quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
Apple wordt rechts en links ingehaald. Hoe levensvatbaar is Apple nog, vraag ik mij dan af. Kunnen we over 10 jaar nog wel een iPhone of iPad kopen? Ik maak mij grote zorgen.
Nee Apple is verdoemd. Zonder Steve Jobs wordt het niks. Maar hé laten we ervan genieten nog de komende 10 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
Apple wordt rechts en links ingehaald. Hoe levensvatbaar is Apple nog, vraag ik mij dan af. Kunnen we over 10 jaar nog wel een iPhone of iPad kopen? Ik maak mij grote zorgen.
Hoezo, ze hebben nog nooit zoveel iPhones verkocht als in de laatste 3 maanden van 2013. Ik zie geen problemen. De winst groeit, iPhone-verkopen groeien, iPad-verkopen groeien, Mac-verkopen groeien. Alleen de iPod touch doet het erg slecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef editoor het volgende:
twitter:IsTheStoreDown twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:03:04Apple released new iOS Firmware! iPhone5,4: iOS 7.0.5, iPhone6,2: iOS 7.0.5 http://t.co/UW85MIxDiy reageer retweet
Alleen in China voor iPhone 5s en 5c jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:IsTheStoreDown twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:03:04Apple released new iOS Firmware! iPhone5,4: iOS 7.0.5, iPhone6,2: iOS 7.0.5 http://t.co/UW85MIxDiy reageer retweet
Dan moeten we daar maar heenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Alleen in China voor iPhone 5s en 5c ja
Heel*. Verhuisd*.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou hele mooi zijn ja als je daar heen verhuist.
Nope, zag dat de iPad niet meedoet, dus heb vorige week de iPad mini al gehaald. Bazending trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Saninl het volgende:
Iemand die al Apple-aankopen heeft gedaan bij BTW-dagen van MM?
Of andere interessante elektronica?
Ah cool, even installeren op m'n apparaten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En daar een iPhone koopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef remlof het volgende:
Altijd handig voor als je weer eens in China bent
Ik heb de iPad mini (al een tijd geleden) gekocht als vervanging voor mijn iPad, ik vind de mini echt ideaal qua formaat, zo hoort ie te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, zag dat de iPad niet meedoet, dus heb vorige week de iPad mini al gehaald. Bazending trouwensWat lijkt mijn iPad 3 nu mega
Ik heb hem ook gekregen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Pro en er zelf een SSD in zettenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekregen hoor
Anyways, Macbook's op de aanbieding bij de MediaMarkt. Ik twijfel ernstig tussen de Macbook Air en de Pro. De air heeft een mooier design en een SSD terwijl de pro weer betere specs heeft. Moeilijk
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef dj_ko het volgende:
Wat zal ik doen, nog even tot oktober doorbellen met mn iPhone4 en hopen dat de iPhone6 in oktober op de markt gaat komen.
Of vandaag een nieuw abbo afsluiten met een iPhone5s?
Urgh.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
Opening van de MM in Apeldoorn:
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Ik vind dat bij Apple al verschrikkelijk gaat die Mediamarkt ook dat doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
Omg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
OMG na een paar uurtjes terug naar mijn eigen niet-retina 13" MacBook Pro en alles is extreem pixelig geworden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nieuwe (eerste) baan: 13" retina MacBook Pro van de zaak.Dat scherm
.
Leg maar eens een iphone met en een zonder retinascherm naast elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
OMG na een paar uurtjes terug naar mijn eigen niet-retina 13" MacBook Pro en alles is extreem pixelig geworden.Ik zou zweren dat dat eerst niet zo was. Ongelooflijk.
De 13inch met 1200x800 is ook extreem pixeligquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
OMG na een paar uurtjes terug naar mijn eigen niet-retina 13" MacBook Pro en alles is extreem pixelig geworden.Ik zou zweren dat dat eerst niet zo was. Ongelooflijk.
Krijgen we smartphones met een draaischijfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:33 schreef Shogo het volgende:
Ja er is natuurlijk niet veel te tweaken aan Apple producten.
Dit is ook wel apart.
Tony Fadell and his largely ex-Apple team to become Google’s core hardware designers
Dat was een grap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:37 schreef Ener-G het volgende:
Een van de eerste ontwerpen van de iPhone had al een draaischijf (zoals de originele ipod)
Ik heb echt de neiging om nog snel een reserve iPod Classic te kopen. Ben nu inmiddels 2 jaar met m'n tweede onderweg en de vorige is alleen vervangen vanwege opslag (80 naar 160GB). Was niet kapot te krijgen, heeft o.a. een val van 4 meter hoog en een zwempartij in de vissenkom overleefd. Echt, beste Apple product ever.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
De iPod is erg goed in wat hij doen moet
Nee. Lees http://www.amazon.com/Jon(...)oducts/dp/159184617X maar. Ze hebben een hele berg prototypes en mock ups gemaakt, waaronder ook met draaischijf, al dan niet in software.quote:
Keertje helemaal leegtrekken en volledig opladen. Calibreert de batterij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:45 schreef BigSmurf het volgende:
Okee tof, nieuwe batterij gehaald, geïnstalleerd, iPhone boot gewoon weer goed, alles werkt, net gewoon mee gebeld en alles, alleen de batterij indicator blijft op 3% staan. Kan dus niet zien of ie nou echt oplaadt (krijg wel een lightning icoontje enzo), maar hij staat al ruim een uur op 3%.
Batterij is gewoon DOA. Viel net uit, laadde niet op, ging niet meer aan. Oude batterij teruggeplaatst en alles werkt weer 100% (behalve dat die nog steeds een dramatische restcapaciteit heeft, maar goed). Moet de defecte even terugsturen en krijg dan een nieuwe opgestuurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje helemaal leegtrekken en volledig opladen. Calibreert de batterij.
Hmm, mij is altijd geleerd dat het via die manier die ik beschreef ging. Zou best veranderd kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Batterij is gewoon DOA. Viel net uit, laadde niet op, ging niet meer aan. Oude batterij teruggeplaatst en alles werkt weer 100% (behalve dat die nog steeds een dramatische restcapaciteit heeft, maar goed). Moet de defecte even terugsturen en krijg dan een nieuwe opgestuurd.
Kalibratie gaat trouwens toch anders? Als in, aan de wall charger hangen, hard reset doen met power/home button en daarna laten hangen tot fully charged? Dat werkte bij mij in ieder geval altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |