Je kunt dit soort bestanden ook gewoon in je dropbox knallen (op de comp dan) en gewoon op je iApparaat openen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat eerste werkt niet want de enkele pdf's zijn te groot om te mailen.
Tweede werkt ook niet, dat heb ik ook geprobeerd.
En in iTunes 11 zitten boeken er standaard niet meer in, dat hoor je nu via iCloud te syncen met iBooks.
Dit heb ik vanmorgen even geprobeerd, het lukt me wel om op de iMac in iBooks een nieuwe lijst aan te maken, maar de .PDF die ik daarin gezet heb ziet hij niet op de iPad.
De nieuwe lijst ziet hij wel, maar hij is dus leeg
Het probleem is nu dat ik hem niet leegkrijg Hij staat al bijna een uur op 1% terwijl ik van alles doe(bellen, sms'en, internetten). Heb het idee dat het ligt aan de communicatie tussen de batterij en de batterij indicator (rechtsboven aan het scherm dus) en dat er veel meer inzit dan de indicator aangeeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat 'm eens helemaal leeglopen, paar uur helemaal uitlaten en dan tot 100% opladen. Kan kalibratieprobleem zijn, lijkt me.
Party like it's 2007quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag Apple fans. Alles wel aan het Mac front behalve de Beursberichten?
[ afbeelding ]
iSamsung...
Echt een origineel ontwerp.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag Apple fans. Alles wel aan het Mac front behalve de Beursberichten?
[ afbeelding ]
iSamsung...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
Apple wordt rechts en links ingehaald. Hoe levensvatbaar is Apple nog, vraag ik mij dan af. Kunnen we over 10 jaar nog wel een iPhone of iPad kopen? Ik maak mij grote zorgen.
Nee Apple is verdoemd. Zonder Steve Jobs wordt het niks. Maar hé laten we ervan genieten nog de komende 10 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
Apple wordt rechts en links ingehaald. Hoe levensvatbaar is Apple nog, vraag ik mij dan af. Kunnen we over 10 jaar nog wel een iPhone of iPad kopen? Ik maak mij grote zorgen.
Hoezo, ze hebben nog nooit zoveel iPhones verkocht als in de laatste 3 maanden van 2013. Ik zie geen problemen. De winst groeit, iPhone-verkopen groeien, iPad-verkopen groeien, Mac-verkopen groeien. Alleen de iPod touch doet het erg slecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
twitter:IsTheStoreDown twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:03:04Apple released new iOS Firmware! iPhone5,4: iOS 7.0.5, iPhone6,2: iOS 7.0.5 http://t.co/UW85MIxDiy reageer retweet
Alleen in China voor iPhone 5s en 5c jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:IsTheStoreDown twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:03:04Apple released new iOS Firmware! iPhone5,4: iOS 7.0.5, iPhone6,2: iOS 7.0.5 http://t.co/UW85MIxDiy reageer retweet
Dan moeten we daar maar heenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Alleen in China voor iPhone 5s en 5c ja
Heel*. Verhuisd*.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou hele mooi zijn ja als je daar heen verhuist.
Nope, zag dat de iPad niet meedoet, dus heb vorige week de iPad mini al gehaald. Bazending trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Saninl het volgende:
Iemand die al Apple-aankopen heeft gedaan bij BTW-dagen van MM?
Of andere interessante elektronica?
Ah cool, even installeren op m'n apparaten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En daar een iPhone koopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef remlof het volgende:
Altijd handig voor als je weer eens in China bent
Ik heb de iPad mini (al een tijd geleden) gekocht als vervanging voor mijn iPad, ik vind de mini echt ideaal qua formaat, zo hoort ie te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, zag dat de iPad niet meedoet, dus heb vorige week de iPad mini al gehaald. Bazending trouwensWat lijkt mijn iPad 3 nu mega
Ik heb hem ook gekregen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Pro en er zelf een SSD in zettenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekregen hoor
Anyways, Macbook's op de aanbieding bij de MediaMarkt. Ik twijfel ernstig tussen de Macbook Air en de Pro. De air heeft een mooier design en een SSD terwijl de pro weer betere specs heeft. Moeilijk
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef dj_ko het volgende:
Wat zal ik doen, nog even tot oktober doorbellen met mn iPhone4 en hopen dat de iPhone6 in oktober op de markt gaat komen.
Of vandaag een nieuw abbo afsluiten met een iPhone5s?
Urgh.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
Opening van de MM in Apeldoorn:
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Ik vind dat bij Apple al verschrikkelijk gaat die Mediamarkt ook dat doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
Opening van de MM in Apeldoorn:
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |