SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
Deze auto kkgeil en must have nu
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kutding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, en props naar Poker. Liet me even hardoplachen met zijn Leguanensteps.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.quote:![]()
Meh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadettquote:![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadett![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.
Dit noem jij te nieuw?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht dat je die nieuwe bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij te nieuw?![]()
![]()
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oud
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000![]()
Donkergroen zelfs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervan![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.Het is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
![]()
![]()
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenHet is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
Geloof dat nou maar niet + heb je geen idee want er zijn wel 6 verschillende 944 modellen waaronder de Tegra die bijvoorbeeld weer duurder is dan de 944 S1 etcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.![]()
Ja 1 of 2 modellen, de rest nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
944 heeft toch een audi blok er in?![]()
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz![]()
944
944 Turbo
944S
944S2
944S2 Cabriolet
944 Special Editions
En dan nog de Engelse, Duitse en Amerikaanse varianten. De standaard 944 is inderdaad een goedkope auto, maar dat is de Tegra niet.![]()
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef MolFan het volgende:
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.
http://www.944forum.com/types.php![]()
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;
http://www.944forum.com/types.php![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112![]()
Het draait nu meer om het individuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een akelig ventje is het ook![]()
![]()
![]()
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Maver24 het volgende:
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |