Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
totaal niet. Ik had verwacht dat we naar de 800.000 gingen
Ik denk dat het vandaag ook wel rond de 1 miljoen zal liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik denk wel dat lindy utopia gaat verlaten
Jip, me to.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik denk wel dat lindy utopia gaat verlaten
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
ik weet niet of harold gaat....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook wel
Nu nog niet misschien, maar heb zelf het idee dat hij het niet lang volhoud daar.quote:
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef hugecooll het volgende:
Ligt het merendeel nu nog te pitten of wat?
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.
Het is hun Utopia, geen regels enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?
ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.
Hadden ze toch afgesproken / opgelegd gekregen? 22-8 slapen of zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Het is hun Utopia, geen regels enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |