quote:
Dat zijn die figuren die gekleed in leer naar de gaypride gaan.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En ik heb een grote pener. Daar weet Rez alles van. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
Alleen kan ik door Rez geen vrieslollies meer eten.
Dat is een hardcore feest. Maar stiekem zijn Korsakoff, Angerfist, Outblast enz wel mijn masters of hardcorequote:
Ninjaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een hardcore feest. Maar stiekem zijn Korsakoff, Angerfist, Outblast enz wel mijn masters of hardcore
Ah ok, thanks voor de informatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En ik heb een grote pener. Daar weet Rez alles van. [ afbeelding ]
Asjeblieftquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, thanks voor de informatie
En dit bedoelde ik:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Dalando het volgende:
Maar Rez, dit bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Maar dan keer 10 miljoen of zo.
Would bang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik vooral hardcore, tijdje terug was dat nog hardstyle maar dat vind ik te soft nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Dalando het volgende:
Ik hou trouwens niet alleen van Hardcore. Ik ben gewoon hard-dance liefhebber. Alles van subground tot frenchcore.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Would bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hater gesignaleerd
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Would bang.'murica!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus 6 miljard tekens aan code in iedere cel, een gemiddeld mens heeft ongeveer 10.000 miljard cellen schatten ze, dus dat is 60.000 miljard tekens aan code voor je lichaam. En dan heb ik het alleen nog maar over chromosomaal DNA, nog niet eens over mitochondriaal DNA en het DNA van de bacteriën in en op je lichaam. Dat is gewoon belachelijk veel.quote:
En terecht. Ik luister nogsteeds voornamelijk hardstyle, maar als ik huidige noisecontrollers / adrenalize tracks hoor moet ik even kotsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral hardcore, tijdje terug was dat nog hardstyle maar dat vind ik te soft nu
Jeuzes had je niks beters te doen in schoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus 6 miljard tekens aan code in iedere cel, een gemiddeld mens heeft ongeveer 10.000 miljard cellen schatten ze, dus dat is 60.000 miljard tekens aan code voor je lichaam. En dan heb ik het alleen nog maar over chromosomaal DNA, nog niet eens over mitochondriaal DNA en het DNA van de bacteriën in en op je lichaam. Dat is gewoon belachelijk veel.DNA
Noisecontrollers vind ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
En terecht. Ik luister nogsteeds voornamelijk hardstyle, maar als ik huidige noisecontrollers / adrenalize tracks hoor moet ik even kotsen.
Ja, het is niet alsof ik het studeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jeuzes had je niks beters te doen in school
die poster had ik vroegah ophangenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Dalando het volgende:
Ja godver de aids ik wou naar rebirth eindelijk mocht ik gaat die tyfuszooi naar 17 jaar omdat de teringreging godverdomme alcolhol ook nog moest verhogen en dan ook nog lekker stufi naar de klote gaat helpen en ook geen geld meer gaat geven als je nog op middelbaar niveau zit als je al 18 bent ja neem eens lekker een vuist in je aars en laat me godverdomme ook even leven.
Dat is wel aids jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Dalando het volgende:
Ja godver de aids ik wou naar rebirth eindelijk mocht ik gaat die tyfuszooi naar 17 jaar omdat de teringreging godverdomme alcolhol ook nog moest verhogen en dan ook nog lekker stufi naar de klote gaat helpen en ook geen geld meer gaat geven als je nog op middelbaar niveau zit als je al 18 bent ja neem eens lekker een vuist in je aars en laat me godverdomme ook even leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |