abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135466380

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Wil je eigenlijk alleen proberen?

quote:
If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
https://www.bitsim.net/

Forcefield City Bewoner
pi_135466387
fipo
Forcefield City Bewoner
pi_135466392
sepo
Forcefield City Bewoner
pi_135466397
lapo
Forcefield City Bewoner
pi_135466400
lapo / fipo hunter 8)7
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135466411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En wat zoek je daar dan?
Ik zou ook wel graag weggaan hoor, maar mn vriendin heeft een studie gedaan, net afgerond, en dat kan alleen in het Nederlands :')
Niks in het bijzonder, maar ik wil voornamelijk van het leven genieten.
Dus nu kan ik nog lekker veel reizen, daar ontmoet je ook weer zoveel mensen met een hele andere mentaliteit dan de Nederlandse, in 1 woord geweldig.

Hier in NL zeggen ze na de vakantie, zo nu begint helaas het echte leven weer :').

Nou als dat het echte leven is, laat mij dan maar het niet echte leven volgen :).
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135466440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef Stryder het volgende:

[..]

Niks in het bijzonder, maar ik wil voornamelijk van het leven genieten.
Dus nu kan ik nog lekker veel reizen, daar ontmoet je ook weer zoveel mensen met een hele andere mentaliteit dan de Nederlandse, in 1 woord geweldig.

Hier in NL zeggen ze na de vakantie, zo nu begint helaas het echte leven weer :').

Nou als dat het echte leven is, laat mij dan maar het niet echte leven volgen :).
Klinkt zo enorm bekend dit :P
Forcefield City Bewoner
pi_135466505
Ja dus heb gewoon alles opgezegd, behalve mijn huis dan, want een hoop gedoe als je weer thuiskomt en je moet eerst weer bij vrienden of familie gaan intrekken voordat je woonruimte hebt.

Ik wil daarin niemand tot last zijn, ookal zullen ze nooit zeggen dat het een probleem is ;)

Wilde niet vastroesten in een bepaald ritme en dat kan alleen door keuzes te maken en die hebben zowel voor als nadelen :) maar voor mij meer voordelen in ieder geval :)
pi_135466538
Ben 2 jaar geleden met mn vriendin op pad gegaan. Gewoon de auto gepakt in de zomer, en 4 weken rondgereden. Tentje achterin en een hoop zooi, en gaan.
Op maandag aankomen, tent opknallen, 's avonds lekker rustig aan doen. De dag erop beetje stadje/dorpje in, of wat dan ook.
'S avonds biertje erbij en bekijken waar het volgende punt wordt om heen te trekken, en dan de ochtend erop geen wekker zetten en rond een uur of 10/11 op het gemakje gaan rijden. Om vervolgens rond een uur of 3/4/5/6 weer aan te komen bij de volgende bestemming.
Zo hebben we de route Nederland - Belgie - Frankrijk - Italie - Zwitserland - Frankrijk - Duitsland - Luxemburg - Belgie - Nederland gedaan.
Heerlijk is dat en kost geen bal.
Forcefield City Bewoner
pi_135466548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef Stryder het volgende:
Ja dus heb gewoon alles opgezegd, behalve mijn huis dan, want een hoop gedoe als je weer thuiskomt en je moet eerst weer bij vrienden of familie gaan intrekken voordat je woonruimte hebt.

Ik wil daarin niemand tot last zijn, ookal zullen ze nooit zeggen dat het een probleem is ;)

Wilde niet vastroesten in een bepaald ritme en dat kan alleen door keuzes te maken en die hebben zowel voor als nadelen :) maar voor mij meer voordelen in ieder geval :)
Maar zonder geld kom je niet zo ver. Das nogal een struikelpunt vaak.
Forcefield City Bewoner
pi_135466569
En oja, ik had nog een domme vraag, mag ik hem stellen :+
Forcefield City Bewoner
pi_135466582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
En oja, ik had nog een domme vraag, mag ik hem stellen :+
Tuurlijk, of ik antwoord is altijd een tweede natuurlijk :s)
pi_135466620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:15 schreef Stryder het volgende:

[..]

Tuurlijk, of ik antwoord is altijd een tweede natuurlijk :s)
Weet jij ehm...

Stel ik koop X ltc in, voor 23.50. Op welk punt kan ik dan verkopen om er winst uit te behalen?
Dus, vanaf welk cijfer achter de komma zit je op winst inclusief de fees?
Enig idee?
Ik denk zelf vanaf 0.2 ongeveer... Maar heb het nooit uitgerekend, en ik weet ook niet hoe ik dat het handigst kan doen :P
Forcefield City Bewoner
pi_135466624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
Ben 2 jaar geleden met mn vriendin op pad gegaan. Gewoon de auto gepakt in de zomer, en 4 weken rondgereden. Tentje achterin en een hoop zooi, en gaan.
Op maandag aankomen, tent opknallen, 's avonds lekker rustig aan doen. De dag erop beetje stadje/dorpje in, of wat dan ook.
'S avonds biertje erbij en bekijken waar het volgende punt wordt om heen te trekken, en dan de ochtend erop geen wekker zetten en rond een uur of 10/11 op het gemakje gaan rijden. Om vervolgens rond een uur of 3/4/5/6 weer aan te komen bij de volgende bestemming.
Zo hebben we de route Nederland - Belgie - Frankrijk - Italie - Zwitserland - Frankrijk - Duitsland - Luxemburg - Belgie - Nederland gedaan.
Heerlijk is dat en kost geen bal.
"backpacken" is in mijn ogen echt de beste manier van reizen, je zit nergens aan vast en dat is voor mij de basis. Ik hou er niet van als ik verplicht 12 uur in een bus moet zitten, maar ik zelf ervoor kies om 12 uur in een bus te zitten vind ik het over het algemeen een stuk minder erg :)
pi_135466701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef Stryder het volgende:

[..]

"backpacken" is in mijn ogen echt de beste manier van reizen, je zit nergens aan vast en dat is voor mij de basis. Ik hou er niet van als ik verplicht 12 uur in een bus moet zitten, maar ik zelf ervoor kies om 12 uur in een bus te zitten vind ik het over het algemeen een stuk minder erg :)
Was echt een heerlijke vakantie. Hopelijk van het jaar weer.
De andere kant die je noemt heb ik ook gedaan, en was ook zeker de moeite waard, maar heeel anders. Rondreis door Egypte, van eigenlijk 10 dagen, maar vanwege de aswolk van de ejafjallajokull (geloof ik) op IJsland duurde onze trip 18 dagen omdat er geen terugweg mogelijk was naar West-Europa.
Het was gelukkig een select groepje (11 man ofzo) en een klein busje, maar dan zit je dus overal aan vast. (18 dagen om 06.00 of 05.00 eruit is geen vakantie :') )
Maar het was wel zeker de moeite waard.
Forcefield City Bewoner
pi_135466723
Maar goed, ben 2x naar Egypte geweest. 1x met die aswolk 8 dagen te lang. En de andere keer kwamen we op dinsdagmiddag aan, en dinsdagavond besloten ze Mubarak af te gaan zetten...
11-daagse vakantie, en toen moesten we naar 4 dagen weer gaan :') Dus 7 dagen tekort :')
Joepie 1 dag winst.
Forcefield City Bewoner
pi_135466845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Weet jij ehm...

Stel ik koop X ltc in, voor 23.50. Op welk punt kan ik dan verkopen om er winst uit te behalen?
Enig idee?
Ik denk zelf vanaf 0.2 ongeveer... Maar heb het nooit uitgerekend, en ik weet ook niet hoe ik dat het handigst kan doen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Weet jij ehm...

Enig idee?
Er gaat voor beide transacties 0.2 procent vanaf, dus je aankoop en je verkoop.

Stel je koopt 100 LTC voor 23,50 --> totaal 2350,-

Je ontvang t dan 99,8 LTC.

Deze wil je weer verkopen en meer dan 2350 overhouden.

2350/99,8 = 23.547 om gelijk te spelen zeg maar.

Als je hier dan de 0.2 procent weer bij optelt.

23.547 * 1.002 = 23.594

M.a.w. als je op 23.50 koopt moet je minimaal op 23.60 verkopen om er een minimale winst op te maken.

Hmmm... niet echt het idee dat dit een makkelijke uitleg was 8)7
pi_135466894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
Maar goed, ben 2x naar Egypte geweest. 1x met die aswolk 8 dagen te lang. En de andere keer kwamen we op dinsdagmiddag aan, en dinsdagavond besloten ze Mubarak af te gaan zetten...
11-daagse vakantie, en toen moesten we naar 4 dagen weer gaan :') Dus 7 dagen tekort :')
Joepie 1 dag winst.
Ja dat is zo zuur als je dus inderdaad aan dingen vast zit, zoals baan / huis / familie o.i.d.
En daarnaast zijn de financieën ook belangrijk, want er is maar weinig gratis.

Je kan wel redelijk gratis reizen als je wilt, maar dan moet je ook op locatie werken.
En werken is nou net datgene wat ik niet van plan was ;)

Al is werken in een barretje in Mexico voor een korte tijd waarschijnlijk niet eens zo verkeerd, maar zolang ik het niet hoef te doen, zal ik dat ook zeker niet gaan opzoeken :)
pi_135466897
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:28 schreef Stryder het volgende:

[..]

[..]

Er gaat voor beide transacties 0.2 procent vanaf, dus je aankoop en je verkoop.

Stel je koopt 100 LTC voor 23,50 --> totaal 2350,-

Je ontvang t dan 99,8 LTC.

Deze wil je weer verkopen en meer dan 2350 overhouden.

2350/99,8 = 23.547 om gelijk te spelen zeg maar.

Als je hier dan de 0.2 procent weer bij optelt.

23.547 * 1.002 = 23.594

M.a.w. als je op 23.50 koopt moet je minimaal op 23.60 verkopen om er een minimale winst op te maken.

Hmmm... niet echt het idee dat dit een makkelijke uitleg was 8)7
Jawel, wel duidelijk.
Maar dit geldt natuurlijk ook voor acceptabele cijfers, zoals 3-4-5-6 ltc :P
De %en blijven gelijk toch?
Dus met een stijging van 10 punten (0.1) of een beetje erboven maak je winst :)
Dank!
Forcefield City Bewoner
pi_135466916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:32 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ja dat is zo zuur als je dus inderdaad aan dingen vast zit, zoals baan / huis / familie o.i.d.
En daarnaast zijn de financieën ook belangrijk, want er is maar weinig gratis.

Je kan wel redelijk gratis reizen als je wilt, maar dan moet je ook op locatie werken.
En werken is nou net datgene wat ik niet van plan was ;)

Al is werken in een barretje in Mexico voor een korte tijd waarschijnlijk niet eens zo verkeerd, maar zolang ik het niet hoef te doen, zal ik dat ook zeker niet gaan opzoeken :)
Volgens mij heb jij het veel te goed :P
Forcefield City Bewoner
pi_135466930
Gelukkig is het nu ineens ook 23.65 :')
Forcefield City Bewoner
pi_135466942
De fee van 0,2 procent zal altijd gelijk blijven, maar als de prijs dus 33.00 euro is.
Dan moet je verkopen op 33.14 dus dan wordt je marge groter zeg maar.

:)
pi_135466960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef Stryder het volgende:
De fee van 0,2 procent zal altijd gelijk blijven, maar als de prijs dus 33.00 euro is.
Dan moet je verkopen op 33.14 dus dan wordt je marge groter zeg maar.

Mja duidelijk ;)

Schop jij LTC nu maar weer eens even omhoog richting de .90 dan :P
Forcefield City Bewoner
pi_135466963
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het veel te goed :P
Ik heb het goed genoeg, het is maar net waar je ook daadwerkelijk genoegen mee neemt natuurlijk.
En ik heb zelf niet al teveel nodig, vind ik dan persoonlijk hoor hahaha
pi_135467025
Zou het nu nog stijgen of dalen... ;(
Ik wil naar bed.
Forcefield City Bewoner
pi_135467029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Mja duidelijk ;)

Schop jij LTC nu maar weer eens even omhoog richting de .90 dan :P
Hahaha, ja dat kreng mag inderdaad wel weer naar boven. Hopelijk geen zijwaartste beweging en dan weer naar beneden 8)7
pi_135467047
Denk dat ik gewoon een sellorder gooi op 24.3 ofzo. en ga slapen.
Net genoeg biertjes op in stad, en dan toch nog thuis even een extra desperados nemen omdat die toch koud stond... Nu ben ik moe.
Forcefield City Bewoner
pi_135467049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef roislecxe het volgende:
Zou het nu nog stijgen of dalen... ;(
Ik wil naar bed.
Nou Huobi ziet er niet zo goed uit als ik eerlijk ben :')
pi_135467064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik gewoon een sellorder gooi op 24.3 ofzo. en ga slapen.
Net genoeg biertjes op in stad, en dan toch nog thuis even een extra desperados nemen omdat die toch koud stond... Nu ben ik moe.
Ja, we blijven positief. Hij gaat vast wel omhoog, gtanoob zei het...dus ja zekerheidje :@
pi_135467080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Stryder het volgende:

[..]

Nou Huobi ziet er niet zo goed uit als ik eerlijk ben :')
Dan zet ik m'n order gewoon, als ie het aantikt, prima. Zo niet dan jammer. Heb toch vandaag wat extra gestort zodat ik meer ter beschikking heb. En ik ga toch niet volledig in een bepaalde currency op een bepaald getal meer.
Wat een verstandige praat zo in de nacht.
Forcefield City Bewoner
pi_135467084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:41 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ja, we blijven positief. Hij gaat vast wel omhoog, gtanoob zei het...dus ja zekerheidje :@
Hij :')
Forcefield City Bewoner
pi_135467109
Ja, morgen ons geld kwijt. Ach dan heb ik weer een goede reden om een vliegtuig te pakken naar het eerste beste land waar ik aan denk :')
pi_135467112
Zet een sellorder op 24.2 en een buyorder op 22 ofzo.
Forcefield City Bewoner
pi_135467131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
Ja, morgen ons geld kwijt. Ach dan heb ik weer een goede reden om een vliegtuig te pakken naar het eerste beste land waar ik aan denk :')
Pik me even op dan :P
Forcefield City Bewoner
pi_135467140
Hahaha, komt goed. Ik stop niet voordat ik alle soorten bier ter wereld heb gedronken :7
pi_135467146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, komt goed. Ik stop niet voordat ik alle soorten bier ter wereld heb gedronken :7
:D
Forcefield City Bewoner
pi_135467163
Als het onhandig is om me op te pikken, ben ik altijd te porren voor een LEKKER biertje :P
Forcefield City Bewoner
pi_135467169
Die huobi wil wel flink omlaag he.
Forcefield City Bewoner
pi_135467181
Nou inderdaad, weet niet wat er aan de hand is :N
pi_135467221
Over 10 min is het weer bijgetrokken.
Al die niet doorzettende fake-crashes. Al 2 dagen :(

Ik ga slapen. Zet een order, niet op 22, maar op 20.5 ofzo. Geen zin om morgen een te hoge order aan te treffen :P
Liever niks, dan te hoog.
Forcefield City Bewoner
pi_135467253
Ja precies, we zien het morgen wel joh.. Je kan er echt niks over zeggen ....
Stomme cryptomunten :@
pi_135467287
Precies.

Truste!

En ik ben geen afhaker :P
Forcefield City Bewoner
pi_135467303
Hahaha, nee deze keer ga ik zelf ook. Wel mooi geweest, snap er toch niets meer van :')
Spreek je wel weer :W :z
pi_135467584
Afhaker blijf je namelijk toch wel :o
pi_135467984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
Je kanbeter op een vliegtuig stappen nadat btc naar de moon is. En met vliegtuig bedoel ik privéjet :7
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 03:37:51 #46
418854 GTAnoob
Depressief, veel $ Verloren
pi_135468108
Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
  dinsdag 14 januari 2014 @ 05:03:07 #47
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135468248
buy order is aangetikt nu upupup ... maar dat is al begonnen zie ik :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 05:10:32 #48
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135468254
Moggûh! :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_135468275
Je bent zelf een afhaker :6 :6 :6 :6
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 05:52:12 #50
417829 lainke
pi_135468293
Hopelijk maakt die LTC vandaag men verlies in BTC goed
pi_135468315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 05:30 schreef roislecxe het volgende:
Je bent zelf een afhaker :6 :6 :6 :6
Hahaha dat betwijfel ik toch echt :')
pi_135468318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 05:52 schreef lainke het volgende:
Hopelijk maakt die LTC vandaag men verlies in BTC goed
Hopelijk wel,ik verwacht er echter niet al teveel van.

We gaan het zien :) hopen op het beste. *zelf net uitgestapt 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door Stryder op 14-01-2014 06:26:02 ]
pi_135468336
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:16 schreef Stryder het volgende:
*zelf net uitgestapt 8)7
Ik ook. Uit bed. :z

Veel te vroeg man :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 14 januari 2014 @ 06:27:40 #54
417829 lainke
pi_135468338
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:27 schreef Geralt het volgende:

[..]

ow ik ben al een uurtje of 2 op hoor :)
pi_135468340
Hahaha, lekker op tijd eruit. Niets mis mee :7
  dinsdag 14 januari 2014 @ 06:35:07 #56
417829 lainke
pi_135468349
LTC op 27,89 en men verlies is goedgemaakt. De rest is winst.
pi_135468356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:35 schreef lainke het volgende:
LTC op 27,89 en men verlies is goedgemaakt. De rest is winst.
Dat is nog wel een stukje zeg :@, ik hoop met je mee dat hij het haalt! ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 06:39:17 #58
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135468361
Vanmiddag om 16:00 staat hij toch op $30
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135468369
Dat hoorde ik ook ja :'), maar heb er persoonlijk een hard hoofd in o|O

Maar ik betaal dan ook geen geld aan Fontas natuurlijk :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 06:52:57 #60
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135468403
quote:

[..]

En ik ga er zo in
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_135468411
quote:

[..]

Eens. :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 07:44:52 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135468604
Buyorder niet aangetikt :(

De koers heeft er wel te onder gestaan. :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135468752
EAC :'(

Ik hou ze nog maar ff...
pi_135468799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:11 schreef MaGNeT het volgende:

Ik hou ze nog maar ff...
Volgens jou moeten ze nog naar de moon, ik wacht rustig af :)

Hoe diep zit je er in?
pi_135468826
Earthcoin stijgt!!!! :o :')
pi_135468842
quote:

Ik hou ze nog maar ff...
Het maakt blijkbaar niet uit hoe serieus er aan gewerkt wordt. Kijk maar naar 42 :')
pi_135468861
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:26 schreef Sands het volgende:

[..]

Het maakt blijkbaar niet uit hoe serieus er aan gewerkt wordt. Kijk maar naar 42 :')
Het is gewoon speculatie ten top. Sneu, maar waar.
pi_135468874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ow? :')
pi_135468934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Achja ik geef het nog even.
pi_135468940
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:35 schreef Sands het volgende:

[..]

Achja ik geef het nog even.
Ik ook.

Net als TIPS. :').. Hartstikke goed team daar, komt een eigen payment system aan. Maar het boeit gewoon niets.
pi_135468961
Ik zit 30$ in BTC. :P
pi_135468964
Rationaliteit is ver te zoeken in al die coins, helaas. Geen enkele munt ben ik ingestapt totdat EAC langskwam en ook wilde meedoen met de grote jongens. EPIC FAIL. -O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:40:26 #73
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135468974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef Stryder het volgende:

[..]

gewoon vliegtuig pakken en 3 weken 5 sterren resorts op dominicaanse republiek.. ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:40:47 #74
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135468980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:38 schreef Cliffie1976 het volgende:
Rationaliteit is ver te zoeken in al die coins, helaas. Geen enkele munt ben ik ingestapt totdat EAC langskwam en ook wilde meedoen met de grote jongens. EPIC FAIL. -O-
wdc ;)
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135468989
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:40 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

wdc ;)
Daar heb ik er ook nog 75 van idd. Even afwachten wat die gaat doen de komende tijd.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:42:46 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135468999
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:40 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

wdc ;)
Ah nee, die zal het zelfde lot ondergaan als al die andere coins.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135469025
We gaan ten onder! Doomed! Paniek! Zoiets? ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:46:03 #78
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135469046
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah nee, die zal het zelfde lot ondergaan als al die andere coins.
onderbouw dat eens. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:50:34 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135469117
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:46 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

onderbouw dat eens. :)
Dat kan ik niet, is gewoon zo een onderbuikgevoel. Ik zie weinig meer in al die altcoins, misschien dat ik er naast zit met wdc.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:52:35 #80
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135469152
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan ik niet, is gewoon zo een onderbuikgevoel. Ik zie weinig meer in al die altcoins, misschien dat ik er naast zit met wdc.
prima. Doe wat je wil. Buy now or cry later.
pi_135469173
Yeah!

Kan ik al een villa kopen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:07:04 #82
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135469356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Yeah!

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat magnet daar niet een beetje met z'n vingers in?
pi_135469472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Yeah!

[ afbeelding ]

SPOILER
v2? the fuck?
జ్ఞ‌ా
pi_135469518
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef µ het volgende:

[..]

v2? the fuck?
Het zal je gebeuren dat je er zoveel hebt, slapend rijk geworden _O_
pi_135469576
15 uur en dan?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:21:49 #86
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_135469587
quote:

Ik hou ze nog maar ff...
EPIC FAIL hier ook :r had er zeer goede verwachtingen van.(denk dat echt veel mensen dit hadden gezien de reacties)
Leek even op wat anders dan de meest opkomende shitcoins.

Ik stap niet meer in een andere coin :r

LTC en BTC, hopelijk kan ik wat terug halen met minen maar mij kennende zal dat wss ook weer een faal worden.

En waar gaat die 15 uur over ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 09:26:50 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135469688
quote:
Yeah!

[ afbeelding ]

SPOILER
Heel even dacht ik :o :o :o

Helaas niet genoeg voor een villa :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135470059
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

zat magnet daar niet een beetje met z'n vingers in?
Geen idee, maar ze zijn gisteren op een exchange gekomen. Gisteren was de diff 0.9 en heb ik in paar uurtjes gemined waar je nu 2 dagen over doet :)
pi_135470091
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:21 schreef lf2 het volgende:

[..]

EPIC FAIL hier ook :r had er zeer goede verwachtingen van.(denk dat echt veel mensen dit hadden gezien de reacties)
Leek even op wat anders dan de meest opkomende shitcoins.

Ik stap niet meer in een andere coin :r

LTC en BTC, hopelijk kan ik wat terug halen met minen maar mij kennende zal dat wss ook weer een faal worden.

En waar gaat die 15 uur over ?
EAC gisteren nog in de 26 verkocht. Persoonlijk had ik dit verwacht wat er nu gebeurde. Ze hebben alleen hele mooie site gemaakt -tot nog toe- meer niet.

Ik denk wel dat ik het bij 13 weer ga opkopen of dat ik het ga minen tijdens de x5 dagen.

Er staat denk ik bij hun wel "wat" op de planning, maar dat is niet om nu even "gauw" geld mee te maken.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:46:47 #90
335133 MichaelScott
pi_135470110
Hoe kunnen die V2 Bitcoin verhandeld worden als ze dezelfde afkorting hebben als de echte BTC?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:01:19 #91
177108 lf2
pi_135470425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:45 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

EAC gisteren nog in de 26 verkocht. Persoonlijk had ik dit verwacht wat er nu gebeurde. Ze hebben alleen hele mooie site gemaakt -tot nog toe- meer niet.

Ik denk wel dat ik het bij 13 weer ga opkopen of dat ik het ga minen tijdens de x5 dagen.

Er staat denk ik bij hun wel "wat" op de planning, maar dat is niet om nu even "gauw" geld mee te maken.
Je kan niet gelijk een wall zetten dus verkopen is geen optie behalve als je kleine hoeveelheden hebt.
Het ziet er wel naar uit dat ze echt goede dingen hebben bedacht maar ja dat maakt geen hol uit iedereen wil vandaag geld, crypsy heeft te lang geduurd

Nee enige wat ik met harde hand heb geleerd is niet langer dan 2 dagen in een alt coin zitten.

Teveel coins = teveel gezeur
pi_135470671
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe kunnen die V2 Bitcoin verhandeld worden als ze dezelfde afkorting hebben als de echte BTC?
Als BTCv2 :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:16:09 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135470757
Hoe kan je eigenlijk funds traden tussen BTC-E en Cryptsy?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:18:47 #94
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135470822
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:16 schreef Happel het volgende:
Hoe kan je eigenlijk funds traden tussen BTC-E en Cryptsy?
deposit adres genereren..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:05 #95
177108 lf2
pi_135470980
Het lijkt erop dat de leuke tijd een beetje voorbij is...tenminste ik vind dat we in een soort "doormodderen" situatie zijn terecht gekomen...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:42:45 #96
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_135471330
Kom er net achter dat Ghash.io inmiddels weer lekker rond de 40% schommelt en de '118.244.207.x' IP-adressen ook goed zijn voor ~5%. Houdt dit dan nooit op :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:46:33 #97
177108 lf2
pi_135471429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef strbo het volgende:
Kom er net achter dat Ghash.io inmiddels weer lekker rond de 40% schommelt en de '118.244.207.x' IP-adressen ook goed zijn voor ~5%. Houdt dit dan nooit op :')
ip adressen ? wat is daarmee
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:48 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135471709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef lf2 het volgende:
Het lijkt erop dat de leuke tijd een beetje voorbij is...tenminste ik vind dat we in een soort "doormodderen" situatie zijn terecht gekomen...
Je bedoelt dat de markt stabiel blijft en dat gewoon holden het devies is?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:01:42 #99
177108 lf2
pi_135471785
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de markt stabiel blijft en dat gewoon holden het devies is?
Voor LTC en BTC wel ja, de rest is gewoon puur geluk of het stijgt of niet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:02:37 #100
353115 strbo
pi_135471809
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef lf2 het volgende:

[..]

ip adressen ? wat is daarmee
Er is een 'iets' (pool, miner, whatever) die 5% van de blocks in de afgelopen 24 uur heeft gevonden en niet als pool bekend staat. Hoeft niet erg te zijn, maar ik vind het een beetje schimmig eigenlijk.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:05:05 #101
177108 lf2
pi_135471861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef strbo het volgende:

[..]

Er is een 'iets' (pool, miner, whatever) die 5% van de blocks in de afgelopen 24 uur heeft gevonden en niet als pool bekend staat. Hoeft niet erg te zijn, maar ik vind het een beetje schimmig eigenlijk.
Geeft me goed gevoel dat mensen er op letten, had het totaal niet in de gaten.
Deze 51% attack kan dat ooit gepatched worden of is dat gwn een grote fail in btc ? andere coins die er wat tegen hebben gevonden ?
pi_135472005
Die 30 wordt lastig.

Hij is nou al weer aan het downtrenden lijkt het.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:14:27 #103
353115 strbo
pi_135472107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:05 schreef lf2 het volgende:

[..]

Geeft me goed gevoel dat mensen er op letten, had het totaal niet in de gaten.
Deze 51% attack kan dat ooit gepatched worden of is dat gwn een grote fail in btc ? andere coins die er wat tegen hebben gevonden ?
Nee/ja/een beetje. Bitcoin is gedecentraliseerd als in dat elke hash telt als een stem. Als je 51% van de hashingkracht in handen hebt, heb je 51% van de stemmen en kan je in je eentje dus transacties goed- en afkeuren. Daar is niets aan te doen tenzij je een compleet nieuw systeem gaat hardforken, maar de kans dat dat ooit gebeurt acht ik erg klein.

Scrypt-gebasseerde coins hebben voorlopig een voordeel tegenover SHA-256 op dit gebied, maar vooral omdat SHA-256 mining wordt gedomineerd door grote ASIC farms, en Scrypt voorlopig vooral nog door enkelingen die minen met videokaarten. Feit blijft dat er een pool kan komen met >50% hashingpower, maar het zal niet zo zijn als met Ghash.io die een groot deel van zijn hashingpower gewoon in eigen bezit heeft.

Het enige wat voorlopig lijkt te werken is een PoW/PoS systeem zoals o.a. Peercoin. Simpelgezegd stem je aan de hand van hoeveel coins je hebt, niet hoeveel hashingpower. De filosofie hierachter is dat een stuk moeilijker is om 50% van de valuta in handen te krijgen als 50% van de hashingkracht (lijkt iets voor te zeggen, 50% van alle Bitcoins kost je vele miljarden).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 11:16:11 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135472161
Die koers is gewoon voorspelbaar geworden...

Ma/di moon, rond 900 top en dan crash naar 800.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135472164
Zou die 42 nog gaan stijgen of is het al einde oefening met die coin?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kale op 14-01-2014 11:24:07 ]
pi_135472681
Is Stryder nog steeds all-in?
pi_135472750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef ulq het volgende:
In 42? Hoop het niet voor m
pi_135472925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Kale het volgende:

[..]

In 42? Hoop het niet voor m
Nee. LTC ;)

Zou niet weten wat 42 is eigenlijk.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:12:45 #109
418854 GTAnoob
pi_135473582
quote:
Yeah!

[ afbeelding ]

SPOILER
Hahaha, waar kan ik zo'n wallet downloaden? En waar koop ik bitcoin v-2? :P
pi_135473668
Tijdje niet meer geweest hier ( druk met werk enzo...) maar ligt het aan mij of is er amper handel in BTC op BTC-e? Rond half december nog elke 3 seconden wel een of meerdere transacties, nu soms hele minuten niets...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:21:48 #111
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135473802
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef Wijnbo het volgende:
Tijdje niet meer geweest hier ( druk met werk enzo...) maar ligt het aan mij of is er amper handel in BTC op BTC-e? Rond half december nog elke 3 seconden wel een of meerdere transacties, nu soms hele minuten niets...
kijk eens naar juli aug sept van afgelopen jaar.
pi_135473829
Ik wil inkopen maar zo'n saaie downtrend heb je niks aan offc...
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:25:14 #113
177108 lf2
pi_135473898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef Wijnbo het volgende:
Iedereen z'n werk heeft hier onder geleden maar toen was het nog voor winst :P nu helemaal nergens voor LOL!
pi_135473999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef lf2 het volgende:

[..]

Iedereen z'n werk heeft hier onder geleden maar toen was het nog voor winst :P nu helemaal nergens voor LOL!
Als je het goed speelt met daytraden kun je echt nog wel profit pakken.
(ik hoor hier niet bij xD)
hoi
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:02:02 #115
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_135474918
we zakken weer als een baksteen ;( had goeie hoop dat mn buyorder van 860 nog aangetikt zou worden
PSN: Reneon01990
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:10:52 #116
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135475248
Goeiemorgen :W
#teammaxbet
pi_135475253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef ulq het volgende:
Nee op 24.14 uitgestapt :)
pi_135475384
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Stryder het volgende:

[..]

Nee op 24.14 uitgestapt :)
Ah nice man. Goede keuze weer ;)
Helaas was ik niet wakker toen de uptrend vannacht stagneerde. Anders had ik ze waarschijnlijk ook wel verkocht :'(
pi_135475479
Ik werd om half 6 wakker ofzo, toen de uptrend net ermee gestopt was. Blij dat ik even ging kijken, kon er mooi op 24.08 uit.
Forcefield City Bewoner
pi_135475534
Still holding @29.2 :)
pi_135475551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Still holding @29.2 :)
Oeps :P
Forcefield City Bewoner
pi_135475607
Ach het is nog geen 16.00 uur :')
pi_135475645
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Maxbet het volgende:
Goeiemorgen :W
Hallo Max :D
pi_135475772
omg ik ga straks naar buiten :o
pi_135475819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Oeps :P
Heb er wel vertrouwen in hoor. Ik wacht gewoon een paar maanden/jaren af desnoods, maar ooit zal ik zelfs met winst verkopen (hoop ik :P). Maar verkopen doe ik niet.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:26:33 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135475832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef Stryder het volgende:

[..]

Hallo Max :D
:W
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
omg ik ga straks naar buiten :o
Naar buiten gaan :')
#teammaxbet
pi_135475861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef AlexanderYiyang het volgende:

[..]

Heb er wel vertrouwen in hoor. Ik wacht gewoon een paar maanden/jaren af desnoods, maar ooit zal ik zelfs met winst verkopen (hoop ik :P). Maar verkopen doe ik niet.
Denk dat het eerder een kwestie van weken/maanden is dan van jaren voor hij weer over de 30 gaat.
pi_135475882
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:

[..]

:W

[..]

Naar buiten gaan :')
Al een week niet gedaan :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:28:26 #129
418854 GTAnoob
pi_135475906
16:00 LTC +/- $30

Koop nu het nog kan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:29:09 #130
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135475936
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Al een week niet gedaan :')
Een ekte Fokker! :')
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:30:58 #131
418854 GTAnoob
pi_135476014
Buiten :')
pi_135476060
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:29 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Een ekte Fokker! :')
Ik wou dat ik 't kon hoor :N
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:32:13 #133
418854 GTAnoob
pi_135476071
Wat zijn wij, barbaren!?

Binnen O+
Waar je films & series kunt kijken, games kunt spelen, bitcoins kan verhandelen, forums kunt bezoeken, YouTube filmpjes kan bekijken, eten, drinken, slapen, drinken, fappen (FOK!kers hebben geen neuk seks). Wat wil een mens nog meer!? :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:33:51 #134
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_135476151
Gelukkig worden je boodschappen tegenwoordig thuis bezorgd door AH.
Money no problem want bitcoins
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:35:28 #135
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135476211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Rijssi het volgende:
Gelukkig worden je boodschappen tegenwoordig thuis bezorgd door AH.
Money no problem want bitcoins
Dat heb ik nog steeds niet laten doen. Eigenlijk gewoon een keer doen omdat het kan :')
#teammaxbet
pi_135476237
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:32 schreef GTAnoob het volgende:
Wat zijn wij, barbaren!?

Binnen O+
Waar je films & series kunt kijken, games kunt spelen, bitcoins kan verhandelen, forums kunt bezoeken, YouTube filmpjes kan bekijken, eten, drinken, slapen, drinken, fappen (FOK!kers hebben geen neuk seks). Wat wil een mens nog meer!? :D
Spreek voor jezelf. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:37:13 #137
418854 GTAnoob
pi_135476269
Ik heb dat een keer gedaan tijdens hamsterweken.
Ik kocht heel veel shit in zodat ik niet meer naar buiten moest.

Iets van 14 x 6 blikjes coca cola zero, 60 blikken tonijn, knakworstjes, popcorn, noten, flesjes water/sport drankjes, etc. Alleen fruit, groente en vlees koop je dan nog gewoon vers :P.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:37:37 #138
418854 GTAnoob
pi_135476291
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. :')
Je zusje telt niet he.
pi_135476315
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Je zusje telt niet he.
De jouwe wel.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:39:51 #140
418854 GTAnoob
pi_135476373
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

De jouwe wel.
Mijn zusje is geadopteerd. Jouw ouders stonden haar af :o.
pi_135476381
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dat heb ik nog steeds niet laten doen. Eigenlijk gewoon een keer doen omdat het kan :')
Ik haal het altijd op bij een Pick up point, maar dan moet je wel naar buiten... ;(
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:41:31 #142
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135476442
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef GTAnoob het volgende:
Ik heb dat een keer gedaan tijdens hamsterweken.
Ik kocht heel veel shit in zodat ik niet meer naar buiten moest.

Iets van 14 x 6 blikjes coca cola zero, 60 blikken tonijn, knakworstjes, popcorn, noten, flesjes water/sport drankjes, etc. Alleen fruit, groente en vlees koop je dan nog gewoon vers :P.
Hier in de buurt hebben we http://www.vershuys.com/
Die hebben ook veel vers spul van lokale slagers, boeren, kaasmakers enz. Spul is stukken beter dan wat je in de supermarkt krijgt en normaal moet ik dan op de fiets langs allemaal die aparte zaken.

Misschien binnenkort toch maar eens doen.
#teammaxbet
pi_135476455
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Mijn zusje is geadopteerd. Jouw ouders stonden haar af :o.
Matige rebound. :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:43:02 #144
418854 GTAnoob
pi_135476499
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Matige rebound. :')
Origineler dan die van jou :+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:44:38 #145
418854 GTAnoob
pi_135476564
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Hier in de buurt hebben we http://www.vershuys.com/
Die hebben ook veel vers spul van lokale slagers, boeren, kaasmakers enz. Spul is stukken beter dan wat je in de supermarkt krijgt en normaal moet ik dan op de fiets langs allemaal die aparte zaken.

Misschien binnenkort toch maar eens doen.
AH levert ook gewoon vers, maar je moet voor iets van 50 of 75 euro minimaal bestellen, en tja, je koopt niet elke keer voor 50-75 euro vlees, fruit enz. (omdat je snel moet consumeren, dus steeds beetjes inkopen anders bederft het enz.), vandaar dat ik daar gewoon voor naar de winkel ga :P.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:46:01 #146
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135476613
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

AH levert ook gewoon vers, maar je moet voor iets van 50 of 75 euro minimaal bestellen, en tja, je koopt niet elke keer voor 50-75 euro vlees, fruit enz. (omdat je snel moet consumeren, dus steeds beetjes inkopen anders bederft het enz.), vandaar dat ik daar gewoon voor naar de winkel ga :P.
Vlees van AH vergelijken met vlees van een goede slager :')
#teammaxbet
pi_135476623
Online bestellen op AH.nl wil hier niet eens. :( (en ik woon niet echt in een of ander klein boerendorpje...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:46:36 #148
418854 GTAnoob
pi_135476640
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Vlees van AH vergelijken met vlees van een goede slager :')
Mijn ouders kopen bij slagers, ik koop zelf alleen bij supermarkten als ik snel iets wil eten :P.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:46:57 #149
418854 GTAnoob
pi_135476659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef Marco001 het volgende:
Online bestellen op AH.nl wil hier niet eens. :( (en ik woon niet echt in een of ander klein boerendorpje...)
Welke stad/dorp woon je, dan bepalen wij wel of het een of ander boerendorpje is :P.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:49:54 #150
418854 GTAnoob
pi_135476779
ghash is weer op 41% :o
pi_135476894
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Welke stad/dorp woon je, dan bepalen wij wel of het een of ander boerendorpje is :P.
Delfzijl. ;) Goed, stelt de laatste tijd niet veel meer voor, maar de plaats naast ons heeft/had de grootste AH van Groningen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:56:42 #152
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135477112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Delfzijl. ;) Goed, stelt de laatste tijd niet veel meer voor, maar de plaats naast ons heeft/had de grootste AH van Groningen
Bij mij bezorgen ze ook niet _O-
Kan de AH zien liggen vanaf mijn balkon :')
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:58:26 #153
418854 GTAnoob
pi_135477186
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef Maxbet het volgende:

[..]

de producten komen niet uit de ah winkels, maar uit de distributiecentra :P
pi_135477189
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jij zat toch aan die chemicaliën shake? :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:00:43 #155
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135477303
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Jij zat toch aan die chemicaliën shake? :D
:N Is nog niet te krijgen. Hoop over iets meer dan 6 maanden.
#teammaxbet
pi_135477601
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Maxbet het volgende:

[..]

:N Is nog niet te krijgen. Hoop over iets meer dan 6 maanden.
Ben benieuwd. Ik vind het best interessant.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:08:40 #157
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135477704
Wie herkent deze coin? :'(
Spatieboos
pi_135477833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
Wie herkent deze coin? :'(
[ afbeelding ]
Hahaha, welke is dat dan? 42 is het eerste waar ik aan denk in ieder geval 8)7
pi_135477840
earth
pi_135477885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Xeanor het volgende:
earth
Oh lol ja, ik zie hem nu ook :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:12:46 #161
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135477896
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Ik vind het best interessant.
Ik ben ook benieuwd :Y Als het zo ver is zul je me er hier wel vaker over horen gok ik zo :Y
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:13:19 #162
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135477920
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Stryder het volgende:

[..]

Hahaha, welke is dat dan? 42 is het eerste waar ik aan denk in ieder geval 8)7
Nope. het is EAC :'(
Spatieboos
pi_135477989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nope. het is EAC :'(
Hoop niet dat je er met veel in zit/zat O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:15:31 #164
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135478023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef Stryder het volgende:

[..]

Hoop niet dat je er met veel in zit/zat O+
Ik had ongeveer 350k EAC. groot deel gekocht op 600 en groot deel gekocht op 500 :'(
Spatieboos
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:16:30 #165
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135478073
En ja dat was meer dan 1000 euro.
Spatieboos
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:17:17 #166
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135478103
Ach fuck it, ik heb er van geleerd. Ik heb wel winst met andere coins, en het totaal plaatje komt binnenkort vast wel goed.
Spatieboos
pi_135478175
Ugh, dat is behoorlijk zuur. :'(

Dat is het kloterige met die munten, als je daar niet op het juiste moment inzit dan ben je echt genaaid.
Munten als btc/ltc/ppc etc hebben nog wel het vermogen om zich te herstellen, bij dit soort munten zie ik dat nooit snel gebeuren.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:24:59 #168
417829 lainke
pi_135478477
En een sell order van ltc op 27,98 ... Hopelijk fontas op de proppen zoals aangekondigd maar vrees er wat voor aan de dalende lijn te zien.
pi_135478707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef lainke het volgende:
En een sell order van ltc op 27,98 ... Hopelijk fontas op de proppen zoals aangekondigd maar vrees er wat voor aan de dalende lijn te zien.
Ja als we niet snel wat goed nieuws krijgen... vind ik het er nog niet extreem positief uitzien zeg maar :{
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 14:35:52 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135478990
Wat een grafsite is dat bitcointalk zeg, ik kan nergens posten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135479161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Wat een grafsite is dat bitcointalk zeg, ik kan nergens posten :')
Wellis.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 14:44:15 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135479360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wellis.
Ze zeggen dat je minstens 5 keer moet hebben gepost in het newbie forum (wat complete onzin is maar goed) en zelfs daar kan ik niet posten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135479630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik had ongeveer 350k EAC. groot deel gekocht op 600 en groot deel gekocht op 500 :'(
Gelukkig heb je ook verdient met 42. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:54:38 #174
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135479773
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gelukkig heb je ook verdient met 42. :)
Ja dat was gewoon heel erg geluk hebben, dat EAC was gewoon dom.
En daar heb ik meer mee verloren dan ik heb verdient. Maar wie weet komt hij nog een keer boven de 400 ofzo :P
Spatieboos
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:56:10 #175
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_135479819
Ltc to the moooooooooon
pi_135479955
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
En ja dat was meer dan 1000 euro.
Wow da's kut.
pi_135480195
LTC weer naar de maan enzo :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 15:08:42 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135480297
Weer eens ouderwets onder een wall gezeten met mijn buy-order, gebeurt iets te vaak de laatste tijd |:(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:13:55 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135480481
Elite
Tegen TTIP
pi_135480495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

En daar heb ik meer mee verloren dan ik heb verdient. Maar wie weet komt hij nog een keer boven de 400 ofzo :P
Ik hoop het voor ons allebei. ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:19:20 #181
177108 lf2
pi_135480679
wat gebeurd er na 15 uur
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:21:39 #182
177108 lf2
pi_135480751
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

EAC ook pakslaag gehad heb het nu wel gezien met ALTS, veels te veel risico in die coins.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:23:41 #183
418854 GTAnoob
pi_135480814
pump begint over 15 min
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:24:31 #184
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135480851
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef GTAnoob het volgende:
pump begint over 15 min
Vraagje, zit jij in dat Fontas clubje?
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:25:03 #185
418854 GTAnoob
pi_135480862
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Vraagje, zit jij in dat Fontas clubje?
:Y
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:25:38 #186
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135480887
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

:Y
Heb je daar serieus voor betaald?
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:26:39 #187
418854 GTAnoob
pi_135480924
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Heb je daar serieus voor betaald?
nee, ik heb fontas gechanteerd
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:27:32 #188
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135480960
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

nee, ik heb fontas gechanteerd
:')

Kost dat nou?
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:27:46 #189
418854 GTAnoob
pi_135480969
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kost dat nou?
Wat bedoel je?
pi_135481003
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:27 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Wat heb je ervoor moeten doen? :P
pi_135481030
T zal wel op niks uitdraaien.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:29:33 #192
418854 GTAnoob
pi_135481035
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor moeten doen? :P
Ik heb fontas gechanteerd, hij postte perongeluk iets wat blijkbaar alleen ik zag, ik heb het opgeslagen en chanteer hem daarmee, ik heb ook 1 BTC van hem ontvangen.
pi_135481051
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Ik heb fontas gechanteerd, hij postte perongeluk iets wat blijkbaar alleen ik zag, ik heb het opgeslagen en chanteer hem daarmee, ik heb ook 1 BTC van hem ontvangen.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:30:34 #194
418854 GTAnoob
pi_135481077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
Ik ga het denk ik op reddit plaatsen, eerst probeer ik nog wat uit hem te knijpen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:30:46 #195
418854 GTAnoob
pi_135481084
Het is een foto trouwens.
pi_135481194
quote:

[..]

HAHAHA WAJOW IK GELOOF JE ECHT ZO HARD MAN
pi_135481314
Waar huobi weer lekker naar de 5k gaat, vallen LTC enb BTC in slaap.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:37:51 #198
418854 GTAnoob
pi_135481332
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

HAHAHA WAJOW IK GELOOF JE ECHT ZO HARD MAN
zolang fontas het maar gelooft
pi_135481348
quote:

[..]

Ik geloof er geen zak van. Ik heb 180 BTC moeten dokken om bij het clubje te mogen.
pi_135481366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van. Ik heb 180 BTC moeten dokken om bij het clubje te mogen.
Ik 440.
Forcefield City Bewoner
pi_135481390
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef GTAnoob het volgende:
pump begint over 15 min
Jullie zijn overtijd :') :|W
Forcefield City Bewoner
pi_135481408
Kut, seals with clubs wachtwoord vergeten :(
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:40:46 #203
417829 lainke
pi_135481414
En er lopen nog gekken rond zie ik :)
pi_135481427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik 440.
Klets niet.
pi_135481438
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Ranjit het volgende:
Kut, seals with clubs wachtwoord vergeten :(
Weernix. Geen poker meer voor jou.
Forcefield City Bewoner
pi_135481464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klets niet.
Heb 500 overgemaakt, dat beetje afgeronde wisselgeld zal me een zorg zijn.
Forcefield City Bewoner
pi_135481499
Fontas gaf mij geld om bij zijn clubje te komen :')
pi_135481533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Faazz het volgende:
Fontas gaf mij geld om bij zijn clubje te komen :')
Je chanteert hem zeker ook.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:45:16 #209
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_135481548
Fontas is mijn alias. Dus hier zijn jullie allemaal
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 15:45:19 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135481551
Wil ik weten wat Fontas is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135481560
Poe, we zijn al bijna op de maan. van 23.7 naar 23.7 in een ruim een uur.
Forcefield City Bewoner
pi_135481579
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Wil ik weten wat Fontas is?
Fontas :{w
pi_135481585
Ik gaf hem 450 BTC, dat vond hij Fontastisch.
Forcefield City Bewoner
pi_135481633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef roislecxe het volgende:
moest lachen :') 14.gif
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:49:02 #215
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135481661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef roislecxe het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

moest lachen :') [ afbeelding ]
#teammaxbet
pi_135481709
Over 9 min 30 :')
Forcefield City Bewoner
pi_135481722
Ik denk over 9 min 23.7. Daar zittie vastgeroest.
Forcefield City Bewoner
pi_135481783
Waar huobi door de 5k gaat, slaapt de rest verder :')
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:37 #219
417829 lainke
pi_135481960
Hoe kan die nu al naar de maan gaan... Het is nog licht buiten ! :)
pi_135481977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:58 schreef lainke het volgende:
Hoe kan die nu al naar de maan gaan... Het is nog licht buiten ! :)
De maan schijnt soms ook overdag :P
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:00:11 #221
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135482016
LTC op $30 :o

SPOILER
#teammaxbet
pi_135482032
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Maxbet het volgende:

SPOILER
Dagenlang onzin uitgekraamd voor niks.
Forcefield City Bewoner
pi_135482034
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Maxbet het volgende:

SPOILER
zoals voorspeld.
pi_135482038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk over 9 min 23.7. Daar zittie vastgeroest.
Ik had wel gelijk.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:57 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135482121
Koers is saai :O

WDC is nog steeds op dezelfde plek als het stond nadat ik het kocht, gaat ook lekker zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135482528
He-le-maal NIKS gebeurt er :O :O :O :O :O
Forcefield City Bewoner
pi_135482576
Ben benieuwd wanneer gtanoob weer wat gaat rondschreeuwen over fontas, chantages en weddenschappen die nergens op slaan :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 16:24:01 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135482793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:18 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd wanneer gtanoob weer wat gaat rondschreeuwen over fontas, chantages en weddenschappen die nergens op slaan :')
Verveel je je zo erg dan?

Anders schreeuw ik wel iets van irritante mensen die niet tegen een beetje herrie kunnen en keer op keer mijn computer uitzetten als ik er niet ben.

Ach, zolang de pool vindt dat ik nog met 300khash mine, niks te klagen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:31:00 #229
353115 strbo
pi_135483090
Buy stop order gezet op $810 LTC/USD :') Foutje bedankt, daar komt ie voorlopig nog niet. Gelukkig geen buy limit order :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 16:33:29 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135483174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef strbo het volgende:
Buy stop order gezet op $810 LTC/USD :') Foutje bedankt, daar komt ie voorlopig nog niet. Gelukkig geen buy limit order :')
Niet even snel kunnen annuleren?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:39:26 #231
353115 strbo
pi_135483370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet even snel kunnen annuleren?
Nouja, snel. Ik heb nog wel een paar jaar :P Buy stop order betekend pas kopen als hij die prijs berijkt, dus no harm done. Wel $8 winst op BTC laten lopen :7
pi_135483676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
T zal wel op niks uitdraaien.
Uhm had je iets anders verwacht hahaha 8)7
pi_135483713
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Stryder het volgende:

[..]

Uhm had je iets anders verwacht hahaha 8)7
Nee :')
Forcefield City Bewoner
pi_135483844
Daarom, ik ga zo lekker een filmpie kijken en dan merk ik het wel als er een inkoopmoment zich voordoet. De hele dag naar die grafieken kijken heeft nu toch niet zo heel veel zin :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:12:03 #235
418854 GTAnoob
pi_135484587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Stryder het volgende:
Daarom, ik ga zo lekker een filmpie kijken en dan merk ik het wel als er een inkoopmoment zich voordoet. De hele dag naar die grafieken kijken heeft nu toch niet zo heel veel zin :')
welk filmpjie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 17:13:52 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:14:28 #237
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135484676
quote:
TIPS :')
#teammaxbet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:14:43 #238
418854 GTAnoob
pi_135484685
tips zijn geen flikker waard lol xD
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:15:07 #239
418854 GTAnoob
pi_135484696
70 miljard coins market cap $45,000 :') :')
pi_135484724
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:12 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

welk filmpjie
American Hustle, ben benieuwd :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:16:17 #241
418854 GTAnoob
pi_135484730
200,000 tips is 10 cent waard :')
pi_135484781
Heb je de druk op fontas dusdanig hoog opgevoerd dat hij heel de pump heeft afgeblazen? :')
Forcefield City Bewoner
pi_135484822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
Heb je de druk op fontas dusdanig hoog opgevoerd dat hij heel de pump heeft afgeblazen? :')
hardop _O-
pi_135484828
_O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:19:11 #245
335133 MichaelScott
pi_135484829
Gelukkig wordt Fedora de nieuwe BTC en is het volgend jaar ook ¤1000 waard
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:19:37 #246
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135484840
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
Gelukkig wordt Fedora de nieuwe BTC en is het volgend jaar ook ¤1000 waard
Dan ben ik rijk :o
EAC mag ook wel 1000 euro waard worden.
Spatieboos
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:19:45 #247
418854 GTAnoob
pi_135484845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
IK HEB HEM zijn foto nogmaals gestuurd omdat hij gelogen heeft. Stuur ie geen 1 BTC binnen 24 uur, post ik de foto op reddit.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:20:15 #248
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135484867
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

IK HEB HEM zijn foto nogmaals gestuurd omdat hij gelogen heeft. Stuur ie geen 1 BTC binnen 24 uur, post ik de foto op reddit.
_O- :') Denk dat je beter op kunt houden nu.
#teammaxbet
pi_135484869
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Je had al 1 BTC gekregen.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:20:54 #250
418854 GTAnoob
pi_135484889
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Je had al 1 BTC gekregen.
Ja, ik wil er nog 1.

Het is een foto van zijn lul trouwens. En het is erg klein.
pi_135484896
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Was ik maar weer 14 met een grote mond, een rijke fantasie en internet in die tijd :P
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:21:07 #252
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_135484900
:|W
pi_135484919
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Ja, ik wil er nog 1.

Als ik zou willen kan ik daar ook 500 plaatjes van vinden op google, maar dat trekt me niet echt :')
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:21:51 #254
418854 GTAnoob
pi_135484925
Dan geloven jullie het toch niet :{
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:22:31 #255
418854 GTAnoob
pi_135484947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Als ik zou willen kan ik daar ook 500 plaatjes van vinden op google, maar dat trekt me niet echt :')
Ssst, ik wil op deze manier mensen nieuwsgierig krijgen en ze een random foto verkopen voor 1 BTC :@
pi_135484954
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Ja, ik wil er nog 1.

niemand geloofde je net al. Maak het nou niet nog triester :')
pi_135485040
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Snelle reactie ;)
Forcefield City Bewoner
pi_135485077
Maar eh, enige beweging in de koers zou stiekem best wel eens leuk zijn.
Forcefield City Bewoner
pi_135485420
Nou inderdaad, valt niets aan vast te knopen momenteel :s)
Wie weet vannacht weer, maar dan zal je vast wel weer dronken zijn net als gisteren :Y
pi_135485489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:35 schreef Stryder het volgende:
Nou inderdaad, valt niets aan vast te knopen momenteel :s)
Wie weet vannacht weer, maar dan zal je vast wel weer dronken zijn net als gisteren :Y
Gisteren was ik niet dronken :')
Had denk ik iets van 6 of 7 biertjes op maar, dus puh :6
En vannacht wordt het ook niet laat denk want ik voel me helemaal niet lekker, en eigenlijk ben ik niet van plan ziekjes te worden, want dan ben ik al in 11 jaar niet meer geweest.
Forcefield City Bewoner
pi_135485628
Ik ken mensen die daar al dronken van worden :Y, maar goed.

Zelf weet ik nooit hoe laat het gaat worden, maar gezien de extreme spanning van de koers zal ik me daar denk ik enkel op de zijlijn mee bezig houden.

Heb nu niet genoeg vertrouwen om in te stappen in ieder geval, voornamelijk dalingen en stijgingen van max 2 procent. Heb mn winst afgelopen nacht al gepakt, dus hoef niet perse vandaag nog een golf mee te pakken :)

Al zou ik dat wel een heel stuk leuker vinden dan kijken naar deze kabbelende koers die niet weet welke kant hij op wil :)
pi_135485803
Zometeen komt ie de 24 tegen, dat wordt weer niks.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:51:29 #263
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135485935
Hallo :W. Hebben jullie je EAC nog voor een fatsoenlijke prijs kunnen verkopen :P?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135486300
Ik heb dus een eigen boek, en deze is te koop op bol.com

Ik ben nu rijk.

dinsdag 14 januari 2014 @ 18:06:58 #265
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135486410
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Toto69 het volgende:

Ik ben nu rijk.

[ afbeelding ]
Zo, daar kun je wel een hele dropveter van kopen :D.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135486421
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:06 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Zo, daar kun je wel een hele dropveter van kopen :D.
pi_135486509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Hallo :W. Hebben jullie je EAC nog voor een fatsoenlijke prijs kunnen verkopen :P?
Nee we hodlen tot de 10
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:16:55 #268
335133 MichaelScott
pi_135486747
quote:

Ik ben nu rijk.

[ afbeelding ]
Hoe heet dat boek dan? :T
pi_135486759
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Hoe heet dat boek dan? :p
Dat zet ik hier liever niet neer ivm privacy :)
pi_135486761
quote:

Ik ben nu rijk.

[ afbeelding ]
Wat voor boek? Een roman?
pi_135486783
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat voor boek? Een roman?
:N Fictie
pi_135486785
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dm? :@
pi_135486795
quote:

[..]

:N Fictie
Romans zijn vaak ook fictie. :+
pi_135486797
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Romans zijn vaak ook fictie. :+
Dat is de clue :+
maar tis geen roman
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:19:21 #275
335133 MichaelScott
pi_135486825
quote:

[..]

Sim claro

Desculpe
pi_135486831
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Sim claro

Desculpe
DM
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:21:31 #277
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135486895
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat is de clue :+
maar tis geen roman
Hoeveel heb je er verkocht?
pi_135486943
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Mender het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er verkocht?
In totaal denk ik drie of vier :') ;(
pi_135486947
Maar nog steeds meer verdiensten dan met crypto's (tips)
pi_135486975
Gaat die COYE nog wat worden? Ik hoor er de laatste tijd weinig meer over.

Nu kan je ze wel op een onbekende exchange kopen/verkopen genaamd: https://0daycoins.com/
Voor 3satoshi kan je ze kopen. Iemand ervaring met deze site?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_135487029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef smiths het volgende:
Gaat die COYE nog wat worden? Ik hoor er de laatste tijd weinig meer over.

Nu kan je ze wel op een onbekende exchange kopen/verkopen genaamd: https://0daycoins.com/
Voor 3satoshi kan je ze kopen. Iemand ervaring met deze site?
De officiële dev heeft zijn coins gedumpt en is ervandoor gegaan omdat hij geen zin had in advocaten achter zich aan. De coin is helemaal in handen van de community en het is dus heel spannend. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:29:22 #282
335133 MichaelScott
pi_135487149
Als ik ooit miljonair wordt dan koop ik 100 stuks van je boek. O-)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:31:05 #283
335133 MichaelScott
pi_135487195
Lijkt me trouwens best nog wel duur om elk besteld boek apart te drukken.
pi_135487204
De gestage downtrend lijkt weer begonnen. De rest van de avond zal deze trend wel weer volhouden.
Forcefield City Bewoner
pi_135487206
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef MichaelScott het volgende:
Als ik ooit miljonair wordt dan koop ik 100 stuks van je boek. O-)
pi_135487210
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef MichaelScott het volgende:
Lijkt me trouwens best nog wel duur om elk besteld boek apart te drukken.
Daarom verdien ik er weinig aan _O-
pi_135487268
Mijn voorspelling voor de LiteCoin koers:

Ik verwacht lichte stijgingen met af en toe een daler. Tevens kan de prijs wat omhoog gaan en soms weer zakken. In het weekend enkele opklaringen waarbij de prijs zo nu en dan kan stijgen en bij vlagen kan dalen.

Tot zover dit koersbericht.
pi_135487283
Is er al bekend of je ergens bitcoins kunt kopen met PayPal?
404 - Not Found
pi_135487294
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn voorspelling voor de LiteCoin koers:

Ik verwacht lichte stijgingen met af en toe een daler. Tevens kan de prijs wat omhoog gaan en soms weer zakken. In het weekend enkele opklaringen waarbij de prijs zo nu en dan kan stijgen en bij vlagen kan dalen.

Tot zover dit koersbericht.
Kijk, dit is iets op te anticiperen ^O^
Forcefield City Bewoner
pi_135487315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:34 schreef Zwappel het volgende:
Is er al bekend of je ergens bitcoins kunt kopen met PayPal?
Paypal betaling = ongedaan te maken.
Bitcoin betaling = niet ongedaan te maken.

Niemand die z'n handen daar aan brandt.
pi_135487351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Paypal betaling = ongedaan te maken.
Bitcoin betaling = niet ongedaan te maken.

Niemand die z'n handen daar aan brandt.
Ah vandaar.
404 - Not Found
pi_135487378
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Daarom verdien ik er weinig aan _O-
;(
pi_135487419
Kennen jullie Random woorden 2.0 op facebook al?

pi_135487425
EAC vandaag naar de 100.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:38:38 #295
335133 MichaelScott
pi_135487427
Je kan natuurlijk ook een boek schrijven over TIPS om de bekendheid te vergroten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:40:44 #296
335133 MichaelScott
pi_135487483
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie Random woorden 2.0 op facebook al?

[ afbeelding ]
quote:
Negrofiel (iemand die van sex met lijken houdt)
pi_135487501
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

[..]

Moest lachen.
Heb er ook op gereageerd (1e reactie ) _O-
pi_135487507
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:38 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan natuurlijk ook een boek schrijven over TIPS om de bekendheid te vergroten.
pi_135487700
Ok lekker klein winstje van 15 dollar gepakt :')

Ga nu maar weer dalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')