Ghehe, in a nutshell!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kamaz kan Karginov nu gebruiken om De Rooy op te naaien. Als Karginov hierdoor wint is dat mooi voor Kamaz. Als Karginov niet wint maar De Rooy valt uit of verliest heel veel tijd door zich te overhaasten, is dat mooi voor Kamaz. Als De Rooy alsnog wint is dat niet zo mooi voor Kamaz, maar hebben ze het in elk geval nog geprobeerd
Daarom goed dat we duinen krijgen, die alles of niets mentaliteit heb jaar een stuk minder aan. Weet niet hoe de etappe van vandaag precies was, maar in het 2e deel was De Rooy niks minder dan Loprais en Karginov.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de Rooy helemaal niet dezelfde risico's wil nemen als Karginov
twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 15-01-2014 om 22:36:48FINISH ss10 #Dakar 11. SEBASTIAN HUSSEINI (NLD) + 1'52'07 reageer retweet
Was vierde, blijft vierde. Grofweg 3 uur en 3 kwartier achter nummer 3, en 2,5 uur voor nummer 5.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh noes...twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 15-01-2014 om 22:36:48FINISH ss10 #Dakar 11. SEBASTIAN HUSSEINI (NLD) + 1'52'07 reageer retweet
Geweldige opmerking inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
zegt er eentje: ik slaap meer dan thuis
Ja maar als hij dit niet had gehad zat hij dus op een dik uur van nummer 3, das wel een verschil...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was vierde, blijft vierde. Grofweg 3 uur en 3 kwartier achter nummer 3, en 2,5 uur voor nummer 5.
maar dat is ook Dakar, als telt nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar als hij dit niet had gehad zat hij dus op een dik uur van nummer 3, das wel een verschil...
Stimmt helaas...quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar dat is ook Dakar, als telt niet
JA!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Die beelden. Dit is voor mij de echte Dakar
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw, is dit de 1e Dakar voor Vogels?
Misschien die van merksteijn vragen want die heeft ervaring denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zou echt graag eens een tijdje praten met zon klassements rijder, ik kan me niks bij dat navigeren voor stellen. Geen idee hoe je dat zou moeten doen zonder sporen, of als het parcours veranderd is tov. je roadbook, of als je verkeerd bent gereden.
Btw, is dit de 1e Dakar voor Vogels?
absoluut en dat hij nog rijdt mag een medisch wonder heten. Vorig jaar heeft hij drie keer op rij zijn linkersleutelbeen gebroken, de laatste keer enkele maanden voor de Dakarquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sympathieke gast als ik zo die interviews zie
zonde om de goede naam van de Fiat 500 zo te bezoedelen met zo'n nieuw multiplagevalquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeumig wat een lelijk hok, die Fiat 500L
Ook omdat de gewone 500 wel lekker loopt en er ook best goed uitzietquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonde om de goede naam van de Fiat 500 zo te bezoedelen met zo'n nieuw multiplageval
Dan wordt het tijd dat Noord-Korea mee gaat doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je zou, als je die rijstijl en comeback van Karginov ziet, bijne denken dat die Russen vast worden gezet als ze niet winnen hehe
Waren toch ook allemaal verhalen over ingehuurde supporters/gevluchtte spelers tijdens het WK in 2010quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Noord-Korea mee gaat doen
de gewone 500 is een pracht karretjequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook omdat de gewone 500 wel lekker loopt en er ook best goed uitziet
ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Schoones
Vol gas over een duin heen
twitter:bremermark twitterde op woensdag 15-01-2014 om 23:41:52Berichten uit het bivak komen binnen dat Tim Coronel uit de rally zou zijn. Een kapotte versnellingsbak zou oorzaak zijn. #Dakar reageer retweet
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 15-01-2014 om 23:35:31. @sebsports Husseini had wiellager kapot. Gerepareerd om finish te kunnen halen, maar moest heel voorzichtig rijden. jammerrr reageer retweet
twitter:TimCoronel_ twitterde op donderdag 16-01-2014 om 00:29:54On my way to the bivac, sorry guys, it's game over. http://t.co/0qSZJYcgYz reageer retweet
zo zit ik de hele tijd voor RTLquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hihi haha domo vla dat was de zolderkamerautist in mij![]()
natuurlijk vet restecp voor zo ver gekomen zijnToch wel jammer natuurlijk..
Wil de laatste bobo in Valparaiso het licht uitdoen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Versluis uit de bocht en uit de rally
René Kuipers, Erik van Loon en Frits van Eerd doen nog mee en die staan allemaal hoger dan Peter Versluis in de Quote 500quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil de laatste bobo in Valparaiso het licht uitdoen?
Die Russen moeten presteren omdat er anders 10 anderen klaar staan om het stuur over te nemen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je zou, als je die rijstijl en comeback van Karginov ziet, bijne denken dat die Russen vast worden gezet als ze niet winnen hehe
Gaan idd lekker naar Kamaz volgend jaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:54 schreef Barcaconia het volgende:
Eurol zal niet blij zijn, ze sponsoren haast alle Nederlanders en niet 1 komt aan de finish
Zuuuucht dat was voor de flauwe fop bedoeld. Ik begrijp ook dat die geen geld nodig hebben, maar ik begrijp ook dat Eurol een team wil dat in staat is te finishen en dan het liefst ook een beetje redelijke plaats.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef DieselTank het volgende:
Eurol naar Kamaz? Die russen hebben geen geld nodig hoor, want als 1 sjeik geld er in begint te pompen ben je al klaar.
Tuurlijk is dat zoooo.. Maar zowiezo eurolquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zuuuucht dat was voor de flauwe fop bedoeld. Ik begrijp ook dat die geen geld nodig hebben, maar ik begrijp ook dat Eurol een team wil dat in staat is te finishen en dan het liefst ook een beetje redelijke plaats.
Nog nieteens zo aan gedacht, snap alleen de laatste nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zoooo.. Maar zowiezo eurolkut merk
En de meeste van de sponsors zijn eigen bedrijven...
en sainz vs mini
redbull vs monster energy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
derooy vs kamaz
iveco schouten vs redbull![]()
![]()
voorbeeldje:quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zou echt graag eens een tijdje praten met zon klassements rijder, ik kan me niks bij dat navigeren voor stellen. Geen idee hoe je dat zou moeten doen zonder sporen, of als het parcours veranderd is tov. je roadbook, of als je verkeerd bent gereden.
Wowquote:
ik weet van niks? van de mensen die laat binnen komen wordt de tijd pas na een paar dagen op de site ingevoerd he? even afwachten of ie zo aan de start isquote:
We kunnen het alleen hopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef M.Melandri het volgende:
Nog 3min voor in het klassement, is wel een hele lange rit dus vraag me af of Karginov misschien teveel van zijn materiaal vraagt.
Ik las alleen "mongoolquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vraag me af wie er hier de mongool is...
Karginov vanwege extreme risico's of Gerard omdat hij er als een watje achteraan blijft rijden in de hoop dat Karginov een fout maakt.
Als Gerard er "als een watje" achteraan blijft rijden verliest hij uren per etappe, niet minutenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vraag me af wie er hier de mongool is...
Karginov vanwege extreme risico's of Gerard omdat hij er als een watje achteraan blijft rijden in de hoop dat Karginov een fout maakt.
Gerard rijdt gewoon de 2e tijd voorlopig he, iemand als Nikolaev kan hem ook totaal niet bijhouden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vraag me af wie er hier de mongool is...
Karginov vanwege extreme risico's of Gerard omdat hij er als een watje achteraan blijft rijden in de hoop dat Karginov een fout maakt.
Heel veel, heel snel, heel kortquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wil ik weleens zien wat er gebeurt als je Robby Gordon in een kamaz zet
Daar zijn beelden vanquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wil ik weleens zien wat er gebeurt als je Robby Gordon in een Kamaz zet
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wil ik weleens zien wat er gebeurt als je Robby Gordon in een Kamaz zet
Russen zijn Russen, die blitzkriegen zichzelf gewoon door een duin heen als het moet. Materiaal be damned.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
En wat ik mezelf afvraag: hij rijdt echt zo hard dat het net op het randje is. Dat is zowel lichamelijk als geestelijk ook heel erg zwaar. Houdt hij dat zelf wel zo lang vol? Naar het einde toe sukkelt hij misschien in, en als je op zon moment de concentratie verliest kan het slecht aflopen.
Jij en je eeuwige antwoorden ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Russen zijn Russen, die blitzkriegen zichzelf gewoon door een duin heen als het moet. Materiaal be damned.
Waar de Rooy bochten ziet geeft kamaz gas en gaat rechtdoor, 99x van de 100 pak je tijd winst, die andere keer is je truck total los (of in ieder geval pech)quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Toch denk ik, als stuurvrouw aan wal, dat er meer te behalen/beperken valt. Maar dat is als leek hè? Lees voornamelijk dat Gerard "goed het gas erop houdt maar niet al te veel risico's neemt". Natuurlijk is finishen lachen, maar zo'n voorsprong weggeven en de winst door je handen laten glippen ook wel wat sneu.
Nee joh doe maar een gebroken aandrijfas, hebben we meer anquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje mantra't: lekke band voor Karginov, lekker band voor Karginov....
Gebroken carter, aandrijfas of dergelijke inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh doe maar een gebroken aandrijfas, hebben we meer an
Ja, ik dacht 'we beginnen klein'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh doe maar een gebroken aandrijfas, hebben we meer an
Ja, maar de risico's die de russen nemen zijn gewoon niet wat de Rooy doet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Waar alles onder de top10 starters rijdt om te finishen rijdt de rest voor kans op winst. Dan moet je natuurlijk wel wat risico's nemen af en toe, anders moet je gewoon afzakken naar de uitrijdoelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |