Was het Johannes of Daan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik zat even met een visje te spelen tussendoor.
/dagboek
De Spaanse griep zorgde voor het einde van WO1quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef TLC het volgende:
De Spaanse griep vlak na de Eerste Wereldoorlog veroorzaakte meer sterfgevallen dan WO1 zelf
Hij heet GGMMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het Johannes of Daan?
Wat voor visje?quote:
quote:
Doei Stijntje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu wordt het niet meer leuk.
Ik zet de TV uit, tot morgen.
Geen rijdende rechter vanaaf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu wordt het niet meer leuk.
Ik zet de TV uit, tot morgen.
Zij heeft meer talent in haar linker kleine teen dan de Donquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Zij is daar omdat leo matthijs kent
Dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Nee, ze heeft talent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Is dat zo, Beppie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Hé is dat een nieuw filmpje?quote:
haha lueken meme xdquote:
Jezus Karina ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe is goedGebakken kinderboutjes.
Duh ik zeker nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus Karina ik maakte maar een grapje hoor.
Als hij maar geen voetballer wordt...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb liever een zoon dat profvoetballer is.
Echt heel raar vind ik hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus Karina ik maakte maar een grapje hoor.
Alsof zij van Papa Roderick en mama Louise ook maar in de buurt van een rotje mogen komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef tralalala het volgende:
Beter hadden ze hun handen eraf geblazen rond oud en nieuw.
Ik wil 11 zonen en dan kweek ik mijn eigen FC Groningenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
In Vienna van Ultravox is ie tofquote:
liever deze kinderen dan zo'n gedrocht als hieronderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef tralalala het volgende:
Beter hadden ze hun handen eraf geblazen rond oud en nieuw.
Johannesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt heel raar vind ik het
Ja, liever continu een bal tegen de garage deur dan dat je dagelijks 5u naar een valse versie van boer er ligt een kip in het water moet horenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil 11 zonen en dan kweek ik mijn eigen FC Groningen
een zoon dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Geen reserves?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil 11 zonen en dan kweek ik mijn eigen FC Groningen
Heb je ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof zij van Papa Roderick en mama Louise ook maar in de buurt van een rotje mogen komen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef StephanL het volgende:
Zij moest en zou viool spelen van papa en mama
net als t paard van anky?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Gerrit Bonnema en dan heet je dochter Salome
Weet ik hetquote:
Heet die blonde zo? Die nu speelt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Salome. Wat een naam. Ik houd het maar op Salami.
Triangelspelersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben alleen jaloers op blokfluitspelers
Ik had een blokfluit waar ik niks aan vond en ging lekker fikkie stoken en spoorzoekertje spelen toen ik kind was.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Hopelijk heeft Rieu niet met haar gespeeld.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een blokfluit waar ik niks aan vond en ging lekker fikkie stoken en spoorzoekertje spelen toen ik kind was.
Dan had je bij de scouting gemoeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een blokfluit waar ik niks aan vond en ging lekker fikkie stoken en spoorzoekertje spelen toen ik kind was.
Dat duurt nog wel effe Johannes. Kun je nog een tukkie doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe laat is de Rijdende Rechter?
Je gebruikte hem gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een blokfluit waar ik niks aan vond
Tukkie doen? Ik moet tentamen voorbereiden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel effe Johannes. Kun je nog een tukkie doen.
Ik heb gitaarles gehad, maar toen de leraar vroeg of mijn gitaar vals was en hem nog een keer wilde stemmen bleek die goed te zijn.. Ik speelde zo slecht, toen ben ik er maar mee opgehoudenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Triangelspelers....nee harpspelers, dat had ik graag gewild, maar mocht niet van mijn ouders, die vervolgens besloten een licht astmatisch kind op blokfluitles te sturen
.
OK rustig maar, doe je datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tukkie doen? Ik moet tentamen voorbereiden.
Jij mag wel even een tukkie doen hoor.quote:
Tien voor half 11 dacht ik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hoe laat is het nou? Tien uur?
Ik kon wel echt ontzettend goed muzieklezen, maar dat ben ik verleerd. Dat vind ik nu wel jammer, misschien toch weer eens oppakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb gitaarles gehad, maar toen de leraar vroeg of mijn gitaar vals was en hem nog een keer wilde stemmen bleek die goed te zijn.. Ik speelde zo slecht, toen ben ik er maar mee opgehouden
in american pie deden ze andere dingen met hun blokfluitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Als het ver boven of onder die lijntjes kwam moest ik altijd kijken welke het nou precies was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon wel echt ontzettend goed muzieklezen, maar dat ben ik verleerd. Dat vind ik nu wel jammer, misschien toch weer eens oppakken.
En terecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Gruisman het volgende:
Mayte vindt Armin stiekem hartstikke kut
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben voor deze want ze heeft panterprintjes.
Houd je posts zo visueel want de tv staat hier uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben voor deze want ze heeft panterprintjes.
Iets te oud ook. Maar dat is puur smaak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Beetje frigide wijven, ik kan er niet echt warm van worden.
Uhh wat ben je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd je posts zo visueel want de tv staat hier uit.
Ze stond verkeerd om. Oh zelfs haar broek heeft een panterprintje, nu ben ik helemaal om.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd je posts zo visueel want de tv staat hier uit.
Het is wel de bekende geelgevlekte panterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze stond verkeerd om. Oh zelfs haar broek heeft een panterprintje, nu ben ik helemaal om.
Je mist wel wat potentiële slachtoffertjes.quote:
En Britt en Ymke natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
maarre waarom heeft iedereen t al over de rr? straks eeerst nog opgelicht hoor
Nee allemaal gekkigheid, ik ben in de auto gestapt op weg naar de studio.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mist wel wat potentiële slachtoffertjes.
Oh die doet het beter heb ik het idee, dankje!quote:
Dat nieuws leek wel een Lucky, zei ze nou echt dat Rutte een paar homoseksuelen ging meenemen naar Sotchi?quote:
Dat zei ze inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nieuws leek wel een Lucky, zei ze nou echt dat Rutte een paar homoseksuelen ging meenemen naar Sotchi?
De toppers en die LA Voicesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nieuws leek wel een Lucky, zei ze nou echt dat Rutte een paar homoseksuelen ging meenemen naar Sotchi?
Zijn vrienden denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben tegen homofobie en voor vrije uiting van homoseksualiteit, maar Wilfred mag wat mij betreft prima door paar Franse pico's een kopje kleiner worden gemaakt.
Maar dat is geheel persoonlijk, niks tegen homo's in het algemeen. Tegendeel zelfs. Maar die De Bruijn heb ik echt de schurft aan.quote:
Reclame met Jeroen vind ik dan toch goed gedaan. Goede marketing.quote:
Jeroen van Koningsbrugge een Kutlul dus dat is een goed gevonden combinatie in ieder geval.quote:
Ja die is zo irritant dat je hem niet vergeetquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Reclame met Jeroen vind ik dan toch goed gedaan. Goede marketing.
Is ze d00d?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef OProg het volgende:
We zullen het ook wel over Aretha Franklin gaan hebben.
quote:
Nee, maar gelet op de drie die hun ideale muzikale avond gaan bespreken lijkt Aretha Franklin me een onvermijdelijk element.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |