Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
totaal niet. Ik had verwacht dat we naar de 800.000 gingen
Ik denk dat het vandaag ook wel rond de 1 miljoen zal liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik denk wel dat lindy utopia gaat verlaten
Jip, me to.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
ik weet niet of harold gaat....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook wel
Nu nog niet misschien, maar heb zelf het idee dat hij het niet lang volhoud daar.quote:
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef hugecooll het volgende:
Ligt het merendeel nu nog te pitten of wat?
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.
Het is hun Utopia, geen regels enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?
ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.
Hadden ze toch afgesproken / opgelegd gekregen? 22-8 slapen of zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Het is hun Utopia, geen regels enzo.
Daarvoor gingen ze wel al om 10 uur in hun nest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze hadden wel een afspraak hier over gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb me opgegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.
Maar ik neem aan als je je opgeeft je weet waar je aan begint, dit zal je toch bij de selectie wel duidelijk gemaakt worden toch?
Hejje ook een auditietape?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
Volgens Lindy zelf gaat Charlotte dat overnemen, alleen weet ze dat zelf nog niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
Zie jij ze sowieso wat doen daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
wel een rienkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
niet veel....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie jij ze sowieso wat doen daar?
Harold is een beetje een watjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
ik hoop dat jonge mensen iets meer actie gaan geven en niet om 10 uur naar bed gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.
dat is niet meer dan logischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze intenet hebben, worden er vast sites geblokkeerd.
Ja ik hoor jou daar elke ochtend over, maar vergis je niet in de kou daar 's ochtends, en de vochtigheid. Het is gewoon behaaglijk om 's ochtends wat langer te blijven liggen, en het is nou ook niet zo dat ze om zeven uur op moeten staan omdat anders al het werk niet afkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ochtend mensen hebben ze niet echt geselecteerd zeg maar.
dan moet ie ook wat minder bewegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
O, wist niet dat je je op had gegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
Of gewoon helemaal niet met tijden bemoeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik zou daar echt 's morgens om 8 uur een gigantisch alarm af laten gaan
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat je je op had gegeven![]()
Maar wie weet als er een uitgaat ben je misschien als nog aan de beurt.
Neem je dan een geluidsdemper mee om bij Billy te instaleren
Ze moeten een melkschema gaan maken, maar Harold heeft geen zin in melken, Die doet liever een extra corvee draaien!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Delenlill het volgende:
Peter: "Lindy gaat toch lekker naar huis vrijdag?". Harold: "Dat weet ik officieel niet, maar ja die gaat lekker naar huis".
Bereid je dan maar voor op een Brabantse 'ontploffing' en zet je geluid alvast wat zachterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef renevanlaaren het volgende:
zal je zien komt vanessa zo terug kan ze alsnog de keuken in.
er is weer eens niks geregeld door die anderen
Ik snap niet dat ze dat pikt. Haar Utopia zou toch niet zijn voor 14 ondankbare honden zorgen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef renevanlaaren het volgende:
zal je zien komt vanessa zo terug kan ze alsnog de keuken in.
er is weer eens niks geregeld door die anderen
Ja die weten dat idd, maar of ze er iets mee mogen doen is een tweede. Zullen echt wel hun mond moeten houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.
Ik zou alleen voor mijzelf een ontbijtje maken dan..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat pikt. Haar Utopia zou toch niet zijn voor 14 ondankbare honden zorgen?
Ik zal haar niet missen, ze is vrij onzichtbaar en stilletjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Delenlill het volgende:
Peter: "Lindy gaat toch lekker naar huis vrijdag?". Harold: "Dat weet ik officieel niet, maar ja die gaat lekker naar huis".
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een Brabantse 'ontploffing' en zet je geluid alvast wat zachter
Inderdaad. En voor de paar werkers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor mijzelf een ontbijtje maken dan..
Toen ik eens in het zieknhuis lag was FOK! geblokkeerd, op hun gammele internet!quote:
Misschien, maar ze zullen in ieder geval niet snel door een Billy of Hakim worden ingepakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die weten dat idd, maar of ze er iets mee mogen doen is een tweede. Zullen echt wel hun mond moeten houden.
Voordeel is dat ze weten hoe de streamers over zaken denken en dus kunnen proberen daarop in te haken.
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.
Jup.quote:
Harold heeft nergens geen zin in.. zijn Utopiaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten een melkschema gaan maken, maar Harold heeft geen zin in melken, Die doet liever een extra corvee draaien!
Dat is ook weer zo, ze kiezen ze uit op het feit of er (schijnbaar) leuke TV mee gemaakt kan worden, niet of ze iets wezenlijks aan een Utopia kunnen bijdragen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.
Je moet niet gek opkijken als een nieuwe kandidaat straks nauwelijks iets blijkt te weten van wat zich tot nu toe heeft afgespeeld.
Maar op zich is het prima dat nieuwkomers dit voordeel hebben. Het is al moeilijk zat om je in een groep te handhaven die al een maand bij elkaar is.
Al zal die lieve Billyboy zich vast intensief over het nieuwe schaapje ontfermen.
Die verwachting had ik ook Gert, en ik denk meerder met ons.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.
Je moet niet gek opkijken als een nieuwe kandidaat straks nauwelijks iets blijkt te weten van wat zich tot nu toe heeft afgespeeld.
Maar op zich is het prima dat nieuwkomers dit voordeel hebben. Het is al moeilijk zat om je in een groep te handhaven die al een maand bij elkaar is.
Al zal die lieve Billyboy zich vast intensief over het nieuwe schaapje ontfermen.
Degene die veel geld uitgeeft werkt ook het hardste, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup.
Ik volg de stream niet(nog niet gedaan ook) maar lees hier regelmatig mee. Wat ik gelezen heb is dat er een paar al het werk doen en de rest lekker lui zit te zijn en alleen maar veel geld uitgeven.Die konden van mij dan echt de pot op.
EENSCH! Vanessa, Andrea en Pal laten hun handen flink wapperen en Vanessa krijgt de minste waarderingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die veel geld uitgeeft werkt ook het hardste, eerlijk is eerlijk
Iets van de 23ste pas.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef Mylene het volgende:
Er komen toch 2 nieuwe bewoners? Waarvan er ook eentje weer vertrekt samen met degene die weggestemd is.
Dan kan Vanessa lekker aanschuiven bij het warme bordje pap dat ze vast voor haar hebben klaargezetquote:
ZENDERCHECKquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik zou daar echt 's morgens om 8 uur een gigantisch alarm af laten gaan
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310quote:Op maandag 20 januari wordt de elite bekend gemaakt (de 1.000 utopianen met de hoogste Paspoort score). Deze duizend personen zijn in totaal goed voor 1 stem (de 16e stem).
Op woensdag 22 januari zal de eerste nominatie plaatsvinden.
Donderdag de 23ste komen 2 nieuwe bewoners het huis in voor een periode van 4 dagen.
Maandag de 27ste wordt één van deze twee nieuwe er weer uitgestemd.
Op dinsdag de 28ste zal de genomineerde persoon ook het programma moeten verlaten.
Oh jee, dan kan hij binnenkort niet meer pratenquote:
je maakt me toch niet voor niks blij nu hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee, dan kan hij binnenkort niet meer praten
Ik zou echt uit mijn panty gaan als ik Vanessa wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan Vanessa lekker aanschuiven bij het warme bordje pap dat ze vast voor haar hebben klaargezet![]()
Oh, ik dacht dat die 50% mochten kiezen, maar dus maar 1/16equote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef Mylene het volgende:
Even snel opgezocht.
[..]
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310
Dat lijkt me een enorme wassen neus. Oncontroleerbaar ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef Mylene het volgende:
Even snel opgezocht.
[..]
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310
Klopt, en de dag ervoor zijn de nominaties. De precieze data staan in de FAQquote:
die 1/1000e stem bedoel jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een enorme wassen neus. Oncontroleerbaar ook.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:30 schreef Parlay het volgende:
Harold wil niet achter de laptop als die er is.
*genoteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |