Gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Rutte overweegt een aantal homoseksuelen mee te nemen naar Rusland.
En ze dan vanachter een raam te showen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Ik heb gegoogled op 'Rebecca PvdA Groningen', met als resultaat een bleke pafferige blondine. Maar nee, ze komt uit Bergen op Zoom.quote:
Waarschijnlijk Mari van de Ven om het kapsel van Rutte en Maxima op orde te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ze dan vanachter een raam te showen?
Ah, een Brabantse varkensboerendochter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op 'Rebecca PvdA Groningen', met als resultaat een bleke pafferige blondine. Maar nee, ze komt uit Bergen op Zoom.
'Grijp je kans' zou een al te flauwe grap zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Marc-Marie Huijbregts gaat mee opdat, zodra hij ter plaatse is, zijn paspoort kan worden ingetrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mari van de Ven om het kapsel van Rutte en Maxima op orde te houden.
Paul de Leeuw nomineer ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts gaat mee opdat, zodra hij ter plaatse is, zijn paspoort kan worden ingetrokken.
Volgens mij zijn er niet zo veel varkensboeren ten westen van Breda. Kleigrond, enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een Brabantse varkensboerendochter.
VS, misschien?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Ah, ik leer weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zo veel varkensboeren ten westen van Breda. Kleigrond, enz.
De ideale kandidaat dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die is het nog best vaak eens met Poetin.
Onno Hoes kan ook uitkijken naar een nieuwe schandknaap.quote:
Ik ga daar niet heen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wellicht een geschikt podium voor uw langverwachte 'coming out'?
Ik ben er niet zo zeker van dat 'rechts' hem erbij genaaid heeft, het lijkt me waarschijnlijker dat Straus-Kahn vanwege zijn populariteit ambras heeft gehad met een aantal partijkopstukken. Dat hij zo populair was, betekent namelijk niet dat hij de beste kandidaat was, en dat zullen zij ook wel gedacht hebben, en dat is ook wel gebleken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef remlof het volgende:
Wat is die Hollande een loser zeg, een zwakke man en zwakke president.
En hij zit alleen maar in het Elysee omdat rechts Straus-Kahn erbij genaaid heeft met dat kamermeisje in New York
Hij faalt wel ja, ik hoop maar dat Sarkozy niet terugkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef remlof het volgende:
Wat is die Hollande een loser zeg, een zwakke man en zwakke president.
En hij zit alleen maar in het Elysee omdat rechts Straus-Kahn erbij genaaid heeft met dat kamermeisje in New York
Het lijkt mij overduidelijk dat ie erbij genaaid is, maar dat zou inderdaad ook kunnen door z'n opponenten binnen de PS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van dat 'rechts' hem erbij genaaid heeft, het lijkt me waarschijnlijker dat Straus-Kahn vanwege zijn populariteit ambras heeft gehad met een aantal partijkopstukken. Dat hij zo populair was, betekent namelijk niet dat hij de beste kandidaat was, en dat zullen zij ook wel gedacht hebben, en dat is ook wel gebleken.
Nee, die schuift zijn zoon naar voren, en gaat zelf in de schaduw zijn zakken vullen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij faalt wel ja, ik hoop maar dat Sarkozy niet terugkomt.
Nee alsjeblieft zeg, dat is een soort Berlusconiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij faalt wel ja, ik hoop maar dat Sarkozy niet terugkomt.
Ach ja, ze doen maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, die schuift zijn zoon naar voren, en gaat zelf in de schaduw zijn zakken vullen.
Goede Napolitaanse das.quote:
Misschien heeft de EO daar oren naarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kijk de laatste tijd zelden tv, maar als er een televisiezender bestond die 24/7 financieel en politiek nieuws uitzond, afgewisseld door pinguïnfilmpjes, dan zou ik er voor betalen.
Tikje nonchalant, bij zo'n kraakwitte boord stoor ik me er niet erg aan.quote:
quote:
Hij weegt WEER MINDER.quote:
Corpulent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Erik is ook niet dik, ik zou het eerder gezet willen noemen.
Geen idee, ik was er niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de meet?
Waarom zijn daar geen foto's van.
Van Groningers,klopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar iedereen weet er dus van. Behalve ik.
Discriminatie.
Wil je Erik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Webschip het volgende:
De vervanger van JoaC schijnt wel heel dik te moeten zijn.
Correct.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Webschip het volgende:
De vervanger van JoaC schijnt wel heel dik te moeten zijn.
Groningers worden hier altijd gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Van Groningers,klopt.
Maar intussen wel allemaal profiteren van het gas..
Gewoon de gaskraan dichtdraaien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Groningers worden hier altijd gediscrimineerd.
Ik zit er hard over te denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon de gaskraan dichtdraaien.
Blij dat ik weer in de trein zit de goede kant op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Groningers worden hier altijd gediscrimineerd.
Nah, jij bent de uitzondering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blij dat ik weer in de trein zit de goede kant op.
Hier kan je een heel politiek incorrect WOII grapje over maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon de gaskraan dichtdraaien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier kan je een heel politiek incorrect WOII grapje over maken.
Regel dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier kan je een heel politiek incorrect WOII grapje over maken.
Die is echt mager inmiddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Erica Terpstra zou geschikt kunnen zijn.
Alleen jammer dat je voortijdig uit gaat stappenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Men moet de Grootvorstin de Drentse stromen niet onnodig oversteken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je voortijdig uit gaat stappen
Stroompjes zou ik ze noemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Men moet de Grootvorstin de Drentse stromen niet onnodig oversteken.
Calculerend, ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |