Nee hoor want, tandjes op kruishoogte.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ĦĦĦ hier zie je duidelijk dat iemand van 1mtr20 bij voorbaat kansloos is tegen mij !!!
want
żżż vertel jij me maar eens hoe / wat / waar die mij goed en/of doeltreffend zou kunnen raken ???
ĦĦĦ ik mag wel oppassen dat ik niet over hem heen struikel hahaha !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ĦĦĦ hier zie je duidelijk dat iemand van 1mtr20 bij voorbaat kansloos is tegen mij !!!
want
żżż vertel jij me maar eens hoe / wat / waar die mij goed en/of doeltreffend zou kunnen raken ???
żżż wat probeer jij daarmee te suggereren ???quote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee hoor want, tandjes op kruishoogte.
![]()
[ afbeelding ]
Dat ie je in je kruis bijt, pannenkoek.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ ik mag wel oppassen dat ik niet over hem heen struikel hahaha !!!
[..]
żżż wat probeer jij daarmee te suggereren ???
ĦĦĦ hahaha mijn pik kan wel wat hebben hoor alleen in zo'n gezelschap zal die niet stijf worden !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Dat ie je in je kruis bijt, pannenkoek.
Je hebt er eelt op?!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ hahaha mijn pik kan wel wat hebben hoor alleen in zo'n gezelschap zal die niet stijf worden !!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ niemand wint van mij een straatgevecht want
ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect !!! (zie pica)
ĦĦĦ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
[]
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen / armen en vormt geen gevaar
6) enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niks uithaalt
ĦĦĦ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
ĦĦĦ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd
en met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!
ĦĦĦ blijf liever on-topic aub !!!quote:
Okay, kom je alleen of neem je je vriendjes mee?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
ĦĦĦ blijf liever on-topic aub !!!
ĦĦĦ gevecht 1 tegen 1 of van man tot man heb ik niemand voor nodig !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:46 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Okay, kom je alleen of neem je je vriendjes mee?
ts:quote:Op zondag 19 januari 2014 19:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ gevecht 1 tegen 1 of van man tot man heb ik niemand voor nodig !!!
Eerst vechten en dan neuken, jij weet ook niet wat je wilt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ keep dreaming and fuck you !!!
!!!jij begon over dat je pener ertegen kon en ik gaf dus volledig on-topic mijn reactie!!! żżżKan t dan ook niet helpen he???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
ĦĦĦ blijf liever on-topic aub !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef knokkels het volgende:
![]()
Kwaliteitstopic, ik zeg het je.
Oh ja:![]()
In ander topic (zie link in andere post) kwamen we erachter dat TS helaas niet op jou zal vallen, maar er is vast iemand die jou wel leuk gaat vindenquote:
Ik zie nergens in mijn reactie, dat ik ook maar enigzinds interesse heb in de TS of wie dan ook?!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In ander topic (zie link in andere post) kwamen we erachter dat TS helaas niet op jou zal vallen, maar er is vast iemand die jou wel leuk gaat vinden
Je kon je ook niet beheersen he, hier moest een gevolg aan komenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:28 schreef Bombvis het volgende:
Goed topic idd, toch weer een anderhalf uur levenloos doorgebracht. Zometeen is de lapo, zijn we er vanaf
Kwamen we erachter, of gingen we er eigenlijk gewoon vanuit?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In ander topic (zie link in andere post) kwamen we erachter dat TS helaas niet op jou zal vallen, maar er is vast iemand die jou wel leuk gaat vinden
Vroeg mij af of er een deel 2 was, toen zag ik dit topic, zelfde TS. Kon mij niet inhouden, helaas moeten we nog 139 posts voor dit topic vol isquote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ahhh, hier verder?
[..]
Je kon je ook niet beheersen he, hier moest een gevolg aan komen![]()
Joh, alweer zo laat?
Heb jij het TS zien ontkennen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kwamen we erachter, of gingen we er eigenlijk gewoon vanuit?
nee iemand moet het vuile werk voor me doenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Als je t zelf doet heb je meer lol hoor.
Hmmm, je hebt gelijk. Wat zou ons Lodewijkje aan het doen zijn?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb jij het TS zien ontkennen?
Precies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |