Het is een nog goedkopere soort H&M, shirts voor 3 euro en schoenen voor 5 en dat soort grappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ken die hele keten niet. Ik dacht dat het iets was met inschrijven of kleren ruilen.
https://www.facebook.com/(...)ngen/377349042288670quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een soort Hema, of Bristol.
Gewoon prut wat je niet moet hebben, maar waar minima bij kwijlen omdat je je er kapot kan shoppen zelfs van je kutterige bijstand.
Dat is dan nogal een verschil met de Bijenkorf. Waar doen ze het van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is een nog goedkopere soort H&M, shirts voor 3 euro en schoenen voor 5 en dat soort grappen.
Wij krijgen er ook een in Enschede.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ngen/377349042288670
Eeek!
Stenen om te stenigen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Het Deense Flying Tiger vind ik wel een aanwinst. Ze hebben o.a. allemaal nostalgische jongens en meisjes speelgoed uit vroeger tijden.
Opzich sluit die winkel wel aan bij het Enschedese bevolkingsprofiel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij krijgen er ook een in Enschede.
Mijn vriendin vindt het ook erg leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Het Deense Flying Tiger vind ik wel een aanwinst. Ze hebben o.a. allemaal nostalgische jongens en meisjes speelgoed uit vroeger tijden.
Nooit van gehoord, maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Ga jij vaak naar de abercrombie & fitch, Bet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef betyar het volgende:
"Mannen" die zich druk maken over kledingwinkels. Iets teveel oestrogeen van mama meegekregen?
Mwah valt mee eigenlijk, als bevolking an sich is Twente niet armoedig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Opzich sluit die winkel wel aan bij het Enschedese bevolkingsprofiel.
Voor wie van de twee zou je bang zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef betyar het volgende:
"Mannen" die zich druk maken over kledingwinkels. Iets teveel oestrogeen van mama meegekregen?
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voor wie van de twee zou je bang zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voor wie van de twee zou je bang zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de karakters!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?
Nee, maar met mijn nichtenoog voor detail heb ik twee mannen uitgezocht die sterk op elkaar leken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?
Ik vergat dat ze bij de Genie nergens bang voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef TitusPullo het volgende:
Ze zouden een serie over bet en die andere Katholieke homofoob moeten maken: De Veldkampjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |