Oew, dicht bij zee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk huisje in Hellevoetsluis.
Op je penis zeker.quote:
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen op geen godverdomme meer zeggen.
Whehe. Zo voorspelbaar maar toch leukquote:
Ruilenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.
Wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik kan niet kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En genoeg ruimte om super lange wandelingen met ej hond te maken. Koop het.
Hou je van honden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand gaat ooit met jou willen ruilen.Bedoel, je huisje is leuk. Maar de locatie.
Mits goed klaargemaakt.quote:
Oké, jij valt af.quote:
Ze is gewoon jaloersquote:
Ik vertrouw meer op Myraela in deze. Sorry.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Een leuk huisje in een pittoresk dorpje vlakbij Antwerpen
Hoe weet jij dat?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op Myraela in deze. Sorry.
So whatquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik woon wel in een kuthoek waar niks te beleven valt
Ik ken hem helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat dat antwoord daarvoor nog nodig was. Het is AirwiN hoor...
quote:
Jaja, ik zal aan je denken als ik morgen door de duinen fiets.quote:
Lame.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik zal aan je denken als ik morgen door de duinen fiets.
Putte vlakbij Antwerpen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een leuk huisje in een pittoresk dorpje vlakbij Antwerpen
Een beetje. Een nadeel is sowieso dat je met honden maar beperkt de duinen in mag/het strand op mag vanwege de andere dieren die er rondlopen. Nu mag het overigens wel geloof ik.quote:
Nah 20 minuutjes hooguitquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef rolklem het volgende:
[..]
Putte vlakbij Antwerpen?ben je nog een half uur voor aan het rijden joh!
Klopt. Maar de hond krijg je er altijd gratis bij.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje. Een nadeel is sowieso dat je met honden maar beperkt de duinen in mag/het strand op mag vanwege de andere dieren die er rondlopen. Nu mag het overigens wel geloof ik.
Ik vrees dat die niet goed samen gaat met mijn drie katten. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Klopt. Maar de hond krijg je er altijd gratis bij.
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet goed samen gaat met mijn drie katten. Wat voor hond heb je?
Het probleem met honden is niet zozeer dat ze katten doden. Het probleem is dat ze hond zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.
Of de katten de hond niet doden ben ik dan weer niet zeker van.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wel een mooie plaats om te wonen als wielerfan. Voor de rest... nah
Ik mag 'm dus niet meenemen naar de volgende meet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Het probleem met honden is niet zozeer dat ze geen katten doden. Het probleem is dat ze hond zijn.
Alleen zondags?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderen
Alleen op zondag? Bofkont.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderen
Dat mag. Maar het zal best koud zijn in het portiek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag 'm dus niet meenemen naar de volgende meet?
Nah. Dat lijkt me niet. Hij heeft een week lang met 'n kat op dezelfde kamer geslapen en er heeft niet één keer bloed gevloeid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de katten de hond niet doden ben ik dan weer niet zeker van.
Zeg dan gewoon nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mag. Maar het zal best koud zijn in het portiek.
En krijg ik alleen de hond, of heb ik jou er ook meteen bij?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
Nah. Dat lijkt me niet. Hij heeft een week lang met 'n kat op dezelfde kamer geslapen en er heeft niet één keer bloed gevloeid.
De hond en ik mogen niet gescheiden worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En krijg ik alleen de hond, of heb ik jou er ook meteen bij?
Welke voordelen zijn er aan jou in huis hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
De hond en ik mogen niet gescheiden worden.
How cruel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
Je mag hem van mij op een zomerse dag wel in de auto voor de deur laten zitten.
Dat hoop ik niet voor je. Bogie is best flink.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat onze kat groter is dan de hond.
Is dit een sollicitatie of zo? Ik zocht alleen een strandhuis en jij bood het aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke voordelen zijn er aan jou in huis hebben?
Enige zekerheid dat het minstens in dezelfde staat aantref als ik het achterlaat is niet zo raar, toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Is dit een sollicitatie of zo? Ik zocht alleen een strandhuis en jij bood het aan.
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige zekerheid dat het minstens in dezelfde staat aantref als ik het achterlaat is niet zo raar, toch?
Vertel es Kaneel...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.
Ach ja. Er rijden nog veel meer auto's door je straat. En ook nog veel meer normale fietsers. En waarschijnlijk ook nog meer brommers en scooters.quote:
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.quote:
Waarom aan Kaneel, ben je inmiddels minder netjes geworden dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.
Oh, die mag ook wel eens bij mij komen slapen dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.
Toen ik thuis kwam, was mijn huis gestofzuigd, de vaat gedaan en al mijn papieren op stapels gelegd.
Ik vond het een vergelijkbare situatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom aan Kaneel, ben je inmiddels minder netjes geworden dan?
Achteraan aansluiten!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
Oh, die mag ook wel eens bij mij komen slapen dan.
Innovatieve manier van fooi geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.
Toen ik thuis kwam, was mijn huis gestofzuigd, de vaat gedaan en al mijn papieren op stapels gelegd.
Is jouw huis dan niet al spik en span?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Noem je Kaneel nou een hoer?quote:
Moet je je game upsteppen, vriend.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denken dat WT niet de vulva's kolkend maaktquote:
Ik voel me nu goedkoop.quote:
Hadden we seks dan?quote:
Kijk maar in mijn fobo.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zo had ik 't nog niet gezien. Dan zal 'ie wel erg goed zijn met z'n kaneelstokje.
Er waren seksuele handelingen, dat telt ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je je game upsteppen, vriend.
[..]
Denken dat WT niet de vulva's kolkend maakt
[..]
Ik voel me nu goedkoop.
[..]
Hadden we seks dan?
Ah, oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Er waren seksuele handelingen, dat telt ook.
Wat zeur je nou, ga verkopen. Misschien heeft ze wel interesse in je diensten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Stomme Chai, een beetje insinueren dat ik een prostituee ben. ;;(
Het is afdoende schoon, maar vrouwen hebben vaak toch een wat klinischere kijk op dat soort dingen, dus een second opinion + hands on mentaliteit wordt zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Is jouw huis dan niet al spik en span?
Moet je wel met me neuken, anders heb ik er niks aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is afdoende schoon, maar vrouwen hebben vaak toch een wat klinischere kijk op dat soort dingen, dus een second opinion + hands on mentaliteit wordt zeer gewaardeerd.
Chai heeft al een vriendje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, ga verkopen. Misschien heeft ze wel interesse in je diensten.
Ow jee, dat kan mogelijk wel meer werk opleveren. Zal ik de kosten en de baten eens van moeten afwegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel met me neuken, anders heb ik er niks aan.
Laat gewoon een zwikkie van haar KLB-posts zien, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.quote:
Jij laat me alle hoeken van de kamer zien? Weet ik meteen of het stofvrij is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow jee, dat kan mogelijk wel meer werk opleveren. Zal ik de kosten en de baten eens van moeten afwegen.
Nee, ik ga niet stoken in een gelukkig samenzijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Laat gewoon een zwikkie van haar KLB-posts zien, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.
Vooral onder het bureau ben ik nog wel eens wat minder kritisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij laat me alle hoeken van de kamer zien? Weet ik meteen of het stofvrij is.
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef rolklem het volgende:
Kinderen kun je nog leren dat teleurgesteld zijn erger is dan boos zijn, maar bij een poes werkt dat dus echt niet he
Katten zijn eeuwenlang aanbeden als goden. Dat zijn ze nooit meer vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.
Van een kattenexpert heb ik gehoord: duidelijk nee zeggen (op een boze toon, dus een toon die je alleen dan gebruikt), duidelijk laten merken dat ze iets verkeerds doet (in mijn vingers knippen snapt ze heel goed, dan gaat ze ook van het aanrecht af bijvoorbeeld), paar uur daarna negeren en als het echt nodig is een tik geven (maar dat vind ik stomquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.
Wie is toch die heloef?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, Heloef was gespot in een andere SC.
God.quote:
Heloef is mijn broertje.quote:
Want?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef rolklem het volgende:
Kinderen kun je nog leren dat teleurgesteld zijn erger is dan boos zijn, maar bij een poes werkt dat dus echt niet he
Bij een poes maakt het toch niet uit hoe je kijkt?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld kijk lijkt het haar niks te doen.
Yeahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:53 schreef Snoepie85 het volgende:
![]()
ik vertrek op Valentijnsdag naar Ghana !!
gisteren tickets geboekt
Koffie?quote:
Geen idee, succes ermeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Feedback is welkom
DIG / Spelletje overzetten van de ene tablet naar de ander.
Hoe is het met jouquote:
Dat is niet zo leuk voor jou. Met mij gaat het goed. Ik ben op kantoor. Buiten is het nog best fris al beloofd het wel een mooie dag te worden want de zon schijnt en het wordt nog warm. Gelukkig heb ik tot die tijd een jas bij mij. Dat scheelt altijd een hoop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In verre staat van ontbinding, en jij?
Uhm weinig.. werken tot 5 uur en dan heb ik weekendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk voor jou. Met mij gaat het goed. Ik ben op kantoor. Buiten is het nog best fris al beloofd het wel een mooie dag te worden want de zon schijnt en het wordt nog warm. Gelukkig heb ik tot die tijd een jas bij mij. Dat scheelt altijd een hoop.
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Dat is al vlotjes. Kan je gelukkig lange tijd werken aan je fysiek rottende staat!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm weinig.. werken tot 5 uur en dan heb ik weekend
Je hebt werkpaarden en luxe paarden...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is al vlotjes. Kan je gelukkig lange tijd werken aan je fysiek rottende staat!Ik heb vrijdag pas weekend. Echt vervelend.
Ik ben meer het type neukhengst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxe paarden...
quote:
Meer een nachtmerriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beter, maar korter. Tot half 3 gewerkt, half 4 lag ik in bed. Half 9 ging mn wekker weerquote:
Hallo meneerquote:
Wat ga je voor leuks doen in de hoofdstad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dven het volgende:
http://www.estherea.nl/en/gallery/gallery.html
Hotel geboekt voor verblijf in amsterdam
Paddo's eten, coffeeshops bezoeken, hoeren neuken, zuipen. Beetje toerist uithangen dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen in de hoofdstad?
Truffels genoeg joh. En onder de balie liggen nog wel wat toadsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Is ook niet meer zo simpel als voorheen he
Niet aan alles, want ze reageert heel erg op als ik boos doe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een poes maakt het toch niet uit hoe je kijkt?
Die hebben schijt aan alles!!
Ben met mijn eigen shit bezigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom eens even mijn shit doen dan
Ben bijna 2u bij de garage geweest voor uitlijnen vanmorgen. 70% van de tijd lopen ouwehoerenquote:
Kom erbij liggenquote:
En ze neukt dus lekker genoeg om mee te nemen naar NL?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
Meisje met wie ik naar NL ga heb ik trouwens 2 jaar geledne op een datingsite leren kennen terwijl ik nog in NL zat
hmm, lekkerquote:
Heb er sindsdien 3 keer gezien volgens mij. Hebben periodes dat we weken lang tot diep in de nacht met elkaar chatten en dan opeens weer maanden niet. Onlangs maar besloten dat we naar NL moesten en direct alles geboektquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ze neukt dus lekker genoeg om mee te nemen naar NL?
Na 3 dates nog niet geneukt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb er sindsdien 3 keer gezien volgens mij. Hebben periodes dat we weken lang tot diep in de nacht met elkaar chatten en dan opeens weer maanden niet. Onlangs maar besloten dat we naar NL moesten en direct alles geboekt
hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 3 dates nog niet geneukt?dacht dat jij te bazig was voor de friendzone?
Dat blijkt, valt me toch een beetje tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahaDven is gewoon een praatjesmakert
We hebben vaker seks gehad dan het aantal keer dat we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 3 dates nog niet geneukt?dacht dat jij te bazig was voor de friendzone?
Waarom impliceer je dan eerst dat er niet geneukt isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben vaker seks gehad dan het aantal keer dat we elkaar gezien hebben
Deed ik dat? Ik ging alleen niet in op het 'neukt ze lekker genoeg' gedeeltequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom impliceer je dan eerst dat er niet geneukt is![]()
Als ik thuis in Hilversum was geweest, dan had ik het zeker gedaanquote:
Wordt een drukke boel in bedquote:
Oh, dicht bij mij dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik thuis in Hilversum was geweest, dan had ik het zeker gedaanZit helaas in de Achterhoek nu
quote:
Geeft niet, ik slaap ook prima in andere beddenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik slaap liever in mijn eigen bed
Ga dan maar lekker naar Amersfoortquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]qua afstand wel, qua tijd ben ik sneller in Amersfoort
Neh, maak zelf wel watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker naar Amersfoort
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, ik slaap ook prima in andere bedden
Ja, wat denk jij dat ik bedoel dan? Ben nu te moe om te neuken hoorquote:
Snurk je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij dat ik bedoel dan? Ben nu te moe om te neuken hoor
quote:
quote:
Dan had je wel door moeten rijden, want ze liggen nu in de pan... Mjammie!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik thuis in Hilversum was geweest, dan had ik het zeker gedaanZit helaas in de Achterhoek nu
Vanuit Hilversum had ik dat gered, 15-20min afhankelijk van waar in A'foort je woontquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan had je wel door moeten rijden, want ze liggen nu in de pan... Mjammie!
quote:
Jammer hoor. Maar nu is er meer voor uk en mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Hilversum had ik dat gered, 15-20min afhankelijk van waar in A'foort je woont
Geniet er maar lekker van. Zal het binnenkort ook eens maken, de laatste keer dat ik het had was anderhalf jaar terugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jammer hoor. Maar nu is er meer voor uk en mij.
Ik ben een hopeloze romanticusquote:
Of juist wel, buurmeisje woont in Twente he.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in de achterhoek..
Twentequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of juist wel, buurmeisje woont in Twente he.
Vind ik nog duurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben bijna 2u bij de garage geweest voor uitlijnen vanmorgen. 70% van de tijd lopen ouwehoerenkostte gelukkig ook maar 50 euro
50 euro voor uitlijnen vind ik geen geld. Hij heeft ook nog de voorbanden omgegooid.quote:
Dat mooie gevoel van blij zijn met elkaarquote:
quote:
Hier is het duurder hoor dat zeker, maar ik heb er nog nooit voor betaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50 euro voor uitlijnen vind ik geen geld. Hij heeft ook nog de voorbanden omgegooid.
Dat is een fijn gevoel, dat is toch nog geen romantiek?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mooie gevoel van blij zijn met elkaar
Ja, we weten wel dat jij nooit ergens (een normale prijs) voor betaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het duurder hoor dat zeker, maar ik heb er nog nooit voor betaald
Klopt, maar ben te gaar om wat beters te bedenkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een fijn gevoel, dat is toch nog geen romantiek?
Dat is ook niet helemaal waar ik was laatst 60 euro kwijt voor 2 wisseltjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat jij nooit ergens (een normale prijs) voor betaald
Oh boy.quote:
Stoplicht op rood, stoplicht op groen, in Almelo is altied wat te doan!quote:
Oh, die grap had ik nog noooit gehoord hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoplicht op rood, stoplicht op groen, in Almelo is altied wat te doan!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, die grap had ik nog noooit gehoord hoor.
Waar woon jij dan?
Nee, echt van Finkers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herman? Nee joh, van Bert Visscher.
De campus is daar prachtig...en ik moest in Utrecht studeren. Stomme Uithof.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:53 schreef fietsie het volgende:
Pfoei Almelo.... Ik vond Enschede al best ehm.... Twents...
Niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Ik heb op de campus heel goed geleerd hoe je van tapijt en spuitbussen kanonnen kan bouwen, hoe brandslangen werken, hoeveel bier er in een kelderkast past, hoeveel boodschappen er in fietstassen passen en hoe ver je kunt lopen na 40 bier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De campus is daar prachtig...en ik moest in Utrecht studeren. Stomme Uithof.
Ik zou nu graag een linkje sturen, maar ik zit mobiel te Fok!ken... Echt van Finkers. En die kon het weten, want die heeft aan het acasiaplein gewoont, waar een paar jaar geleden de primera zat...geen idee of die er nog zit, want ik kom er niet meer zo vaak.quote:
Ja, weet ik toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou nu graag een linkje sturen, maar ik zit mobiel te Fok!ken... Echt van Finkers. En die kon het weten, want die heeft aan het acasiaplein gewoont, waar een paar jaar geleden de primera zat...geen idee of die er nog zit, want ik kom er niet meer zo vaak.
Ik heb een hoop gemist...ik heb voornamelijk geleerd hoe lang het duurt voor je van Almelo met het OV in Utrecht bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb op de campus heel goed geleerd hoe je van tapijt en spuitbussen kanonnen kan bouwen, hoe brandslangen werken, hoeveel bier er in een kelderkast past, hoeveel boodschappen er in fietstassen passen en hoe ver je kunt lopen na 40 bier.
Ik denk het niet, ken de Uithof in Utrecht en de campus in Enschede en die laatste is echt mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik ruik teveel sarcasme in Buurpoes haar post.
In deze post bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Ik heb wel eens geprobeerd aan kaarten te komen, maar die was in almelo altijd binnen een mum van tijd uitverkocht. Plus: hij speelde daar in t dialect, dat kostte mij iets meer moeite.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch.
Heb die cd nog geluisterd, helaas nooit een live optreden bijgewoont.
Moeite? Haske makkelijk te verstoan man!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd aan kaarten te komen, maar die was in almelo altijd binnen een mum van tijd uitverkocht. Plus: hij speelde daar in t dialect, dat kostte mij iets meer moeite.
Daarom verstaat niemand buiten Twente jou in het echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeite? Haske makkelijk te verstoan man!
Helaas voor ons geniet hij van zijn welverdient pensioen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd aan kaarten te komen, maar die was in almelo altijd binnen een mum van tijd uitverkocht. Plus: hij speelde daar in t dialect, dat kostte mij iets meer moeite.
Ze zetten er wel steeds meer moois neer...en de betonnen kolossen gaan binnen een jaar of vijf tegen de grond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ken de Uithof in Utrecht en de campus in Enschede en die laatste is echt mooide Uithof is een betonnen leerfabriek
Huh? Oow dan heb ik daar toch te lang gewoond. Meerdere keren bij try-outs geweest en altijd prima te verstaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom verstaat niemand buiten Twente jou in het echt
They took our topic!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef rival het volgende:
Hele topic overgenomen door de oostblokkers
Ik kom uit Rotterdam he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeite? Haske makkelijk te verstoan man!
Oja, waar ze het verschil niet kennen tussen kunt, kan en kentquote:
Op de uithof? Wat gaat er daar tegen de vlakte dan? De flats en uni gebouwen niet voor zover ik weet. En er is gewoon nauwelijks groen of sfeer op de Uithof. En in het weekend lijkt het wel een spookstadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zetten er wel steeds meer moois neer...en de betonnen kolossen gaan binnen een jaar of vijf tegen de grond.
Ze kenne het verschil wel, maar hebben het niet nodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, waar ze het verschil niet kennen tussen kunt, kan en ken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh? Oow dan heb ik daar toch te lang gewoond. Meerdere keren bij try-outs geweest en altijd prima te verstaan
Verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, waar ze het verschil niet kennen tussen kunt, kan en ken
En wij hebben de '-en' achter de woord'n niet nodig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kenne het verschil wel, maar hebben het niet nodig.
Dat is een groot verschil.
Sorry wat rot voor jequote:
Het Went gaat dit jaar, het Kruijt in 2017 ofzo, het Unnik nog iets later.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de uithof? Wat gaat er daar tegen de vlakte dan? De flats en uni gebouwen niet voor zover ik weet. En er is gewoon nauwelijks groen of sfeer op de Uithof. En in het weekend lijkt het wel een spookstad
Ja, zo rot dat ik daar weg ben. Maar je wil wat van de wereld zien he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry wat rot voor jewil je erover praten?
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso wat ongevoelig voor dialect ben.... huisgenoten uit duits-limburg kon ik ook altijd gewoon verstaan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]hebben ze mij wat op de mouw gespeld???? Stelletje grappenmakers, die almeloers...
Ik kon een gozer uit belgisch limburg niet eens volgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso wat ongevoelig voor dialect ben.... huisgenoten uit duits-limburg kon ik ook altijd gewoon verstaan...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry wat rot voor jewil je erover praten?
Ach het was een kerel dus bij wilde vast in je broekjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kon een gozer uit belgisch limburg niet eens volgen.
Want dat is het enige dat kerels willenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach het was een kerel dus bij wilde vast in je broekje
Zingen met je tong in de mond van Monique Smit?quote:
Dat en eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want dat is het enige dat kerels willen
Ja. Je kent me toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buufpoes kent de context van mijn opmerking gelukkigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik best kunnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zingen met je tong in de mond van Monique Smit?
Ik wil ook wel in je broekje hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 13:10:51 ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in je broekje hoorJij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dat zijn wel de ergsten ja, het is gewoon jammer dat er niet wat meer groen en ontspanningsruimte is. En het waait altijd bizar hard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het Went gaat dit jaar, het Kruijt in 2017 ofzo, het Unnik nog iets later.
Ik kan mij prima ontspannen in het lab.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn wel de ergsten ja, het is gewoon jammer dat er niet wat meer groen en ontspanningsruimte is. En het waait altijd bizar hard.
Je creeert wat vluchtige stoffen in de juiste combinaties en leunt achterover?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan mij prima ontspannen in het lab.
Ik kom nooit (meer) bij de uni zelf, maar nog wel bij vrienden die nog op de Uithof wonen (al wordt die groep heel snel veel kleiner) en vind het altijd maar een troosteloze bendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan mij prima ontspannen in het lab.
Medisch-wetenschappelijk gezien volstrekte onzin. Maar dat aspect is vandaag de dag niet zo populair.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.ultimate.nl/blog/de-nieuwe-alcoholwet-overdrijft
Goed verhaal dit
Ik heb mijn hersenen nog iets langer nodig, fietsie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je creeert wat vluchtige stoffen in de juiste combinaties en leunt achterover?
Hier wordt dan ook bewust niet ingegaan op medisch-wetenschappelijk maar puur op sociaal. En op sociaal gebied kan ik niet anders zeggen dan dat ik het eens ben met dit verhaal. Net als dat ik het ook enigszins eens ben met de invoering ervan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Medisch-wetenschappelijk gezien volstrekte onzin. Maar dat aspect is vandaag de dag niet zo populair.
Goed idee, ga zo ff een dubbele espresso halen, misschien dat het dan nog wat wordt vandaagquote:
Voor Vin?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een cadeautje verzinnen
Maak er een topic over...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een cadeautje verzinnen
Da ken ech nie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, waar ze het verschil niet kennen tussen kunt, kan en kent
Dan nietquote:
Let opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Ik vond dat heel leuk om te krijgen.
Hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Let op![]()
waargebeurd:
Vin is op zoek naar een boom,
ik app hem tig duizen bomen in verschillende folders
Vin is not amused want 1. ik val hem lastig met mijn boomappjes 2. zijn smaak is net als een vrouw, wispelturig als de pest.....
Geen goed idee
Is vin van de sm?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Een installatie om iemand aan de muur op te hangen alá SM?
In dat geval gewoon een vruchtdragende boom cadeau doen. Appel, peer, vijg etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Let op![]()
waargebeurd:
Vin is op zoek naar een boom,
ik app hem tig duizen bomen in verschillende folders
Vin is not amused want 1. ik val hem lastig met mijn boomappjes 2. zijn smaak is net als een vrouw, wispelturig als de pest.....
Geen goed idee
T is wel lekker rustig als je bij hem gaat koffiedrinken dat je um dan even aan de muur kunt ophangen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
T is wel lekker rustig als je bij hem gaat koffiedrinken dat je um dan even aan de muur kunt ophangen.
Balgagje erin..
Het heeft geen tuinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In dat geval gewoon een vruchtdragende boom cadeau doen. Appel, peer, vijg etc.
Dat is bij vin niet nodig hoor, die houdt zijn mond uit zich zelf wel....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
T is wel lekker rustig als je bij hem gaat koffiedrinken dat je um dan even aan de muur kunt ophangen.
Balgagje erin..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt gewoon 2 grote haken in een papieren zakje van de bouwmarkt
Veel plezier ermee he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |