Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben laatst wel fan van rood geworden.
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?
Wat weet ik dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Jammer manquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoed
Dus nog niet.
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardagquote:
nou dan hoef ik haar al niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritje
Ach, zal er binnenkort wel weer wat extra opzetten dat ik niet uit ga geven aan cadeautjes.quote:
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardag
Phantom Socialbestias Disorderquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat facebook geluidje van een melding, maar er is de hele tijd niks. Verdikkeme
als er verwarming in zit lijkt het net echt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Faxie heeft er vast wel een oplossing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Of ik kom verkleed als haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Met een strikje, zodat ik je kan uitpakken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ik kom verkleed als haar..
Ik zie het probleem ook niet, wil alleen kijken of ze goed genoeg is.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een strikje, zodat ik je kan uitpakken?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, wil alleen kijken of ze goed genoeg is.
Ik moest me inhouden om geen stomme/gemene grap te maken!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel ondervinden hoor. Bovendien heb jij zo'n groot ego dat niemand goed genoeg is behalve jijzelfquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?
Niks liever.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik echt heel erg zin in
Lekker de hele dag samen in bed blijven liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker de hele dag samen in bed blijven liggen
quote:
quote:
Ik mis het jointjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck.quote:
Iedereen, juist om die redenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand waar jij al over heen bent geweest?
Hmm, daar heb je wel een goed puntquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel ondervinden hoor. Bovendien heb jij zo'n groot ego dat niemand goed genoeg is behalve jijzelf
Die hoort toch bij dat momentquote:
Maar ik heb nu gewoon zin in knuffelen, tegen iemand aankruipenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Die hoort toch bij dat moment
Dat is net erna, filmpje opgezet... en dan lekker tegen elkaar kruipen
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb nu gewoon zin in knuffelen, tegen iemand aankruipen
Ik ben niet in de buurt hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doen
Ik moet het op dit moment met helemaal niemand doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het met die 2 harige dingen moet doen
Die mag wel een ontbijtje voor me klaarmakenquote:
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.quote:
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.
Niet helemaal?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel leuker dan die in de OP, maar nog steeds niet helemaal.
Daar zag ik geen gezicht van, dus kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.
Die was van achter toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond de dame in mooie lingerie van gisteravond toch leuker.
Nee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet helemaal?
Niet goed genoeg voor je?
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet raken?
Want dan ben ik bang dat je niet snel wat gaat of wilt raken
Misschien op een andere dag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet raken?
Want dan ben ik bang dat je niet snel wat gaat of wilt raken
Maar wat is hier mis mee...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien op een andere dag.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, dat gebeurt ook niet.
Ben over het algemeen wel gek op blond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat is hier mis mee...
Val je sowieso niet op blond?
Haiquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen wel gek op blond.
Zie foboquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, ben jij blond?
Stuur eens een fototje dan.
Iedereen behalve LoLa tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen wel gek op blond.
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 13:59:32 ]
Dat slapende katjequote:
Geen idee.quote:
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee.
Al lijk ik de laatste tijd meer te kijken naar brunettes.
Zou knuffelen, ondanks allergie.quote:
Doet het ook niet, maar het is wel iets opvallends waar je snel naar kijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijk
Mij boeit haarkleur ook totaal niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Haarkleur zou me niet minder kunnen boeien eigenlijk
Kom maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou knuffelen, ondanks allergie.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doet het ook niet, maar het is wel iets opvallends waar je snel naar kijkt.
Sowieso weet je niet of het een echte kleur is of niet tegenwoordigquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij boeit haarkleur ook totaal niet.
Te ver wegquote:
Klopt. Eentje heeft haar haar roodachtig geverfd, hehe. Vind het wel grappig staan, op zich.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sowieso weet je niet of het een echte kleur is of niet tegenwoordig
Niets binnen Nederland is de ver. (Peu, 2013)quote:
Peu serieus nemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niets binnen Nederland is de ver. (Peu, 2013)
Ik maak ook een verschrikkelijke foutquote:
Zag dat je weer zat te haten op WM. Jammer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik betaal er wel voor hoor. Net als dat Peu netjes betaalt.
Ik heb gefaald.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je weer zat te haten op WM. Jammer.
Ik baseer mijn mening op die enkele ontmoeting.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik moest wel grinniken.
Serieus je best doen is dan wel weer een prequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet ook niet serieus nemen
Gewoon nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |