Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben laatst wel fan van rood geworden.
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?
Wat weet ik dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Jammer manquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoed
Dus nog niet.
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardagquote:
nou dan hoef ik haar al niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritje
Ach, zal er binnenkort wel weer wat extra opzetten dat ik niet uit ga geven aan cadeautjes.quote:
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardag
Phantom Socialbestias Disorderquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat facebook geluidje van een melding, maar er is de hele tijd niks. Verdikkeme
als er verwarming in zit lijkt het net echt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Faxie heeft er vast wel een oplossing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Of ik kom verkleed als haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Met een strikje, zodat ik je kan uitpakken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ik kom verkleed als haar..
Ik zie het probleem ook niet, wil alleen kijken of ze goed genoeg is.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een strikje, zodat ik je kan uitpakken?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, wil alleen kijken of ze goed genoeg is.
Ik moest me inhouden om geen stomme/gemene grap te maken!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel ondervinden hoor. Bovendien heb jij zo'n groot ego dat niemand goed genoeg is behalve jijzelfquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?
Niks liever.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik echt heel erg zin in
Lekker de hele dag samen in bed blijven liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker de hele dag samen in bed blijven liggen
quote:
quote:
Ik mis het jointjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck.quote:
Iedereen, juist om die redenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?
Hmm, daar heb je wel een goed puntquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel ondervinden hoor. Bovendien heb jij zo'n groot ego dat niemand goed genoeg is behalve jijzelf
Die hoort toch bij dat momentquote:
Maar ik heb nu gewoon zin in knuffelen, tegen iemand aankruipenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Die hoort toch bij dat moment
Dat is net erna, filmpje opgezet... en dan lekker tegen elkaar kruipen
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb nu gewoon zin in knuffelen, tegen iemand aankruipen
Ik ben niet in de buurt hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doen
Ik moet het op dit moment met helemaal niemand doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doen
Die mag wel een ontbijtje voor me klaarmakenquote:
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.quote:
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.
Niet helemaal?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.
Daar zag ik geen gezicht van, dus kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.
Die was van achter toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.
Nee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet helemaal?
Niet goed genoeg voor je?
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet raken?
Want dan ben ik bang dat je niet snel wat gaat of wilt raken
Misschien op een andere dag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet raken?
Want dan ben ik bang dat je niet snel wat gaat of wilt raken
Maar wat is hier mis mee...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien op een andere dag.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, dat gebeurt ook niet.
Ben over het algemeen wel gek op blond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat is hier mis mee...
Val je sowieso niet op blond?
Haiquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen wel gek op blond.
Zie foboquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, ben jij blond?
Stuur eens een fototje dan.
Iedereen behalve LoLa tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen wel gek op blond.
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 13:59:32 ]
Dat slapende katjequote:
Geen idee.quote:
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee.
Al lijk ik de laatste tijd meer te kijken naar brunettes.
Zou knuffelen, ondanks allergie.quote:
Doet het ook niet, maar het is wel iets opvallends waar je snel naar kijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijk
Mij boeit haarkleur ook totaal niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijk
Kom maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou knuffelen, ondanks allergie.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doet het ook niet, maar het is wel iets opvallends waar je snel naar kijkt.
Sowieso weet je niet of het een echte kleur is of niet tegenwoordigquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij boeit haarkleur ook totaal niet.
Te ver wegquote:
Klopt. Eentje heeft haar haar roodachtig geverfd, hehe. Vind het wel grappig staan, op zich.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sowieso weet je niet of het een echte kleur is of niet tegenwoordig
Niets binnen Nederland is de ver. (Peu, 2013)quote:
Peu serieus nemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niets binnen Nederland is de ver. (Peu, 2013)
Ik maak ook een verschrikkelijke foutquote:
Zag dat je weer zat te haten op WM. Jammer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik betaal er wel voor hoor. Net als dat Peu netjes betaalt.
Ik heb gefaald.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je weer zat te haten op WM. Jammer.
Ik baseer mijn mening op die enkele ontmoeting.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik moest wel grinniken.
Serieus je best doen is dan wel weer een prequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet ook niet serieus nemen
Gewoon nemen
ik heb tijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dat helemaal gaat lezen bedoel je?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In de bieb op school, 3 chicks schuin tegenover me, waarvan eentje af en toe iets naar voren gaat zitten en dan inkijk heeft
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef rival het volgende:
[..]Wedden dat jij met mij wil ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Nergens voor nodig. Ben overal goed inquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Serieus je best doen is dan wel weer een pre
Doe dan pic maken en hier delenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In de bieb op school, 3 chicks schuin tegenover me, waarvan eentje af en toe iets naar voren gaat zitten en dan inkijk heeft
Kan niet, dan moet ik heel opvallend een foto maken.quote:
Haha het zit hier ook vol met leuke dames, ik mis niksquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wedden dat jij met mij wil ruilen
Hier durf ik geen antwoord op te gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch te belachelijk voor woorden wat sommige mensen denken dat grappig is
toen ik het postte dacht ik ook bij mezelf... ja euh je best doen? ik doe gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ben overal goed in
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hier durf ik geen antwoord op te geven
Zeg dat het voor onderzoek is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan niet, dan moet ik heel opvallend een foto maken.
dan doe je al gek genoegquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik het postte dacht ik ook bij mezelf... ja euh je best doen? ik doe gewoon
Net van de trauma af kom jij ermee aan zettenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hello! I came here to annoy the hell out of you!
Ik had altijd het hondjequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Net van de trauma af kom jij ermee aan zetten![]()
Je kan alvast op de Afrikaanse facebook op zoek naar scharrels tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]heb die shit al weggeklikt. ga wel weer wat nutteloos doen als mails opruimen/sorteren.
Siri is van ver gekomen iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Klootzak zijn kost geen enkele moeite, dus hoezo zou je daar trots op zijn?quote:
Geen 1 bewaard?quote:
Je bent een klootzak als je al je knuffels hebt weggegooid?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Klootzak zijn kost geen enkele moeite, dus hoezo zou je daar trots op zijn?
Dat sowieso ja! Arme dingen worden ineens op de vuilstort wakkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent een klootzak als je al je knuffels hebt weggegooid?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso ja! Arme dingen worden ineens op de vuilstort wakker
Beide is correctquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Hehe freggels of is het nou freggles.
/carequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Fraggles toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt gelijk. Toch nog wat geleerd vandaag.quote:
quote:De Freggels is de Nederlandse benaming voor het Amerikaanse kinderprogramma Fraggle Rock.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Toch nog wat geleerd vandaag.
[..]
haha dikzakquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Niet slecht.
Ik ga vanavond maar even langs de snackbar
Ook lekker, eetse alvast!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Niet slecht.
Ik ga vanavond maar even langs de snackbar
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
En pizza
En döner
En mayo
En knoflooksaus
ja nu ga ik zeker snackenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
En pannenkoeken
En hamburgers
En frikandellen
En milkshakes
En kaneelstokjes
Koekjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
En pannenkoeken
En hamburgers
En frikandellen
En milkshakes
En kaneelstokjes
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
En pizza
En döner
En mayo
En knoflooksaus
Sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
En pannenkoeken
En hamburgers
En frikandellen
En milkshakes
En kaneelstokjes
Was jij het? Ik zag dat ze er aardig ingingen bij iemand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb bij jou de meeste kaneelstokes op.
het idee alleen alquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef STING het volgende:
Kapsalons maakt me dan weer niet zo uit, die zijn toch ranzig.
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij het? Ik zag dat ze er aardig ingingen bij iemand.
Was blij dat ik ze had gehaald.quote:
Welke klacht?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was blij dat ik ze had gehaald.
De klacht vorige keer was wel jammer.
Ow ja kijk, daar was ik dan niet bij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er geen kaneelstokjes waren bij Fax.
Ow god jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja kijk, daar was ik dan niet bij.
Die ander die ze vrat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie zou er dan geklaagd kunnen hebben.
Nee. Ik drink bijna niet als ik alleen ben. Dus komt van het weekend wel ergens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Heb je mijn drankje al geprobeerd?
Ben wel benieuwd hoe die smaakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna niet als ik alleen ben. Dus komt van het weekend wel ergens.
Naar hete kaneel, vermoed ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die smaakt.
Uhu net als jij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar hete kaneel, vermoed ik.
Dus eigenlijk had ik hem zaterdag al open moeten maken.quote:
Ik moest nog rijden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had ik hem zaterdag al open moeten maken.
Met Coca Cola?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Magnetron ook weer schoon. Die was smerig zeg
TLDRquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Met Coca Cola?
http://www.tunedbody.com/(...)fs-place-human-body/
Niet, ik heb net de magnetron zitten schrobbenquote:
Sorry, maar dat vrijwaart je niet van het luiwammesschap, jammer johquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet, ik heb net de magnetron zitten schrobben
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vrijwaart je niet van het luiwammesschap, jammer joh
Ja daaahaag . Die van jou waren toch op.quote:
Kun je nagaan hoeveel extra moeite ik heb moeten doen om die knuffel te geven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daaahaag . Die van jou waren toch op.
Eerst mij een luiwammes noemen en dan troosten met knuffels.
Ben niet gek
Heb tot nu toe alleen de pilot gekeken, ga zeker verder kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Voor wie Netflix heeft, kan ik echt Lilyhammer aanraden
Extra moeite?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel extra moeite ik heb moeten doen om die knuffel te geven.
't is ook nooit goed.
Heb geen Netflix maar ben er wel al aan begonnenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Voor wie Netflix heeft, kan ik echt Lilyhammer aanraden
Ik hoop niet dat het een man isquote:
Een man van 23 noem je toch ook geen jongentje meer, hoogstens 'jongen'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een man van 23 noem je toch ook geen jongentje meer, hoogstens 'jongen'?
Waarom een vrouw van rond de 20 (gok ik) 'meisje' noemen?Ik vind haar er als 16 uit zien, maar misschien word ik gewoon oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede paintshopskills ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze is wel erg glad gepoetst met fotoshop...
16-24 is een grijs gebied onder vrouwen/meisjes. 16-jarigen kunnen er zo uitzien als jonge 20-ers, en jonge 20-ers als 16-jarigen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind haar er als 16 uit zien, maar misschien word ik gewoon oud
Hangt er ook vanaf hoe oud je zelf bent denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
16-24 is een grijs gebied onder vrouwen/meisjes. 16-jarigen kunnen er zo uitzien als jonge 20-ers, en jonge 20-ers als 16-jarigen.
Vriend van me heeft grote struggles gehad al paar jaar geleden, was toen 24. Dacht met een meisje te daten van 23 (zo zag ze er ook uit), maar ze waren niet echt geïnteresseerd in leeftijd. Nooit gevraagd dus. Bleek ze 17 jaar te zijn. Blijft pijnlijk punt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe oud je zelf bent denk ik
Meiden van rond en onder de 20 vind ik meisjes
Struggles? Dat leeftijdverschil is nou niet bepaald raar ofzo, als het verder goed klikt enzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vriend van me heeft grote struggles gehad al paar jaar geleden, was toen 24. Dacht met een meisje te daten van 23 (zo zag ze er ook uit), maar ze waren niet echt geïnteresseerd in leeftijd. Nooit gevraagd dus. Bleek ze 17 jaar te zijn.
Van struggles krijg je wel street creditquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Struggles? Dat leeftijdverschil is nou niet bepaald raar ofzo, als het verder goed klikt enzo
Waar kun je deze credits inleveren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van struggles krijg je wel street credit
7 jaar is op een latere leeftijd niet zo heel raar. Maar zij deed net het eindexamen op de Havo en hij studeerde al aan de universiteit. Verschillende belevingswerelden enz. Komt het risico bij dat je uit kan worden gemaakt voor 'pedo' en die dingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Struggles? Dat leeftijdverschil is nou niet bepaald raar ofzo, als het verder goed klikt enzo
Bij een eventuele arrestatie of iets soort gelijksquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar kun je deze credits inleveren?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar kun je deze credits inleveren?
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja, dat je op die leeftijd sneller hebt dat (jaloerse?) mede-pubers met termen zoals pedo gaat gooienquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
7 jaar is op een latere leeftijd niet zo heel raar. Maar zij deed net het eindexamen op de Havo en hij studeerde al aan de universiteit. Verschillende belevingswerelden enz. Komt het risico bij dat je uit kan worden gemaakt voor 'pedo' en die dingen.
Uiteindelijk is het wel wat geworden, sterker, het is een bevriend stel, nog steeds
Ja wat pedo's vallen echt op 17 jarige.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
7 jaar is op een latere leeftijd niet zo heel raar. Maar zij deed net het eindexamen op de Havo en hij studeerde al aan de universiteit. Verschillende belevingswerelden enz. Komt het risico bij dat je uit kan worden gemaakt voor 'pedo' en die dingen.
Uiteindelijk is het wel wat geworden, sterker, het is een bevriend stel, nog steeds
Inderdaad. (Stom voorbeeld, maar) Gieltje Beelen (hebben we hem weer hoor) krijgt nog dagelijks verwensingen en andere dingen naar het hoofd gegooid omdat hij met zijn 36 jaar een 20-jarige vriendin heeft. Tja, rare wereld want eigenlijk is het een best leuk wijf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja, dat je op die leeftijd sneller hebt dat (jaloerse?) mede-pubers met termen zoals pedo gaat gooien
Nee, maar zoals STING al zegt, leeftijdsgenoten van haar worden jaloers...quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wat pedo's vallen echt op 17 jarige.
Je vergeet dat hij met d'r begon toen zij 16 was...quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Inderdaad. (Stom voorbeeld, maar) Gieltje Beelen (hebben we hem weer hoor) krijgt nog dagelijks verwensingen en andere dingen naar het hoofd gegooid omdat hij met zijn 36 jaar een 20-jarige vriendin heeft. Tja, rare wereld want eigenlijk is het een best leuk wijf.
Ja, waar leg je voor jezelf de grens he.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Inderdaad. (Stom voorbeeld, maar) Gieltje Beelen (hebben we hem weer hoor) krijgt nog dagelijks verwensingen en andere dingen naar het hoofd gegooid omdat hij met zijn 36 jaar een 20-jarige vriendin heeft. Tja, rare wereld want eigenlijk is het een best leuk wijf.
Ja, maar dat scheelt echt 40 jaar ofzo. En hij heeft haar bewust zitten versieren..quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, waar leg je voor jezelf de grens he.
Als ik dan over Peter-Jan Rens lees gaan m'n wenkbrauwen toch een beetje omhoog staan.
Ghehe, omhoog staan.
Ouch, 20 en 36 was al op de grens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij met d'r begon toen zij 16 was...
Zijn niet alleen leeftijdsgenoten hoor, het zijn gewoon kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar zoals STING al zegt, leeftijdsgenoten van haar worden jaloers...
En hij heeft kinderen die ouder zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar dat scheelt echt 40 jaar ofzo. En hij heeft haar bewust zitten versieren..
Waar ligt de grens dan?quote:
Eigen leeftijd/2+7quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Daar heb je toch zo een rekensom voor?
Toen was hij 29 ja. (Vriendin is 13 jaar jonger zonet opgezocht) Wonderbaarlijk dat ze verliefd werd op de Giel van 6 jaar geleden met de pauperlook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij met d'r begon toen zij 16 was...
Nope, altijd 7quote:
Haar leeftijd keer 2, als je jonger bent dan dat mag hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Daar heb je toch zo een rekensom voor?
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een kut is die nat wordt van hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen was hij 29 ja. (Vriendin is 13 jaar jonger zonet opgezocht) Wonderbaarlijk dat ze verliefd werd op de Giel van 6 jaar geleden met de pauperlook.
?quote:
Hehehehe.Mja, 21 is een mooie leeftijd. Daar doe ik het voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat werkt ook als ik er nog een nabereking bij doe.
Waar een brandslang al niet goed voor kan zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een kut is die nat wordt van hem.
Sja, ik heb collega's waarvan ik ook niet snap hoe die getrouwd kunnen zijn...quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen was hij 29 ja. (Vriendin is 13 jaar jonger zonet opgezocht) Wonderbaarlijk dat ze verliefd werd op de Giel van 6 jaar geleden met de pauperlook.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar een brandslang al niet goed voor kan zijn.
Dat betekent dat een 12 jarig jongetje met iemand van 12/2=6. 6+7=13 jaar moet gaan?quote:
Stockholm syndromequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, ik heb collega's waarvan ik ook niet snap hoe die getrouwd kunnen zijn...
Jij bent 28?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.Mja, 21 is een mooie leeftijd. Daar doe ik het voor.
Het werkt niet onder de 16quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat betekent dat een 12 jarig jongetje met iemand van 12/2=6. 6+7=13 jaar moet gaan?
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een kut is die nat wordt van hem.
Blijft lelijk en irritantquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar hij verzorgt zich tegenwoordig stukken beter...
Dat dacht ik al. 16 jarige jongens mogen dan minimaal met 15 jarige meisjes daten. Tja... Acceptabel eigenlijk wel.quote:
Op hem? Absoluut niet.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:
Misschien is het onder de 18 beter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. 16 jarige jongens mogen dan minimaal met 15 jarige meisjes daten. Tja... Acceptabel eigenlijk wel.
4 uur lang kutmuziek draaien elke doordeweekse ochtend en daar dan paar ton per maand voor vangen vind ik toch niet verkeerd. Maar verder...?quote:
Gedeeld door 2 plus 9.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
We hebben een minimum leeftijd is er ook een maximum leeftijd?
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Als je bij de andere persoon de minimum leeftijd gaat bekijken heb je de maximum voor de eerste persoon. Toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Hij ontvangt een paar ton per jaar, niet per maand? Anders doen ze bij 3FM iets verkeerd met de Balkenende norm.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
4 uur lang kutmuziek draaien elke doordeweekse ochtend en daar dan paar ton per maand voor vangen vind ik toch niet verkeerd. Maar verder...?
Geestelijk of lichaamlijk? Die 2 verschillen namelijk van elkaar.quote:
Jij valt dus op jonger?quote:
Naar mijn weten nog nooit met een ouder iemand gedate.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geestelijk of lichaamlijk? Die 2 verschillen namelijk van elkaar.
[..]
Jij valt dus op jonger?
Vrijwel alle mannen vallen op jonger.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Jij valt dus op jonger?
Die cijfers worden nooit bekend gemaakt verder, maar inderdaad. Per jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ontvangt een paar ton per jaar, niet per maand? Anders doen ze bij 3FM iets verkeerd met de Balkenende norm.
En het is wel wat meer werk dan alleen dat.
Daar komt bij dat ik gewoon niet zo aandachtsgeil wil moeten zijn als hij.
Misschien moet je dat een keer proberenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn weten nog nooit met een ouder iemand gedate.
Tjah laat maar, probleemgevallen doen sowieso niet mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
En vrouwen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Vrijwel alle mannen vallen op jonger.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah laat maar, probleemgevallen doen sowieso niet mee.
Ik vraag mensen niet zo snel naar hun leeftijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dat een keer proberen
quote:
Vast wel, misschien een maken voor een maximum leeftijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben ouder
Zijn daar ook formules voor?
Wil je met mij daten dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben ouder
Zijn daar ook formules voor?
Hoe jong ben jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen marktonderzoek...
quote:
Uit '82quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij?
Misschien kunnen we als stelregel voor maximum leeftijd als het je vader of moeder kan zijn is hij/zij te oud
Héquote:
We hebben hetzelfde bouwjaarquote:
Hier ookquote:
Nah, jij bent gewoon een ouwe bokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |