Kamaz kan Karginov nu gebruiken om De Rooy op te naaien. Als Karginov hierdoor wint is dat mooi voor Kamaz. Als Karginov niet wint maar De Rooy valt uit of verliest heel veel tijd door zich te overhaasten, is dat mooi voor Kamaz. Als De Rooy alsnog wint is dat niet zo mooi voor Kamaz, maar hebben ze het in elk geval nog geprobeerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ALS die Katastrofarginov idd de Dakar wint dan ben ik wel benieuwd naar zijn verhaal achteraf. Want hij rijdt echt als een dwaas, dat kan niet anders.
Ghehe, in a nutshell!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kamaz kan Karginov nu gebruiken om De Rooy op te naaien. Als Karginov hierdoor wint is dat mooi voor Kamaz. Als Karginov niet wint maar De Rooy valt uit of verliest heel veel tijd door zich te overhaasten, is dat mooi voor Kamaz. Als De Rooy alsnog wint is dat niet zo mooi voor Kamaz, maar hebben ze het in elk geval nog geprobeerd
Daarom goed dat we duinen krijgen, die alles of niets mentaliteit heb jaar een stuk minder aan. Weet niet hoe de etappe van vandaag precies was, maar in het 2e deel was De Rooy niks minder dan Loprais en Karginov.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de Rooy helemaal niet dezelfde risico's wil nemen als Karginov
twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 15-01-2014 om 22:36:48FINISH ss10 #Dakar 11. SEBASTIAN HUSSEINI (NLD) + 1'52'07 reageer retweet
Was vierde, blijft vierde. Grofweg 3 uur en 3 kwartier achter nummer 3, en 2,5 uur voor nummer 5.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh noes...twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 15-01-2014 om 22:36:48FINISH ss10 #Dakar 11. SEBASTIAN HUSSEINI (NLD) + 1'52'07 reageer retweet
Geweldige opmerking inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
zegt er eentje: ik slaap meer dan thuis
Ja maar als hij dit niet had gehad zat hij dus op een dik uur van nummer 3, das wel een verschil...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was vierde, blijft vierde. Grofweg 3 uur en 3 kwartier achter nummer 3, en 2,5 uur voor nummer 5.
maar dat is ook Dakar, als telt nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar als hij dit niet had gehad zat hij dus op een dik uur van nummer 3, das wel een verschil...
Stimmt helaas...quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar dat is ook Dakar, als telt niet
JA!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Die beelden. Dit is voor mij de echte Dakar
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw, is dit de 1e Dakar voor Vogels?
Misschien die van merksteijn vragen want die heeft ervaring denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zou echt graag eens een tijdje praten met zon klassements rijder, ik kan me niks bij dat navigeren voor stellen. Geen idee hoe je dat zou moeten doen zonder sporen, of als het parcours veranderd is tov. je roadbook, of als je verkeerd bent gereden.
Btw, is dit de 1e Dakar voor Vogels?
absoluut en dat hij nog rijdt mag een medisch wonder heten. Vorig jaar heeft hij drie keer op rij zijn linkersleutelbeen gebroken, de laatste keer enkele maanden voor de Dakarquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sympathieke gast als ik zo die interviews zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |