Met Fraps kun je alles op je scherm opnemen, maar ik gebruikte Gyazo GIFquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Met Fraps gedaan? Of werkt dat alleen voor games.
Grappig, die ga ik eens even bookmarkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met Fraps kun je alles op je scherm opnemen, maar ik gebruikte Gyazo GIF
https://gyazo.com/en
gewoon selecteren wat je wil opnemen en dan uploadt ie 't vanzelf
Gewoon downloaden en installeren. Daarna hoef je alleen op het icoontje in je taakbalk te klikken, te selecteren waar je een screenshot of gifje van wil maken en ff te wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, die ga ik eens even bookmarken
Ik zit nu achter mijn pc (of voor eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en installeren. Daarna hoef je alleen op het icoontje in je taakbalk te klikken, te selecteren waar je een screenshot of gifje van wil maken en ff te wachten
NEE JE ZIT ACHTER JE PCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu achter mijn pc (of voor eigenlijk) als ik het zou gebruiken dan eerder op mijn laptop, vandaar bookmarken en die bookmark stuur ik dan wel weer door of zo, ik ken mezelf, ik vergeet dat soort dingen meteen weer.
Nee voor! Achter mijn pc zitten alleen maar kabels, heeeel veel kabels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NEE JE ZIT ACHTER JE PC
maar ok, dan mag je 'm wel bookmarken
Neeheeee ik zet ervoor. Eigenlijk was ik iets aan het doen, maar ik neem maar even rookpauzequote:
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, laat ik dat maar voor mezelf houden, anders ga ik daar hier de komende tijd steeds dingen over horen
Ja en vervolgens word je er nog maanden mee om de oren geslagen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.
Het was Jantje Smit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.
Doe dan maar meteen de hele outft:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
Wel een notitie gemaakt: 1 zorro masker.
Ik ben bang dat de jongens hier er toch hun eigen verhaal van makenquote:
Moeten zij weten. Overigens lul ik maar wat maar dat dacht je vast alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de jongens hier er toch hun eigen verhaal van maken
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Karina als zorro verkleed naar het carnaval.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja de mijne ook en daar blijft het meestal bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Die fantasie slaat al helemaal op hol waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de mijne ook en daar blijft het meestal bij
Eet smakelijk!quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik zit aan een stukje warm baklava...lekker maar het glazuur springt wel van mijn tanden
Pasta met spinazie, paprika, tomatensaus, rozijnen en geitenkaas. Klinkt wel alsof het zou moeten vullenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
Wat eet je dan? Sneetje brood erbij doen anders om te vullen.
Geitenkaas is meestal wel machtig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekkeren dankje
[..]
Pasta met spinazie, paprika, tomatensaus, rozijnen en geitenkaas. Klinkt wel alsof het zou moeten vullen
Maar mijn 3e portie is nu op en nu zit ik ook wel redelijk vol.
Dat kan kloppen. Het staat namelijk op internet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Heej wat een leuk plaatje, die zag ik gisteren ook al ergens
Maar in combi met spinazie, wel echt heel lekkerquote:
Waarom zegt hij dan ook niet gewoon dat hij aan zijn motorcycle denkt? Ze vraagt toch wat er is? Mannenquote:
Oh gaan we weer bijdehand doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Het staat namelijk op internet.
Uh wat voor lijstje is dat? Toch geen rare dingen he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie in een Zorro pakgoed verhaal
Die gaat op het lijstje.
Hey Yoki...ik moest gisteren aan je denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie in een Zorro pakgoed verhaal
Die gaat op het lijstje.
Ik ben de helft alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh wat voor lijstje is dat? Toch geen rare dingen he?
Gaat wel een topshow worden als die film ooit uitkomtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben de helft alweer vergeten![]()
Iets met Corrie in de politieheli, Corrie en de UPC monteur en nog een paar maar die ben ik dus alweer vergeten
Die hele motor interesseert haar geen reet natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dan ook niet gewoon dat hij aan zijn motorcycle denkt? Ze vraagt toch wat er is? Mannen
Hey, hoi, hallo. Gaat goed hoor, ik heb even een paar daagjes rustig aan gedaan en praktisch zonder computer. Dat was wel even lekker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Yoki...ik moest gisteren aan je denkenEr hing een politie(denk ik)helicopter boven me
Hoe gaat het ermee?
Maar dan had ze wel geweten waar hij mee zat. Hij hoeft geen hele uiteenzetting te geven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele motor interesseert haar geen reet natuurlijk.
Moet ze niet achteraf gaan zeiken als hij kortaf is over dat onderwerp.
Oh dan gaat het inderdaad wel wat te snel, kun je nu ook weer afbouwen naar een lagere dosis of blijf je op 100 zitten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey, hoi, hallo. Gaat goed hoor, ik heb even een paar daagjes rustig aan gedaan en praktisch zonder computer. Dat was wel even lekker.
De bijwerkingen van het nieuwe medicijn zijn ook ineens verklaarbaar, afgelopen vrijdag had ik medicatie-overleg en het was dus de bedoeling om rustig met dit medicijn te beginnen en de dosis op te bouwen maar ipv 10mg tabletten heb ik 25mg gekregen.
Dus ze dachten dat ik op 30mg per dag zat maar ik zat ondertussen al op 75Nu 100 en a.s. vrijdag ga ik geprikt worden voor mijn bloedspiegel.
Ik zal eens even kijken waar de heli voor was.
Oeh, dat is wel een leuke uitdagingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat wel een topshow worden als die film ooit uitkomtIk zag nog een topic voor je in UTO, deze: UTO / Drone uitdaging
Oh dat is wel een stomme fout. Had de apotheek het verkeerd gegeven? Of was het fout voorgeschreven? En hoe is het nu met de bijwerkingen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey, hoi, hallo. Gaat goed hoor, ik heb even een paar daagjes rustig aan gedaan en praktisch zonder computer. Dat was wel even lekker.
De bijwerkingen van het nieuwe medicijn zijn ook ineens verklaarbaar, afgelopen vrijdag had ik medicatie-overleg en het was dus de bedoeling om rustig met dit medicijn te beginnen en de dosis op te bouwen maar ipv 10mg tabletten heb ik 25mg gekregen.
Dus ze dachten dat ik op 30mg per dag zat maar ik zat ondertussen al op 75Nu 100 en a.s. vrijdag ga ik geprikt worden voor mijn bloedspiegel.
Ik zal eens even kijken waar de heli voor was.
Ja dat dacht ik al. Moet wel stiekem snel in en uit anders ben je je drone kwijt denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een leuke uitdagingMoet kunnen, maar dan moet ik een paar aanpassingen doen en ik heb nog steeds geen FPV kit, anders had ik wel poging gedaan denk ik.
Volgens mij is het de bedoeling dat ik uiteindelijk op 150mg uitkom, maar ze willen nu eerst mijn bloedspiegel met 100mg meten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan gaat het inderdaad wel wat te snel, kun je nu ook weer afbouwen naar een lagere dosis of blijf je op 100 zitten?
Whut?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
Njosnavelinsjes is zwanger. Zoveel is wel duidelijk.
Haha nou zo bedoelde ik het niet. Maar ik zeik wel veel denk ik. Waaghals bijvoorbeeld echt nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Ja alle vrouwen zijn zo natuurlijk en mannen zeiken echt nooit hoor.
Aha, ja is wel goed om te zien of je geen tekorten of juist stoffen hebt die te hoog worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat ik uiteindelijk op 150mg uitkom, maar ze willen nu eerst mijn bloedspiegel met 100mg meten.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
Njosnavelinsjes is zwanger. Zoveel is wel duidelijk.
Weet ik wel. Maar mijn ex dat was zo een zeikerd, echt net een wijf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha nou zo bedoelde ik het niet. Maar ik zeik wel veel denk ik. Waaghals bijvoorbeeld echt nooit.
Fout van de apotheek want de psych werd nog net niet zelf gekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel een stomme fout. Had de apotheek het verkeerd gegeven? Of was het fout voorgeschreven? En hoe is het nu met de bijwerkingen?
Pff het is dat het niet kan, maar heb je mijn apotheekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fout van de apotheek want de psych werd nog net niet zelf gekGelukkig kan het geen kwaad, was alleen de bedoeling om iets rustiger op te bouwen. Vandaar die bijwerkingen maar die zijn nu een stuk minder. Gaat dus gewoon goed.
Oh zo, ja ik dacht dat het om die "zeikende vrouwen" opmerking ging.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Opeens veel eten. Voor mij is het duidelijk, kinderen zijn als lintwormen wat dat betreft.
Zwangere vrouwen moet je voornamelijk laten kletsen. Een discussie proberen te voeren is echt de grootste fout die man kan maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja ik dacht dat het om die "zeikende vrouwen" opmerking ging.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen moet je voornamelijk laten kletsen. Een discussie proberen te voeren is echt de grootste fout die man kan maken.
Tem is inmiddels expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen moet je voornamelijk laten kletsen. Een discussie proberen te voeren is echt de grootste fout die man kan maken.
Dat is ook wel een flinke fout zeg. Volgens mij worden er best wel vaak foutjes gemaakt bij apotheken, of misschien niet heel vaak maar iig wel teveel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff het is dat het niet kan, maar heb je mijn apotheek![]()
Die hadden mij 14x de dagelijkse hoeveelheid medicatie gegeven...kon volgens hen geen kwaad zeiden ze toen ik er zelf achter kwam VOOR ik het nam...aangezien ik uiteindelijk allergisch voor het middel bleek.
Hoeven ze niet eens zwanger voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Tem het volgende:
Gewoon laten klagen, kussentje onder de benen leggen, begrijpend knikken, voornamelijk je bek houden en beamen dat het allemaal jouw schuld is.
Misschien had het iets te maken met die invallen van vanochtend of het was iets minder belangrijks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook wel een flinke fout zeg. Volgens mij worden er best wel vaak foutjes gemaakt bij apotheken, of misschien niet heel vaak maar iig wel teveel.
Over de helikopter kan ik niets vinden btw, ik was zelf gister niet online en andere spotters blijkbaar ook. Het was iig geen traumaheli.
Invallen, dat was een behoorlijk grote politie-actie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien had het iets te maken met die invallen van vanochtend of het was iets minder belangrijks.
Oh, dat zou heel goed kunnen hoor. Dat ze de buurt even goed in beeld hebben gebracht. Dat hebben we hier ook wel eens gehad met een gek die op een dak was geklommen en daar 4,5 uur heeft gezeten. Daar kwam ook een arrestatieteam voor en voordat die kwamen heeft een politieheli een overzicht gemaakt van de situatie zodat het team goed voorbereid was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien had het iets te maken met die invallen van vanochtend of het was iets minder belangrijks.
Ja, maar ze deden toch invallenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Invallen, dat was een behoorlijk grote politie-actie.
Het lijkt natuurlijk wel al snel of die heli boven je hangt, maar uiteindelijk is Den Haag niet zo groot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat zou heel goed kunnen hoor. Dat ze de buurt even goed in beeld hebben gebracht. Dat hebben we hier ook wel eens gehad met een gek die op een dak was geklommen en daar 4,5 uur heeft gezeten. Daar kwam ook een arrestatieteam voor en voordat die kwamen heeft een politieheli een overzicht gemaakt van de situatie zodat het team goed voorbereid was.
Als hij echt boven je hangt dan hoor je hem wel flink klapperen hoor. Maar hij lijkt inderdaad vaak dichterbij dan je denkt, de echo helpt daar ook veel aan mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het lijkt natuurlijk wel al snel of die heli boven je hangt, maar uiteindelijk is Den Haag niet zo groot.
Ik zat in huis, dus dan kun je het niet meer zo precies horen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als hij echt boven je hangt dan hoor je hem wel flink klapperen hoor. Maar hij lijkt inderdaad vaak dichterbij dan je denkt, de echo helpt daar ook veel aan mee.
Dikke boete ook denk ik. Want je overtreed de wet, het is nog gevaarlijk ook. Die rotorbladen zijn gevaarlijk. Dus naar binnen vliegen zou ik nooit doen maar als ik nu een FPV kit gehad zou hebben dan had ik wel een vlucht over het terrein gemaakt, ff dual battery setup fixen en dan gewoon vanuit de auto met een antenne op het dak die vlucht maken, volgend op een klein schermpje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Moet wel stiekem snel in en uit anders ben je je drone kwijt denk ik![]()
De Koninklijke helikopter is het iig ook niet geweest. Ik hou het op een standaard surveillancevlucht of het eventueel in kaart brengen van bepaalde locaties ivm de invallen van vanochtend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat in huis, dus dan kun je het niet meer zo precies horen.
Overigens woon ik ook in de buurt van Huis ten Bosch, daar is ook nog weleens helicopter activiteit. Het kan van alles zijn, maar als ze aan het jagen zijn in een stapel overvallers in een vluchtauto is het altijd wel fijn om te weten. Dan weet ik namelijk dat ik even binnen blijf
Oh de koninklijke heli kun je ook zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De Koninklijke helikopter is het iig ook niet geweest. Ik hou het op een standaard surveillancevlucht of het eventueel in kaart brengen van bepaalde locaties ivm de invallen van vanochtend.
In principe alles wat "squitter" uitzendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh de koninklijke heli kun je ook zienleuk man!
Squitter...wasdaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In principe alles wat "squitter" uitzend
Zo noemt men het signaal dat de transponder uitzend naar de radars.quote:
Ah weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo noemt men het signaal dat de transponder uitzend naar de radars.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080621001506AA4aGt9
Squirt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In principe alles wat "squitter" uitzend
Wat heb je niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, ik moest nog een boete betalen voor iets wat ik niet heb gedaan. Ook maar eens even doen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je niet gedaan dan?
Je urine opgeruimd toen je in het pashokje stond te zeiken?
Jij hebt sinds kort een plasfetish?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je niet gedaan dan?
Je urine opgeruimd toen je in het pashokje stond te zeiken?
Hoe groot is die boete?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een tijd terug een boete gekregen voor een vuilniszak die op een verkeerd moment buiten was gezet. Maar ik woonde op dat moment helemaal niet meer op dat adres (was het appartement waar ik met mijn ex woonde maar we waren toen al uit elkaar). In de vuilniszak zat een brief met mijn naam en daarom heb ik de boete gekregen.
Ik heb bezwaar aangetekend maar ik stond op dat moment nog op dat adres ingeschreven, dus bezwaar is afgewezen. Mijn ex is een klootzak die niet eens de helft van de boete wil betalen terwijl hij nu nog altijd op dat adres woont, en waarschijnlijk die vuilniszak gewoon had buitengezet.
50 euro.. Ik kan het ook wel betalen hoor, al werk ik niet en is het wel veel geld voor mij. Maar het gaat me ook om het principe.quote:
Ja, en zijn nieuwe vriendin ook. Maar ze hebben een brief met mijn naam in die zak gevonden dus is het mijn schuld, volgens hen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
Stond hij dan niet OOK daar ingeschreven?
Mmm die boetes zijn dus echt persoonlijk en niet 'op adres' blijkbaar. Wat een baan ook... beetje in vuilniszakken graaien en zoeken naar een adresquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en zijn nieuwe vriendin ook. Maar ze hebben een brief met mijn naam in die zak gevonden dus is het mijn schuld, volgens hen.
Mja. Gevalletje regels. Gewoon kut.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en zijn nieuwe vriendin ook. Maar ze hebben een brief met mijn naam in die zak gevonden dus is het mijn schuld, volgens hen.
Ja inderdaad. Maar wat me vooral dwarszit is dat mijn ex me niet tegemoet wil komen in de kosten, terwijl hij er gewoon woont en de vuilniszak voor zijn deur lag. Hij heeft ook een baan dus zou makkelijk 25 euro kunnen missen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm die boetes zijn dus echt persoonlijk en niet 'op adres' blijkbaar. Wat een baan ook... beetje in vuilniszakken graaien en zoeken naar een adres
Tis zelf een zak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Wel lullig dat die ex niet de helft wil betalen, hij heeft die zak daar te vroeg neergezet.
Klinkt interessant, wat moest je uploaden dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:22 schreef Karina het volgende:
Grmbl ik weet al waarom ik het was vergeten, ik moet eerst nog wat uploaden en daar had ik vanmorgen geen zin in
Een worddocumentje, iets wat ik vanmorgen had zitten typen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt interessant, wat moest je uploaden dan?
Hier heb je toch al eens over geklaagd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een tijd terug een boete gekregen voor een vuilniszak die op een verkeerd moment buiten was gezet. Maar ik woonde op dat moment helemaal niet meer op dat adres (was het appartement waar ik met mijn ex woonde maar we waren toen al uit elkaar). In de vuilniszak zat een brief met mijn naam en daarom heb ik de boete gekregen.
Ik heb bezwaar aangetekend maar ik stond op dat moment nog op dat adres ingeschreven, dus bezwaar is afgewezen. Mijn ex is een klootzak die niet eens de helft van de boete wil betalen terwijl hij nu nog altijd op dat adres woont, en waarschijnlijk die vuilniszak gewoon had buitengezet.
Oh, dat is wel handiger ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een worddocumentje, iets wat ik vanmorgen had zitten typen.
In Word ziet het er wat beter uit dan als ik het in platte tekst zou sturen, vandaar dat ik het uploadde dan kan ik een linkje sturen.
Ja in een ander topic inderdaad. Maar specularium vroeg er nu naarquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier heb je toch al eens over geklaagd?
Ik reageerde voordat ik verder scroldequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handiger ja.
[..]
Ja in een ander topic inderdaad. Maar specularium vroeg er nu naar
Zo te zien doet 'ie het weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
Ken je dat...dat je echt ontzettend veel wil doen qua werk en dat je pc ermee ophoudten vervolgens heel suf zit te wachten.
Nou en?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
Ik liep altijd naar de jongens van 'local support' en ging daar een beetje mee zitten ouwehoeren of naar de twee 'game nerdjes' verderop en ging die van hun werk afhouden.
*chagrijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver. Ben al weer weg hoor, sjaggerijn.
Huh? Want je hebt geen pc/laptop van de klant?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:57 schreef Uccie het volgende:
Ik moet gewoon een half uur wachten
Ben externe en mijn ICT afdeling wijst naar de ICT afdeling vd klant en omgekeerd
Ik zou intern gaan zitten, daar hebben ze stopcontacten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:57 schreef Uccie het volgende:
Ik moet gewoon een half uur wachten
Ben externe en mijn ICT afdeling wijst naar de ICT afdeling vd klant en omgekeerd
Ja je Citrix sessie staat nog op actief, met waarschijnlijk de beperking dat je de applicatie maar 1 keer kan opstarten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
Nee ik heb een laptop van mijn eigen werkgever. En van de klant krijg ik toegang tot de werkomgeving middels Citrix.
Maar als Citrix eruit knalt, wat net gebeurde. Moet ik wachten tot de server weer gereset is om opnieuw in te kunnen loggen oid. Want anders roept ie steeds iets over een actieve sessie die afgesloten moet worden.
Sucks, ik had ook zoiets daarna heb ik snel spul gekregen van de klant zelf. Was gewoon niet werkbaar meer. De kosten die ze hiermee proberen te besparen op hardware wordt teniet gedaan door het niet beschikbaar zijn van zo'n service.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
Nee ik heb een laptop van mijn eigen werkgever. En van de klant krijg ik toegang tot de werkomgeving middels Citrix.
Maar als Citrix eruit knalt, wat net gebeurde. Moet ik wachten tot de server weer gereset is om opnieuw in te kunnen loggen oid. Want anders roept ie steeds iets over een actieve sessie die afgesloten moet worden.
Ja en dat doen ze niet, maar gelukkig doet het systeem dat elk half uur zelfquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja je Citrix sessie staat nog op actief, met waarschijnlijk de beperking dat je de applicatie maar 1 keer kan opstarten.
Dan moet iemand die de Citrix omgeving beheert die sessie even uitloggen of op disconnected voor je zetten. In dit geval is dat de ICT van klant dus.
Waarschijnlijk is dit ook het laatste jaar, omdat ze volgend jaar weer op een andere manier van telewerken overgaan en dat botst weer enorm met de veiligheidsinstellingen die mijn laptop heeft. Dus dan is het inderdaad niet meer werkbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Sucks, ik had ook zoiets daarna heb ik snel spul gekregen van de klant zelf. Was gewoon niet werkbaar meer. De kosten die ze hiermee proberen te besparen op hardware wordt teniet gedaan door het niet beschikbaar zijn van zo'n service.
Sowieso een briljante acteur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben definitief om: fan van Leonardo di Caprio
Ja ik was al een beetje om de laatste tijd maar nu definitief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso een briljante acteur.
Heb je The Wolf of Wall Street net zitten kijken?
Ik kijk ook een screener maar op mijn tv maakt het niks uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Tem het volgende:
Ken alleen nog maar screeners vinden en die zijn kut.
Hield jij het ook niet droog bij the titanic?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso een briljante acteur.
Heb je The Wolf of Wall Street net zitten kijken?
Die heb ik uiteraard nooit gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hield jij het ook niet droog bij the titanic?
quote:
ja we hebben niet allemaal een full hd 3D weet ik wat voor tv.quote:
Daarom had ik even pauze, ga nu verder kijken. Bijna 3 uur achter elkaar kijken trek ik ook niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje vond wolf of wallstreet trouwens een enorme kutfilm waar niks in gebeurde en die veel te lang duurde
Ik heb 6d.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja we hebben niet allemaal een full hd 3D weet ik wat voor tv.
Ik zie geen verschil op mijn full breedbeeld beeldbuis tv.
Ik moest glimlachen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hield jij het ook niet droog bij the titanic?
Kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij had nog nooit The Godfather en Apocalypse Now gezien toch?
Ik ga niets spoileren maar hij is echt wel goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:26 schreef Specularium het volgende:
Ohja, Shutter Island had ik nog als tip gekregen een keer.
Even uitcontroleren.
Ik heb er natuurlijk wel stukjes van meegekregen maar echt helemaal gezien heb ik hem nooit en heb daar ook geen behoefte aan. Is niet mijn type film, ik zou in slaap vallen denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Titanic is ook niet een film die je gezien moet hebben hoor, ik was niet serieus. Al vind ik het wel knap als je hem hebt kunnen mijden want hij is elk jaar wel een paar keer op tv volgens mij
Blood diamond is ook goed met Dicaprio, en Inception en What's eating Gilbert Grape.
Welnee: FL_Freakquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Lol:
ONZ / probeer hier een ban te krijgen
Missie heel snel gelukt.
Inderdaad.quote:
Nope, hand vol is prima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein maar fijn is ook niks mis mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
Zet dan ook meteen effe het linkje hier Specularium
POL / Welkom Tem!
Moeilijk jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Karina het volgende:
Veel gezelliger nog![]()
Kun je je haast niet voorstellen he?
SBS6? Ik dacht dat dit een kwaliteitstopic wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS-SC= SBS6 en POL-SC=Pownews.
Allebei even slecht dus.
Het was sarcastisch bedoeld schatquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef arjan1112 het volgende:
nah ze schelden elkaar de tyfus daar hoor.
Correct, remlof is Dominique.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS-SC= SBS6 en POL-SC=Pownews.
Allebei even slecht dus.
Ow jee....sorry dat ik je illusie zo wreed heb verstoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
SBS6? Ik dacht dat dit een kwaliteitstopic was
De verborgen pareltjes van SBS6quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moeilijk ja
[..]
SBS6? Ik dacht dat dit een kwaliteitstopic was
Steeds als ik daar wil posten om Disana gedag te zeggen, zijn er hevige discussies gaande en denk ik...ik ga wel weer wegquote:
Als Mohammed niet naar de berg durft, dan moet de berg maar naar Mohammed komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Steeds als ik daar wil posten om Disana gedag te zeggen, zijn er hevige discussies gaande en denk ik...ik ga wel weer weg
Nee als het nou nog bier wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je in amsterdam al een cafe waar je onbeperkt koffie ken zuipen voor 2,18 per uur ?
NWS / Betaal-per-minuut-café geopend in Antwerpen
Vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef arjan1112 het volgende:
er meld al iemand dat je onbeperkt ken zuipen in de bananenbar voor 1 euro per minuut... wel 30 keer zo duur.. wheheh
Tuurlijk wel, glas aan je mond en in 1x leegdrinken kan best.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef arjan1112 het volgende:
wie kan dat wel dan? niemand denk ik hoor
Zou het?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Uccie het volgende:
Daarom bieden ze het ook zo goedkoop aan
Ik ben vandaag een beetje langzaam van begripquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, glas aan je mond en in 1x leegdrinken kan best.
[..]
Zou het?
Lukt makkelijk als je er veel bij rookt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef arjan1112 het volgende:
wie kan dat wel dan? niemand denk ik hoor
En een sterke blaas hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ja.. nah.. met 1 of 2 bier lukt het je misschien.. maar 10 .. kom op.. dat kan je alleen als je alcoholist bent
dat is er niet, dat was een onderzoek van Maurice , de peilerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Post dat vrouwenlijstje dan ook joh.
Timmmmmiieeeequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Gatverdamme, weer een blauwe SCer erbij
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je maar niet zo schijtlollig wordt als sp3c en larium
Ik zou ze allemaal mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)de_Kamerleden__.html
stemmen dames...
bij de vrouwen won marianne thieme op 2 Jeanine hennis en op 3 fleur agema
[ afbeelding ]
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
Zijn nog maar weinig niet-smurfen hier ach ik ben het gewend enige zwarte te zijn
Wel eens met Thieme op nummer 1quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
bij de vrouwen won marianne thieme op 2 Jeanine hennis en op 3 fleur agema
Ik vind haar gewoon totaal niet aantrekkelijk. Ze komt ook heel arrogant en stom over vind ik.quote:
Nouja, stom zeg!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon totaal niet aantrekkelijk. Ze komt ook heel arrogant en stom over vind ik.
Voor de camera?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
Moet ik nou mijn telefoons gaan ducttapen
Ja ik ga het ook gewoon doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de camera?
Ik heb serieus een sticker op mijn webcam gedaan![]()
Ik dacht ik hou het netjes.quote:
Wat een mongoolquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
Gerrit Zalm is nu echt gek geworden
En het ook gewoon ABN AMRO Cabaret noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
Gerrit Zalm is nu echt gek geworden
Bang is niet het goede woord. Het is wel handig zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je bang dat je je eigen posts niet kan vinden zonder kleurtje?
Ik heb datzelfde kleurtjequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je bang dat je je eigen posts niet kan vinden zonder kleurtje?
Namen willen we.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
Op mijn oude laptop zit niet eens een webcam. Ik zou trouwens wel bij sommige mensen stiekem willen gluren
Jij mag bij mij ook niet stiekem gluren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
Op mijn oude laptop zit niet eens een webcam. Ik zou trouwens wel bij sommige mensen stiekem willen gluren
Dan gaan ze meteen afplakken natuurlijk hequote:
Mij zie je niet heur dus ik hoef geen masker op. Geef je IP adres maar (weet ik veel hoe dat werkt trouwensquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag bij mij ook niet stiekem gluren.![]()
Wel je zorro masker opzetten ajb
Ja vind het wel handig.quote:
Ik heb geen webcam....is dat een probleem?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Mij zie je niet heur dus ik hoef geen masker op. Geef je IP adres maar (weet ik veel hoe dat werkt trouwens)
Hehe dan zal ik langs moeten komen dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam....is dat een probleem?
Nou als dit geen batsen wordt..quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe dan zal ik langs moeten komen dus
Op mijn leeftijd doe je dat niet meer. Hooguit een kopje thee drinken denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou als dit geen batsen wordt..
Dat maak je mij niet wijs, heb mijn ouders wel eens tekeer horen gaan toen ze nog in de 40 warenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd doe je dat niet meer. Hooguit een kopje thee drinken denk ik.
Pics.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs, heb mijn ouders wel eens tekeer horen gaan toen ze nog in de 40 waren
Nee dat soort dingen doe ik niet meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs, heb mijn ouders wel eens tekeer horen gaan toen ze nog in de 40 waren
Maak daar maar "onze" leeftijd van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd doe je dat niet meer. Hooguit een kopje thee drinken denk ik.
En die extreme cougar-vrouwen, die konden de moeder van Karina zijn en zijn ook nog op jacht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet voor jou spreken natuurlijk hequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maak daar maar "onze" leeftijd van.
Ach doe niet zo gek. Jij hebt een mooi figuur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen doe ik niet meer.
Denk je dat ik me uberhaupt nog durf uit te kleden terwijl iemand kijkt
Omakutje.nlquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die extreme cougar-vrouwen, die konden de moeder van Karina zijn en zijn ook nog op jacht.
Ach welnee lijkt maar zo met kleren erover heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach doe niet zo gek. Jij hebt een mooi figuur.
Ja inderdaad, laatst nog op TLC ene Hattie van 73 die mannen van 35 mee naar huis nam.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die extreme cougar-vrouwen, die konden de moeder van Karina zijn en zijn ook nog op jacht.
Niet gezien gelukkigquote:
Oh die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laatst nog op TLC ene Hattie van 73 die mannen van 35 mee naar huis nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |