niet veel....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie jij ze sowieso wat doen daar?
Harold is een beetje een watjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen tijd voor jonge mensen in slaaptopia
ik hoop dat jonge mensen iets meer actie gaan geven en niet om 10 uur naar bed gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bespeur geen omgekeerd evenredige correlatie tussen de leeftijd en de activiteit daar dus of dat nu gaat werken betwijfel ik.
dat is niet meer dan logischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze intenet hebben, worden er vast sites geblokkeerd.
Ja ik hoor jou daar elke ochtend over, maar vergis je niet in de kou daar 's ochtends, en de vochtigheid. Het is gewoon behaaglijk om 's ochtends wat langer te blijven liggen, en het is nou ook niet zo dat ze om zeven uur op moeten staan omdat anders al het werk niet afkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ochtend mensen hebben ze niet echt geselecteerd zeg maar.
dan moet ie ook wat minder bewegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Delenlill het volgende:
Harold is bang dat hij dikker wordt door de pap lol. En hij wordt schijtziek van de spierpijn.
O, wist niet dat je je op had gegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me opgegeven
Ik dacht dat je nu bedoelde, met deze mensen en dit alles.
Ik neig overigens wel een stuk meer naar een Ja, dan naar een Nee
Of gewoon helemaal niet met tijden bemoeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik zou daar echt 's morgens om 8 uur een gigantisch alarm af laten gaan
Degene die er in komt heeft wel de kans alles al over de bewoners te weten. De kliekjes e.d. en de roddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat je je op had gegeven![]()
Maar wie weet als er een uitgaat ben je misschien als nog aan de beurt.
Neem je dan een geluidsdemper mee om bij Billy te instaleren
Ze moeten een melkschema gaan maken, maar Harold heeft geen zin in melken, Die doet liever een extra corvee draaien!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Delenlill het volgende:
Peter: "Lindy gaat toch lekker naar huis vrijdag?". Harold: "Dat weet ik officieel niet, maar ja die gaat lekker naar huis".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |