SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee we doen alsofquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
Spelen jullie dit kutspel serieus nog?
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesenquote:
Haha denkje? Vermeer is zo konko goed. Gr gr bajequote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet als sneer naar jou toe ofzo..meer naar Driesen
Tim DS2?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/548047/
Kan het beter? Jobson, Riascos, Elton en Quintero moeten blijven
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgeblevenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Leo Driessen de commentator is gaat Ajax slecht spelen.
Nice. Hoe speelt die formatie?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
dat kan niet eensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uiteindelijk gaat Ajax dit wel winnen met 5-2. Na strafschoppen.
Rijke tataquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn team op drie posities versterkt (LB, RCB, GK).
[ afbeelding ]
LB (Berenzugababy of zoiets) en RCB (Bonera) waren kut namelijk, gelijk maar big money uitgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, dit lijkt me een prima team.quote:
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
met Serero was er niets meer van dat Volendam overgebleven
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me een prima team.
[..]
En hij had de sitting pee celebration gedaan als hij had gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |