Hiervan, vrees ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dan nogal een verschil met de Bijenkorf. Waar doen ze het van.
Ook wel leuke dingen voor heren vond ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het ook erg leuk.
Dus de klacht is dat er teveel mensen komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)in-Museumnacht.dhtml_!
Notitieboekjes en lange broeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook wel leuke dingen voor heren vond ik.
quote:Mijn geestelijke pijn is ondraaglijk. Ik blijf met dezelfde onopgeloste vraag zitten: als mijn geweer de levens van mensen eiste, kan het dan zijn dat ik een christelijke en orthodoxe gelovige, verantwoordelijk ben voor hun dood?
quote:Hoe langer ik leef, hoe meer deze vraag zich in mijn brein nestelt en hoe meer ik me afvraag waarom de Heer het de mens toestaat duivelse verlangens te hebben van afgunst, hebzucht en agressie.
Ik zie geen verschil met de J&J, de H&M, de Zara of andere winkels waar je minder dan 20 euro voor een shirt kwijt bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
Primark, gewoon alles eraan is fout.
Shoppen
Drukte
Kleding kopen
Goedkope rotzooi
Uitbuiting van mensen
Mwoh, 15 euro Zara of 2.50 Primark zit wel verschil tussen hoor. Niet werelds natuurlijk, maar wel degelijk verschil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de J&J, de H&M, de Zara of andere winkels waar je minder dan 20 euro voor een shirt kwijt bent.
Werk is werk bet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef betyar het volgende:
Of ik 60 fruitkistjes kan maken voor ¤4 per stuk![]()
Maar dat zijn niet echt de punten die Guido aanhaalt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, 15 euro Zara of 2.50 Primark zit wel verschil tussen hoor. Niet werelds natuurlijk, maar wel degelijk verschil.
Gewoon klep dicht en werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, alleen het materiaal komt al op ¤4,46 per kistje.
Woekerwinstkratjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kom toch echt op ¤14.09 per kratje uit.![]()
Maak vier kratjes voor zestig euro per stuk, iedereen blij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kom toch echt op ¤14.09 per kratje uit.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef betyar het volgende:
Of ik 60 fruitkistjes kan maken voor ¤4 per stuk![]()
Dus gaat de order niet door.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, alleen het materiaal komt al op ¤4,46 per kistje.
Huur een pool in, die vraagt geen 40 euro p/uur en zo moeilijk kan een kratje bouwen niet zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:36 schreef betyar het volgende:
[..]
16 minuten per kratje, is flink doorstampen hoor.
Ik heb een busje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Dus gaat de order niet door.
Nog je auto getankt vandaag?
Ik maak ze liever zelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huur een pool in, die vraagt geen 40 euro p/uur en zo moeilijk kan een kratje bouwen niet zijn.
Ojah, die rijden niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |