Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
totaal niet. Ik had verwacht dat we naar de 800.000 gingen
Ik denk dat het vandaag ook wel rond de 1 miljoen zal liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien vandaag na de slappe uitzending van gisteren!
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik denk wel dat lindy utopia gaat verlaten
Jip, me to.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees het ook. Ze is alles aan het overdragen en aan dr gedrag te merken lijkt het erop dat ze iets van een deal heeft gesloten. Jammer, maar helaas
ik weet niet of harold gaat....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er een schaap over het hek is........................gaat Harold misschien toch ook wel
Nu nog niet misschien, maar heb zelf het idee dat hij het niet lang volhoud daar.quote:
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou jij het daar uit kunnen houden daar? zomaar een vraag!
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef hugecooll het volgende:
Ligt het merendeel nu nog te pitten of wat?
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, drie zijn er uit, Harold, zit voor de haard, Lindy en Vanessa zijn aan het melken.
Het is hun Utopia, geen regels enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?
ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.
Hadden ze toch afgesproken / opgelegd gekregen? 22-8 slapen of zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Het is hun Utopia, geen regels enzo.
Daarvoor gingen ze wel al om 10 uur in hun nest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze hadden wel een afspraak hier over gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb me opgegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.
Maar ik neem aan als je je opgeeft je weet waar je aan begint, dit zal je toch bij de selectie wel duidelijk gemaakt worden toch?
Hejje ook een auditietape?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
Volgens Lindy zelf gaat Charlotte dat overnemen, alleen weet ze dat zelf nog niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
Zie jij ze sowieso wat doen daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
wel een rienkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
niet veel....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie jij ze sowieso wat doen daar?
Harold is een beetje een watjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
ik hoop dat jonge mensen iets meer actie gaan geven en niet om 10 uur naar bed gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.
dat is niet meer dan logischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze intenet hebben, worden er vast sites geblokkeerd.
Ja ik hoor jou daar elke ochtend over, maar vergis je niet in de kou daar 's ochtends, en de vochtigheid. Het is gewoon behaaglijk om 's ochtends wat langer te blijven liggen, en het is nou ook niet zo dat ze om zeven uur op moeten staan omdat anders al het werk niet afkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ochtend mensen hebben ze niet echt geselecteerd zeg maar.
dan moet ie ook wat minder bewegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
O, wist niet dat je je op had gegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
Of gewoon helemaal niet met tijden bemoeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik zou daar echt 's morgens om 8 uur een gigantisch alarm af laten gaan
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat je je op had gegeven![]()
Maar wie weet als er een uitgaat ben je misschien als nog aan de beurt.
Neem je dan een geluidsdemper mee om bij Billy te instaleren
Ze moeten een melkschema gaan maken, maar Harold heeft geen zin in melken, Die doet liever een extra corvee draaien!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Delenlill het volgende:
Peter: "Lindy gaat toch lekker naar huis vrijdag?". Harold: "Dat weet ik officieel niet, maar ja die gaat lekker naar huis".
Bereid je dan maar voor op een Brabantse 'ontploffing' en zet je geluid alvast wat zachterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef renevanlaaren het volgende:
zal je zien komt vanessa zo terug kan ze alsnog de keuken in.
er is weer eens niks geregeld door die anderen
Ik snap niet dat ze dat pikt. Haar Utopia zou toch niet zijn voor 14 ondankbare honden zorgen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef renevanlaaren het volgende:
zal je zien komt vanessa zo terug kan ze alsnog de keuken in.
er is weer eens niks geregeld door die anderen
Ja die weten dat idd, maar of ze er iets mee mogen doen is een tweede. Zullen echt wel hun mond moeten houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.
Ik zou alleen voor mijzelf een ontbijtje maken dan..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat pikt. Haar Utopia zou toch niet zijn voor 14 ondankbare honden zorgen?
Ik zal haar niet missen, ze is vrij onzichtbaar en stilletjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Delenlill het volgende:
Peter: "Lindy gaat toch lekker naar huis vrijdag?". Harold: "Dat weet ik officieel niet, maar ja die gaat lekker naar huis".
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een Brabantse 'ontploffing' en zet je geluid alvast wat zachter
Inderdaad. En voor de paar werkers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor mijzelf een ontbijtje maken dan..
Toen ik eens in het zieknhuis lag was FOK! geblokkeerd, op hun gammele internet!quote:
Misschien, maar ze zullen in ieder geval niet snel door een Billy of Hakim worden ingepakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die weten dat idd, maar of ze er iets mee mogen doen is een tweede. Zullen echt wel hun mond moeten houden.
Voordeel is dat ze weten hoe de streamers over zaken denken en dus kunnen proberen daarop in te haken.
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.
Jup.quote:
Harold heeft nergens geen zin in.. zijn Utopiaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten een melkschema gaan maken, maar Harold heeft geen zin in melken, Die doet liever een extra corvee draaien!
Dat is ook weer zo, ze kiezen ze uit op het feit of er (schijnbaar) leuke TV mee gemaakt kan worden, niet of ze iets wezenlijks aan een Utopia kunnen bijdragen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.
Je moet niet gek opkijken als een nieuwe kandidaat straks nauwelijks iets blijkt te weten van wat zich tot nu toe heeft afgespeeld.
Maar op zich is het prima dat nieuwkomers dit voordeel hebben. Het is al moeilijk zat om je in een groep te handhaven die al een maand bij elkaar is.
Al zal die lieve Billyboy zich vast intensief over het nieuwe schaapje ontfermen.
Die verwachting had ik ook Gert, en ik denk meerder met ons.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat de hudige inwoners uitgesproken ideeën zouden hebben over hoe ze de fysieke en sociale inrichting van Utopia voor zich zien.
Je moet niet gek opkijken als een nieuwe kandidaat straks nauwelijks iets blijkt te weten van wat zich tot nu toe heeft afgespeeld.
Maar op zich is het prima dat nieuwkomers dit voordeel hebben. Het is al moeilijk zat om je in een groep te handhaven die al een maand bij elkaar is.
Al zal die lieve Billyboy zich vast intensief over het nieuwe schaapje ontfermen.
Degene die veel geld uitgeeft werkt ook het hardste, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup.
Ik volg de stream niet(nog niet gedaan ook) maar lees hier regelmatig mee. Wat ik gelezen heb is dat er een paar al het werk doen en de rest lekker lui zit te zijn en alleen maar veel geld uitgeven.Die konden van mij dan echt de pot op.
EENSCH! Vanessa, Andrea en Pal laten hun handen flink wapperen en Vanessa krijgt de minste waarderingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die veel geld uitgeeft werkt ook het hardste, eerlijk is eerlijk
Iets van de 23ste pas.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef Mylene het volgende:
Er komen toch 2 nieuwe bewoners? Waarvan er ook eentje weer vertrekt samen met degene die weggestemd is.
Dan kan Vanessa lekker aanschuiven bij het warme bordje pap dat ze vast voor haar hebben klaargezetquote:
ZENDERCHECKquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik zou daar echt 's morgens om 8 uur een gigantisch alarm af laten gaan
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310quote:Op maandag 20 januari wordt de elite bekend gemaakt (de 1.000 utopianen met de hoogste Paspoort score). Deze duizend personen zijn in totaal goed voor 1 stem (de 16e stem).
Op woensdag 22 januari zal de eerste nominatie plaatsvinden.
Donderdag de 23ste komen 2 nieuwe bewoners het huis in voor een periode van 4 dagen.
Maandag de 27ste wordt één van deze twee nieuwe er weer uitgestemd.
Op dinsdag de 28ste zal de genomineerde persoon ook het programma moeten verlaten.
Oh jee, dan kan hij binnenkort niet meer pratenquote:
je maakt me toch niet voor niks blij nu hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee, dan kan hij binnenkort niet meer praten
Ik zou echt uit mijn panty gaan als ik Vanessa wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan Vanessa lekker aanschuiven bij het warme bordje pap dat ze vast voor haar hebben klaargezet![]()
Oh, ik dacht dat die 50% mochten kiezen, maar dus maar 1/16equote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef Mylene het volgende:
Even snel opgezocht.
[..]
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310
Dat lijkt me een enorme wassen neus. Oncontroleerbaar ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:42 schreef Mylene het volgende:
Even snel opgezocht.
[..]
http://utopiaforum.nl/viewtopic.php?t=56&p=310
Klopt, en de dag ervoor zijn de nominaties. De precieze data staan in de FAQquote:
die 1/1000e stem bedoel jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een enorme wassen neus. Oncontroleerbaar ook.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:30 schreef Parlay het volgende:
Harold wil niet achter de laptop als die er is.
*genoteerd
Bedoel je dat je boos bent dat er geen ruzie is? Of werd dat omgeroepen?quote:
Behalve in dat ze dat letterlijk zegt toch, tot nu toe..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Estherdv het volgende:
in alles hoor je dat lindy VANDAAG weggaat
1/1000ste van 1/16dequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
die 1/1000e stem bedoel je
ja wie dat bedacht heeft
Peter en Harold hebben gezegd dat ze vrijdag weg gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Estherdv het volgende:
in alles hoor je dat lindy VANDAAG weggaat
Voor mij nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Toverheks het volgende:
Het zou voor Lindy geestelijk ook beter zijn als ze lekker naar huis gaat.
Ben benieuwd of dat haar de borg kost en hoe ze dat gaan oppakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:56 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Peter en Harold hebben gezegd dat ze vrijdag weg gaat.
Of er moet geen enkele van de twee nieuwelingen naar huis?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat haar de borg kost en hoe ze dat gaan oppakken.
Zouden er dan 3 nieuwelingen komen?
Het zou best kunnen dat ze nog mensen standby hebben staan om het huis in te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Of er moet geen enkele van de twee nieuwelingen naar huis?
De mol zei gisteren dat de borg naar een goed doel ging. En dat ze nog niet wisten of er nu een nieuwe in zou k omen of dat ze zouden wachten tot dat er nog een uitging nav de stemmingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens,ik vind het alleen jammerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Toverheks het volgende:
Het zou voor Lindy geestelijk ook beter zijn als ze lekker naar huis gaat.
Tja...........wat moet je anders als je daar zit héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef pullup het volgende:
Peter zijn mooie houtsnijwerkje is helaas gebarsten dus hij gaat nog een keertje moeten zagen en gutsen
Ik hoop dat Lindy zelf dat goede doel is, gun het haar niet om 2,5k+ kwijt te raken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mol zei gisteren dat de borg naar een goed doel ging. En dat ze nog niet wisten of er nu een nieuwe in zou k omen of dat ze zouden wachten tot dat er nog een uitging nav de stemming
En ik maar denken dat Harold niets doet.. hij loopt al weken reclame te maken voor z'n bedrijf in bedrukte shirts!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Gert het volgende:
Harold laat Lindy een e-mail adres zien. "Als je dit onthoudt... dan heb jij je alien-trui."
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:01 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens,ik vind het alleen jammer
Ja.......... dat is het risico als je mee doet en je vroegtijdig wil vertrekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lindy zelf dat goede doel is, gun het haar niet om 2,5k+ kwijt te raken.
Geen idee. Er is een schema met nominaties en exits voor het hele jaar. Als ze daaraan vast willen houden, zal Lindy vervangen worden. Ik gok dan op thuisverpleegkundige Renica (39).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar... die is toch niet voor niets afgehaakt op het laatst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Er is een schema met nominaties en exits voor het hele jaar. Als ze daaraan vast moeten houden, zal Lindy vervangen worden. Ik gok dan op thuisverpleegkundige Renica (39).
Klopt, maar daarom gun ik het d'r nog niet. 1 van de weinigen die er écht wat van wilde maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja.......... dat is het risico als je mee doet en je vroegtijdig wil vertrekken.
Is ze afgehaakt, of heeft Talpa op het laatst voor Isabella gekozen. Omdat die nog wat maffer in d'r kop was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar... die is toch niet voor niets afgehaakt op het laatst?
Zou ook kunnen, maar als ze al in de persboeken stond zou ik haast zeggen dat ze zelf is afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ze afgehaakt, of heeft Talpa op het laatst voor Isabella gekozen. Omdat die nog wat maffer in d'r kop was.
Die Renica stond al in de startblokken in ieder geval. Maar goed, dit is koffiedik kijken.
Maar wát haar idee van Utopia is is me niet duidelijk geworden.. heeft ze daar wel eens haar mening over uitgeproken of volgt ze gewoon de 'leiders'?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom gun ik het d'r nog niet. 1 van de weinigen die er écht wat van wilde maken.
Eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar als ze al in de persboeken stond zou ik haast zeggen dat ze zelf is afgehaakt.
https://twitter.com/haroldtrietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Clank het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Harold niets doet.. hij loopt al weken reclame te maken voor z'n bedrijf in bedrukte shirts!
Dat mag je toch hopen van wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gehoord dan dat ze haar heimwee wou overwinnen of zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát haar idee van Utopia is is me niet duidelijk geworden.. heeft ze daar wel eens haar mening over uitgeproken of volgt ze gewoon de 'leiders'?
Volgens mij niet, daarom had het mij leuk geleken meer van dit soort types in de groep te hebben, die moeten dan namelijk buiten hun comfortzone gaan, en daar kunnen mooie dingen van komen. Billy/Hakim/Paul zijn juist in hun element nu, waardoor anderen wat stiller (kunnen) blijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát haar idee van Utopia is is me niet duidelijk geworden.. heeft ze daar wel eens haar mening over uitgeproken of volgt ze gewoon de 'leiders'?
Eens. Daar is die borg immers ook voor. Dat je niet even overhaast als overmoedig beslist, maar bezint eer je aan jouw Utopia begint.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef Marrije het volgende:
Dat mag je toch hopen van wel.
Had ze maar beter na moeten denken. Of langer doorzetten.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: je kan ook niet weten dat je met een groep randdebielen wordt opgezadeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat mag je toch hopen van wel.
Had ze maar beter na moeten denken. Of langer doorzetten.
Volgens haar bio:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gehoord dan dat ze haar heimwee wou overwinnen of zo.
De zaak van Harald heeft een UTOPIA alien lijn, inclusief huispakken, hahahaha, slimquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef Gert het volgende:
Harold laat Lindy een e-mail adres zien. "Als je dit onthoudt... dan heb jij je alien-trui."
sorry was ff douchen .ik dacht dat vanessa los zou gaan maar niet dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je dat je boos bent dat er geen ruzie is? Of werd dat omgeroepen?
Daarom mag Harold nog niet naar huis, HOU VOL!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
https://twitter.com/haroldtriet
Natuurlijk wel, dat utopia anders zou zijn wilde ze waarschijnlijk graag geloven maar je weet van tevoren dat er minimaal een paar idioten in zullen zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: je kan ook niet weten dat je met een groep randdebielen wordt opgezadeld.
De reden dat ik ben begonnen met kijken is dat ik hoopte dat het een vrij serieus gebeuren zou worden, wél met onderlinge ruzies (misschien zelfs 2 kampen aan 2 kanten van de loods) maar zonder dat het teveel op de standaard programma's zou lijken...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat utopia anders zou zijn wilde ze waarschijnlijk graag geloven maar je weet van tevoren dat er minimaal een paar idioten in zullen zitten.
Ik denk het wel en hoop dat we er net zo'n knappert voor terug krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Denken jullie echt dat Lindy gaat?
Ik hoop het niet.. Kan best zijn dat ze zich op het laatste moment bedenkt.
Ze is zo vrolijk en aan het zingen. Mocht ze niet gaan, dan is het ook wel een 'Jantje huilt, jantje lacht'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
En ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze daa bijna allemaal zwaar teleurgesteld zijn. Maar dat is natuurlijk wel een risico als je je opgeeft / begint aan zo'n project. Je kiest de mensen niet zelf uit, dus dat kan altijd zwaar tegenvallen. Maar dat niet alleen, ook jezelf, dat kan ook zwaar tegenvallen. En niet te vergeten de sturing van achter zonder regels. Teleurgesteld prima, maar doe er wat mee. Opgeven kan! Kost je alleen wel je borg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
De reden dat ik ben begonnen met kijken is dat ik hoopte dat het een vrij serieus gebeuren zou worden, wél met onderlinge ruzies (misschien zelfs 2 kampen aan 2 kanten van de loods) maar zonder dat het teveel op de standaard programma's zou lijken...
Nu plak ik er nog wel een beetje aan vast, maar ik ben toch teleurgesteld.
Volgens Peter en Harold (waren aan het fluisteren zonder zender) gaat ze er vrijdag uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
We zullen zien..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Volgens Peter en Harold (waren aan het fluisteren zonder zender) gaat ze er vrijdag uit.
Waarom pas op vrijdag? Is daar een reden voor? Weg is weg toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Volgens Peter en Harold (waren aan het fluisteren zonder zender) gaat ze er vrijdag uit.
ze moest haar keuze voelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom pas op vrijdag? Is daar een reden voor? Weg is weg toch.
Ok...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze moest haar keuze voelen
laten bezinken
haar keuze is wegwezen
de psycholoog zei dat ze dat moest voelen, omdat ze ook wel twijfelde
Dus ze gaat nu door dat gevoel heen en als ze dan vrijdag de balans opmaakt zal ze wel definitief beslissen.
Iedereen met de dieren leren omgaan? Geen idee eigenlijk. Misschien hopen ze dat ze van gedachten veranderd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom pas op vrijdag? Is daar een reden voor? Weg is weg toch.
Er zijn genoeg fotos waarop hij gewoon op blote voeten in de stad looptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Delenlill het volgende:
Ik heb Rienk echt nog nooit in de binnenstad van Groningen gezien.
ik ook niet (maar ben ook al jaren niet meer daar geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Delenlill het volgende:
Ik heb hem regelmatig op de Beren gezien. Blote voeten, korte broek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Delenlill het volgende:
Allemaal geregisseerde en voorbedachte handelingen om meer kijkcijfertjes te lokken omdat de populairste bewoner van het moment misschien wel eens naar huis zou kunnen gaan.quote:
Er zit een knop op je TV...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Allemaal geregisseerde en voorbedachte handelingen om meer kijkcijfertjes te lokken omdat de populairste bewoner van het moment misschien wel eens naar huis zou kunnen gaan.
Wat een walgelijk programma is dit toch
Waar??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef vogelkooi het volgende:
Langharig werkschuw druggebruikend tuig.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Allemaal geregisseerde en voorbedachte handelingen om meer kijkcijfertjes te lokken omdat de populairste bewoner van het moment misschien wel eens naar huis zou kunnen gaan.
Het wordt überhaupt niet eens op tv uitgezonden man. En 2,50 per maand betalen om naar een hoopje acteurs te kijken?quote:
Joh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het wordt überhaupt niet eens op tv uitgezonden man. En 2,50 per maand betalen om naar een hoopje acteurs te kijken?
Volgens mij is Lindy op televisie aardig onzichtbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
Dan kijk je niet,ik zal je niet missen in dit topic.. en let een beetje op je taal wil je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die laatste zin had niet gehoeven. Daarnaast verplicht niemand je om ook maar een seconde ernaar te kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die is er geloof ik wel, maar staat niet in de OP. Geen idee waar hij is geblevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:53 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom is er nog geen nieuwe poll?
GA WEG! Kssssttt!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je vindt hem nu hier:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:53 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom is er nog geen nieuwe poll?
Gaat hard! En wat hebben ze, nog bijn niks!quote:
Dat zei hij nav de boer die om 12u komt, om de melk op te halenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:56 schreef Delenlill het volgende:
Peter praatte alweer zijn mond voorbij. "En Lindy heb je er zin in?.............de kazen"
Met dit format is er tenminste nog iets te kijken...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef JenHermes het volgende:
Jullie weten toch allemaal net zo goed dat dit programma een grote doorgestoken kaart is. Hoezo mogen ze gebruik maken van diensten zoals Hornbach en andere elektronische winkelketens? Zou zouden toch helemaal niets hebben behalve een koe, een paar geiten en een wolle sok?
Meneer de Mol slaat de plank volledig mis met dit format
Gewoon een ochtenhumeurtje/slecht begin van de dagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef beequeen het volgende:
Lot is bijna iedere ochtend tot een uur of elf ziek. Daarna is ze weer helemaal opgeknapt.
Er moet wel TV gemaakt worden he. Maar goed, dat snap je natuurlijk niet dus vraag me af wat je hier doet...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef JenHermes het volgende:
Jullie weten toch allemaal net zo goed dat dit programma een grote doorgestoken kaart is. Hoezo mogen ze gebruik maken van diensten zoals Hornbach en andere elektronische winkelketens? Zou zouden toch helemaal niets hebben behalve een koe, een paar geiten en een wolle sok?
Daar zou het toch om gaan volgens de leader? Van niets naar iets of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Nog even en ze komen van thuisbezorgd.nl nog eten brengen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Met dit format is er tenminste nog iets te kijken...
als ze helemaal niks zouden hebben...wat was er dan te zien... ook niks`
dat zou zomaar kunnen, ze hebben het al over chinees bestellen gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:59 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Daar zou het toch om gaan volgens de leader? Van niets naar iets of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Nog even en ze komen van thuisbezorgd.nl nog eten brengen ook
Gewoon een verwend kut kind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:58 schreef iBenny het volgende:
Gewoon een ochtenhumeurtje/slecht begin van de dag
Hij heeft nooit gezegd dat ze niks zouden hebben, maar dat ze met bijna niks zouden beginnen. Groot verschil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef JenHermes het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef junkiesietze het volgende:
dat zou zomaar kunnen, ze hebben het al over chinees bestellen gehad.
Boer doet dat toch allemaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef H.FR het volgende:
Hebben ze eigenlijk al planken om de kazen op te leggen (en te draaien)?
Het duurt 3 weken voordat de eerste kazen komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef H.FR het volgende:
Hebben ze eigenlijk al planken om de kazen op te leggen (en te draaien)?
Ja, het begin, maar het moet volgens mij ook nog een paar weken bij hun liggen.quote:
Ik vind het wel leuk dat elke COS er iemand langs moet komen om dit te vertellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef JenHermes het volgende:
Regeren is vooruit zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het duurt 3 weken voordat de eerste kazen komen.
Laat die plankies maar aan Paul over. Kost geen drol.quote:
ik hoor t gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef Marrije het volgende:
Lindy's gesprek mogen we dus niet horen
Watvoor brief?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef Urb het volgende:
Dokter is trots dat zijn brief boven Lot's bed hangt, hahaha! (lachend als boer met kiespijn)
Ohh, diequote:
Helaas geen patiënt/dokter verhoudingquote:
Ja, jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Helaas geen patiënt/dokter verhouding!
'Ik ben er niet om geholpen te worden, ik ben er om te helpen.'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:16 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens mij wilt Rienk gewoon uniek zijn...Nee niemand anders kan dit, alleen ik kan dit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef vogelkooi het volgende:
Langharig werkschuw druggebruikend tuig.
je heb het gejinxed, ineens stream naar de slangenkuil in de keuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef ZodiaX het volgende:
Als ik er zou zitten zou ik alleen kleine porties van Rienk aankunnen per keer, en zou het hem ook gewoon zeggen dat ik bij hem weg ga zo gauw het me begint te irriteren.
Hij heeft het ook echt zelf niet door, da's zo mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef ZodiaX het volgende:
Als ik er zou zitten zou ik alleen kleine porties van Rienk aankunnen per keer, en zou het hem ook gewoon zeggen dat ik bij hem weg ga zo gauw het me begint te irriteren.
Over wie hadden ze het nou net in de keuken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Urb het volgende:
[..]
je heb het gejinxed, ineens stream naar de slangenkuil in de keuken.![]()
En toen vroeg hij of hij zijn stok terug mocht en toen kreeg hij hem even later terugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef Jian het volgende:
Iemand had Rienk's stok vast verteld ie net en diegene wilde hem niet meer loslaten ...... Ik val er ook maar zo in, maar een beetje raar gesprek is het wel.
Geen idee, zal wel weer Emil zijn dan, schijten ze em voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Over wie hadden ze het nou net in de keuken?
Volgens mij verliest hij nooit iets....praat alleen over zijn...'overwinningen'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En toen vroeg hij of hij zijn stok terug mocht en toen kreeg hij hem even later terug
goed verhaal
Over de liefde tussen Lindy en Lot, dat-ie zo snel bekoeld is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef ZodiaX het volgende:
Over wie hadden ze het nou net in de keuken?
diegene zal in ieder geval jong zijn denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Itisbangin het volgende:
Ik zet nog altijd mijn geld op het feit dat Bibi (de beste billen van NL) als vervanging voor Lindy in de Houten Kooi komt.
Hij krabbelde toch wel degelijk terug door Emil (for what it's worth) maar dat leek iedereen te missen. Zei dat zijn inzicht blijkbaar beinvloed is omdat hij dakloze/verslaafde homo's tegenkomt en dat het daar schijnbaar anders ligt. (puur op sex gericht etc)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Jian het volgende:
Ik vond Rienk's opmerkingen gisteren over homofilie erg kortzichtig. "De grote wijze, lankmoedige goeroe" viel wat mij betreft verschrikkelijk door de mand.
Die deed het wel leuk toen ze er een dag in zat met Ruud de Wildquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Itisbangin het volgende:
Ik zet nog altijd mijn geld op het feit dat Bibi (de beste billen van NL) als vervanging voor Lindy in de Houten Kooi komt.
Betwijfel het, JdM had het altijd over doodgewone NLers die erin zouden gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Itisbangin het volgende:
Eindelijk een beetje niveau ......quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Itisbangin het volgende:
Dat zal dan wel direct de motivatie van de makers duidelijk maken. Is ze toevallig ook nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Itisbangin het volgende:
Zo'n "man van de wereld" met zo'n brede algemene kennis .... kan homofilie alleen maar associëren met een paar dakloze/verslaafde homo's die hij kent? Nou, hij werd zich er ineens van bewust dat hij op camera was en schrok van zichzelf en probeerde toen te redden wat er te redden viel. Dat is mijn waarneming.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij krabbelde toch wel degelijk terug door Emil (for what it's worth) maar dat leek iedereen te missen. Zei dat zijn inzicht blijkbaar beinvloed is omdat hij dakloze/verslaafde homo's tegenkomt en dat het daar schijnbaar anders ligt. (puur op sex gericht etc)
Denk dat Paul de opdracht heeft gekregen om het geld er zo snel mogelijk uit te krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Hakim weer achter het blauwe gordijn vandaan komen met een pan dampend water.
Andrea vroeg vanochtend of ze wel warm hadden als ze een douche krijgen. Ja hoor, zei Lindy, gewoon vanuit de boilerkamer.
En Paul maar lullen over een cv-ketel van 1000 euro. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan brengen.
Echt, boiler-room letterlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Hakim weer achter het blauwe gordijn vandaan komen met een pan dampend water.
Andrea vroeg vanochtend of ze wel warm hadden als ze een douche krijgen. Ja hoor, zei Lindy, gewoon vanuit de boilerkamer.
En Paul maar lullen over een cv-ketel van 1000 euro. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan brengen.
Het beltegoed is ook al geregeld. Geen idee hoe.
Lindy gaat lekker alles verraden, die gaat toch wegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef beequeen het volgende:
Het beltegoed is ook al geregeld. Geen idee hoe.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:01 schreef beequeen het volgende:
Billy duldt geen tegenspraak. Wie denken ze wel niet dat ze zijn om haar zo aan te spreken.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
Stream zit een kwartier tussen Harold, nee hoor
quote:
Bewaker hé, armbandjes controlerenquote:
7 minuten ongeveer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef RVer het volgende:
Volgens Harold zit er een kwartier vertaging in de streams?
Lotte denkt dat de streams een dag achterlopen
Ze hebben al 100x de tijd gezegt, op de minuut af gelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
7 minuten ongeveer.
Ze vroegen laatst eens hoe laat het was, 10 voor 8 zei iemand en pc tijd hier was 3 voor 8.
Yep het is live.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben al 100x de tijd gezegt, op de minuut af gelijk
Vanochtend zeiden ze wel een keer dat het kwart over elf was en toen was het half twaalf. Maar meestal klopt het wel ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben al 100x de tijd gezegt, op de minuut af gelijk
Is live dus
Was dat niet een gok van ze, zo van ongeveer ......?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanochtend zeiden ze wel een keer dat het kwart over elf was en toen was het half twaalf. Maar meestal klopt het wel ja.
Geen idee, iemand riep dat het kwart over elf wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was dat niet een gok van ze, zo van ongeveer ......?
heb ik ook mee gekregen, ik dacht dat ze iemand voor de gek hielden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanochtend zeiden ze wel een keer dat het kwart over elf was en toen was het half twaalf. Maar meestal klopt het wel ja.
Ze hebben oploskoffie...de 1 doet met water mengen en de ander met melk.quote:
Hij staat in een cementkuip volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar loopt dat water naar toe wat Hakim over zich heen dondert? Zit daar een afvoer?
Ik gok jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar loopt dat water naar toe wat Hakim over zich heen dondert? Zit daar een afvoer?
Met cement erin hoop ik dan....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij staat in een cementkuip volgens mij.
Sorry dat ik het zeg, maar Lot is een luie verwende kut..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:01 schreef beequeen het volgende:
Billy duldt geen tegenspraak. Wie denken ze wel niet dat ze zijn om haar zo aan te spreken.
Waarom zit Lot al die brieven voor te lezen? Gaan eens iets doen.
De contouren van hun Utopia worden nu wel echt zichtbaar hè.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef Urb het volgende:
Volgens mij is dit Peter's werkje van gister of? Jammer van die scheur maar wel cute.![]()
[ link | afbeelding ]
Ah ok! Gemist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij staat in een cementkuip volgens mij.
Wilde eigen bedrijf gebruiken? Hij heeft in de eerste week z'n eigen bedrijfsnaam al eens "perongeluk" geroepen. Nu moet ie een concurent spekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef danilel het volgende:
Harold heeft geen goed gevoel over hoe het t-shirt project nu loopt (dus dat ze een andere leverancier gebruiken dan zijn eigen bedrijf?)
"We hadden van te voren allen een plan ingestuurd en nu krijg je dit".........
jip, en daar heeft ie geen goed gevoel bij.........jammer joh!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Wilde eigen bedrijf gebruiken? Hij heeft in de eerste week z'n eigen bedrijfsnaam al eens perongeluk geroepen. Nu moet ie een concurent spekken.
Wat voor bedrijf heeft Harold dan ? Niet meegekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef danilel het volgende:
[..]
jip, en daar heeft ie geen goed gevoel bij.........jammer joh!
Drukkerij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heeft Harold dan ? Niet meegekregen
http://www.vinyldesign.nl/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
http://www.vinyldesign.nl/ en hij is beveiliger oidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.vinyldesign.nl/ en hij is beveiliger oid
quote:
Wat een commerciële bullshit: http://www.vinyldesign.nl(...)-producten.html.htmlquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:30 schreef Tayu het volgende:
Paul tegen Lindy: ouwe pikkepijp!
Lindy: Wil je een mes tussen je ribben of in je nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |