar thuis hoort.
BEASTMODE![]()
Jah, telkens als ik het zie denk ik dat ik die TT aan moet passen, en dan vergeet ik het gelijk weer.quote:![]()
![]()
Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken het SL schema voor beginners niet, maar BOR lijkt me een assist waarbij je geen 1RM hoeft te weten. Maar ik kan het mis hebben.
Waarom niet een beginners programma van Starting Strenght? Dan squat je 3x per week. http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag![]()
![]()
Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.
Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag![]()
vaak is dit het geval iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.
120 voor een beginner is vrij hoog als je diep genoeg gaat..
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vaak is dit het geval idd
[ afbeelding ]![]()
kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.
ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat laatste kan je duur komen te staan als je echt zwaar gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt
ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.![]()
hij eet denk ik grizzlysquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Snakey het volgende:
Holy moses! https://www.facebook.com/kyriakos.grizzly.5/photosBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.![]()
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.
Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me.![]()
![]()
Wat geeft het pijltje aan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vaak is dit het geval idd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah, op die manier. Zou je dan niet wat verder kijken naar trainings methodes? Je moet het natuurlijk zelf weten maar na 4 jaar kan je wel een meer gevorderde training pakken zoals 321, of Cube, of BBB. Genoeg te vinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel.![]()
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.
Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me.
Maar hoe dan ook, succes. Laat de progress weten ajb, altijd leuk om te volgen.![]()
okok wist niet dat je al een lifting verleden had!quote:
het pijltje geeft aan dat de bovenste heuprand beneden de knieen moet komen voor een legitieme diepte die op een powerlift meet goedgekeurd zou worden.
Mensen denken vaak dat parrallel ...dus 90 graden genoeg is, het moet eigenlijk dus nog ietsje dieper. Maar parrallel vind ik persoonlijk bij mensen er al goed uitzien in mijn gym, aangezien ik de meeste met een 1/4e rom zie squatten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wat leeswerk voor je.quote:![]()
http://www.lift.net/workout-routines/cube-method/
http://www.t-nation.com/f(...)_build_pure_strength
http://www.jimwendler.com/2011/09/531-for-a-beginner/
Als je al 4 jaar aan het werk bent denk ik dat bovenstaande beter aansluit bij waar je nu zou moeten zijn.![]()
Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat leeswerk voor je.![]()
http://www.lift.net/workout-routines/cube-method/
http://www.t-nation.com/f(...)_build_pure_strength
http://www.jimwendler.com/2011/09/531-for-a-beginner/
Als je al 4 jaar aan het werk bent denk ik dat bovenstaande beter aansluit bij waar je nu zou moeten zijn.![]()
cube schijnt echt top te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ha fokkers! Big Cat en ik zijn van plan een seminar te organiseren omtrent AAS (waarschijnlijk als locatie Utrecht, dit is nog niet zeker). Wie zou hier evt. geinteresseerd in zijn? De seminar zal circa 4 uur duren en de kosten die we momenteel op het oog hebben zijn 49,95 eu pp. Er is tijdens de seminar kans om vragen te stellen i.v.m. de relatief kleine groep die we op het oog hebben (<38). Tevens zal ik ook als 'gast' spreker optreden (als onderwerp hCG).
Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.
[ Bericht 2% gewijzigd door Diabox op 15-01-2014 22:00:06 ]![]()
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm
Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.If not now, then when.![]()
Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm
Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.![]()
deluca is dan ook wel een flinke geldwolf jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.![]()
wel koel man, wist ik niet!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.
BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics.
If not now, then when.![]()
Niet dat ik weet, kwam er 'n beetje op neer dat DeLuca hem liet stikken toen ie wat in de put zat zo rond 2004-2005 zal dat zijn geweest, terwijl iedereen rond die tijd dacht dat bb.com van hem was. Simpelweg omdat hij al die shit schreef en zo actief was op het forum en daar ook de meest knowledgeable guy was. Layne Norton stelde toen geen ruk voor en was niet op de radar, DeLuca's "voetveegje" zogezegd, maar toen Big Cat vertrok werd hij spontaan de hemel ingeprezen en mocht ie naar de O etc. Waarschijnlijk omdat Norton zich wel in de VS bevond en hij niet, maar toch...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?
BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics.
Op die foto's was ie ook rond die leeftijd ja, hij begon op z'n 20ste ofzo met schrijven voor bb.com.![]()
Goede zaak! Vanaf welk niveau is het een beetje begrijpbaar? Doorgaans zijn je posts namelijk vrij complex. Succes ermee in ieder geval, denk dat dit wel meer gedaan kan worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Diabox het volgende:
Ha fokkers! Big Cat en ik zijn van plan een seminar te organiseren omtrent AAS (waarschijnlijk als locatie Utrecht, dit is nog niet zeker). Wie zou hier evt. geinteresseerd in zijn? De seminar zal circa 4 uur duren en de kosten die we momenteel op het oog hebben zijn 49,95 eu pp. Er is tijdens de seminar kans om vragen te stellen i.v.m. de relatief kleine groep die we op het oog hebben (<38). Tevens zal ik ook als 'gast' spreker optreden (als onderwerp hCG).
Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.Deathlift or Die.![]()
Wel, je hoeft geen biochemicus oid. te zijn om het te begrijpen. Gezien je met zo'n seminar slides tot je beschikking hebt, en 'n white board, kun je dingen laten zien, tekenen, en aanwijzen. Dat scheelt echt enorm. Dus als je stomweg gewoon al iets bovengemiddeld intelligent bent en erin geïnteresseerd bent zul je het waarschijnlijk (grotendeels) kunnen volgen allemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goede zaak! Vanaf welk niveau is het een beetje begrijpbaar? Doorgaans zijn je posts namelijk vrij complex. Succes ermee in ieder geval, denk dat dit wel meer gedaan kan worden.![]()
Hmm, da's allemaal wel minder ja. BigCat is zo te lezen in ieder geval geen quitter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, kwam er 'n beetje op neer dat DeLuca hem liet stikken toen ie wat in de put zat zo rond 2004-2005 zal dat zijn geweest, terwijl iedereen rond die tijd dacht dat bb.com van hem was. Simpelweg omdat hij al die shit schreef en zo actief was op het forum en daar ook de meest knowledgeable guy was. Layne Norton stelde toen geen ruk voor en was niet op de radar, DeLuca's "voetveegje" zogezegd, maar toen Big Cat vertrok werd hij spontaan de hemel ingeprezen en mocht ie naar de O etc. Waarschijnlijk omdat Norton zich wel in de VS bevond en hij niet, maar toch...
Op die foto's was ie ook rond die leeftijd ja, hij begon op z'n 20ste ofzo met schrijven voor bb.com.
Ik vond Ethanolic's vraag wel goed; het moet wel enigszins te begrijpen zijn ja, gezien je posts inderdaad meestal vrij complex zijn. Succes met het seminar.
If not now, then when.![]()
Ik verdiep me er de laatste tijd veel in en lees graag je posts op DBB, maar het kost me vaak grote moeite. Ik geloof dat het schematisch uittekenen van de hormoonhuishouding zeker helpt, incl toelichting. Mijn enige basiskennis is biologie op het atheneum en dat is ook alweer 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Wel, je hoeft geen biochemicus oid. te zijn om het te begrijpen. Gezien je met zo'n seminar slides tot je beschikking hebt, en 'n white board, kun je dingen laten zien, tekenen, en aanwijzen. Dat scheelt echt enorm. Dus als je stomweg gewoon al iets bovengemiddeld intelligent bent en erin geïnteresseerd bent zul je het waarschijnlijk (grotendeels) kunnen volgen allemaal.Hou ons in ieder geval op de hoogte!
Deathlift or Die.![]()
Ergerlijk soms!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
okok wist niet dat je al een lifting verleden had!
het pijltje geeft aan dat de bovenste heuprand beneden de knieen moet komen voor een legitieme diepte die op een powerlift meet goedgekeurd zou worden.
Mensen denken vaak dat parrallel ...dus 90 graden genoeg is, het moet eigenlijk dus nog ietsje dieper. Maar parrallel vind ik persoonlijk bij mensen er al goed uitzien in mijn gym, aangezien ik de meeste met een 1/4e rom zie squatten.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Blijft altijd lame wanneer je lekker getraind hebt maar niet goed kon avondeten, met buikpijn gaan slapen en 's ochtends je hele pump weg.
Alsof je lichaam alles weer uit die glyco stores heeft getrokken om toch maar aan eten te komen. Of hoe kan dit?![]()
![]()
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?![]()
Als je niet aankomt zit je niet boven je onderhoud.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?BEASTMODE![]()
2kg wat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?
Één kilo vet bevat ongeveer tussen de 7000 en 9000kcalOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ik word er gek van, kracht gaat wel omhoog maar gewicht homaar, en toch is het wel een klein beetje zichtbaar. Heb onderhoudt uitgerekend, maar is moeilijk aangezien we met school soms gewoon fucked up cardio dingen doen waarbij je helemaal naar de klote gaat, moet ik op dat soort dagen een bak rijst extra eten dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Champy het volgende:
[..]
2kg wat?
Één kilo vet bevat ongeveer tussen de 7000 en 9000kcal![]()
Houd een dag goed bij wat je allemaal naar binnenschuift en post dat hier.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Ja als je meer verbruikt dan moet je meer eten, anders zit je natuurlijk niet 600 boven onderhoud voor die dagquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik word er gek van, kracht gaat wel omhoog maar gewicht homaar, en toch is het wel een klein beetje zichtbaar. Heb onderhoudt uitgerekend, maar is moeilijk aangezien we met school soms gewoon fucked up cardio dingen doen waarbij je helemaal naar de klote gaat, moet ik op dat soort dagen een bak rijst extra eten dan?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
1100 boven onderhoudt?!?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
500 d'r bij en kijken wat er gebeurt...![]()
Ik denk dat je vermeende onderhoud niet klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
wat hierboven al staat, trace je calories... Als je niet groeit eet je niet genoeg...quote:
Dan zit je dus waarsch. niet boven "Jouw" onderhoud.
Als ik een online calculator aan hou zou ik op 111kg met mijn leeftijd en 6 dagen per week trainen 4200kcal onderhoud hebben. Ik zit bijna 1000 hoger kwa onderhoud.![]()
Liter volle melk per dag, stuk of 12 boterhammen meestal 1/3e kaas, kipfilet en pindakaas, avondeten 2 stuks vlees, 2 stuks fruit of meer, handje cashew noten, handje pinda's. Dat is t wel een beetjequote:![]()
Ik denk dat Seto doelt op kcals + macro's.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Liter volle melk per dag, stuk of 12 boterhammen meestal 1/3e kaas, kipfilet en pindakaas, avondeten 2 stuks vlees, 2 stuks fruit of meer, handje cashew noten, handje pinda's. Dat is t wel een beetjeBEASTMODE![]()
Tof idee, krijgen we aan het eind ook een zakje "snoep" mee?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Diabox het volgende:
Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.Soukidan op je oogbal.![]()
Jij bent toch nog 17 ofzo ? Je zit sowieso nog in je groei, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kom godverdomme maar niet aan terwijl ik me helemaal lam eet, hoelang doe je normaal gesproken over 2KG als je 600 kcal boven je onderhoud zit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: