Niet volgens de twee afgelopen topicstanden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Blogman het volgende:
Had Burnett niet al een puntje in het eerdere topic gehaald of is dat deze?
Zekers.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet volgens de twee afgelopen topicstanden.
quote:Stand voor 2014 deel 1291:
Burnett 1
WeezerButler 1
ranja 1
Ulx 1
Ja, dit is 1291 en 1292 bij elkaar.quote:
quote:The grabbing hands
Grab all they can
All for themselves
After all
Stand #1293quote:
Een bandje uit Eindhoven, dat ondertussen ook al weer zo'n 20 jaar aan de weg timmert.quote:
quote:Aanvankelijk veelvuldig vergeleken met artiesten zoals G. Love, Tom Waits en de Kift. De band staat bekend om het onconventionele gebruik van hun instrumenten. In later werk wordt het experiment in toenemende mate opgezocht. De band krijgt internationaal aandacht.
Vooral in de begintijd vond ik ze erg sterk. Ik heb hier nog een cd'tje van de Rob Acda Award uit, volgens mij, 1996, waar ze opstaan. Later werd het nog wat meer freaky.quote:
Ik heb ze wel een paar keer live gezien. Volgens mij ook bij 3voor12 Song van het Jaar, samen met Spinvis en Supersub.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Vooral in de begintijd vond ik ze erg sterk. Ik heb hier nog een cd'tje van de Rob Acda Award uit, volgens mij, 1996, waar ze opstaan. Later werd het nog wat meer freaky.
Call me oldfashioned, maar rankings horen voor de naam, punten erachterquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Dat klinkt als Urbanus, maar geen idee of die nog een album uitbrengt...
Stand #1293quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Dat klinkt als Urbanus, maar geen idee of die nog een album uitbrengt...
Stand #1293quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
Gekregen van de zanger van de Beach Boys.
Dat vind ik al een hele prestatie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken zijn nickname niet, wel z'n eigen naam...
Klopt. Maar goed, ik denk niet dat de huidige vraag veel goede antwoorden gaat opleveren dus ik maak het wat makkelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |