?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hallo met Maximiliaan Buff van Bodyenfitshop.nl, we hebben uw bestelling geblokkeerd.
Srs? Indien je polsen zo weinig flexibiliteit hebben doe dan gewoon zercher front squats.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie niet wat er slecht is aan DBIk kan die bar nooit handelen met barbell.
ja mag wel na anderhalve week uitzieken en het drinkfestijn van gister. Eerst kilo lasagne naar binnen werken. 1600 kcal,90g protonzquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef H1N1 het volgende:
Vanavond naar de gym bois? Rug en biceps, hopen dat er uberhaupt ruimte is.
DOAN LEER JE ET MOAR MOGGOLquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
"U heeft meerdere malen meer creatine verslonden dan wettelijk is toegestaan en bent daarom nu een gevaar voor de samenleving."quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
?
[..]
Srs? Indien je polsen zo weinig flexibiliteit hebben doe dan gewoon zercher front squats.
Creatine? Waar heb je dat voor nodig, jij was toch skinny geworden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"U heeft meerdere malen meer creatine verslonden dan wettelijk is toegestaan en bent daarom nu een gevaar voor de samenleving."
Trouwens, polsen. Polsen? Die EZ barbell curls gaan hier maar omhoog, maar mijn linkerpols begint nu af en toe pijn te doen. Wat is up?
Panzer neemt 50gr creatine per dag om er voller uit te zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Creatine? Waar heb je dat voor nodig, jij was toch skinny geworden?
Heb dat ook, nog niet echt wat tegen gevonden. Doe ook geen BB curls meer erdoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, polsen. Polsen? Die EZ barbell curls gaan hier maar omhoog, maar mijn linkerpols begint nu af en toe pijn te doen. Wat is up?
Was, nu on dat dirty bulk. Pizza Hawaii van 1200 kcal voor ontbijt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Creatine? Waar heb je dat voor nodig, jij was toch skinny geworden?
Hmm, shitty man. Heb je het ook bij cable curls?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
Heb dat ook, nog niet echt wat tegen gevonden. Doe ook geen BB curls meer erdoor.
5 gram rocksquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Panzer neemt 50gr creatine per dag om er voller uit te zien.
volslanke mannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Panzer neemt 50gr creatine per dag om er voller uit te zien.
Nooit geprobeerd eigenlijk, doe ze nu met DBs. Cable curls zien er wel retarded uit moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, shitty man. Heb je het ook bij cable curls?
wat is er mis met gewoon ouderwets fappen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Champy het volgende:
Misschien helpt dit om je polsen sterker te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat is er mis met gewoon ouderwets fappen?
Sicke muscles wel jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je overal doen, fappen niet zo zeer
Krijg je daar ook zo'n akelige huid van als die skinnyfat ecto met die bal in die gif?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je overal doen, fappen niet zo zeer
Lolquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hallo met Maximiliaan Buff van Bodyenfitshop.nl, we hebben uw bestelling geblokkeerd.
Denk hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Krijg je daar ook zo'n akelige huid van als die skinnyfat ecto met die bal in die gif?
Moet je die huid zien
Beter maak je 4 bestellingen van 65 euro, meer gratis gadgetsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Gisteren een bestelling van 260 euro gedaan lol
3x mammoth, crea, vitd, multivits, omegas, en nog wat dinges.
Verwacht straks ook een telefoontje dan hehh
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Yeah, voelt ook raar zodra je eenmaal een beetje bovenaan bent. Elastisch ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef seto het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk, doe ze nu met DBs. Cable curls zien er wel retarded uit moet ik zeggen.
Dat is wel de bedoeling, maar hm. Vind EZ curls overigens wel echt fijner dan dumbbell curls, ook een van de beste momenten om te miren in de spiegel. Schouders en traps die helemaal strak trekken, onderarmen die vollopen, de spiegel die je dikke aders op de onderkant van de onderarm toont.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef Ethanolic het volgende:
De bedoeling van die EZ-bar is toch juist de spanning van je polsen halen?Ik vind zo'n EZ-bar maar kut, misschien handig om Preacher curls te doen maar staand altijd gewoon straight.
Sweet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Eh nee ik verwacht straks een aardige neger met een steekwagentje.
Oh shit daar is i. Srs no joke lol
Nee die heb ik nog. Wel dextrose ook nog.quote:
1x per dag meestal. Gewoon een lekere 1000kcalquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom neem je die mammoth eigenlijk?
Nice. Op hoeveel kcal zit je nou per dag?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
1x per dag meestal. Gewoon een lekere 1000kcal
5400 every dayquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Op hoeveel kcal zit je nou per dag?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ben echt benieuwd naar RayK's cut. Poolse zyzz.
Ja dat heb ik ook gedaan. Van 5200 naar 5400 paar weken terugquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ray! Je zei laatst dat je ging verhogen. Son, I am disappoint.
Wat een traktatie, meid!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond lekker aan de CHIAMARIA
[ afbeelding ]
heerlijk meidquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heb je dit van een foodblogtumblrquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Uit z'n eigen Jesse boek die hij van zn zusje heeft gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je dit van een foodblogtumblr
zo ja
welke?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je dit van een foodblogtumblr
zo ja
welke?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Uit z'n eigen Jesse boek die hij van zn zusje heeft gehad
nee man moet bij philly altijd huilequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:20 schreef seto het volgende:
hij kan JB niet neuken zonder phil collins aan te hebben staan
Phil Collins.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:20 schreef seto het volgende:
Can confirm.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Champy het volgende:
Misschien helpt dit om je polsen sterker te maken.
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Krijg je daar ook zo'n akelige huid van als die skinnyfat ecto met die bal in die gif?
Moet je die huid zien
Eh nasty?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
gvdquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:20 schreef seto het volgende:
Whehe een kettlebell waarbij iedere swing een chiazaadje uitvalt voor in je shakiequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Klokov het volgende:
Mijn vader vroeg net of ik mijn kettlebell van Jesse v/d Velde heb![]()
![]()
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Whehe een kettlebell waarbij iedere swing een chiazaadje uitvalt voor in je shakie
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie ook een levenslied? En daarmee bedoel ik een nummer dat je je hele leven zal kunnen luisteren en waar jij je mee verbonden voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]hai skeetjuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
hahaha nu lijk je egt op arnie swarzeschitzel in jnior.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
3* pasta binnen 3 uur. De bloat is ongekend.
maak ff fototje van je sicke biceps pomp dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check dmquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak ff fototje van je sicke biceps pomp dan?
Myn honinkdropjquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hoi poepie
[..]
Dat nr is zo chill he.
Nee, morgenavond rugdag. Ik durf niet in mijn eentje te gaan omdat ik daar niemand ken. Eerste dag in nieuwe gym. Mijn neef traint daar en hij heeft morgen rustdag. Ik wil niet afhankelijk van hem zijn dusjaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Myn honinkdropjLkkr gebuffeld in de gym vandaag?
Wie is Maher?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef fathank het volgende:
Maher via faceboook: 'heey meisje, weet je wie ik ben? Neuken?'
Dat menneke op de foto. Kutmarokkaan van beroep bij PSV.quote:
Je wordt heus niet opgegeten hoor in da gym als je alleen gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, morgenavond rugdag. Ik durf niet in mijn eentje te gaan omdat ik daar niemand ken. Eerste dag in nieuwe gym. Mijn neef traint daar en hij heeft morgen rustdag. Ik wil niet afhankelijk van hem zijn dusja
Ik heb geen keus.
Voetballersquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat menneke op de foto. Kutmarokkaan van beroep bij PSV.
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusjaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je wordt heus niet opgegeten hoor in da gym als je alleen gaat.
Hehquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, morgenavond rugdag. Ik durf niet in mijn eentje te gaan omdat ik daar niemand ken. Eerste dag in nieuwe gym. Mijn neef traint daar en hij heeft morgen rustdag. Ik wil niet afhankelijk van hem zijn dusja
Ik heb geen keus.
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusja
Ik moet juist wel in mijn eentje gaan ipv wachten tot hij gaat. Als ik dat doe dan ben ik afhankelijk van hem en zijn schemaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehmaar nu ben je toch juist afhankelijk van m?
Is het erg als ik dit schattig en een beetje grappig vind?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusja
Dit. Veel meer dezelfde gezichten, dus er is meer sociale controle.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.
Precies ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.
Alright, dat is iig fijn om te wetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef McNulty het volgende:
G.R.S. jy ben tok ook mocro bitch. Skijt aan alles tok nergens bang vr.
Kreeg ik maar zoveel geld om Kutgriek te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat menneke op de foto. Kutmarokkaan van beroep bij PSV.
Ja, Grieken kunnen helemaal niet voetballen xDquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kreeg ik maar zoveel geld om Kutgriek te zijn.
Oh wacht.
Griekenland heeft al meer dan genoeg gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wacht.
Hence de 'Oh wacht.'quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Griekenland heeft al meer dan genoeg gehad
Maar jij ben niet kut hoor. Gewoon een schatje. Elke miljard was jij dubbel en dwars waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wacht.
kilo lasagne en 2 bakken nuggets binnen 30 min geeft je ook zieke bloat. Gainzzzzquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
kilo lasagne en 2 bakken nuggets binnen 30 min geeft je ook zieke bloat. Gainzzzz
Verpest anders even mijn prachtige inkopper.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hence de 'Oh wacht.'
Awesome_, grappenverklaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |