Het is hun Utopia, geen regels enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rond 8 uur uit hun nest moesten?
ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik betwijfel het. Zou het wel leuk en leerzaam vinden, maar ik weet niet voor hoe lang. Als je er zo dicht bovenop zit zal het toch wel anders zijn. Dat kan ik nu niet echt beoordelen.
Hadden ze toch afgesproken / opgelegd gekregen? 22-8 slapen of zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Het is hun Utopia, geen regels enzo.
Daarvoor gingen ze wel al om 10 uur in hun nest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze hadden wel een afspraak hier over gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb me opgegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb jij je waarschijnlijk niet opgegeven.
Maar ik neem aan als je je opgeeft je weet waar je aan begint, dit zal je toch bij de selectie wel duidelijk gemaakt worden toch?
Hejje ook een auditietape?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik denk wel dat lindy utopia gaat verlaten
Volgens Lindy zelf gaat Charlotte dat overnemen, alleen weet ze dat zelf nog niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
Zie jij ze sowieso wat doen daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer als ze het doet. wie gaat dan de verzorging van de beesten overnemen? Ik zie een Harold en een Hakim niet de koeien melken..
wel een rienkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |