SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee we doen alsofquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
Spelen jullie dit kutspel serieus nog?
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesenquote:
Haha denkje? Vermeer is zo konko goed. Gr gr bajequote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesen
Tim DS2?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/548047/
Kan het beter? Jobson, Riascos, Elton en Quintero moeten blijven
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgeblevenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.
Nice. Hoe speelt die formatie?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
dat kan niet eensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Rijke tataquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, dit lijkt me een prima team.quote:
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgebleven
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me een prima team.
[..]
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.
Pas drie wedstrijden mee gespeeld, maar eerste indruk was dat het een stuk fijner speelt dan mijn silver en bronze teams.quote:
Wanhopige jongen aan het woord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgebleven
Nee pingels zijn spannend hehequote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lache ajax zien verliezen van een stel clowns uit fucking volendam
De bel ging net, heb 'm binnen!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dus al verzonden, verwacht hem elk moment.
Lijkt heel erg op het team dat ik hier heb gepost toen we nog dachten dat nation links 1,5 warenquote:
Jij moet niet zo opvallend trollenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Baje het volgende:
In een week tijd uitgeschakeld voor drie toernooien
Ja allebei de CDMs zijn idd wat klein. Omdraaien is niet echt handig want dan heeft Perea geen goeie LB maat..quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op het team dat ik hier heb gepost toen we nog dachten dat nation links 1,5 waren
Emana heeft power maar is verdedigend wat minder (en wat zijn de workrates?). Daarnaast zou ik dan eerder iemand met kracht zetten..niet die Wellington bitch met zijn 1.73 en baby strength.
NIlton zou mijn man zijn: http://www.futhead.com/14/players/5514/nilton/
Het is niet mogelijk om hem om te draaien denk ik he? Quintero en homosexual popdiva Elton John lijken me veel beter aan de andere kant.
Ik had hem destijds zo overigens: http://www.futhead.com/14/squads/192072/
waarom niet? Ajacieden verdienen dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij moet niet zo opvallend trollen
nee natuurlijk niet manquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
Als je een computer beeldscherm hebt met een HDMI aansluiting kan je die toch ook gewoon gebruiken voor je PS3 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |