SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee we doen alsofquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
Spelen jullie dit kutspel serieus nog?
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesenquote:
Haha denkje? Vermeer is zo konko goed. Gr gr bajequote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesen
Tim DS2?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/548047/
Kan het beter? Jobson, Riascos, Elton en Quintero moeten blijven
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgeblevenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.
Nice. Hoe speelt die formatie?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
dat kan niet eensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Rijke tataquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, dit lijkt me een prima team.quote:
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgebleven
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me een prima team.
[..]
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.
Pas drie wedstrijden mee gespeeld, maar eerste indruk was dat het een stuk fijner speelt dan mijn silver en bronze teams.quote:
Wanhopige jongen aan het woord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgebleven
Nee pingels zijn spannend hehequote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lache ajax zien verliezen van een stel clowns uit fucking volendam
De bel ging net, heb 'm binnen!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dus al verzonden, verwacht hem elk moment.
Lijkt heel erg op het team dat ik hier heb gepost toen we nog dachten dat nation links 1,5 warenquote:
Jij moet niet zo opvallend trollenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Baje het volgende:
In een week tijd uitgeschakeld voor drie toernooien
Ja allebei de CDMs zijn idd wat klein. Omdraaien is niet echt handig want dan heeft Perea geen goeie LB maat..quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op het team dat ik hier heb gepost toen we nog dachten dat nation links 1,5 waren
Emana heeft power maar is verdedigend wat minder (en wat zijn de workrates?). Daarnaast zou ik dan eerder iemand met kracht zetten..niet die Wellington bitch met zijn 1.73 en baby strength.
NIlton zou mijn man zijn: http://www.futhead.com/14/players/5514/nilton/
Het is niet mogelijk om hem om te draaien denk ik he? Quintero en homosexual popdiva Elton John lijken me veel beter aan de andere kant.
Ik had hem destijds zo overigens: http://www.futhead.com/14/squads/192072/
waarom niet? Ajacieden verdienen dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij moet niet zo opvallend trollen
nee natuurlijk niet manquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
Als je een computer beeldscherm hebt met een HDMI aansluiting kan je die toch ook gewoon gebruiken voor je PS3 ?
Van beide wat, maar dat ligt aan het momentquote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Ben blij dat ze door zijn, maar het is wel diep triest jaquote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Michaelvanb het volgende:
wat een blijdschap over een overwinning op volendam
even serieus, wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van beide wat, maar dat ligt aan het moment
Waarvan meer dan de helft ver over. Of ben je nu aan het trollen? Ajax speelt echt slecht en creëert bijna niks.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Compleet terecht ook. 73% balbezit en 25-7 schoten na 90 minuten. Lijkt FIFA wel dit.
Onterecht. Knjb. Scheids omgekocht en partijdig. Slaat nergens opquote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Compleet terecht ook. 73% balbezit en 25-7 schoten na 90 minuten. Lijkt FIFA wel dit.
Ik denk dat het kanquote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even serieus, wat denk je nou zelf?
En als ze stil zijn wordt er gezegd dat er geen sfeer isquote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dat feestvieren van het Ajax publiek na zo'n wedstrijd
Pure klasse inderdaad. Kippenvel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Eitje dit. Volendam bewust 110 minuten lang kapot spelen om daarna toe te slaan.
dan heb je helemaal gelijk. Zou wat zijn als dat niet kon zegquote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het kan
Maar ik twijfelde even
Waar is de vlag dan..quote:
En uiteraard zondag verliezen van Gae, omdat de" eigen "opgeleiden spelers een beetje moe zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Eitje dit. Volendam bewust 110 minuten lang kapot spelen om daarna toe te slaan.
Dan kunnen de echte dealtjes beginnenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik dit zitten kijken? Wat een middelmaat stond erin bij Ajax zeg, de tering.
Afijn, morgen FIFA14
5 tochquote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt een nadeel dat je zo weinig auto ruimte hebt..
Zijn al begonnen hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan kunnen de echte dealtjes beginnen
Zorgen jullie eerst maar dat je van AZ wint.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Baje het volgende:
[..]
En uiteraard zondag verliezen van Gae, omdat de" eigen "opgeleiden spelers een beetje moe zijn.
Ohhhhhh! Lekker DS2. Helemaal gedisst gek. Stil maar. Stil maar. Shhhhh!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zorgen jullie eerst maar dat je van AZ wint.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Lekker DS2. Helemaal gedisst gek.
Ben nu overladen met bronzen spelers, maar probeer een zilver Eredivisie team te fabriceren. Heb Mulenga, Overtoom, Boilesen en Schaken vanuit pakjes. Nog aanraders?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan kunnen de echte dealtjes beginnen
Zorgen jullie dat je eerst maar eens van psv winnen, oh wacht....quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zorgen jullie eerst maar dat je van AZ wint.
CALMA CALMAquote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Lekker DS2. Helemaal gedisst gek. Stil maar. Stil maar. Shhhhh!!!
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Zorgen jullie dat je eerst maar eens van psv winnen, oh wacht....
Wie is dat?quote:
Hij ging vanmiddag voor 77k.quote:
En jullie kunnen weer niet van Cambuur winnen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Zorgen jullie dat je eerst maar eens van psv winnen, oh wacht....
Nee, heeft die vanmiddag hier gepost of ben je die ergens anders tegengekomen?quote:
Geef je broertje maar weer de schuld.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, heeft die vanmiddag hier gepost of ben je die ergens anders tegengekomen?
Mijn broertje komt wel uit '99, dus hij zou het kunnen zijn.
weet je wie ook zijn broertje de schuld gaf?...quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geef je broertje maar weer de schuld.
Ik kom uit '97, dan ga ik mezelf toch niet azfan1999 noemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geef je broertje maar weer de schuld.
Als het goed is bij Car Impound, maar de auto's die je zelf koopt via je mobieltje ben je wel kwijt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik een auto uit mijn garage pak en hem ergens midden op straat dump, krijg ik hem dan ooit nog terug?
neequote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik een auto uit mijn garage pak en hem ergens midden op straat dump, krijg ik hem dan ooit nog terug?
geen auto's gekocht, alles eerlijk gejatquote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het goed is bij Car Impound, maar de auto's die je zelf koopt via je mobieltje ben je wel kwijt.
Eén van de Zenit-shirts.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Montpellier kit.Wie weet er nog een mooie tweede?
Barca classicquote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ikquote:
Everton Awayquote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
De Bradford away kitquote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha pijnlijk om tegen een ajacied te zeggen 4-0. Maarja waar verliest ajaks tegenwoordig niet van.quote:
Heb nog wel een cambuur thuis shirt voor je...bin 200quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zwart en wit![]()
Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
Je weet dat Ajax altijd beter en groter zal blijven dan PSV ?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Baje het volgende:
[..]
Haha pijnlijk om tegen een ajacied te zeggen 4-0. Maarja waar verliest ajaks tegenwoordig niet van.
Het sarcasme droop er ook vanaf. Als dat niet zo was had 'ie wel een plaat van 4 bij 4 meter voor z'n kop.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax altijd beter en groter zal blijven dan PSV ?
Mooi kladblok ieder jaar weer dat shirt van Montpellier. Zonde, want kleurencombinatie is wel tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame zie je heulemaal niets van die letters.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi kladblok ieder jaar weer dat shirt van Montpellier. Zonde, want kleurencombinatie is wel tof.
Nicequote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/items/kits/841/
Deze is een beetje zoals Vitese hun 3e shirt volgens mij
Groter miss. Beter niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er ook vanaf. Als dat niet zo was had 'ie wel een plaat van 4 bij 4 meter voor z'n kop.
x2quote:Op woensdag 25 september 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
En WBA naast..mooi, want de Fab gaat er geen paklen
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
En WBA naast..mooi, want de Fab gaat er geen paklen
Stond de keeper op de middellijn dan?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stond de keeper op de middellijn dan?
prima zinquote:Op woensdag 25 september 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
OMG pingel Real in de 95e min..wtf is dit. Real kon nog snel de 3 punten afgekopen na de gelijkmaker. Kut internetbankieren.
Om te voorkomen dat hij een terug val krijgt in zijn prestaties ?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Waarom doet Ancelotti haten op Varane
komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 25 september 2013 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
Depay ook weer hard gezakt in de afgelopen uren![]()
Ik had het net ook al. Vaag.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor afval?
Dat gevoel heb ik ook, waar bij sommige spelen problemen binnen een aantal dagen opgelost zijn zitten ze er bij EA na een jaar soms nog inquote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Maoist het volgende:
Fifa 14 is eigelijk gewoon een verneukte versie van 13
Ze nemen niet eens de moeite voor kleine aanpassing door bijvoorbeeld Pirlo een baard te geven![]()
Soms denk ik echt dat de helft van het EA team helemaal niks doet de hele dag. Ik wist wel nog dat je in 12 (of ook 13?) het team van de tegenstander kon besturen en het duurde iets van een maand voordat dat was opgelost
Aan mensen die niet opletten zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag toch alweer 3x een Torres Nilo verkocht voor 3kHij gaat nog duurder worden.
xdoos die gasten zijn gek johquote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan mensen die niet opletten zeker?
[ afbeelding ]
Ik bekijk hem net voor het eerst en de goedkoopste BIN is 1,5k.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
xdoos die gasten zijn gek joh
Mooie foto.. de web app doet nu weer eens raar. Ik zie de namen ook al niet eens meerquote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan mensen die niet opletten zeker?
[ afbeelding ]
Ik wacht tot ie gaat stijgen, want heb nog flink wat coins nodig voor mijn team.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag toch alweer 3x een Torres Nilo verkocht voor 3kHij gaat nog duurder worden.
Mijn shortlistquote:Op donderdag 26 september 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooie foto.. de web app doet nu weer eens raar. Ik zie de namen ook al niet eens meer
Dat was vorig jaar ook de kracht van SMLENO.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik bekijk hem net voor het eerst en de goedkoopste BIN is 1,5k.
Toch maar 1 opgepikt voor 500c, stond er al 20 minuten op
Toppiequote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook de kracht van SMLENO.
De web app doet bij mij niks meer.. gelukkig valt mijn internet over 23 minuten uit.
Klopt, nachtrelease.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:12 schreef TBakkert het volgende:
Web App is bij mij nu ook langzaam... Maar de echte game is nu toch ook uit, dus dan zullen de servers het wel weer begeven?
Nouja, een mooi moment om mijn bed op te zoeken dan maar. Welterusten.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, een mooi moment om mijn bed op te zoeken dan maar. Welterusten.
Moet je niet eerst nog 4 tosti's naar binnen werken?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, een mooi moment om mijn bed op te zoeken dan maar. Welterusten.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 september 2013 00:17 schreef FCsuarez het volgende:
wel spannendje weet nooit wat je koopt
en dan morgen ochtend of schelden of juichenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Russisch roulette
JUICHENquote:Op donderdag 26 september 2013 00:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan morgen ochtend of schelden of juichen
Die is ook helemaal geen 3.9k eerder 2.5kquote:Op donderdag 26 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Deze speler lijkt niet te verkopen..
De servers zijn bezweken maar de early access is morgen ook nog geldigquote:Op donderdag 26 september 2013 00:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik werd de server afgegooid (was toch aan het verliezen van iemand met een ongelooflijk slecht kut team, die niet eens goed speelde) en nu kan ik geen games meer opstarten, niet in FUT en niet in kickoff.
Early access afgelopen ?
quote:Op donderdag 26 september 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
Geen dealtjes meer te vinden, morgenavond overuren maken![]()
![]()
Truste![]()
quote:
nicequote:
quote:
Mooi, hopelijk ook in clubs.quote:Op donderdag 26 september 2013 02:25 schreef DutchSL het volgende:
In H2H is quiten binnen 5 minuten blijkbaar een loss tegenwoordig (stand was nog 0-0).
iddquote:
Random disconnect..quote:
Nu alquote:Op donderdag 26 september 2013 02:57 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels gefixt, geen idee hoe.Ik ga wel pitten. Later.
quote:Op donderdag 26 september 2013 03:13 schreef Lindgren. het volgende:
Grapje.
Even mijn club items op orde gebracht.Prachtig nu.
[ afbeelding ]
Trustequote:Op donderdag 26 september 2013 03:18 schreef Lindgren. het volgende:
Nu ga ik wel tukken.Morgenochtend maar even de stad in.
Later Ozz en de rest.
Nieuw bijbaantje net als Rijst?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke vandaag niet, want thuiswerken
Ik werk al jaren een dagje in de week thuis hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 07:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nieuw bijbaantje net als Rijst?
Haha wel mooi dat het vandaag zo uitkomt. Ga je trouwens fifa kopen want je twijfelde toch ivm de kleine die komt, werk en studie?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werk al jaren een dagje in de week thuis hoor
Scheelt me weer 2 uur reistijd
Chill, hier nu in het treintje voor 2 uur collegequote:Op donderdag 26 september 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke vandaag niet, want thuiswerken
Ik heb het min of meer zelf zo gepland. Meestal probeer ik het op vrijdag te doen, maar morgen was geen optie, want dan heb ik een aantal overleggen. En vanmiddag moet mijn vrouw voor controle naar het ziekenhuis, en dan wil ik graag mee. Optelsommetje dus. Ik heb FIFA wel besteld, en ga het wel spelen. Maar ik steek waarschijnlijk veel minder tijd in traden dit jaar. Minder mooie team dus ookquote:Op donderdag 26 september 2013 07:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha wel mooi dat het vandaag zo uitkomt. Ga je trouwens fifa kopen want je twijfelde toch ivm de kleine die komt, werk en studie?
Ook lekker de moeitequote:Op donderdag 26 september 2013 07:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Chill, hier nu in het treintje voor 2 uur college
Ik ben elke dag langer onderweg dan dat ik colleges heb, behalve vrijdag.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zekerzit bijna langer in de trein heen en terug.
Jezusquote:Op donderdag 26 september 2013 07:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb elke dag langer onderweg dan dat ik colleges heb, behalve vrijdag.
Daarom in een winkel halen > pre orderen.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:55 schreef Thorb het volgende:
Dinsdag mail gekregen dat bestelling klaar stond. Als het werd opgehaald door postbedrijf zou ik weer een mail krijgen. Die heb ik nog niet gehad. Er staat wel dat je pre-orders ontvangt op de dag van release. Ze zullen toch niet vrijdag aanhouden he
Bij Bol.com gaat het altijd goedquote:Op donderdag 26 september 2013 07:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom in een winkel halen > pre orderen.
Kan je trouwens niet een spel bij een winkel reserveren ?
Ik vind het beter als ik hem gewoon zelf heb gehaald.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij Bol.com gaat het altijd goed
en dan hopen dat ze precies op het moment dat jij langs rijdt het spel door je autoraam gooien?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanmiddag ook maar eens even langs de mediamarkt rijden
Mediamarkt drive-in tochquote:Op donderdag 26 september 2013 08:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dan hopen dat ze precies op het moment dat jij langs rijdt het spel door je autoraam gooien?
met de early release kun je niet tegen mensen met de disc spelen toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb gewoon pre order bij bol.com die leveren altijd wel optijd. En door de early release kan ik me er sowieso niet zo druk om maken hoe laat die komt want kan toch al spelen.
Geen idee.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:41 schreef byah het volgende:
[..]
met de early release kun je niet tegen mensen met de disc spelen toch?
Bol heb ik mindere ervarin mee. Sindsdien einde feest. All4games 2x goed en nu met gta kut dus weet niet of ik nog bij die site preorderquote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb gewoon pre order bij bol.com die leveren altijd wel optijd. En door de early release kan ik me er sowieso niet zo druk om maken hoe laat die komt want kan toch al spelen.
Ik ga er gewoon langsrijden omdat ik via die weg naar huis ga.. nergens iets gezegd dat ik die game daar ga halenquote:Op donderdag 26 september 2013 08:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dan hopen dat ze precies op het moment dat jij langs rijdt het spel door je autoraam gooien?
quote:Op donderdag 26 september 2013 08:47 schreef Carlo_90 het volgende:
Wat is het verschil tussen die normale fifa en de ultimate edition? Alleen wat gold packs en zooi toegevoegd?
quote:Op donderdag 26 september 2013 08:55 schreef byah het volgende:
ik vind het overigens echt fucking triest dat ik al een week lang coins verlies als ik overboden wordt
Wat! Ik had ook dat vermoeden, ben het toen bij gaan houden, maar was toch niet zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:55 schreef byah het volgende:
ik vind het overigens echt fucking triest dat ik al een week lang coins verlies als ik overboden wordt
ja, heb vorige week vrijdag al een ticket aan laten maken, en elke dag denk ik, het zou nu toch wel opgelosten moeten zijn, ff proberen met 200 coins bieden, maar nee hoorquote:
Al andere browser geprobeerd?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:57 schreef byah het volgende:
[..]
ja, heb vorige week vrijdag al een ticket aan laten maken, en elke dag denk ik, het zou nu toch wel opgelosten moeten zijn, ff proberen met 200 coins bieden, maar nee hoor
Verder worden al mijn verlopen auctions onbruikbaar omdat bij het relisten de webapp crasht.
Dat is wel heel erg slecht inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 08:59 schreef byah het volgende:
[..]
ja, heb het zelfs op de xbox met de early release.
Welke winkel? Ik kreeg ook dinsdag een mail dat-ie klaarstond en gisteren dat hij verzonden is.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:55 schreef Thorb het volgende:
Dinsdag mail gekregen dat bestelling klaar stond. Als het werd opgehaald door postbedrijf zou ik weer een mail krijgen. Die heb ik nog niet gehad. Er staat wel dat je pre-orders ontvangt op de dag van release. Ze zullen toch niet vrijdag aanhouden he
Ben het ook wel met ze eens, gameplay is beter dan 13 (als kopballen/finesse gepatcht is), maar sommige dingen zijn zo hinderlijk. Zoals die achterlijke filmpjes bij wissels enzo, precies hetzelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 26 september 2013 09:04 schreef Fuszy het volgende:
Die review van tweakers is niet echt goed voor Fifa 14 ondanks toch een ruime voldoende (7.5). Helaas hebben ze wel gelijk
Mmmh...wat zijn interessante spelers voor die amerikanen?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vannacht heb ik mijn Johnson voor 8.6k verkocht en weer 2 Torres Nilo's voor 3k. Amerikanen
Dat maakt niet veel uit omdat ze (bijna) alles kopen. Maar sowieso de Amerikaanse silvers die goede stats hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:32 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mmmh...wat zijn interessante spelers voor die amerikanen?
nou mijn boetius blijkt totaal niet in trek te zijn bij ze.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit omdat ze (bijna) alles kopen. Maar sowieso de Amerikaanse silvers die goede stats hebben.
Gedeelte ben ik het er wel mee eens maar ik vind de lamgzamere gameplay juist heel tof. Je moet nu gewoon rustig opbouwen en dat vind ik echt tof. Als ik het een cijfer moet geven dan is het ongeveer een 8,7. Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de rebound goals die er dit jaar wel erg veel inzitten. Ik heb goede hoop op de patch die 15 oktober gaat uitkomen dat ze dan de hinderlijke dingen in fut eruit zullen halenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:04 schreef Fuszy het volgende:
Die review van tweakers is niet echt goed voor Fifa 14 ondanks toch een ruime voldoende (7.5). Helaas hebben ze wel gelijk
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:26 schreef poker4lifee het volgende:
nu pas wakkerdat wordt wat later fifa
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als ik het een cijfer moet geven dan is het ongeveer een 8,7.
Niet om racistisch te zijn maar ze lijken allemaal op elkaar... behalve die keeper.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb al een beetje geshopt vanochtend.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |