Je moet meerdere lussen pakken wil die als betrouwbaar neergezet worden. Ten minste, dat is hun lezing. Ik geloof het systeem nog steeds niet, het is namelijk onmogelijk om 200+ te rijden als er op datzelfde stuk file staat.quote:
Dit zijn lussen om verkeersdruk te meten. Waarschijnlijk exact dezelfde data als waar het ochtendjournaal zijn filenieuws vandaan haalt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik begrijp niet hoe dit werkt, er wordt wel gemeten maar niet geflitst?
En waarmee de *70* en *50* bij file worden aangestuurd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
Dit zijn lussen om verkeersdruk te meten. Waarschijnlijk exact dezelfde data als waar het ochtendjournaal zijn filenieuws vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Prowl het volgende:
[..]
Is dr ook ergens een historisch overzicht?
Ik zie ze vaak zat in de weg zitten. Vaak met een stuk ertussen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:50 schreef ook_gek het volgende:
hoe weet ik waar die meet punten zijn dan?
om nou constant hard te rijden in de hoop dat ik de lussen aantik is ook weer zo watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zie ze vaak zat in de weg zitten. Vaak met een stuk ertussen.
gewoon op het kaartje kijken waar nu metingen staan vermeld. Daar zitten dus iig die lussen lijkt me (tenzij de ballonnetjes op de kaart niet accuraat geplaatst zijn...).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
om nou constant hard te rijden in de hoop dat ik de lussen aantik is ook weer zo wat![]()
Maar wil het wel eens proberen. Leuk te weten ook als ik met wat vrienden een tunnel rit ga houden![]()
Een Ferrari of 10+ en wat andere leuke sportwagens
ik had aan het begin van de avond 173 op de GPS op de A7 tussen Groningen en Leek, maar zie niks op het kaartje staan.... Ws. zitten daar minder lussen in het wegdek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat niemand op de A7 ten oosten van Groningen wat probeert.. Of tussen Drachten en Groningen in..
Nu is wel dat A7Veilig gezeik bezig, maar die mensen die daarmee bezig zijn zouden zich eens moeten richten op écht gevaarlijk rijgedrag..
De A32 is ook een perfecte weg ervoor..
Ik zie nu wel een registratie tussen Maarn en Leusden daar zitten dus zeker lussen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja denk het ook, kan 'm niet terugvinden namelijk.
Sorry, ik moet toch regelmatig naar Nijmegen en als t rustig is.......quote:
Misschien loont het niet om dit in de gaten te houden in de hoop dat net eentje 200 rijdt als er een politiewagen in de buurt is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Plumooh het volgende:
Maar dit is toch kaasje voor klpd zou je zeggen? Er rijdt iemand 200, klpd auto die in de buurt is er op af sturen en gepakt?
Niet te doen joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Plumooh het volgende:
Maar dit is toch kaasje voor klpd zou je zeggen? Er rijdt iemand 200, klpd auto die in de buurt is er op af sturen en gepakt?
Dat is ook nog maar de vraag natuurlijk. Een plek waar 100 auto's 20 km/u te hard rijden levert veel meer boetegeld op dan een handvol auto's die met 220 km/u over de Afsluitdijk vliegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Tchock het volgende:
Wat er natuurlijk wel gebeurt is dat er precies gemeten wordt waar en wanneer er het meest te hard gereden wordt, en die plekken worden meer gecontroleerd.
Daarom zei ik ook 'waar het meest te hard gereden wordt' en niet 'waar het hardst te hard gereden wordt'.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag natuurlijk. Een plek waar 100 auto's 20 km/u te hard rijden levert veel meer boetegeld op dan een handvol auto's die met 220 km/u over de Afsluitdijk vliegen.
Ik ga maar eens naar bed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'waar het meest te hard gereden wordt' en niet 'waar het hardst te hard gereden wordt'.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hee, jij was toch een winterbikkel?
Lijkt me handiger om de grens over te gaan Duitsland inquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:12 schreef Kowloon het volgende:
Wie echt hard wil rijden kan het beste naar Spanje gaan. Het zuidelijk deel van de AP7 is de meest rustige snelweg van Europa, daar rijden per etmaal ongeveer 1000 auto's. Voorbeeldje op Google Maps:
http://goo.gl/maps/YQ7Ky
http://goo.gl/maps/psNZc
http://goo.gl/maps/0UJ0d
http://goo.gl/maps/pmEkQ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |