SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
Deze auto kkgeil en must have nu
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kutding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, en props naar Poker. Liet me even hardoplachen met zijn Leguanensteps.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.quote:![]()
Meh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadettquote:![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oudquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Precies, geilen op een 911 maar een 944 kopen want nog goedkoper dan een Opel Kadett![]()
Ik vind het echt de slechtste auto waar Porsche ooit mee voor de dag is gekomen![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nah mij te nieuw + het feit dat een goed onderhouden 944 niet zakt in waarde. Auto die je nog weinig ziet in goede staat. Vooral de donkergroene uitvoering is retezeldzaam.
Dit noem jij te nieuw?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht dat je die nieuwe bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij te nieuw?![]()
![]()
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
944 goedkoop? In goede staat makkelijk 10.000 euro en dat voor een auto van 30 jaar oud
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een Porsche 944 (ga maar kijken bij een fatsoenlijke dealer met garantie) uit de jaren 80 kost gewoon 9 a 12.000 euro en dan heb ik het nieteens over de special editions of zeldzame kleuren etc. Het is samen met de oude 911 en nog een aantal andere modellen een waardevaste auto. Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering. Een perfecte cabriolet wel en eventueel een Turbo in originele (perfecte) staat ook, maar dan is 10.000 nog een uitschieter.
Iemand die het 'gewoon' een leuke auto vindt kan er makkelijk 1 op de kop tikken voor 3.000![]()
Donkergroen zelfs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er staan heeeeeel veel 944 op Autoscout etc die compleet afgeragd zijn en die kosten idd 3.000 euro.Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |