Je wordt heus niet opgegeten hoor in da gym als je alleen gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, morgenavond rugdag. Ik durf niet in mijn eentje te gaan omdat ik daar niemand ken. Eerste dag in nieuwe gym. Mijn neef traint daar en hij heeft morgen rustdag. Ik wil niet afhankelijk van hem zijn dusja
Ik heb geen keus.
Voetballersquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat menneke op de foto. Kutmarokkaan van beroep bij PSV.
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusjaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je wordt heus niet opgegeten hoor in da gym als je alleen gaat.
Hehquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, morgenavond rugdag. Ik durf niet in mijn eentje te gaan omdat ik daar niemand ken. Eerste dag in nieuwe gym. Mijn neef traint daar en hij heeft morgen rustdag. Ik wil niet afhankelijk van hem zijn dusja
Ik heb geen keus.
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusja
Ik moet juist wel in mijn eentje gaan ipv wachten tot hij gaat. Als ik dat doe dan ben ik afhankelijk van hem en zijn schemaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehmaar nu ben je toch juist afhankelijk van m?
Is het erg als ik dit schattig en een beetje grappig vind?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga me wel ongemakkelijk voelen. Daarnaast weet ik niet waar alles staat en wat de ongeschreven regels zijn. Het is een vrij kleine hardcore gym waar mensen elkaar goed kennen. M'n neefje zei dat daar geen enkele vrouw komt dus dat maakt het nog enger. Mja, ik kan momenteel geen 54 euro per maand betalen (mijn vorige gym) wegens het niet hebben van een vast inkomen dusja
Dit. Veel meer dezelfde gezichten, dus er is meer sociale controle.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.
Precies ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
hardcore gyms zijn over het algemeen veel vrouwvriendelijker dan shit als basic fit etc.
Alright, dat is iig fijn om te wetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef seto het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef McNulty het volgende:
G.R.S. jy ben tok ook mocro bitch. Skijt aan alles tok nergens bang vr.
Kreeg ik maar zoveel geld om Kutgriek te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat menneke op de foto. Kutmarokkaan van beroep bij PSV.
Ja, Grieken kunnen helemaal niet voetballen xDquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kreeg ik maar zoveel geld om Kutgriek te zijn.
Oh wacht.
Griekenland heeft al meer dan genoeg gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wacht.
Hence de 'Oh wacht.'quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Griekenland heeft al meer dan genoeg gehad
Maar jij ben niet kut hoor. Gewoon een schatje. Elke miljard was jij dubbel en dwars waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wacht.
kilo lasagne en 2 bakken nuggets binnen 30 min geeft je ook zieke bloat. Gainzzzzquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
3* pasta binnen 3 uur. De bloat is ongekend.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
kilo lasagne en 2 bakken nuggets binnen 30 min geeft je ook zieke bloat. Gainzzzz
Verpest anders even mijn prachtige inkopper.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hence de 'Oh wacht.'
Awesome_, grappenverklaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |