SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
Deze auto kkgeil en must have nu
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kutding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, en props naar Poker. Liet me even hardoplachen met zijn Leguanensteps.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.quote:![]()
Meh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadettquote:![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadett![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.
Dit noem jij te nieuw?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht dat je die nieuwe bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij te nieuw?![]()
![]()
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oud
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000![]()
Donkergroen zelfs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga me niks wijsmaken over auto's en zeker niet over de waardes ervan![]()
En mensen die de waarde van een auto baseren op prijzen bij een dealer met garantie neem ik al helemaal niet serieus.Het is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
![]()
![]()
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het Porsche forum en vraag eens rond aan de echte kenners die vaak met mensen mee gaan om een Porsche te bezichtigen cq te kopenHet is wel iets anders dan een Honda Civic ofzo he
Geloof dat nou maar niet + heb je geen idee want er zijn wel 6 verschillende 944 modellen waaronder de Tegra die bijvoorbeeld weer duurder is dan de 944 S1 etcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Een 944 valt onder de categorie Honda Civic.![]()
Ja 1 of 2 modellen, de rest nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
944 heeft toch een audi blok er in?![]()
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz![]()
944
944 Turbo
944S
944S2
944S2 Cabriolet
944 Special Editions
En dan nog de Engelse, Duitse en Amerikaanse varianten. De standaard 944 is inderdaad een goedkope auto, maar dat is de Tegra niet.![]()
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef MolFan het volgende:
De 944S is een importcar en kenserduur. Zijn er maar 12.000 van gemaakt bijvoorbeeld en heeft weer meer PK dan de standaard versie enz enz
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je bepaalde uitvoeringen die duurder zijn, dat hebben Mercedes en BMW ook..
Maar over het algemeen is de 944 de slechtste auto van Posche.
http://www.944forum.com/types.php![]()
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
De standaard uitvoering 944 idd, de rest niet. Zie hier onder andere;
http://www.944forum.com/types.php![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Die site doet mij denken aan: http://clan-rolly.m.webs.com/site/mobile#0112![]()
Het draait nu meer om het individuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een akelig ventje is het ook![]()
![]()
![]()
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Maver24 het volgende:
Wisten jullie dat er bij de special packs sectie ook nog een 25k pack staat met rare gold items erin. Kreeg net 4 rare spelers met Negredo. Alba. Koscielny. Boateng
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pack luck is back !!!
Nu net op de console nog even 10 jumbos geopend met de volgende pulls
rooney
eto'o
marchisio
turan
cole![]()
Daar maak je dan geen winst op toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
Pack luck is back !!!
Nu net op de console nog even 10 jumbos geopend met de volgende pulls
rooney
eto'o
marchisio
turan
cole![]()
Ajacied7quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef Reemi het volgende:
Welke FOK!er verkoopt ookalweer PS3 coins?![]()
nee dat niet maar . Waren trouwens maar 9 pakjes zie ik nu. Elke keer minimaal 4k per pakje terug. Ongeveer 95k besteed. Dan eto en rooney hebben vind ik niet slechtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar maak je dan geen winst op toch?![]()
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?![]()
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lijkt me een goed idee ja. Taiwo ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit een beetje trading tips filmpjes te kijken en die gozer had het over price fixen met zijn commenters. Doen jullie zoiets? In principe moeten wij met dit topic toch wel een flinke price fix kunnen opzetten met een speler waarop we allemaal winst op kunnen maken...?![]()
Wat een argument. De speler die het meeste won.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een akelig ventje is het ook![]()
Jammer dan Ribery, Dante won alles dat jij won en daar bovenop ook nog eens de Confederations Cup.![]()
Toch jammer, ik heb niet de illusie dat het mogelijk is om de gehele markt te beheersen maar een beperkt aantal voetballers moet kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolg
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was![]()
Ik snap dat je cynisch bent hoor maar in essentie moet het toch kunnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee ja. Taiwo ofzo?![]()
Zoals gezegd is het ook al vaak gedaan. Maar dan wel achter de schermen en met relatief weinig mensen. Niet hier pontificaal op het forumquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap dat je cynisch bent hoor maar in essentie moet het toch kunnen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals gezegd is het ook al vaak gedaan. Maar dan wel achter de schermen en met relatief weinig mensen. Niet hier pontificaal op het forum![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al heel vaak gedaan. Vaak succesvol achter de schermen en ook een paar keer hard misgegaan omdat mensen zich niet aan afspraken hielden, met vermakelijke relletjes als gevolg
En soms ging het ook gewoon fout omdat het een kut-idee was![]()
Meestal is het hoe kleiner, hoe beter. Hoe meer mensen er meedoen hoe kwetsbaarder je wordt aangezien je net zo zwak bent als je zwakste schakel bij dat soort dingen. Als er eentje gaat undercutten gaat het snel mis. Als iedereen betrouwbaar en geduldig is lukt het vaak wel (mits je een geschikte kaart gebruikt)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Louter slechte ervaringen of ook goede winsten gemaakt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt logisch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal is het hoe kleiner, hoe beter. Hoe meer mensen er meedoen hoe kwetsbaarder je wordt aangezien je net zo zwak bent als je zwakste schakel bij dat soort dingen. Als er eentje gaat undercutten gaat het snel mis. Als iedereen betrouwbaar en geduldig is lukt het vaak wel (mits je een geschikte kaart gebruikt)![]()
Spion Kop FC heeft nu een aantal bladzijdes vol Bonnuci's met 10k sp en 12k bin erop staan. Daar kan ie toch nooit winst op maken, hoe komt ie aan al die kaarten?![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
WTF idd, hele bladzijden volquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Spion Kop FC heeft nu een aantal bladzijdes vol Bonnuci's met 10k sp en 12k bin erop staan. Daar kan ie toch nooit winst op maken, hoe komt ie aan al die kaarten?![]()
Ik zat een uur of wat geleden nog de hele tijd te kijken naar bonucci voor 10k maar geen een zien langskomen.
![]()
Dos Santos dus 2 goals en 2 assists, die gaat wel een SIF krijgen denk ik. Met al die packs die nog geopend worden zal die ook erg goedkoop worden waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
Serieus, tweede pack van 15K en Aguero
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Volgende packs zijn wel dikke aids verder.quote:
Aguero even verkopen en doorgaan met packs.
Nasri'tjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Mogguh... Veel te vroeg/koudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
Godver, die prijzen! Een SIF Sanchez voor 70k!!![]()
![]()
Ben te gierig om de hele nacht de kachel te laten brandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Koud? Waar heb jij het over?![]()
![]()
Met een beetje isolatie hoeft dat ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben te gierig om de hele nacht de kachel te laten branden
En ik heb de mijne zo ingesteld dat die om 6 uur 's ochtends weer begint te gloeien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die discussie hier gisteravond over die lelijke Barrie Batsbak-porsche![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 14-01-2014 08:19:52 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Huurwoning ditdatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een beetje isolatie hoeft dat ook helemaal niet
En ik heb de mijne zo ingesteld dat die om 6 uur 's ochtends weer begint te gloeien![]()
Twijfel wat ik moet doen. Ramos met Dani Alves of alleen Alves en dan straks nog een middenvelder iniesta of xavi of thiago silva met dani alves of alleen lahm met robben![]()
Ik heb hier plaatjes van de 5 spelers gepost, dus dan heb je niet goed opgeletquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vannacht toch nog wat verkocht.. ik moet zeggen dat ik nog niet eens de stats van TOTY-spelers heb gezien.
grgr![]()
Domdomquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef DutchSL het volgende:
Silva weer wat gezakt, weet niet wat me bezielde om hem vannacht al te kopen
Al heb je op dat moment nog zo'n goede deal, je wordt gewoon in gehaald door de tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel
Kan niet wachten voor de spitsen TOTY en dan de gehele TOTY nogmaals in het weekend.
Dat wordt inslaan.![]()
![]()
Met Neuer heb ik wel gewacht, maar die zakt dan weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Domdom
Al heb je op dat moment nog zo'n goede deal, je wordt gewoon in gehaald door de tijd![]()
Dat kan later vandaag ook nog gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Neuer heb ik wel gewacht, maar die zakt dan weer helemaal niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*prevelt: Hou je in POTS, hou je in...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Lahm is veruit de goedkoopste TOTY, ik heb ook altijd pech.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |