Ik hoopte nog wel dat je de gedachtegang zou kunnen volgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat die opeens in de TT doet is mij ook een raadsel.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Over horloges gesproken, deze bestel ik.
http://www.miniinthebox.c(...)ontent=edmproduct4-1
(Lekker fout ontwerp). Wel humor.
Ik kan uit deze TT alleen maar concluderen dat je geen inspiratie had en op Wouter Bos geilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoopte nog wel dat je de gedachtegang zou kunnen volgen.
Sorry, voor het bedenken van originele TT's als "Lekker rukken." ben ik gewoon niet geschikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan uit deze TT alleen maar concluderen dat je geen inspiratie had en op Wouter Bos geilt.
Dat geeft precies aan waar het jou aan mankeert.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sorry, voor het bedenken van originele TT's als "Lekker rukken." ben ik gewoon niet geschikt.
Sexy Drumstick.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die SD bij erik voor staat.
Sicherheitsdienst, lijkt me evident.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die SD bij erik voor staat.
De volgende zal wel weer "Remlof's lakenfantasieën" titelen, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waar het jou aan mankeert.
Nicknames in TT's zijn not done, dat zou je moeten weten ondertussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
De volgende zal wel weer "Remlof's lakenfantasieën" titelen, hoor.
Blablabla.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nicknames in TT's zijn not done, dat zou je moeten weten ondertussen.
Een cobra 6 in hun reet stoppen en je hebt het antwoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of poezen ook homo kunnen zijn.
De mijne zijn in ieder geval niet lesbisch, als ze krols zijn willen ze niks van elkaar wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of poezen ook homo kunnen zijn.
Iemand zei wel eens SuperDik.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Sicherheitsdienst, lijkt me evident.
Scheelt dat als je hem aan zou steken?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een cobra 6 in hun reet stoppen en je hebt het antwoord.
Daarna zijn ze niets meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Scheelt dat als je hem aan zou steken?
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat katten of honden homo kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De mijne zijn in ieder geval niet lesbisch, als ze krols zijn willen ze niks van elkaar weten
Toch schijnt homofilie onder dieren wel voor te komen, maar minder dan bij mensen want ze zijn meer instinctief.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat katten of honden homo kunnen zijn.
Genoeg honden die tegen mannenbenen aan 'rijden'. Geen idee of ze homo zijn, worst lusten ze doorgaans wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat katten of honden homo kunnen zijn.
Bij de opname van Spuiten en Slikken laatst was men helemaal over de zeik, las ik?quote:
Hun thermo ondergoed is prima... maar er is helemaal geen kou.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hema geweldig, goed spul voor een lage prijs
"Hi, this is Snufdope from the Netherlands. are your 32 gig usb sticks really 32 gig?".quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik lig hier helemaal in een deuk met een webshop. Afdeling klantenservice. Dan heb je wel een idee hoe laat dat het is.
Dit is een ander hoofdstuk, Ik zoek een portable media player die vanuit USB films kan bespelen op een willekeurige hotelkamer. Had er eentje besteld en betaald en binnen 2 uur geannuleerd (omdat dat beestje geen MKV-bestanden aan kan, ga echt niet alles nog een keer converteren).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hi, this is Snufdope from the Netherlands. are your 32 gig usb sticks really 32 gig?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |