https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Niks in het bijzonder, maar ik wil voornamelijk van het leven genieten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat zoek je daar dan?
Ik zou ook wel graag weggaan hoor, maar mn vriendin heeft een studie gedaan, net afgerond, en dat kan alleen in het Nederlands
Klinkt zo enorm bekend ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niks in het bijzonder, maar ik wil voornamelijk van het leven genieten.
Dus nu kan ik nog lekker veel reizen, daar ontmoet je ook weer zoveel mensen met een hele andere mentaliteit dan de Nederlandse, in 1 woord geweldig.
Hier in NL zeggen ze na de vakantie, zo nu begint helaas het echte leven weer.
Nou als dat het echte leven is, laat mij dan maar het niet echte leven volgen.
Maar zonder geld kom je niet zo ver. Das nogal een struikelpunt vaak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef Stryder het volgende:
Ja dus heb gewoon alles opgezegd, behalve mijn huis dan, want een hoop gedoe als je weer thuiskomt en je moet eerst weer bij vrienden of familie gaan intrekken voordat je woonruimte hebt.
Ik wil daarin niemand tot last zijn, ookal zullen ze nooit zeggen dat het een probleem is
Wilde niet vastroesten in een bepaald ritme en dat kan alleen door keuzes te maken en die hebben zowel voor als nadelenmaar voor mij meer voordelen in ieder geval
Tuurlijk, of ik antwoord is altijd een tweede natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
En oja, ik had nog een domme vraag, mag ik hem stellen
Weet jij ehm...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tuurlijk, of ik antwoord is altijd een tweede natuurlijk
"backpacken" is in mijn ogen echt de beste manier van reizen, je zit nergens aan vast en dat is voor mij de basis. Ik hou er niet van als ik verplicht 12 uur in een bus moet zitten, maar ik zelf ervoor kies om 12 uur in een bus te zitten vind ik het over het algemeen een stuk minder ergquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
Ben 2 jaar geleden met mn vriendin op pad gegaan. Gewoon de auto gepakt in de zomer, en 4 weken rondgereden. Tentje achterin en een hoop zooi, en gaan.
Op maandag aankomen, tent opknallen, 's avonds lekker rustig aan doen. De dag erop beetje stadje/dorpje in, of wat dan ook.
'S avonds biertje erbij en bekijken waar het volgende punt wordt om heen te trekken, en dan de ochtend erop geen wekker zetten en rond een uur of 10/11 op het gemakje gaan rijden. Om vervolgens rond een uur of 3/4/5/6 weer aan te komen bij de volgende bestemming.
Zo hebben we de route Nederland - Belgie - Frankrijk - Italie - Zwitserland - Frankrijk - Duitsland - Luxemburg - Belgie - Nederland gedaan.
Heerlijk is dat en kost geen bal.
Was echt een heerlijke vakantie. Hopelijk van het jaar weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
"backpacken" is in mijn ogen echt de beste manier van reizen, je zit nergens aan vast en dat is voor mij de basis. Ik hou er niet van als ik verplicht 12 uur in een bus moet zitten, maar ik zelf ervoor kies om 12 uur in een bus te zitten vind ik het over het algemeen een stuk minder erg
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet jij ehm...
Stel ik koop X ltc in, voor 23.50. Op welk punt kan ik dan verkopen om er winst uit te behalen?
Dus, vanaf welk cijfer achter de komma zit je op winst inclusief de fees?
Enig idee?
Ik denk zelf vanaf 0.2 ongeveer... Maar heb het nooit uitgerekend, en ik weet ook niet hoe ik dat het handigst kan doen
Er gaat voor beide transacties 0.2 procent vanaf, dus je aankoop en je verkoop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet jij ehm...
Stel ik koop X ltc in, voor 23.50. Op welk punt kan ik dan verkopen om er winst uit te behalen?
Dus, vanaf welk cijfer achter de komma zit je op winst inclusief de fees?
Enig idee?
Ik denk zelf vanaf 0.2 ongeveer... Maar heb het nooit uitgerekend, en ik weet ook niet hoe ik dat het handigst kan doen
Ja dat is zo zuur als je dus inderdaad aan dingen vast zit, zoals baan / huis / familie o.i.d.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
Maar goed, ben 2x naar Egypte geweest. 1x met die aswolk 8 dagen te lang. En de andere keer kwamen we op dinsdagmiddag aan, en dinsdagavond besloten ze Mubarak af te gaan zetten...
11-daagse vakantie, en toen moesten we naar 4 dagen weer gaanDus 7 dagen tekort
Joepie 1 dag winst.
Jawel, wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:28 schreef Stryder het volgende:
[..]
[..]
Er gaat voor beide transacties 0.2 procent vanaf, dus je aankoop en je verkoop.
Stel je koopt 100 LTC voor 23,50 --> totaal 2350,-
Je ontvang t dan 99,8 LTC.
Deze wil je weer verkopen en meer dan 2350 overhouden.
2350/99,8 = 23.547 om gelijk te spelen zeg maar.
Als je hier dan de 0.2 procent weer bij optelt.
23.547 * 1.002 = 23.594
M.a.w. als je op 23.50 koopt moet je minimaal op 23.60 verkopen om er een minimale winst op te maken.
Hmmm... niet echt het idee dat dit een makkelijke uitleg was
Volgens mij heb jij het veel te goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is zo zuur als je dus inderdaad aan dingen vast zit, zoals baan / huis / familie o.i.d.
En daarnaast zijn de financieën ook belangrijk, want er is maar weinig gratis.
Je kan wel redelijk gratis reizen als je wilt, maar dan moet je ook op locatie werken.
En werken is nou net datgene wat ik niet van plan was
Al is werken in een barretje in Mexico voor een korte tijd waarschijnlijk niet eens zo verkeerd, maar zolang ik het niet hoef te doen, zal ik dat ook zeker niet gaan opzoeken
Mja duidelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef Stryder het volgende:
De fee van 0,2 procent zal altijd gelijk blijven, maar als de prijs dus 33.00 euro is.
Dan moet je verkopen op 33.14 dus dan wordt je marge groter zeg maar.
Ik heb het goed genoeg, het is maar net waar je ook daadwerkelijk genoegen mee neemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het veel te goed
Hahaha, ja dat kreng mag inderdaad wel weer naar boven. Hopelijk geen zijwaartste beweging en dan weer naar benedenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja duidelijk
Schop jij LTC nu maar weer eens even omhoog richting de .90 dan
Nou Huobi ziet er niet zo goed uit als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef roislecxe het volgende:
Zou het nu nog stijgen of dalen...![]()
Ik wil naar bed.
Ja, we blijven positief. Hij gaat vast wel omhoog, gtanoob zei het...dus ja zekerheidjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik gewoon een sellorder gooi op 24.3 ofzo. en ga slapen.
Net genoeg biertjes op in stad, en dan toch nog thuis even een extra desperados nemen omdat die toch koud stond... Nu ben ik moe.
Dan zet ik m'n order gewoon, als ie het aantikt, prima. Zo niet dan jammer. Heb toch vandaag wat extra gestort zodat ik meer ter beschikking heb. En ik ga toch niet volledig in een bepaalde currency op een bepaald getal meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou Huobi ziet er niet zo goed uit als ik eerlijk ben
Hijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, we blijven positief. Hij gaat vast wel omhoog, gtanoob zei het...dus ja zekerheidje
Pik me even op danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
Ja, morgen ons geld kwijt. Ach dan heb ik weer een goede reden om een vliegtuig te pakken naar het eerste beste land waar ik aan denk
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, komt goed. Ik stop niet voordat ik alle soorten bier ter wereld heb gedronken
Je kanbeter op een vliegtuig stappen nadat btc naar de moon is. En met vliegtuig bedoel ik privéjetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
Ja, morgen ons geld kwijt. Ach dan heb ik weer een goede reden om een vliegtuig te pakken naar het eerste beste land waar ik aan denk
Hahaha dat betwijfel ik toch echtquote:
Hopelijk wel,ik verwacht er echter niet al teveel van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 05:52 schreef lainke het volgende:
Hopelijk maakt die LTC vandaag men verlies in BTC goed
Ik ook. Uit bed.quote:
Dat is nog wel een stukje zegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:35 schreef lainke het volgende:
LTC op 27,89 en men verlies is goedgemaakt. De rest is winst.
Het is gewoon speculatie ten top. Sneu, maar waar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Het maakt blijkbaar niet uit hoe serieus er aan gewerkt wordt. Kijk maar naar 42
Ow?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon speculatie ten top. Sneu, maar waar.
Achja ik geef het nog even.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon speculatie ten top. Sneu, maar waar.
Ik ook.quote:
gewoon vliegtuig pakken en 3 weken 5 sterren resorts op dominicaanse republiek..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
"backpacken" is in mijn ogen echt de beste manier van reizen, je zit nergens aan vast en dat is voor mij de basis. Ik hou er niet van als ik verplicht 12 uur in een bus moet zitten, maar ik zelf ervoor kies om 12 uur in een bus te zitten vind ik het over het algemeen een stuk minder erg
wdcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:38 schreef Cliffie1976 het volgende:
Rationaliteit is ver te zoeken in al die coins, helaas. Geen enkele munt ben ik ingestapt totdat EAC langskwam en ook wilde meedoen met de grote jongens. EPIC FAIL.
onderbouw dat eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah nee, die zal het zelfde lot ondergaan als al die andere coins.
Dat kan ik niet, is gewoon zo een onderbuikgevoel. Ik zie weinig meer in al die altcoins, misschien dat ik er naast zit met wdc.quote:
prima. Doe wat je wil. Buy now or cry later.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, is gewoon zo een onderbuikgevoel. Ik zie weinig meer in al die altcoins, misschien dat ik er naast zit met wdc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Yeah!
[ afbeelding ]
Kan ik al een villa kopen?zat magnet daar niet een beetje met z'n vingers in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Yeah!
[ afbeelding ]
Kan ik al een villa kopen?v2? the fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
EPIC FAIL hier ookquote:
Yeah!
[ afbeelding ]
Kan ik al een villa kopen?Heel even dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helaas niet genoeg voor een villa
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Geen idee, maar ze zijn gisteren op een exchange gekomen. Gisteren was de diff 0.9 en heb ik in paar uurtjes gemined waar je nu 2 dagen over doetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zat magnet daar niet een beetje met z'n vingers in?
EAC gisteren nog in de 26 verkocht. Persoonlijk had ik dit verwacht wat er nu gebeurde. Ze hebben alleen hele mooie site gemaakt -tot nog toe- meer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
EPIC FAIL hier ookhad er zeer goede verwachtingen van.(denk dat echt veel mensen dit hadden gezien de reacties)
Leek even op wat anders dan de meest opkomende shitcoins.
Ik stap niet meer in een andere coin![]()
LTC en BTC, hopelijk kan ik wat terug halen met minen maar mij kennende zal dat wss ook weer een faal worden.
En waar gaat die 15 uur over ?
Je kan niet gelijk een wall zetten dus verkopen is geen optie behalve als je kleine hoeveelheden hebt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
EAC gisteren nog in de 26 verkocht. Persoonlijk had ik dit verwacht wat er nu gebeurde. Ze hebben alleen hele mooie site gemaakt -tot nog toe- meer niet.
Ik denk wel dat ik het bij 13 weer ga opkopen of dat ik het ga minen tijdens de x5 dagen.
Er staat denk ik bij hun wel "wat" op de planning, maar dat is niet om nu even "gauw" geld mee te maken.
Als BTCv2quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe kunnen die V2 Bitcoin verhandeld worden als ze dezelfde afkorting hebben als de echte BTC?
deposit adres genereren..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:16 schreef Happel het volgende:
Hoe kan je eigenlijk funds traden tussen BTC-E en Cryptsy?
ip adressen ? wat is daarmeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef strbo het volgende:
Kom er net achter dat Ghash.io inmiddels weer lekker rond de 40% schommelt en de '118.244.207.x' IP-adressen ook goed zijn voor ~5%. Houdt dit dan nooit op
Je bedoelt dat de markt stabiel blijft en dat gewoon holden het devies is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef lf2 het volgende:
Het lijkt erop dat de leuke tijd een beetje voorbij is...tenminste ik vind dat we in een soort "doormodderen" situatie zijn terecht gekomen...
Voor LTC en BTC wel ja, de rest is gewoon puur geluk of het stijgt of nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de markt stabiel blijft en dat gewoon holden het devies is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |