Ik hoopte nog wel dat je de gedachtegang zou kunnen volgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat die opeens in de TT doet is mij ook een raadsel.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Over horloges gesproken, deze bestel ik.
http://www.miniinthebox.c(...)ontent=edmproduct4-1
(Lekker fout ontwerp). Wel humor.
Ik kan uit deze TT alleen maar concluderen dat je geen inspiratie had en op Wouter Bos geilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoopte nog wel dat je de gedachtegang zou kunnen volgen.
Sorry, voor het bedenken van originele TT's als "Lekker rukken." ben ik gewoon niet geschikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan uit deze TT alleen maar concluderen dat je geen inspiratie had en op Wouter Bos geilt.
Dat geeft precies aan waar het jou aan mankeert.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sorry, voor het bedenken van originele TT's als "Lekker rukken." ben ik gewoon niet geschikt.
Sexy Drumstick.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die SD bij erik voor staat.
Sicherheitsdienst, lijkt me evident.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die SD bij erik voor staat.
De volgende zal wel weer "Remlof's lakenfantasieën" titelen, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waar het jou aan mankeert.
Nicknames in TT's zijn not done, dat zou je moeten weten ondertussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
De volgende zal wel weer "Remlof's lakenfantasieën" titelen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |