Met Fraps kun je alles op je scherm opnemen, maar ik gebruikte Gyazo GIFquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Met Fraps gedaan? Of werkt dat alleen voor games.
Grappig, die ga ik eens even bookmarkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met Fraps kun je alles op je scherm opnemen, maar ik gebruikte Gyazo GIF
https://gyazo.com/en
gewoon selecteren wat je wil opnemen en dan uploadt ie 't vanzelf
Gewoon downloaden en installeren. Daarna hoef je alleen op het icoontje in je taakbalk te klikken, te selecteren waar je een screenshot of gifje van wil maken en ff te wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, die ga ik eens even bookmarken
Ik zit nu achter mijn pc (of voor eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en installeren. Daarna hoef je alleen op het icoontje in je taakbalk te klikken, te selecteren waar je een screenshot of gifje van wil maken en ff te wachten
NEE JE ZIT ACHTER JE PCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu achter mijn pc (of voor eigenlijk) als ik het zou gebruiken dan eerder op mijn laptop, vandaar bookmarken en die bookmark stuur ik dan wel weer door of zo, ik ken mezelf, ik vergeet dat soort dingen meteen weer.
Nee voor! Achter mijn pc zitten alleen maar kabels, heeeel veel kabels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NEE JE ZIT ACHTER JE PC
maar ok, dan mag je 'm wel bookmarken
Neeheeee ik zet ervoor. Eigenlijk was ik iets aan het doen, maar ik neem maar even rookpauzequote:
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, laat ik dat maar voor mezelf houden, anders ga ik daar hier de komende tijd steeds dingen over horen
Ja en vervolgens word je er nog maanden mee om de oren geslagen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.
Het was Jantje Smit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Net alsof we zo zijn. Dit soort dingen kan je gewoon vertellen hoor. Circle of trust.
Doe dan maar meteen de hele outft:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
Wel een notitie gemaakt: 1 zorro masker.
Ik ben bang dat de jongens hier er toch hun eigen verhaal van makenquote:
Moeten zij weten. Overigens lul ik maar wat maar dat dacht je vast alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de jongens hier er toch hun eigen verhaal van maken
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Karina als zorro verkleed naar het carnaval.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja de mijne ook en daar blijft het meestal bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Die fantasie slaat al helemaal op hol waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de mijne ook en daar blijft het meestal bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |