Pure inventiviteit.quote:
Volgens mij wel. Ik hoop het althans wel, want mijn beoordeling hangt er van af.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zou de andere partij dat ook geloven?
Zowel Dotje als Pixel staan er tussen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
https://www.royalcanin.nl/kattennamen.html
Pauperzaak dat, is het platbranden nog niet waard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het een Primark wordt.
Omkopen met een gepoetste appel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik hoop het althans wel, want mijn beoordeeling hangt er van af.
Schijtirritant hoe afhankelijk je bent van subjectieve oordeeltjes en meninkjes van anderen in het onderwijs.
In Arnhem ook alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het een Primark wordt.
Worden er mensen uitgebuit? Hier of in een ontwikkelingsland?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
Primark, gewoon alles eraan is fout.
Shoppen
Drukte
Kleding kopen
Goedkope rotzooi
Uitbuiting van mensen
Houden ze zo van bami?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nerds hebben nu eenmaal vaak katten
Hebben wij die zooi in Rotterdam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
Shoppen
Drukte
Kleding kopen
Goedkope rotzooi
Uitbuiting van mensen
Hier worden aan de lopende band mensen uitgebuit, volgens Arolsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Worden er mensen uitgebuit? Hier of in een ontwikkelingsland?
Bangladesh vooral, maar daar werken lijkt mij ook wel een flinke marteling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Worden er mensen uitgebuit? Hier of in een ontwikkelingsland?
Dacht je ook eens origineel te zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowel Dotje als Pixel staan er tussen.
Drukte en goedkope rotzooi zijn valide punten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
Shoppen
Drukte
Kleding kopen
Goedkope rotzooi
Uitbuiting van mensen
Mjahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dacht je ook eens origineel te zijn geweest.
Ach beter dat ze onze kleren maken dan dat ze werkloos zijn. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bangladesh vooral, maar daar werken lijkt mij ook wel een flinke marteling.
Fraaie dubbelzinnigheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier worden aan de lopende band mensen uitgebuit, volgens Arolsen.
Haha ja. Maar bij de Aldi schijnt het wel echt zo te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier worden aan de lopende band mensen uitgebuit, volgens Arolsen.
Ik heb echt geen idee, ik ken die hele keten niet. Ik dacht dat het iets was met inschrijven of kleren ruilen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
Bangladesh vooral, maar daar werken lijkt mij ook wel een flinke marteling.
Mensen worden uitgebuit, stop de persen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
Shoppen
Drukte
Kleding kopen
Goedkope rotzooi
Uitbuiting van mensen
Neuh, het is gewoon een soort Hema, of Bristol.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ken die hele keten niet. Ik dacht dat het iets was met inschrijven of kleren ruilen.
Het is een nog goedkopere soort H&M, shirts voor 3 euro en schoenen voor 5 en dat soort grappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ken die hele keten niet. Ik dacht dat het iets was met inschrijven of kleren ruilen.
https://www.facebook.com/(...)ngen/377349042288670quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een soort Hema, of Bristol.
Gewoon prut wat je niet moet hebben, maar waar minima bij kwijlen omdat je je er kapot kan shoppen zelfs van je kutterige bijstand.
Dat is dan nogal een verschil met de Bijenkorf. Waar doen ze het van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is een nog goedkopere soort H&M, shirts voor 3 euro en schoenen voor 5 en dat soort grappen.
Wij krijgen er ook een in Enschede.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ngen/377349042288670
Eeek!
Stenen om te stenigen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Het Deense Flying Tiger vind ik wel een aanwinst. Ze hebben o.a. allemaal nostalgische jongens en meisjes speelgoed uit vroeger tijden.
Opzich sluit die winkel wel aan bij het Enschedese bevolkingsprofiel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij krijgen er ook een in Enschede.
Mijn vriendin vindt het ook erg leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Het Deense Flying Tiger vind ik wel een aanwinst. Ze hebben o.a. allemaal nostalgische jongens en meisjes speelgoed uit vroeger tijden.
Nooit van gehoord, maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Ga jij vaak naar de abercrombie & fitch, Bet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef betyar het volgende:
"Mannen" die zich druk maken over kledingwinkels. Iets teveel oestrogeen van mama meegekregen?
Mwah valt mee eigenlijk, als bevolking an sich is Twente niet armoedig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Opzich sluit die winkel wel aan bij het Enschedese bevolkingsprofiel.
Voor wie van de twee zou je bang zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef betyar het volgende:
"Mannen" die zich druk maken over kledingwinkels. Iets teveel oestrogeen van mama meegekregen?
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voor wie van de twee zou je bang zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voor wie van de twee zou je bang zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de karakters!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?
Nee, maar met mijn nichtenoog voor detail heb ik twee mannen uitgezocht die sterk op elkaar leken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet twee keer dezelfde kerel?
Ik vergat dat ze bij de Genie nergens bang voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef TitusPullo het volgende:
Ze zouden een serie over bet en die andere Katholieke homofoob moeten maken: De Veldkampjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |