quote:
Dat zijn die figuren die gekleed in leer naar de gaypride gaan.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En ik heb een grote pener. Daar weet Rez alles van. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
Alleen kan ik door Rez geen vrieslollies meer eten.
Dat is een hardcore feest. Maar stiekem zijn Korsakoff, Angerfist, Outblast enz wel mijn masters of hardcorequote:
Ninjaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een hardcore feest. Maar stiekem zijn Korsakoff, Angerfist, Outblast enz wel mijn masters of hardcore
Ah ok, thanks voor de informatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En ik heb een grote pener. Daar weet Rez alles van. [ afbeelding ]
Asjeblieftquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, thanks voor de informatie
En dit bedoelde ik:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
Maar Rez, dit bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Maar dan keer 10 miljoen of zo.
Would bang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik vooral hardcore, tijdje terug was dat nog hardstyle maar dat vind ik te soft nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Dalando het volgende:
Ik hou trouwens niet alleen van Hardcore. Ik ben gewoon hard-dance liefhebber. Alles van subground tot frenchcore.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Would bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hater gesignaleerd
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Would bang.'murica!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus 6 miljard tekens aan code in iedere cel, een gemiddeld mens heeft ongeveer 10.000 miljard cellen schatten ze, dus dat is 60.000 miljard tekens aan code voor je lichaam. En dan heb ik het alleen nog maar over chromosomaal DNA, nog niet eens over mitochondriaal DNA en het DNA van de bacteriën in en op je lichaam. Dat is gewoon belachelijk veel.quote:
En terecht. Ik luister nogsteeds voornamelijk hardstyle, maar als ik huidige noisecontrollers / adrenalize tracks hoor moet ik even kotsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral hardcore, tijdje terug was dat nog hardstyle maar dat vind ik te soft nu
Jeuzes had je niks beters te doen in schoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus 6 miljard tekens aan code in iedere cel, een gemiddeld mens heeft ongeveer 10.000 miljard cellen schatten ze, dus dat is 60.000 miljard tekens aan code voor je lichaam. En dan heb ik het alleen nog maar over chromosomaal DNA, nog niet eens over mitochondriaal DNA en het DNA van de bacteriën in en op je lichaam. Dat is gewoon belachelijk veel.DNA
Noisecontrollers vind ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
En terecht. Ik luister nogsteeds voornamelijk hardstyle, maar als ik huidige noisecontrollers / adrenalize tracks hoor moet ik even kotsen.
Ja, het is niet alsof ik het studeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jeuzes had je niks beters te doen in school
die poster had ik vroegah ophangenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Dalando het volgende:
Ja godver de aids ik wou naar rebirth eindelijk mocht ik gaat die tyfuszooi naar 17 jaar omdat de teringreging godverdomme alcolhol ook nog moest verhogen en dan ook nog lekker stufi naar de klote gaat helpen en ook geen geld meer gaat geven als je nog op middelbaar niveau zit als je al 18 bent ja neem eens lekker een vuist in je aars en laat me godverdomme ook even leven.
Dat is wel aids jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Dalando het volgende:
Ja godver de aids ik wou naar rebirth eindelijk mocht ik gaat die tyfuszooi naar 17 jaar omdat de teringreging godverdomme alcolhol ook nog moest verhogen en dan ook nog lekker stufi naar de klote gaat helpen en ook geen geld meer gaat geven als je nog op middelbaar niveau zit als je al 18 bent ja neem eens lekker een vuist in je aars en laat me godverdomme ook even leven.
Neem een vuist in je aars en laat me joh.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem een vuist in je aars en laat me joh.
Ja als je nou even het lijstje had ingevuld dan had ik je wel / niet kunnen vergezellen en warmhouden enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Brrr en weer naast mijn raam slapen. Zo koud
Past nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem een vuist in je aars en laat me joh.
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja als je nou even het lijstje had ingevuld dan had ik je wel / niet kunnen vergezellen en warmhouden enz.
Een ijslollie dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een ijslollie dan.Vrieslollie johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
ja worden je handen ook viesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk krijg wel hulp hoor, ga het morgen ook doen denk ik (meubels verplaatsen). Genoeg mannen hier die me kunnen helpen want ik ga geen zware shit tillen
Wow, diep hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Dalando het volgende:
Ik hoop echt dat Rez een bevroren ijzeren dildo in z'n aars neemt zodat hij voor altijd een dildo in z'n aars heeft en daar mee z'n graf ingaat als hij op z'n 35e zelfmoord pleegd als hij met gordon wil seksen en gordon hem vermoord omdat daar die dildo al zit.
Wat wat wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Roburtt het volgende:
Iemand blue mountain state gezien?
Ijs knots in iemands anus doen omdat hij oververhit is?
respectquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ja ben ik echt aan het luisteren begin tot eind
quote:
Een aflevering dat als de spelers flauwvallen door de hitte krijgen ze een staaf van ijs in hun anie om af te koelen.quote:
Nee, wel dit:quote:
Ik luister, maar wel de 5:12 minuten versiequote:
Vroeger?quote:
Toen was ik ook een klein meisje toen dat op tv kwam hierquote:
oudjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik was toen 10 jaar oud. Misschien zijn sommige hier te jong
Bobbie's World is iets wat ik als klein kind nog keek. Ik denk dat we niet even oud zijn. As Told By Ginger enz heb ik al niet eens meer gekekenquote:
Shin Chan*quote:
Bobbie's World keek ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bobbie's World is iets wat ik als klein kind nog keek. Ik denk dat we niet even oud zijn. As Told By Ginger enz heb ik al niet eens meer gekeken
die bestonden nog niet toen ik echt klein wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso Fox Kids en Cartoon Network waren nog leuk toen ik klein was
Totally Spiesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Totally Spies helemaal gezien volgens mij
Terechten klachtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Totally Spies
Iedere keer hetzelfde verhaal, ze gaan op een missie, worden gevangen, ontsnappen, en winnen dan opeens wel.
Terechtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Soms vraag ik me af of er ook geheime afleveringen zijn gemaakt, namelijk dat die ouwe die totally spies eens goed uitwoont
Wil je dit serieus weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Soms vraag ik me af of er ook geheime afleveringen zijn gemaakt, namelijk dat die ouwe die totally spies eens goed uitwoont
http://rule34.xxx/index.php?page=post&s=list&tags=totally_spiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nou neequote:
De watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Rezania het volgende:
Iemand die met mij de Dies Natalis wil vieren? Lekker met stokoude mensen borrelen.
Dies Natalis, duur woord voor de verjaardag van de uni.quote:
Tot dat ze zeggen 'gratis bier'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dies Natalis, duur woord voor de verjaardag van de uni.
Alles is gratis, maar er het is gewoon saai.quote:
wat, nep studentenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles is gratis, maar er het is gewoon saai.
Jongen, ga jij 4 uur lang nou oude mensen luisteren die lullen over iets alleen maar voor wat gratis biertjes?quote:
Uh, jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga jij 4 uur lang nou oude mensen luisteren die lullen over iets alleen maar voor wat gratis biertjes?
ligt aan de hoeveelheid bier, maar: jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga jij 4 uur lang nou oude mensen luisteren die lullen over iets alleen maar voor wat gratis biertjes?
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt aan de hoeveelheid bier, maar: ja
of heeft geld te veelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Rezania is geen eckte eckte alcoholist
Ik ben student ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Rezania is geen eckte eckte alcoholist
quote:
Dus gratis pilsquote:
Gewoon even een rondje lopen bij het station en je hebt drie nieuwe fietsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Even langs de fietsenmaker geweest, opgenoemd wat er mis is met mijn fiets en hij kwam sowieso al uit op 150 euro. PffVan de week even een goede opsomming laten maken met fiets erbij maar dan gaat het wel dik 200 euro worden
Wat de neuk heb jij dan uitgespookt met je fietsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Even langs de fietsenmaker geweest, opgenoemd wat er mis is met mijn fiets en hij kwam sowieso al uit op 150 euro. PffVan de week even een goede opsomming laten maken met fiets erbij maar dan gaat het wel dik 200 euro worden
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil een keer stoned op m'n stage zitten, maar ik ben bang dat m'n hele stage dan ongeldig wordt verklaard
Bij een automatiseerder, 5 maanden. Nog 3 weken, inclusief deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Gewoon op de laatste dag doen.
Ik moet:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat de neuk heb jij dan uitgespookt met je fiets
Ik zou gewoon een nieuwe fiets kopen danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet:
- Nieuwe versnellingskabels
- Nieuw tandwiel + ketting in kettingkast
- Andere achterwiel en wellicht ook voorwiel
- Andere banden op beide wielen
- Nieuwe zadel
- Spatborden moeten vast gezet worden
En niks.. ik fiets er elke dag op naar de winkel en shop en ding heeft buiten gestaan + ben aangereden vorig jaar. Dat laatste is het vooral
Ik kan niet kiezen tussenquote:
Ja zit ik ook sterk aan te denken. Eerst even een goede opsomming laten maken van de week bij de fietsenmaker maar de fietsenmaker zei net ook dat ik waarschijnlijk beter een andere fiets kan kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een nieuwe fiets kopen dan
Dan eenquote:
Dus jij hoeft nooit meer van je leven noodles te kopenquote:
Hmm, heb je je huisgenoot geen elektronische enkelband omgedaan dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg nog geld van een huisgenoot maar die kerel is al sinds gisteren weg! En ik zou het gisteren krijgen, verdomme
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij hoeft deze maand geen noodles te kopen
Grote kans dat ze halverwege volgende week al op zijn..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij hoeft nooit meer van je leven noodles te kopen
Papzakquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Grote kans dat ze halverwege volgende week al op zijn..
Papzak, dit is geen 2008 meer.quote:
Oneluvquote:
inb4: jezelf quotenquote:
Is het ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de voetbalclub hier echt om te janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Voetbalcubs zijn ook om te jankenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de voetbalclub hier echt om te janken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het ookEigenlijk is heel Emmen wel om te jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voetbal in het algemeen bedoel ikquote:
QFTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel Emmen wel om te janken
Ho ik wilde "eigenlijk" er nog achter zetten maar ik vergat hetquote:
Uitkeringstrekkerquote:
GMTAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vieze uitkeringstrekkers![]()
![]()
Hihaho trekken.
Nee snap ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar ik ben er eigenlijk helemaal niet blij om hoor
Hé ja! OMG ILLOEMIENADIEquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die was voorheen toch altijd BBQsausage?
Hmm meerdere maar niet afgemaakt. Ik ga volgend schooljaar beginnen aan de opleiding zorg (& welzijn)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee snap ik
Wat voor studie heb je gedaan?
Oh okequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm meerdere maar niet afgemaakt. Ik ga volgend schooljaar beginnen aan de opleiding zorg (& welzijn)
wowquote:
Is nog steeds zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die was voorheen toch altijd BBQsausage?
quote:
Nee er staat BBQ.quote:
Het is allemaal de schuld van de rabobankquote:
lolquote:
komt wel goedquote:
Je bent gewoon slachtoffer van de FOK!illuminatiquote:
quote:
Je abo is ook wegquote:
dan ga je het gewoon op de grond gooienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik een kleinere bureau nemen. Kan er ook minder troep op
Ik voel je, zelfde strugglesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik een kleinere bureau nemen. Kan er ook minder troep op
Wat win ik?quote:
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niks.![]()
Nee, ik had het al eerder aangegeven hier, maar ik had m'n emailadres gewijzigd, en daardoor blijkbaar m'n wachtwoord ook.Dus ik kon m'n account niet meer in.
_
Ik had me al rijk gerekendquote:
Slechte zaakquote:
Ha misspuitenquote:
Soms, jij?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Op een TV FOK!ken is best lastig.
Ik doe het nu eigenlijk echt voor het eerstquote:
Neequote:
Het is allemaal opeens zo groot hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het nu eigenlijk echt voor het eerst
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is allemaal opeens zo groot hèNiet heel praktisch
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PreciesVoor films is het wel handig
quote:
THIS IS THE MOMENT ALL HARDCORE SOLDIERS HAVE BEEN WAITING FOR!!!! FUCKING THE BASS DRUM!quote:
http://tweakers.net/price(...)-135mm-is-zwart.htmlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet eerst van mijn camera af zien te komen voordat ik een nieuwe koop.
coolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef DrNick het volgende:
Bol gebeld, er is een storing en ik was de eerste die ermee kwam
Ja, hij staat al een hele tijd op 860 euro. Maar er staat wel een sale icon bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-135mm-is-zwart.html
Niet eens de goedkoopste.
Tevens vraag ik me af als ik die prijzen zo zie hoe die winkeliers verwachten hun spullen kwijt te kunnen
Bellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef DrNick het volgende:
Bol gebeld, er is een storing en ik was de eerste die ermee kwam
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij staat al een hele tijd op 860 euro. Maar er staat wel een sale icon bij
Mailen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij kan Bol.com moeilijk appen of instagrammen, niet?
Bel jij ze ook ff daarvoor dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
33% korting t.o.v. een verzonnen prijs
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bel jij ze ook ff daarvoor dan.
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
Bakkes Nickquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is het hier nu zo stil
Vinden jullie me niet aardig
* SgtPorkbeans voelt zich niet gewenschtInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is het hier nu zo stil
Vinden jullie me niet aardig
* SgtPorkbeans voelt zich niet gewenschtHet is etenstijd, druiloor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Echte bazen vreten om 5 uur stiptquote:
Die manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
Mijn broer snapt niet waarom ik niet gewoon even een week vrij kan nemen zodat we met de familie naar Turkije kunnen, hij heeft namelijk nooit verplichte vakken op het hbo. Mijn broer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Echte bazen vreten om 5 uur stipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |