Gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Rutte overweegt een aantal homoseksuelen mee te nemen naar Rusland.
En ze dan vanachter een raam te showen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Ik heb gegoogled op 'Rebecca PvdA Groningen', met als resultaat een bleke pafferige blondine. Maar nee, ze komt uit Bergen op Zoom.quote:
Waarschijnlijk Mari van de Ven om het kapsel van Rutte en Maxima op orde te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ze dan vanachter een raam te showen?
Ah, een Brabantse varkensboerendochter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op 'Rebecca PvdA Groningen', met als resultaat een bleke pafferige blondine. Maar nee, ze komt uit Bergen op Zoom.
'Grijp je kans' zou een al te flauwe grap zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Marc-Marie Huijbregts gaat mee opdat, zodra hij ter plaatse is, zijn paspoort kan worden ingetrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mari van de Ven om het kapsel van Rutte en Maxima op orde te houden.
Paul de Leeuw nomineer ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts gaat mee opdat, zodra hij ter plaatse is, zijn paspoort kan worden ingetrokken.
Volgens mij zijn er niet zo veel varkensboeren ten westen van Breda. Kleigrond, enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een Brabantse varkensboerendochter.
VS, misschien?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Ah, ik leer weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zo veel varkensboeren ten westen van Breda. Kleigrond, enz.
De ideale kandidaat dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die is het nog best vaak eens met Poetin.
Onno Hoes kan ook uitkijken naar een nieuwe schandknaap.quote:
Ik ga daar niet heen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wellicht een geschikt podium voor uw langverwachte 'coming out'?
Ik ben er niet zo zeker van dat 'rechts' hem erbij genaaid heeft, het lijkt me waarschijnlijker dat Straus-Kahn vanwege zijn populariteit ambras heeft gehad met een aantal partijkopstukken. Dat hij zo populair was, betekent namelijk niet dat hij de beste kandidaat was, en dat zullen zij ook wel gedacht hebben, en dat is ook wel gebleken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef remlof het volgende:
Wat is die Hollande een loser zeg, een zwakke man en zwakke president.
En hij zit alleen maar in het Elysee omdat rechts Straus-Kahn erbij genaaid heeft met dat kamermeisje in New York
Hij faalt wel ja, ik hoop maar dat Sarkozy niet terugkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef remlof het volgende:
Wat is die Hollande een loser zeg, een zwakke man en zwakke president.
En hij zit alleen maar in het Elysee omdat rechts Straus-Kahn erbij genaaid heeft met dat kamermeisje in New York
Het lijkt mij overduidelijk dat ie erbij genaaid is, maar dat zou inderdaad ook kunnen door z'n opponenten binnen de PS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van dat 'rechts' hem erbij genaaid heeft, het lijkt me waarschijnlijker dat Straus-Kahn vanwege zijn populariteit ambras heeft gehad met een aantal partijkopstukken. Dat hij zo populair was, betekent namelijk niet dat hij de beste kandidaat was, en dat zullen zij ook wel gedacht hebben, en dat is ook wel gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |