Ik zou me nog eens goed verdiepen in de technieken der trajectcontroles voor je gaat lopen blaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef borderlinedancer het volgende:
Fijn dat ze deze volslagen onbetrouwbare techniek ook toepassen bij traject controles
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef borderlinedancer het volgende:
Dit geeft dus wel mooi te denken... ik rij 30-50.000km per jaar. RaRa .. ik heb nog nooit zoiets voorbij zien komen???!! Hoogstens onopvallende politie-eenheden met blauw aan. Kortom .. lulkoek-'metingen'. Fijn dat ze deze volslagen onbetrouwbare techniek ook toepassen bij traject controles. Laten we dan maar hopen dat met het meten over een langer traject, de metingen iets minder lulkoekerig worden.Zal vast wel een afwijking in het voordeel van het CJIB zijn. Met die idiote administratiekosten bullshit van ze. Kots
Dat klopt, ik blaat graag.:)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou me nog eens goed verdiepen in de technieken der trajectcontroles voor je gaat lopen blaten.RB
De voor deze site gebruikte detectielussen werken trouwens net als snelheidscamera's, filesignalering en roodlichtflitsers gewoon al tig jaar op dezelfde manier. superbetrouwbaar.
weet niet of jij ook wel eens 's nachts rijdt (zoals bijv. bij die recordmetingen), maar dan kom je regelmatig mensen tegen die echt hard rijden. Rij zelf ook regelmatig 160-170 op de cruisecontrol als het rustig is, maar wordt dan nog vaak met behoorlijke snelheidsverschillen ingehaald (vaak mercedes/audi's).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dat klopt, ik blaat graag.:)
Alleen als je dit betrouwbaar noemt, verklaar je nader. Klopt geen ZAK van vooralsnog.
Absoluut. Veel nachts.en savonds. Maar 200+ eigenlijk nooit gezien. En zeker niet op de tijden die ze daar vermelden. ja ik lees nu dat traject controles met digitale camera's werken dus dat zal wel anders zijn. Overigens kun je traject controles in tegenstelling wat ik op wikipedia lees, wel degelijk foppen:)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
weet niet of jij ook wel eens 's nachts rijdt (zoals bijv. bij die recordmetingen), maar dan kom je regelmatig mensen tegen die echt hard rijden. Rij zelf ook regelmatig 160-170 op de cruisecontrol als het rustig is, maar wordt dan nog vaak met behoorlijke snelheidsverschillen ingehaald (vaak mercedes/audi's).
Trajectcontroles werken met camera's. Op moment X wordt je kenteken op punt a gezien, op moment Y op punt b. Daarvoor zouden de afzonderlijke meetstations je snelheid nog niet eens hoeven weten, afstand en tijd zijn bekend dus snelheid is te berekenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dat klopt, ik blaat graag.:)
Alleen als je dit betrouwbaar noemt, verklaar je nader. Klopt geen ZAK van vooralsnog.
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijtquote:Op zondag 19 januari 2014 07:36 schreef totalvamp het volgende:
Ik rijd regelmatig 200 op het laatste stuk van de a4 bij delft, ik zie mensen daar meer hard rijden.
Precies, dat kan ook niet anders. Reed je 300 op de teller of de GPS? Wat voor Ferrari en wat was het verschil met de tacho? Een afwijking tot 30 kmh tacho/GPS komt nl. voorquote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 scf Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Die detectielussen kunnen ook niet hoger dan 249km/h meten dus die waardes zijn sowieso onzin.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Twee dingen:quote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. Die detectielussen bevinden zich niet overal. Aan het kaartje te zien vooral bij op-/afritten, omdat daar vaak files staan. Mogelijk heb je kort zo hard gereden, waardoor het niet gedetecteerd is.
2. Correct me if I'm wrong, maar die site toont volgens mij alleen snelheden van de afgelopen 15-30 minuten (uitgezonderd van de dag- en totale max). Dus als je pas later op die site kijkt kan je snelheid al weer weg zijn.
Neem de volgende keer een GPS mee en wees er zeker van dat je ontvangst goed is. Warmte-werende ruiten kunnen de nauwkeurigheid behoorlijk beïnvloedenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.
Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobielquote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.
Moet er wel ruimte voor zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobiel
Bingooooquote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Die verkeerde meetwaarden: Doorgaans heeft zo'n meetpunt 2 lussen achter elkaar met enkele meters ertussen.
Kan het niet zo zijn dat door filerijden (en te dicht op elkaar zitten) de voorligger en achterligger tegelijk elk over hun deel van de lus gaat waardoor je van die idiote waarden krijgt?
[ afbeelding ]
Koos Spee gaat het behandelen in www.verkeerdebaas.nl en mss ook in wegmisbruikers. Ik ben benieuwd.quote:
https://twitter.com/KooSpeequote:KooSpee
Van de week kom ik mogelijk met meer info over bestwelsnel.nl Het lijkt er op dat hier voor het merendeel onjuiste informatie op staat
A4 na Wateringen is uitgestorven.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Het wachten is op DS4 die effe een topspeedje ergens neer gaat zetten
Oeii wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |