SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
Deze auto kkgeil en must have nu
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kutding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, en props naar Poker. Liet me even hardoplachen met zijn Leguanensteps.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.quote:![]()
Meh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadettquote:![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadett![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.
Dit noem jij te nieuw?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht dat je die nieuwe bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij te nieuw?![]()
![]()
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oud
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000![]()
Donkergroen zelfs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervan![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.Het is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
![]()
![]()
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenHet is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
Geloof dat nou maar niet + heb je geen idee want er zijn wel 6 verschillende 944 modellen waaronder de Tegra die bijvoorbeeld weer duurder is dan de 944 S1 etcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.![]()
Ja 1 of 2 modellen, de rest nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
944 heeft toch een audi blok er in?![]()
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz![]()
944
944 Turbo
944S
944S2
944S2 Cabriolet
944 Special Editions
En dan nog de Engelse, Duitse en Amerikaanse varianten. De standaard 944 is inderdaad een goedkope auto, maar dat is de Tegra niet.![]()
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef MolFan het volgende:
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.
http://www.944forum.com/types.php![]()
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;
http://www.944forum.com/types.php![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112![]()
Het draait nu meer om het individuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een akelig ventje is het ook![]()
![]()
![]()
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Maver24 het volgende:
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pack luck is back !!!
Nu net op de console nog even 10 jumbos geopend met de volgende pulls
rooney
eto'o
marchisio
turan
cole![]()
Daar maak je dan geen winst op toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
Pack luck is back !!!
Nu net op de console nog even 10 jumbos geopend met de volgende pulls
rooney
eto'o
marchisio
turan
cole![]()
Ajacied7quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef Reemi het volgende:
Welke FOK!er verkoopt ookalweer PS3 coins?![]()
nee dat niet maar . Waren trouwens maar 9 pakjes zie ik nu. Elke keer minimaal 4k per pakje terug. Ongeveer 95k besteed. Dan eto en rooney hebben vind ik niet slechtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar maak je dan geen winst op toch?![]()
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?![]()
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lijkt me een goed idee ja. Taiwo ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?![]()
Wat een argument. De speler die het meeste won.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een akelig ventje is het ook![]()
Jammer dan Ribery, Dante won alles dat jij won en daar bovenop ook nog eens de Confederations Cup.![]()
Toch jammer, ik heb niet de illusie dat het mogelijk is om de gehele markt te beheersen maar een beperkt aantal voetballers moet kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolg
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was![]()
Ik snap dat je cynisch bent hoor maar in essentie moet het toch kunnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee ja. Taiwo ofzo?![]()
Zoals gezegd is het ook al vaak gedaan. Maar dan wel achter de schermen en met relatief weinig mensen. Niet hier pontificaal op het forumquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap dat je cynisch bent hoor maar in essentie moet het toch kunnen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals gezegd is het ook al vaak gedaan. Maar dan wel achter de schermen en met relatief weinig mensen. Niet hier pontificaal op het forum![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolg
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was![]()
Meestal is het hoe kleiner, hoe beter. Hoe meer mensen er meedoen hoe kwetsbaarder je wordt aangezien je net zo zwak bent als je zwakste schakel bij dat soort dingen. Als er eentje gaat undercutten gaat het snel mis. Als iedereen betrouwbaar en geduldig is lukt het vaak wel (mits je een geschikte kaart gebruikt)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt logisch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal is het hoe kleiner, hoe beter. Hoe meer mensen er meedoen hoe kwetsbaarder je wordt aangezien je net zo zwak bent als je zwakste schakel bij dat soort dingen. Als er eentje gaat undercutten gaat het snel mis. Als iedereen betrouwbaar en geduldig is lukt het vaak wel (mits je een geschikte kaart gebruikt)![]()
Spion Kop FC heeft nu een aantal bladzijdes vol Bonnuci's met 10k sp en 12k bin erop staan. Daar kan ie toch nooit winst op maken, hoe komt ie aan al die kaarten?![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
WTF idd, hele bladzijden volquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Spion Kop FC heeft nu een aantal bladzijdes vol Bonnuci's met 10k sp en 12k bin erop staan. Daar kan ie toch nooit winst op maken, hoe komt ie aan al die kaarten?![]()
Ik zat een uur of wat geleden nog de hele tijd te kijken naar bonucci voor 10k maar geen een zien langskomen.
![]()
Dos Santos dus 2 goals en 2 assists, die gaat wel een SIF krijgen denk ik. Met al die packs die nog geopend worden zal die ook erg goedkoop worden waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
Serieus, tweede pack van 15K en Aguero
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Volgende packs zijn wel dikke aids verder.quote:
Aguero even verkopen en doorgaan met packs.
Nasri'tjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Mogguh... Veel te vroeg/koudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
Godver, die prijzen! Een SIF Sanchez voor 70k!!![]()
![]()
Ben te gierig om de hele nacht de kachel te laten brandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Koud? Waar heb jij het over?![]()
![]()
Met een beetje isolatie hoeft dat ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben te gierig om de hele nacht de kachel te laten branden
En ik heb de mijne zo ingesteld dat die om 6 uur 's ochtends weer begint te gloeien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die discussie hier gisteravond over die lelijke Barrie Batsbak-porsche![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 14-01-2014 08:19:52 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Huurwoning ditdatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een beetje isolatie hoeft dat ook helemaal niet
En ik heb de mijne zo ingesteld dat die om 6 uur 's ochtends weer begint te gloeien![]()
Twijfel wat ik moet doen. Ramos met Dani Alves of alleen Alves en dan straks nog een middenvelder iniesta of xavi of thiago silva met dani alves of alleen lahm met robben![]()
Ik heb hier plaatjes van de 5 spelers gepost, dus dan heb je niet goed opgeletquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vannacht toch nog wat verkocht.. ik moet zeggen dat ik nog niet eens de stats van TOTY-spelers heb gezien.
grgr![]()
Domdomquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef DutchSL het volgende:
Silva weer wat gezakt, weet niet wat me bezielde om hem vannacht al te kopen
Al heb je op dat moment nog zo'n goede deal, je wordt gewoon in gehaald door de tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel
Kan niet wachten voor de spitsen TOTY en dan de gehele TOTY nogmaals in het weekend.
Dat wordt inslaan.![]()
![]()
Met Neuer heb ik wel gewacht, maar die zakt dan weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Domdom
Al heb je op dat moment nog zo'n goede deal, je wordt gewoon in gehaald door de tijd![]()
Dat kan later vandaag ook nog gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Neuer heb ik wel gewacht, maar die zakt dan weer helemaal niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*prevelt: Hou je in POTS, hou je in...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Lahm is veruit de goedkoopste TOTY, ik heb ook altijd pech.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Bonucci wordt wel erg goedkoop zo. Weet alleen niet wie voor hem eruit moet. Barzagli of Ogbonna?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Barzagli omdat rechtspoot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Bonucci wordt wel erg goedkoop zo. Weet alleen niet wie voor hem eruit moet. Barzagli of Ogbonna?
En dan Chiellini voor Ogbonna..![]()
Goejen, thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barzagli omdat rechtspoot.
En dan Chiellini voor Ogbonna..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zag ik net ookquote:
Eind van de week waarschijnlijk 5k ofzo, mooi moment om te kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lekker jezusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef JoeydeKoala het volgende:
kk ea nog steeds geen blauwe kaart in mijn pakjes![]()
SIF Pedro ook, ik heb er nog 5 4quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De prijs van IF Balo is juist weer stijgendehopelijk nog harder als hij straks aan een TOTY Iniesta/Xavi/Messi linkt.
![]()
Ik moest 2 keer lezen, ik dacht dat je SIF Sanchez bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Pedro ook, ik heb er nog 5 4hopelijk nog harder als hij straks aan een TOTY Iniesta/Xavi/Messi linkt.
Die daalt keihard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb "maar" 1 SIF Sanchez (ook uit een pack). Hij was 70k toen ik hem kreeg, nu 66k dus dat valt nog mee.
(UTT prijzen dus korrel zout)![]()
Ik dacht dat hij gisteravond 80k was, en zie nu in de webapp de goedkoopste BIN op 65k 60k staanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb "maar" 1 SIF Sanchez (ook uit een pack). Hij was 70k toen ik hem kreeg, nu 66k dus dat valt nog mee.
(UTT prijzen dus korrel zout)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het hele TOTW van morgen wordt gewoon discard value op zondagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gisteravond 80k was, en zie nu in de webapp de goedkoopste BIN op 65k 60k staan
SIF Dos Santos voor 12k FTW![]()
Ach...effect van zo'n TOTY valt dus te verwaarlozenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het hele TOTW van morgen wordt gewoon discard value op zondag
SIF Dos Santos voor 12k FTW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen zat ik bij mijn broer voetbal te kijken dus ik heb het niet goed gezien. Wel zag ik dat jij teveel geluk had gr grquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hier plaatjes van de 5 spelers gepost, dus dan heb je niet goed opgelet
grgr![]()
Saja gescoord voor Racing (Argentijnse competitie), dat is een keeper
edit. penalty, doet die wel vaker blijkbaar![]()
Jep, wel eigen schuld.quote:
Heb heel de middag The Walking Dead zitten kijken waardoor ik s'nachts nog aan school moest zitten. Al kan ik me overdag ook amper concentreren![]()
![]()
Gisteren seizoen 2 van breaking bad eindelijk afgekeken. Nog niet helemaal hype hype, maar iig beter dan het eerste seizoen.Feyenoord Rotterdam![]()
Ook vaak genoeg gehad ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Jep, wel eigen schuld.
Heb heel de middag The Walking Dead zitten kijken waardoor ik s'nachts nog aan school moest zitten. Al kan ik me overdag ook amper concentreren![]()
Waar speelde die?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het hele TOTW van morgen wordt gewoon discard value op zondag
SIF Dos Santos voor 12k FTW![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervan![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die discussie hier gisteravond over die lelijke Barrie Batsbak-porsche
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat ding is dus eigenlijk niks 'waard'. Maar kun je hem wel voor een prijs onder de door de dealer geschatte waarde ergens kopen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Neger geluk hier.
Aguero, Nasri, TOTY Lahm.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Neger geluk hier.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie? Gaat het weer over DutchSL?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Neger geluk hier.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
DutchSL en Ozz.quote:quote:![]()
Ik ben jaloers.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat ding is dus eigenlijk niks 'waard'. Maar kun je hem wel voor een prijs onder de door de dealer geschatte waarde ergens kopen?Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Ik weet alleen dat ik dat ding oerlelijk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast: als je Marktplaats afstruint, maar goed genoeg zoekt en verstand van zaken hebt, is er altijd wel een betere koop te vinden dan bij een dealer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DutchSL en Ozz.
[..]![]()
Ik ben jaloers.
En Maver was ook weer redelijk bezig.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik schrok al, ik dacht even jij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DutchSL en Ozz.
[..]![]()
Ik ben jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik dacht even jij.Fok jou! Ik gun je alles wat je hart maar begeert en nu krijg ik deze shizzle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerlijk blijven: jij gunt jezelf altijd nog meer. Valse naastenliefde. Ik ruik het gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fok jou! Ik gun je alles wat je hart maar begeert en nu krijg ik deze shizzle!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eggie niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel eerlijk blijven: jij gunt jezelf altijd nog meer. Ik ruik het gewoon.
Jaja beste mensen, POTSie is zo gek nog niet. Iemand zit aflopende IF Bonucci's steeds op te bieden tot en met 12k, zodat potentiele kopers steeds minstens 12.250 coins moeten betalen. Dus heb ik hem even voor het blok gezet, door zelf al eerder 12k te bieden. Moest meneer dus mooi 12.250 coins bieden voor de volgende IF Bonucci. U raadt het al, dat deed meneer dus niet![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja beste mensen, POTSie is zo gek nog niet. Iemand zit aflopende IF Bonucci's steeds op te bieden tot en met 12k, zodat potentiele kopers steeds minstens 12.250 coins moeten betalen. Dus heb ik hem even voor het blok gezet, door zelf al eerder 12k te bieden. Moest meneer dus mooi 12.250 coins bieden voor de volgende IF Bonucci. U raadt het al, dat deed meneer dus niet![]()
Nou, ik ben ook tevreden als ik hem voor 5k aan mijn sterrenensemble kan toevoegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wacht tot het einde van de week...Chiellini 3k?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Fries was
hij is al 7.8k...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook tevreden als ik hem voor 5k aan mijn sterrenensemble kan toevoegen![]()
![]()
Prijs van Reus
Wie had ook al weer een aantal goedkope Reusjes gekocht?
Cornelius maakte zojuist een hattrick tegen mij, nog nooit van die gozer gehoord maar alles wat hij schoot vloog het doel in.
Nu moet ik tegen een team met psv shirts
gr gr![]()
70k of zo toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Prijs van Reus
Wie had ook al weer een aantal goedkope Reusjes gekocht?
Ja klopt.quote:
Iemand had hier een aantal van 85k opgepikt maar weet niet meer wie.![]()
Ik bekijk zijn prijs al een tijdje, was 3 weken terug nog 110k.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Iemand had hier een aantal van 85k opgepikt maar weet niet meer wie.![]()
Die ga ik ook nog een paar keer kopen en dan lekker wachten.
Ik zou 1-2 dagen wachten en dan pik je hem zo voor 60k op denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bekijk zijn prijs al een tijdje, was 3 weken terug nog 110k.
Die ga ik ook nog een paar keer kopen en dan lekker wachten.![]()
Ik verwacht dat de prijzen vanaf het weekend weer omhoog knallen![]()
Wie verkoopt me een TOTY Ramos of coins voor de 360?
EDIT: Vanaf zondag na de 100k packs
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 11:58:33 ]![]()
Het is toch een NIF? Die wordt dan alleen maar goedkoper vaak hoor...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zou 1-2 dagen wachten en dan pik je hem zo voor 60k op denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In het weekend kan hij zo onder de 50k komen. Met het hele TOTY in pakketjes. Dat is feest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zou 1-2 dagen wachten en dan pik je hem zo voor 60k op denk ik.
Heb besloten om voor Ramos te gaan. Wanneer is het de beste tijd om het te kopen. Niet zo'n zin om langer te wachten![]()
Wanneer jij wil. Je hebt toch oneindig veel coins. Die 100k meer of minder maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:58 schreef Maver24 het volgende:
Heb besloten om voor Ramos te gaan. Wanneer is het de beste tijd om het te kopen. Niet zo'n zin om langer te wachtenFeyenoord Rotterdam![]()
Geen T.Silva? Betere WR's namelijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:58 schreef Maver24 het volgende:
Heb besloten om voor Ramos te gaan. Wanneer is het de beste tijd om het te kopen. Niet zo'n zin om langer te wachten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Fries wasJullie nivo is bedroevent.quote:![]()
En dan verkoopt hij hem achteraf toch weer met winst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wanneer jij wil. Je hebt toch oneindig veel coins. Die 100k meer of minder maakt ook niet uit
Gewoon geen team met IF's maken.
BPL is de shizzle.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb nog 2m coins. Heb gister voor ruim 700k packs geopendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wanneer jij wil. Je hebt toch oneindig veel coins. Die 100k meer of minder maakt ook niet uit![]()
![]()
Nasriquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Neger geluk hier.
![]()
Ik had ook SIF Sanchez en Eto'o, die zijn beiden meer waard![]()
![]()
Sorry hoor, meneer-ik-trek-Ibra-TOTY Lahm-en-IF Sanchez.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nasri![]()
Ik had ook SIF Sanchez en Eto'o, die zijn beiden meer waardRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SIF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer-ik-trek-Ibra-TOTY Lahm-en-IF Sanchez.![]()
Ik vind het best raar om digitale kaartjes te trekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer-ik-trek-Ibra-TOTY Lahm-en-IF Sanchez.![]()
best wel vies ookFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het best raar om digitale kaartjes te trekken![]()
best wel vies ook![]()
![]()
stahp it. zo slechtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef DutchSL het volgende:
Mijn arm werd helemaal lahm van het trekken
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat voor pakjes halen jullie eigenlijk? Had gister 2 van die 25k packs gehaald maar daar verlies je makkelijk 22k op...![]()
Dat is fucked jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef Freire het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/182933444
Video bij de 1-4![]()
(was geen terugspeelbal)
E: een dergelijk cadeau heb ik nog nooit gehad, maar ik krijg bij dat soort dingen vaak de neiging om expres de bal terug in te leveren. Zeker als ik tegen een faire tegenstander speel...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
scheveningenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef Freire het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/182933444
Video bij de 1-4![]()
(was geen terugspeelbal)
mooi genaaid ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe vaak kom je een faire tegenstander tegen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is fucked ja
E: een dergelijk cadeau heb ik nog nooit gehad, maar ik krijg bij dat soort dingen vaak de neiging om expres de bal terug in te leveren. Zeker als ik tegen een faire tegenstander speel...![]()
Schatting: in 20/30% van de gevallen kan ik het spel van mijn tegenstander wel waarderen, en halen ze geen rare fratsen uit (herhalingen kijken, "sshh-en").quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je een faire tegenstander tegen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik probeer altijd wel op die manier te spelen, maar als ik een goal scoor na succesvol (willekeurig) aan het pookje te rammelen kijk ik wel even de herhaling hoor. Doe ook vaak de "sorry" celebration na een kutgoal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schatting: in 20/30% van de gevallen kan ik het spel van mijn tegenstander wel waarderen, en halen ze geen rare fratsen uit (herhalingen kijken, "sshh-en").
Op het moment dat de tegenstander echter irritant is dan ga ik meteen voor de kick-off glitch en 'shhhh' gevolgd door de dead fish![]()
![]()
Sorry celebration?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel op die manier te spelen, maar als ik een goal scoor na succesvol (willekeurig) aan het pookje te rammelen kijk ik wel even de herhaling hoor. Doe ook vaak de "sorry" celebration na een kutgoal.
Op het moment dat de tegenstander echter irritant is dan ga ik meteen voor de kick-off glitch en 'shhhh' gevolgd door de dead fishRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sowieso nep als je celebration niet skipt bij een lelijke of normale goal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooi of niet mooi, ik skip ze allemaal (zsm). Tenzij mijn tegenstander een "sshh"-er blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
sowieso nep als je celebration niet skipt bij een lelijke of normale goalNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelfs als mijn tegenstander ssht of wat dan ook skip ik alles. Ben ik eerder van die mongool afFeyenoord Rotterdam![]()
Dan moet je gaan wapperenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi of niet mooi, ik skip ze allemaal (zsm). Tenzij mijn tegenstander een "sshh"-er blijkt te zijn.
Zoiets:quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Ajax 3333333333333 jajajajaj
JODEUH JODEUH JODEUH
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE|
SSSH SSHHH WAPPERWAPPER WAPPER CALM DOWN![]()
![]()
Met als gevolg dat de goal niet optelt bij de stats van mijn speler. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon zo lang mogelijk irritant doen na een goal des te eerder leaven zeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat maakt mij niet uit. Gewoon zo snel mogelijk door die seizoenen raggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de goal niet optelt bij de stats van mijn speler. Beetje jammer.![]()
Als je toch zo snel mogelijk wil zijn, bespaar jezelf tijd, en stop met irrirant doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Gewoon zo snel mogelijk door die seizoenen raggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat is niet leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je toch zo snel mogelijk wil zijn, bespaar jezelf tijd, en stop met irrirant doen![]()
Begrijpelijk. Het is veel leuker om je tegenstander (die ook speelt voor zijn plezier, mag ik hopen), proberen tot op het bot te irriteren.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoop eigenlijk op nog een happy hour vanavond. gisteravond waren dan die 25k packs een soort van happy hour. nou is er eigenlijk een opbeperkte hh vanwege die unlimited jumbo packs![]()
Wel mooi dat je er serieus op door gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is veel leuker om je tegenstander (die ook speelt voor zijn plezier, mag ik hopen), proberen tot op het bot te irriteren.![]()
Wie zegt dat ik serieus ben?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat je er serieus op door gaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen Co-referaat geven over een paper van een ander groepje,
Facking goed paper, hoe kan ik nou kritische vragen stellen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gewoon vragen wat TOTY Ibra gaat kosten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen Co-referaat geven over een paper van een ander groepje,
Facking goed paper, hoe kan ik nou kritische vragen stellenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik wil even 30 kaarten relisten, 4x opnieuw moeten inloggenben blij als ze de relist all optie eindelijk ingebouwd hebben.
![]()
Ik heb nergens last van. Bij mij verkoopt alles dan ook in één keer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil even 30 kaarten relisten, 4x opnieuw moeten inloggenben blij als ze de relist all optie eindelijk ingebouwd hebben.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, Clasie voor 200 BIN op de markt zetten werkt wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Bij mij verkoopt alles dan ook in één keer.![]()
Ik heb clasie niet eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, Clasie voor 200 BIN op de markt zetten werkt wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dalen niet alle IF's? Kaka, Mertens, Rakitic en Bonucci sowieso geloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik maak zelfs tijdens deze crash prima winst met handel in IF's![]()
IF/SIF Ibrahimovic stijgen nu zelfs een beetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dalen niet alle IF's? Kaka, Mertens, Rakitic en Bonucci sowieso geloof ik
Gelukkig heb ik er daar 5 van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sommige stijgen (een beetje)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dalen niet alle IF's? Kaka, Mertens, Rakitic en Bonucci sowieso geloof ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als de eckte madness begint zijn de normale Ronaldo en Ibra uit packs, dus hopelijk stijgen die een beetje![]()
![]()
Je kan ook andersom redeneren. Mensen zetten de NIF CR7 en Ibra te koop in de hoop een TOTY te bemachtigen. Daardoor worden er veel te koop gezet, wat de prijs druktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Als de eckte madness begint zijn de normale Ronaldo en Ibra uit packs, dus hopelijk stijgen die een beetje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doet het bij mij (xbox) ook prima inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. En hij is loeigoed![]()
Er staan hordes mensen te wachten om die kaarten te kopen. Op een gegeven moment gaat het omhoog knallen, kan niet anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan ook andersom redeneren. Mensen zetten de NIF CR7 en Ibra te koop in de hoop een TOTY te bemachtigen. Daardoor worden er veel te koop gezet, wat de prijs drukt![]()
contracten verkopen anders voor geen ene meter. heb al een paar keer alles moeten relisten. 200 bin lukt niet eens op het moment![]()
lol_Xbox ze gaan als warme broodjes hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
contracten verkopen anders voor geen ene meter. heb al een paar keer alles moeten relisten. 200 bin lukt niet eens op het moment
150 inkoop 300 verkoop.
Dus eigenlijk zou je een team moeten maken op het moment dat de aanvallers in packs komen?
Twijfel nog steeds om coins te kopen
Feyenoord Rotterdam![]()
150 SP en dan een uur wachten. Verkoopt gewoon voor 300c.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
contracten verkopen anders voor geen ene meter. heb al een paar keer alles moeten relisten. 200 bin lukt niet eens op het momentFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er staan hordes mensen te wachten om die kaarten te kopen. Op een gegeven moment gaat het omhoog knallen, kan niet anders.Dit denk ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er staan hordes mensen te wachten om die kaarten te kopen. Op een gegeven moment gaat het omhoog knallen, kan niet anders.
Dubbel zelfs, nja boeie
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 14:01:59 ]![]()
ik zit toch op de xbox. heb het wel over de non rare contracten. heb ze voor 200bin staan maar na een uur worden ze niet verkochtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
lol_Xbox ze gaan als warme broodjes hier.
150 inkoop 300 verkoop.![]()
Confetti!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er staan hordes mensen te wachten om die kaarten te kopen. Op een gegeven moment gaat het omhoog knallen, kan niet anders.Onze ouwe glitchbaas
Daarom LOL_Xbox ik op de PS3quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit toch op de xbox. heb het wel over de non rare contracten. heb ze voor 200bin staan maar na een uur worden ze niet verkochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Contracten gewoon in de club opslaan voor latere tijden, zeker nu je oneindige consumables pile hebt.![]()
Ik stuur ze allemaal weer lekker terug naar de clubquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Contracten gewoon in de club opslaan voor latere tijden, zeker nu je oneindige consumables pile hebt.![]()
Ik verkoop nu alleen non shiny spelers voor 350/400 achtige bedragen en wat silvers, plus allerlei kut shirts en stadions e.d. voor 150/200. Niet dat er veel verkopen, maar al het andere is nu gewoon stevig underpriced.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ga ze nu allemaal opkopen gr gr![]()
Ik ook en ik zit gelukkig op de PS3 om DUTCHSL te irriteren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verwijderde de post omdat ik niet door had dat het een dubbelpost was
Niet omdat die speler nou zo'n geheim is. Wolscheid kopen voor 600 en verkopen voor 650/700 jongens, allemaal mee doen allemaal rijk worden dit dat![]()
Gomez scoort minder dan Balotelli en Ibarbo maar toch krijgt hij de voorkeur boven beide spelers. Wat is die kerel toch een baas.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/182935241![]()
Ik had ineens een gratis gold pack toen ik inlogde op de app op mn tablet. Geldt misschien voor anderen ook? Toen ik een uurtje geleden op de webapp zat had ik namelijk niks en nu in college ineens wel![]()
even kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had ineens een gratis gold pack toen ik inlogde op de app op mn tablet. Geldt misschien voor anderen ook? Toen ik een uurtje geleden op de webapp zat had ik namelijk niks en nu in college ineens wel![]()
Nee niksFeyenoord Rotterdam![]()
Dit. Ik zit gebakken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hmm vreemd. Geen flauw idee waarom ik er dan wel 1 heb gehadquote:
ST pack nog niet geopend?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Geen flauw idee waarom ik er dan wel 1 heb gehad![]()
Volgens mij hebben ze die spelers niet zo rare gemaakt... Staan echt pagina's vol met die dingen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Lahm al 580k, als hij 500k wordt dan haal ik em
Maar beter ook. Blijven ze tenminste een beetje goedkoopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die spelers niet zo rare gemaakt... Staan echt pagina's vol met die dingen...![]()
Neuer wordt helemaal niet goedkoper.
Goedkoopste BINs steeds 935k of 950k, ik heb er 1x een van 915k gezien.![]()
Heb ik ook een tijd gehad. Daarna spotnet eraf gegooid en gewoon weer met torrents gaan downloadenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Freire het volgende:
Bij spotnet mislukken al mijn downloads opeens, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?Feyenoord Rotterdam![]()
Neuer wordt inderdaad niet goedkoper. maar ik vind het zowiezo een beetje te veel van het goede om een keeper van 900k te hebben. of die meer eruit gaat halen als je op bepaalde manieren schiet in het spel zodat het altijd een doelpunt is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Neuer wordt helemaal niet goedkoper.
Goedkoopste BINs steeds 935k of 950k, ik heb er 1x een van 915k gezien.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat die nooit zo goedkoop kon worden![]()
Dan kan je misschien beter een paar maanden wachten. Je bent nu al 300k misgelopen ofzo?
Feyenoord Rotterdam![]()
Die bestanden worden offline gehaald door copyright claims. Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Freire het volgende:
Bij spotnet mislukken al mijn downloads opeens, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?![]()
Ik heb wel eerst 42 gig binnen gehaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die bestanden worden offline gehaald door copyright claims. Niets aan te doen.
Kunnen ze dat niet gelijk aangeven![]()
Lahm is wel iets gestegen nu maar dat komt dus omdat er iets minder aanbod is op de markt omdat het middag is![]()
wefut.comquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Waar bekijk je dat? Lijkt me stug dat je al die kaarten elke keer zit af te zoeken?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
www.utt14.comquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Waar bekijk je dat? Lijkt me stug dat je al die kaarten elke keer zit af te zoeken?![]()
Die TOTY kaarten zien er wel sexy uit moet ik zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op PS3 is hij sowieso nog wel een stukje duurder (670k ofzo).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Maver24 het volgende:
Lahm is wel iets gestegen nu maar dat komt dus omdat er iets minder aanbod is op de markt omdat het middag is
Ik verkoop hem zaterdag of ik bewaar hem nog een paar weken en kijken wat de prijs dan doet.![]()
Riascos ook weer lekker aan het dalen, alweer bijna terug op zn oude prijs
Ik heb er 10 als hij vol is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Wat. 9 pagina's grote TPik heb er maar 4
![]()
Jezus die price drops man...
Navas ging vorige week nog voor 27k, nu 10k minder.gelukkig op tijd verkocht dan
![]()
![]()
Fabregas idemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Jezus die price drops man...
Navas ging vorige week nog voor 27k, nu 10k minder.gelukkig op tijd verkocht dan
![]()
![]()
De NIF die ik wil kopen (Yaya Toure) is niet heel erg veel gezakt, maar goed we hebben nog tot zondag![]()
![]()
Die zal ik ff gaan verkopen voordat hij zakt dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef DutchSL het volgende:
De NIF die ik wil kopen (Yaya Toure) is niet heel erg veel gezakt, maar goed we hebben nog tot zondagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb alle uitbreidingen gekocht maar ik heb een TP van 80.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Wat. 9 pagina's grote TPik heb er maar 4
![]()
http://glamora.ma/2014/01/worstenbroodje_van_roy_donders.html
Damn son, belangrijke kwesties op dinsdagmiddag.![]()
ik heb wel trade pile van 100. ben lvl 70 maar ik heb die laatste van een maat gekregen via die catalogus . gewoon als gift sturen![]()
Ik heb die laatste ook als gift gekregen maar toch heb ik een TP van 80.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef Maver24 het volgende:
ik heb wel trade pile van 100. ben lvl 70 maar ik heb die laatste van een maat gekregen via die catalogus . gewoon als gift sturen![]()
JBGSquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die laatste ook als gift gekregen maar toch heb ik een TP van 80.![]()
Nee, ik ben niet scheel. Ik heb al heel vaak gekeken maar ik heb echt alle uitbreidingen gekocht.quote:
Ik heb nu alle uitbreidingen gegift aan mijn 3e account en daar heb ik nu wel een TP van 100.
[ Bericht 9% gewijzigd door DarkSonic2 op 14-01-2014 15:34:51 ]![]()
Tv aan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes coop gedaan, 2 keer dat ik geen bal zie (letterlijk) iemand die weet hoe ik dit kan fixen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
![]()
Dan maar zo voor het FIFA avondje van morgen. Kan Robben niet betalen want mn IF's verkopen niet voor de prijs waarop ik ze wil verkopen dus die komt later wel.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom geen Eto'o?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar zo voor het FIFA avondje van morgen. Kan Robben niet betalen want mn IF's verkopen niet voor de prijs waarop ik ze wil verkopen dus die komt later wel.![]()
Omdat ik Torres een eindbaas vind, zowel irl als in FIFAquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties Forumhop: Hop naar: