In je Cortex-Subforia!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
¿¿¿ en hoe / wat / waar moet die >"eerste"klap"< mij dan raken cq treffen ???
¡¡¡Maar je ballen hangen wel als kerstversieringen tussen je benen!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ ik heb helemaal geen tieten domme idioot !!!
¡¡¡ is niks van te zien !!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
¡¡¡Maar je ballen hangen wel als kerstversieringen tussen je benen!!!
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:
¡¡¡ ok, maar dan zonder wapens !!!quote:
Dit.....😈quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef awiebo het volgende:
1 trap in die kloten kerel en denk dat jij crepeert. [ afbeelding ]
Geen vuisten of toque te bekennen daaro
Door een bananenschil voor je voeten te gooien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ klein ukkie kan mij héél snel raken op.............nergens want daar ben ik te groot voor !!!
[..]
¿¿¿ en hoe denk jij mij tegen de grond te krijgen ???
1) Gelukkig is het een straatgevecht en geen sportquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
2) dan moet je eerst nog het lef verzamelen om dat daadwerkelijk te doen
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
4) dan moet je ze precies goed weten te raken
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen
¡¡¡ en de eerste de beste die mij dát flikt
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
3) Nou, duidelijk dat het niet moeilijk wordt jou neer te meppen. Je hebt geen ballen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
2) dan moet je eerst nog het lef verzamelen om dat daadwerkelijk te doen
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
4) dan moet je ze precies goed weten te raken
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen
¡¡¡ en de eerste de beste die mij dát flikt
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |